Goede service !!!!!

Hele fijne mensen voor garantie gevalletje goed geholpen.

Prima bretels

Zij blijven inderdaad vastzitten. Hele snelle levering.

Super bedrijf en een geweldige service

Geweldig dat anno 2022 nog zo’n mooi bedrijf bestaat.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering, met goede informatie over het volgen van het pakket

Eindelijk 1 Bretels met stevige broekklemmen.

De bretels zou een 10 krijgen, als de verstel klemmen op de voorkant steviger en meer handelbaar zouden zijn.

Top materiaal

Goede services

Knopen

Handige verwisselbare knopen voor bretels. Goed verpakt en snel verstuurd.

Valt tegen

Bezorging etc prima Achterstuk dames bretels ( plastic wit schuifje) doet goedkoop aan., zeker omdat er bij de heren bretels wel een mooi lederen rug stukje wordt gebruikt.

Geweldig en zeer degelijke bretels

Zeer god

Snelle levering en prima service

Snelle levering en prima service

Al binnen 2 dagen binnen

mooi en snelle levering

erg mooie afwerking en kwaliteit. Erg snelle levering, waarvoor dank!

Nog niet ontvangen

Donderdag besteld, op dinsdag nog niet binnen (als brievenbuspost) kan natuurlijk aan PostNL liggen maar wel een beetje jammer als je je bestelling eerder had verwacht.

Duidelijk en grote keus en snelle levering

Dit is mijn 2e paar bretels. De clips van het eerste paar waren na 4 jaar dagelijks dragen aan vervanging toe.

geweldig de bretel

ik heb een tweede bretel bij u gekocht, omdat ik over de eerste zeer tevreden ben. Ook deze Bretel bevalt me zeer goed. Ook ben ik bkij dat dit een Nederlands product is.

snel en “good stuff”!!!

fijne bretels. hoge kwaliteit. Razendsnel in huis!

Super snel en correct

Snel verstuurd en correct verpakt

Goed product en snelle levering.

Goed product en snelle levering.

2e keer dat ik weer bestelde gaat weer jaren mee

Kwaliteit Service en Vriendelijk

De keuze mogelijkheid van bretels Pierre Mouton is uitstekend. Heb eerder bretels besteld. Op basis van kwaliteit service en accurate verwerking weer voor Pierre Mouton gekozen. Binnen 1 dag bestelling geregeld! Top artikel voor een goede prijs. Kan zeker dit merk en bedrijf aanbevelen. Kwaliteit en vakmanschap verloochent zich niet.

Wt een service wat betreft de aankoop als de snelheid.

Beter kan volgens mij niet zowel levering als de informatie, geweldig.

Goede kwalityd

nooit geweten dat jullie bestaan

maar een paar bretels bestelt zijn mooi breed en zitten heerlijk nog een paar bestelt moeten nog komen

uitstekend

fijne bretel we kijken ook nog naar een ander bretel effen,

Geen verschil met normale clip systeem

Ze werden snel geleverd, zien er mooi uit en natuurlijk de oplossing voor lusbretels als je niet knopen wilt naaien. Maar het is ook gewoon een clip (klem) systeem. En ze houden niet echt goed. Het is dat er een verdikking aan de bovenzijde van mijn broekrand zit anders lieten ze al meteen los. En ze schuiven naar elkaar toe. Helaas!

Over Pierre Mouton

Dankzij jaren lang vakmanschap weten we jaar na jaar handgemaakte bretels en riemen van de beste kwaliteit op onze website en de markt te zetten. Alle producten bestaan uit hoogwaardige materialen en worden zorgvuldig met de hand verwerkt. Alleen het beste voor de riemen en bretels van Pierre Mouton. Alle ervaring die sinds 1978 is opgedaan wordt tot op de dag van vandaag verwerkt in de riemen en bretels, waardoor elk product uitstekend is. Dit alles zorgt voor het beste draagcomfort. Hier hechten we veel waarde aan bij Pierre Mouton. Net zoals de tevredenheid van onze klanten.