Mooi en perfect product.

Mooie spullen, snelle levering, goede prijs kwaliteit. Top !!

Zitten degenlijk en goed. Nu eindelijk bretels die doen wat ze moeten doen nl vast zitten en blijven. Top.

Goed materiaal en vlug geleverd

Zie bovenstaande tekst

Prima product

Ouderwets hoge kwaliteit en razendsnel geleverd

De bretels zijn degelijk, stevig en het staat verzorgd. Al langer klant en zeer tevreden.

goede bretels

ben heel tevreden over de 4 clips

Perfecte service

Perfecte service en kwaliteit

goede website en eenvoudig te bestellen

Erg correct; vergeten huisnummer te vermelden waarna een medewerker hierover telefonisch contact opnam

Uitstekende service !!

Persoonlijk geholpen, uitstekend geadviseerd en razendsnel geholpen. Grote pluim voor dit familierbedrijf waar SERVICE EN KLANTVRIENDELIJKHEID heel normaal is. TOP !!

Fantastisch.

Gekocht als kado voor mijn oom van 96. Aangezien hij nog steeds een paard heeft, heb ik hem de bretels met paardenhoofden kado gedaan. Met als gevolg dat zijn hoefsmid ze ook wilde. Ze roemde beide de uitstekende kwaliteit en de prachtige kleuren. Super snel geleverd en keurig verpakt.

Goed het doet wat het moet doen

Broek zit weer goed dankzij de bretels

Mooi kwaliteitsproduct

Mooi kwaliteitsproduct!

Goede en snelle service

Ook bij telefonisch contact snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Mijn complimenten.

Zit prima

Net zo solide als de bretels van de Amsterdamse brandweer, maar zit beter door de extra lengte.

Netjes afspraak is afspraak en keurig verzorgd

Gewoon geheel aan alle verwachtingen voldaan en tot in de puntjes verzorgd.

geweldig

Mijn bestelling is prima verlopen, de levering was zeer snel. Ik heb zeer tevreden over de kwaliteit van de bretellen.

Snelle levering goede kwaliteit

Echt super

Zeer prettig ervaren uitstekend vlot zeer goede communicatie veel vertrouwen een 10+

!!

Vriendelijke en service gericht. Mijn britels lieten los en dat is tijdens optredens vervelend. Maar print op de britels wilde ik behouden. Advies was; stuur maar op ik fix het wel. Binnen 3 dagen had ik de britels weer in de bus en ik ben er superblij mee. Dankjewel Piérre Mouton.

Goede kwaliteit en snelle bezorging.

Kiezen bestellen en geleverd krijgen.

Je kiest een product uit wat hartstikke goede kwaliteit heeft. Besteld het en word geleverd zoals je mag en kan verwachten. Nog nooit problemen met deze firma gehad.

Top kwaliteit

Duidelijke omschrijving op site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Prima kwaliteit

Stevige en stugge bretels

Door stugheid zijn ze vooral bij het aantrekken moeilijk op zijn plaats te krijgen,

Over Pierre Mouton

Dankzij jaren lang vakmanschap weten we jaar na jaar handgemaakte bretels en riemen van de beste kwaliteit op onze website en de markt te zetten. Alle producten bestaan uit hoogwaardige materialen en worden zorgvuldig met de hand verwerkt. Alleen het beste voor de riemen en bretels van Pierre Mouton. Alle ervaring die sinds 1978 is opgedaan wordt tot op de dag van vandaag verwerkt in de riemen en bretels, waardoor elk product uitstekend is. Dit alles zorgt voor het beste draagcomfort. Hier hechten we veel waarde aan bij Pierre Mouton. Net zoals de tevredenheid van onze klanten.