Mooie en fijn afgewerkte bretels

Voor de eerste keer bretels gaan dragen op mijn jeans motorbroek. Veel prettiger dan met een brede leren riem. Ziet er ook nog mooi uit.

Niet te snel een e-mail sturen met daarin afgeleverd dd en tijd terwijl het pakket pas rwee dagen later pas in de brievenbus zit. Dit is zeer verwarrend

Vakkundig en met de hand gemaakte kwaliteit uit Twente.

U bent op zoek naar de béste bretels, die behalve heel mooi, ook functioneel zijn? Dan kunt u stoppen met zoeken, want die heeft u bij Pierre Mouton gevonden! Geweldige service. Deze fabrikant en leverancier denkt met u mee en geeft u het beste advies. Snelle verzending van uw bestelling, mét track en trace code.

Alles was prima

Mooie en zeer goede bretels. Ik heb verschillend besteld en ook naar een jaar blijven de clips gewoon goed. Bij andere merken klemmen de clips naar een jaar niet meer.

Goede website, goed product en snel geleverd.

Bestelling eerst niet geleverd. 1 telefoontje 1 dag later bezorgd. Prima kwaliteit en eenvoudig te verstellen.

Hele mooi bretels

Mooie lange bretels. Mooie stof/elastiek. Breed, flexibel maar niet slap. En een heel kleine maar werkende verstelling. Ook de broek grippers zijn super. Niet van gekarteld staal maar van geribbeld nylon zodat je je broek niet beschadigt.

Super kwaliteit

Mooi en degelijk materiaal waar mee gewerkt wordt, goed afgewerkt En natuurlijk super snelle levering.

Nog nooit zo gemakkelijk iets kunnen ruilen. Geweldig.

Heel goede service.

Alles prima geregeld

goede begeleiding.

geweldige ervaring

geweldige service. ondanks dat ik iets wilde wat niet standaard in het programma zit, werd dit voor mij gemaakt. precies zoals ik wilde.

Topkwaliteit

Vanaf de eerste werkdag zat het prima het voelde als ik geen bretel droeg.

Snelle levering, keurig verpakt en uitstekende kwaliteit.

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf dus de keuze om daar bretels te bestellen is dan niet moeilijk.

kwaliteit en mooi

zeer mooie kwaliteit en ook nog eens snel geleverd zeer goed op de hoogte gehouden!! erg tevreden kom zeker nog weer eens terug om iets te kopen!!!

Prima kwaliteit zoals gewoon

Zie hierboven

Zeer tevreden en vlugge levering van de bestelling !

Mooi spul

Echt mooie bretels!

Vlotte service en mooi assortiment

Goede kwaliteit bretels. Ook voor big & tall mannen. Wordt netjes geleverd en je hoeft er niet voor thuis te zijn. Brede keuze zowel net als voor sportieve doeleinde.

Kwalitatief goede en mooie bretels voor een goede prijs

Als je bretels nodig hebt, kan je hier heel goed terecht en wordt er snel geleverd!

Alles prima in orde

Duidelijke website, makkelijk bestellen en betalen, goede communicatie tijdens de leveringsperiode, stipte aflevering. Hoeft er niet voor thuis te blijven want het doosje met bretels past in de brievenbus. Stevige elastische bretels, moest ik wel even aan wennen na de slappe bretels van de concurrentie. Prettig draagcomfort.

Top klasse

Super goed qualiteit.top vakmanschap

Zoals verwacht

Kwalitatieve bretels

Netjes verzorgd en mooi optijd bezorgt.

Nadat ik eerst wat teleurgesteld was doordat de schuifknopen versie niet bleef zitten werd ik door dit bedrijf gebeld met de vraag hoe we dit gingen oplossen. Ik kon de bretels ruilen voor andere, deze voldoen helemaal. Het verschil in bedrag is snel terug overgemaakt. Wat een fijn bedrijf!!

Ik heb de soepele bretel gekocht, hij zit perfect, je voelt hem nauwelijks en hij blijft goed om de schouders zitten. Jammer dat een paar kleuren zijn uitverkocht!

Spoorstraat 11

7687AM Daarlerveen

06 2331 3137 / 06 5313 0262

Over Pierre Mouton

Dankzij jaren lang vakmanschap weten we jaar na jaar handgemaakte bretels en riemen van de beste kwaliteit op onze website en de markt te zetten. Alle producten bestaan uit hoogwaardige materialen en worden zorgvuldig met de hand verwerkt. Alleen het beste voor de riemen en bretels van Pierre Mouton. Alle ervaring die sinds 1978 is opgedaan wordt tot op de dag van vandaag verwerkt in de riemen en bretels, waardoor elk product uitstekend is. Dit alles zorgt voor het beste draagcomfort. Hier hechten we veel waarde aan bij Pierre Mouton. Net zoals de tevredenheid van onze klanten.