Goede- en snelle service

Mooie , goeie bretels besteld. Goede en snelle service!

Kwaliteits producten met de hand vervaardigd

Prachtig mooie bretels die erg sterk zijn en perfect zitten. Dit product wordt ambachtelijk, met passie en met de hand gemaakt. Het eindproduct mag er wezen. Een zeer ruime keuze aan verschillende soorten en modellen bretels die erg prettig zitten en als je er goed mee omgaat je hele leven meegaan Ik heb veel verschillende soorten bretels gehad van andere leveranciers, maar die kunnen niet tippen aan de bretels van Pierre Mouton. Voor mij nooit geen andere bretels meer dan die van Pierre Mouton. De service van Pierre Mouton is ook geweldig. Je product wordt keurig netjes ingepakt en snel verzonden. Middels track en trace code wordt je goed op de hoogte gehouden via de mail waar jouw bestelling zich bevindt. Alleen maar lof voor deze fabrikant en leverancier.

Duidelijk en betrouwbaar

Voor het eerst iets gekocht bij pierre mouton,duidelijke uitleg snelle levering prima.

Goede kwaliteit

Snelle levering en kwalitatief zeer goede producten

Mijn beste website ervaring ooit!

Mooi assortiment bretels, doelmatig gepresenteerd, goede uitleg i.v.m. dragen van bretels. Super chatbox met een echt 'mens' reactie en uitstekende communicatie en dus geen robot. Snelle opvolging van de afspraken die via de chatbox zijn gemaakt. Snelle levering in functionele brievenbusverpakking met daarin prachtige compacte bedrijfsinformatie. In een woord: enorm tevreden!

Super kwaliteit

Super kwaliteit voor zowel bretels als de riemen

Super tevreden

Goede kwaliteit en snelle levering

Perfect bretels

Bretels voor mijn motorbroek, ik ben heel blij want ik hoef geen riem meer te dragen wat ook afknelt. Broeken met elastiek in het stof zakt naar beneden en geeft een ongemakkelijk gevoel,nou dat ben ik nu van af. Goede kwaliteit en ziet er mooi uit.

Gewoon goed geregeld en goede kwaliteit!

Goede kwaliteit en vormgeving.

Mooie producten, goede service

Heb inmiddels meerdere malen besteld op de site en altijd alles netjes ontvangen. Kwaliteit is goed. Geen klachten dus ook nog niet hoeven testen hoe de klantenservice is.

snelle levering mooie bretels

goed verzorgd ingepakt, feestje om het te openen

Weer mooie producten!

Toch een puntje van aandacht. Het 'brievenbuspakketje' van 10x10x15cm past echt niet door onze brievenbus. En die is al groter dan de PostNL standaardafmetingen.

Snel geleverd en geweldige kwaliteit bretels.

Ik heb nooit bretels willen dragen, tot dat ik wel moest. Voor Pierre Mouton gekozen en nu heb ik spijt dat ik ze niet eerder ben gaan dragen.

Soepele en stevige bretels

Mijn broek ophouden lukt steeds beter met bretels van Mouton. Ze zijn stevig en soepel en dragen prettig. Een aanrader!

Goed advies, service tot na levering product, snelle verzending.

Echt familie bedrijf met service hoog in het vaandel en super bretels producten.

Duidelijke website, keuze is snel gemaakt. Verzending snel en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Deze firma aanbevolen voor iedereen

Optijd geleverd goed verpakt de riem die ik besteld heb past goed.

Mooi

Mooi product Snelle levering 5 sterren! Aanrader

prachtige bretel

mooie brede elastiek van de work bretel, haken dus geen gedoe met losspringende clips, uitstekende kwaliteit. Ik zou nog wel bretels willen kopen van een ander dessin, maar alleen met haken

Geweldig bedrijf.

Even een telefoontje naar Pierre op donderdag middag voor de Pasen dat als ik NU bestel de bretels nog VOOR de Pasen binnen heb. Pierŕe vroeg mijn gegevens zodat hij het kon monitoren. Op 29 maart had ik de bretels binnen. Keurig in een zeer mooie en solide verpakking die je zelden ziet. Ander voordeel van deze verpakking is dat je er niet voor hoeft thuis te blijven. De verpakking past door iedere brievenbus. Zeer klant vriendelijke onderneming die absoluut waarde hecht aan haar klanten door onder andere een persoonlijke gerichtte service.

snelle levering van een prima product

de levering was erg vlot. De gekozen bretels zijn van een prima kwaliteit. Over de duurzaamheid kan ik nog niet oordelen maar ze zien er goed afgewerkt uit en de materialen zijn goed. De prijs is wat hoger dan elders maar dat zit waarschijnlijk in die kwaliteit

Super fijne bretels, ik heb er al 6 paar! Stevige clips en goed elastiek!

Ben er erg te reden over ik heb er al 6 paar van mooie klassieke designs, en uitstekende kwaliteit! Vooral de stevige clips die niet los schieten is heel erg fijn! Persoonlijk vind ik bretels veel fijner dragen dan een riem. Enfin ik zou ze iedereen willen aanbevelen! Ik hoop dat er nog ooit een klassiek donkerblauw/roze bretel disgin gemaakt wordt.

Aan te bevelen voor anderen.

Zeer goed geregeld. Komen de afspraken goed na.

Over Pierre Mouton

Dankzij jaren lang vakmanschap weten we jaar na jaar handgemaakte bretels en riemen van de beste kwaliteit op onze website en de markt te zetten. Alle producten bestaan uit hoogwaardige materialen en worden zorgvuldig met de hand verwerkt. Alleen het beste voor de riemen en bretels van Pierre Mouton. Alle ervaring die sinds 1978 is opgedaan wordt tot op de dag van vandaag verwerkt in de riemen en bretels, waardoor elk product uitstekend is. Dit alles zorgt voor het beste draagcomfort. Hier hechten we veel waarde aan bij Pierre Mouton. Net zoals de tevredenheid van onze klanten.