mijn broek wordt weer op gehouden.

Bestellen was heel gemakkelijk en bezorgen was in een zucht gebeurt super snel.

Uitstekend verzorgd.

Zoals bij eerdere bestellingen was alles prima geregeld en zijn er eersteklas producten geleverd

Mooi

Hij is mooi ziet er sterk en stoer uit. Bezorging op tijd en netjes.

Netjes verpakt

Op de bretels niets anders dan love. Post.nl liet ons wachten de afgesproken datum is niet gehaald met pakketpost nu 3 dagen na die datum bezorgt door de postbode omdat het in de brievenbus kon met andere post.

Ontvangst is precies wat ik besteld heb.

Ik kan de kwaliteit van u met trots dragen

Top bretels met top klemmen.

Ideaal in plaats van een riem en absoluut gezellige en servicegerichte medewerkers. Ik blijf die dingen kopen.

Vakmanschap in optima forma

Supersnelle levering

positief

goed ontwerk gezien de functie, goede kwaliteit.

goede service, prima product

goede service, prima product, bretels bevallen goed, clip is inderdaad heel stevig

zeer goed

prima bretellen stevig en mooi

Prima kwaliteit

De bretels Loire Forte is mooi van kleur en de riem Rawhide Buffelleder mooi en sterk

In eerste instantie is de betaling niet goed doorgekomen maar daarna na een email/telefoontje is gelijk afgehandeld en kreeg ik meteen de volgende dag binnen.

correcte en snelle levering

correcte en snelle levering, produkt voldoet aan verwachting.

Prachtig kwaliteit en snel geleverd. Dit is de tweede keer dat ik hier bestel en ben zeer tevreden.

Prima levering

Product voldoet aan verwachting.

Snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Zie boven.

Blij met artikel én afhandeling bestelling

Alles klopt en is correct uitgevoerd. Keer ik wel naar terug als er weer iets nodig is.

Snelle en corecte levering,en actie bij ruilen

Zeer positief

Eindelijk

Eindelijk na jaren slechte of snel slijtende bretels aangeschaft nu de eerste bij deze zaak en geweldige kwaliteit en design

De kwaliteit is top

De kwaliteit is top en de leveringen daar laat Postnl een steekje vallen. Een brievenbus pakket wat een week onderweg is, dat zou niet moeten kunnen. Maar directe klanten van PostNL hebben voorrang dat is duidelijk en alle andere services gebruikt PostNL om klanten direct te kunnen gaan bedienen. Dit is voor Bedrijven als Pierre Mouton heel vervelend maar dat is hoe een monopoly positie bij de Nederlandse post werkt.

tevreden

tevreden

Kwaliteit

Prachtige made in Germany plat profiel schuivers, mooi stevig leer, stevig elastiek, juiste lengte Alleen stug elastiek ff wennen

Prima bretels

Snelle zending goede kwaliteit

prima service en product

Beter kan het niet volgens mij

Vlot geleverd ,prima kwaliteit

Over Pierre Mouton

Dankzij jaren lang vakmanschap weten we jaar na jaar handgemaakte bretels en riemen van de beste kwaliteit op onze website en de markt te zetten. Alle producten bestaan uit hoogwaardige materialen en worden zorgvuldig met de hand verwerkt. Alleen het beste voor de riemen en bretels van Pierre Mouton. Alle ervaring die sinds 1978 is opgedaan wordt tot op de dag van vandaag verwerkt in de riemen en bretels, waardoor elk product uitstekend is. Dit alles zorgt voor het beste draagcomfort. Hier hechten we veel waarde aan bij Pierre Mouton. Net zoals de tevredenheid van onze klanten.