Dik tevreden

snel geleverd mooie riemen

aangename koopervaring van mooi, degelijk product

zeer gebruiksvriendelijke webshop met kwaliteitsvolle producten.

Gewoon uitstekend

Besteld,betaald en ontvangen. Kwaliteit uitstekend wat kan je meer verwachten.

Snelle levering van een top product

Snelle levering van een top product, ziet en voeld als een hoogwaardig product, netjes afgewerkt.

Prima !

Heb nu mijn 4e of 5e bretel van jullie ontvangen. Ik ben super tevreden. Ga zo door!

Kwaliteit uit Twente

Goede updates over de bestelling. Kwaliteit bretels hoog. Heb er een fijn gevoel over!

Goede bretels en dito service

Met meerdere bretels al jaren heel tevreden

goed materiaal en snel geleverd

net als de anderen keren, prima bretels, lekker breed , zakken niet af en ..... zijn lang genoeg.

Kwaliteitsproduct, duidelijke communicatie rondom verzendstatus, goede service, aan te raden.

Prima ervaring.

Prima ervaring

Goeien vakmanschap oet Twente!

Heeft u al eens een bretel van Pierre Mouton aan uw broek gehad? Dan wilt u echt nooit geen andere meer! – Top kwaliteit – Top service – Snelle verzending met track en trace code

prima bretels

na de bretels bezorgd waren, meteen uit geprobeerd. eerst afgesteld zoals aanbevolen, en daarna meteen in de moesstuin aan het werk. Ik ben gelijk enthousiast, geen los schietende clips als je bukken moet, en niet onbelangrijk geen afzakkende broek meer. Voorlopig zeer tevreden.

Een heel goed ervaring met een zeer prettig en goed bedrijf Pierre Mouton

Het bestelde product, bretels, die ik voor mijn vader besteld had zijn alsnog keurig bij hem bezorgd. Door mijn eigen stomme zet, de postcode van mezelf ingevuld op die van het afleveradres, die van mijn vader, zorgde voor een vertraging van de bezorging. Gelukkig bleven Pierre Mouton en Post.nl er alle vertrouwen in houden dat het pakketje met bretels tevoorschijn zou komen. Zij hadden het bij het rechte eind. De prachtige bretels zijn bij mijn vader afgeleverd, hij is er heel blij mee. Zij zijn prettig soepel en goed in te stellen en hebben een mooie overal bij passende kleur.. Heel veel dank aan Pierre Mouton voor hun geduld en hun zeer goede service en mooie product!!!

alles is daarmede gezegd

A good product but with wrong handling.

The delivery was short and the braces I ordered matched my mood. However, while I ordered clips and according to your cover letter I was sent clips, I received hooks. Nevertheless, I've been using them for two days now and I'm happy. I will definitely get more, assuming your dispatch department will be more careful .

Mooie handgemaakte bretellen

Veel keuze trendy bretellen en heel snel geleverd ,aanrader .

Super bretels degelijk en leuke designs.

Een top service klasse

Een heel goed bedrijf heb er al meer besteld goed product

Love it till the moon and back

Super mooi vakwerk straalt er gewoon van af

bijzonder goed

zowel bestellen, en leveren gaat snel en bretels zijn goed en degelijk! Al enkele keren besteld en geen spijt.

Goed tot op heden

Kwaliteit van de banden : prima Instelbaarheid : prima Clips tot op heden : prima (doch vraag me over een jaar er nog eens naar !) Ik had altijd bretels die ik zo om het jaar moest behandelen met diverse tangen om de uitgeleverde clips weer goed te laten werken totdat ze van metaalmoeheid uit elkaar vielen De constructie van deze clips ziet er beter uit , functioneren ook goed maar ben benieuwd hoelang ze het volhouden

Goed verpakt en uitgeleverd.

Prima op de hoogte gehouden van het te leveren product. Erg snel geleverd. Nu gaan ervaren hoe de bretels gaan bevallen.

Alles klopt.

dik tevreden

Ik ben heel tevreden gelijk toen ik ze aandeed geen afgezakte broeken meer top.

Prima spullen !!!

Mooie en zeer goede producten ! Gewoon TOP.

Spoorstraat 11

7687AM Daarlerveen

06 2331 3137 / 06 5313 0262

Over Pierre Mouton

Dankzij jaren lang vakmanschap weten we jaar na jaar handgemaakte bretels en riemen van de beste kwaliteit op onze website en de markt te zetten. Alle producten bestaan uit hoogwaardige materialen en worden zorgvuldig met de hand verwerkt. Alleen het beste voor de riemen en bretels van Pierre Mouton. Alle ervaring die sinds 1978 is opgedaan wordt tot op de dag van vandaag verwerkt in de riemen en bretels, waardoor elk product uitstekend is. Dit alles zorgt voor het beste draagcomfort. Hier hechten we veel waarde aan bij Pierre Mouton. Net zoals de tevredenheid van onze klanten.