Prima product, snelle levering

Zorgvuldig ambachtelijk gemaakt, uitstekend.

top service en top product

Niets aan de 5 sterren toe te voegen. Super!!!

Snel en netjes verpakt, verpakking makkelijk te open

geweldige site ,keuzemogelijkheden helemaal top

Ik geef jullie een hele dikke 10

prima service

Goede website, goede prijs-produkt-verhouding, snelle levering. Geweldige broekclips

Goede kwaliteit

Bretels zijn van goede kwaliteit. Klemmen blijven goed vastzitten. Echter is het voor mij geen uitvinding, mijn broek zakt aan de achterkant nog af. Retourzending kost jezelf geld, beetje jammer.

De opgegeven afleveri datum werd NIET nagekomen

De levering werd veel later gedaan dan opgegeven en er werd onjuiste informatie verstrekt.

Goede kwaliteit

Goede spullen en snelle levering

Geweldig product met vakmanschap en overgave gemaakt

De kwaliteit en de betrokkenheid van de maker straalt er van af. Zo een kwaliteit vind je niet makkelijk meer. Chapeau voor dit bedrijf! Een formidabel voorbeeld waartoe een familiebedrijf in een kleine gemeenschap een werelds product neerzet!

Perfecte aankoop

Mooie bretels, volop keuze, snelle levering, mooi en goed verpakt. Niks mis mee dus.

Prima product.op tijd geleverd

Zie boven

goed product en snelle levering

positieve ervaring omdat het een goed product is dat voldoet aan de verwachting en bovendien snel is geleverd

Wereld Bretels

Super service en top Bretels.

Goede kwaliteit.

Mijn vierde paar al,zeer tevreden.

Met mijn werk ben ik heel actief bezig en de klepjes komen vaak los te zitten. Deze bretels zitten om de riemlusjes vast. Je bent wel iets meer kwijt aan je portemonnee, maar dan heb je wel wat. Nu hopen dat de riemlusjes het houden.

Goede en stevige kwaliteit Bretel

Prima webshop en kwaliteit bretel sterk, donkergroen is zeer goed. Pierre Mouton is zeker aan te bevelen, snelle levering!

Goede bretels voor een schappelijke prijs

Snelle levering, ruime keuze

Prima kwaliteit en snelle levering.

Hel;emaal goed.

super bretels

geweldige pasvorm, sterk, fraai uiterlijk

perfect

uitzoeken bestellen en uitpakken geweldige kwaliteit en keuze

Fijn product snel in huis

Perfecte producten Uitstekende communicatie Zeer snelle verzending

uitstekend

Dankzij de hulp op de site in 1 keer de juiste maat en sterkte elastiek besteld. Als deze bretels ooit stuk gaan bestel ik ze hier weer opnieuw.

Stevige echte bretels

Snelle levering, mooie stevige bretels

Over Pierre Mouton

Dankzij jaren lang vakmanschap weten we jaar na jaar handgemaakte bretels en riemen van de beste kwaliteit op onze website en de markt te zetten. Alle producten bestaan uit hoogwaardige materialen en worden zorgvuldig met de hand verwerkt. Alleen het beste voor de riemen en bretels van Pierre Mouton. Alle ervaring die sinds 1978 is opgedaan wordt tot op de dag van vandaag verwerkt in de riemen en bretels, waardoor elk product uitstekend is. Dit alles zorgt voor het beste draagcomfort. Hier hechten we veel waarde aan bij Pierre Mouton. Net zoals de tevredenheid van onze klanten.