Mooie bretels, voldoende keuze, snel geleverd.

Een cadeau waar mijn man blij van werd. Gelijk nog een 2e paar besteld.

perfect

Eindelijk een bretel die blijft zitten

Vlotte service, prima kwaliteit

Super fijne bretels, netjes afgewerkt, de klippers zijn met pvc afgewerkt waardoor je broek ook netjes blijft, fijne grote opening dat je ze makkelijk kunt bevestigen Ik heb er al wat gekocht de laatste jaren ,maar deze gaan haren mee

Goede bretels en snelle levering

Mooie bretels

Mooie kwaliteit bretels.

perfecte kwaliteit en betrouwbare website.

Koop mijn bretels al jaren bij Pierre Mouton.

Goede bretels gemakkelijk in huis

Het is lastig om aan goede bretels te komen. Daarom is Pierre Mouton zo handig: Je zoekt een mooie set uit op de site, bestelt en ze komen een paar dagen later gewoon over de post. De kwaliteit is zeer goed en ook is er ruime keuze aan kleuren, keuze in lengtes en de keuze tussen 3 en vier bevestigingen. Op de site zijn de prijzen inclusief verzending, dus je weet meteen waar je aan toe bent. Ze zijn niet de allergoedkoopste maar er is vaak genoeg een kortingsactie en de andere pluspunten maken dit ruimschoots goed.

Zeer correct

Jammer bestel ik de nieuwe diamant bretels met 10% korting heb ik niet gezien. Dus geen korting..

Mooi product en vlotte levering

Inmiddels mijn 4e paar bretels van Pierre Mouton over een periode van een aantal jaren. Ik ben er erg tevreden over. Een goed product, goed gemaakt en dat voor een prima prijs. Fijn om te dragen. Ook slim is de levering in een doosje, als briefpost bezorgd in de brievenbus. De volgende dag al in de bus en ik hoef er niet voor thuis te blijven. Top!

Een top product en snel geleverd

In vergelijking met andere bretels is dit zeker een top product. Mooie kleuren, goede kwaliteit en sterke clips! Ook hoef ik de bretels niet meer zo strak te zetten, de broek blijft op zijn plaats en toch genoeg bewegingsvrijheid. Geen hoge druk meer op de schouders.

Kleur niet lichtgrijs

De levering was prima, maar ik was wel teleurgesteld in de kleur van de bretels, had gedacht dat hij lichtgrijs was, maar de midden figuurtjes zijn vrij donker, jammer.

Prachtig product met goede sterke klemmen

Ik heb inmiddels meerdere bretels, in meerdere kleuren. Allemaal even goed.

Geen twijfel mogelijk,geen betere gezien.

Alles perfect van product tot aflevering,bestel al jaren mijn bretels hier met veel plezier.

Kwaliteit met de grote K

Ben enorm blij met mijn bretels. Ouderwetse kwaliteit. Super.

hoge kwaliteit! snelle levering. zeer tevreden.

Nu mn 3e bretels hier gekocht en ervaar een hoge kwaliteit! Niet verder zoeken, pierre's bretels aan je broeken!

Prachtige bretels

Mijn ervaring met dit bedrijf is perfect. Mooie bretels die goed passen en die je graag aan een ander laat zien. Tel daarbij de snelle verwerking van de bestelling en de levering, dit maakt een koop makkelijk.

Groot assortiment, goede kwaliteit en vlotte service.

Zie bovenstaande

Goede kwaliteit en service

Artikel (bretels) conform de website en in het echt zelfs nog mooier Kwaliteitsproduct en niet meer milieuvriendelijke verpakking dan noodzakelijk. Vragen over Issue met post.nl (kreeg email dat pakket geleverd was terwijl dit niet zo was) werden snel en afdoende beantwoord.

Bijzonder mooie bretels.

Ze zijn nog mooier in het echt en de vakmanschap is duidelijk te herkennen aan de kwalitatieve zeer goede materialen.

Vorige bestelling in orde, deze niet volledig

Na telefonisch contact met mijnheer Jan zou een extra stel bretels naar keuze worden bijgevoegd. Ondanks opmerking in bestelformulier en nagezonden mail voor alle duidelijkheid waren deze coulance bretels niet bijgesloten. Hopelijk volgen deze alsnog. Bvd en vrgr Marja Stigter.

Ik ben niet gewoon om bretellen te dragen maar die zijn top

Topbretellen gebruik voor de motobroek en de werkbroek heel tevreden en een aanrader

Prima kwaliteit bretels!

Goede kwaliteit bretels! De beste! Heb inmiddels 2 paar. Heel leuk verpakt, een cadeautje.

Prachtige bretels

Snel bezorgt

Erg goede kwaliteit

Na mijn eerste bretels die nog steeds dienst doet besloten om er nog maar één aan te schaffen.

Over Pierre Mouton

Dankzij jaren lang vakmanschap weten we jaar na jaar handgemaakte bretels en riemen van de beste kwaliteit op onze website en de markt te zetten. Alle producten bestaan uit hoogwaardige materialen en worden zorgvuldig met de hand verwerkt. Alleen het beste voor de riemen en bretels van Pierre Mouton. Alle ervaring die sinds 1978 is opgedaan wordt tot op de dag van vandaag verwerkt in de riemen en bretels, waardoor elk product uitstekend is. Dit alles zorgt voor het beste draagcomfort. Hier hechten we veel waarde aan bij Pierre Mouton. Net zoals de tevredenheid van onze klanten.