SNELLE LEVERING

Prima service als altijd!

Van Dalen doet wat ze zegt!

Snel en volgens afspraak

De container kwam op tijd en werd na het ophaalverzoek direct opgehaald.

Perfect geregeld

Snelle service , helemaal top

Container niet bezorgd op afgesproken datum

Container besteld voor op vrijdag zodat ik zaterdag afval kon opruimen. Container is echter niet gekomen. Bij navraag geeft van Dalen aan dat ze deze order hebben doorgeplaatst bij een andere uitvoerder. Als ze dit doen moeten ze dit goed opvolgen zodat de klant geholpen wordt en niet aan het toeval overlaten. Dit doorplaatsen doen ze vaker maar het komt nogal raar over bij de klant als de planner bij van Dalen vervolgens niet weet wat er gebeurt. Vervolgens kwam de container maandag en werd deze niet op de verzochte plek geplaatst. Dit is best vervelend. Van Dalen geeft aan dat ze het hebben doorgegeven maar daar koop ik niks voor. Jammer, eerder had ik betere ervaringen met van Dalen. Vandaar 3 sterren.

Snelle levering!

Snelle levering!

Goede service!

Afspraken prima nagekomen; snelle levering en het ophalen ging ook vlot. Prima prijs!

ik heb de container besteld maar moet nog geleverd worden de afspraak maken ging prima

Snelle goede levering

De aanvraag voor een container vrijdag savonds gedaan en zaterdagochtend werd hij geleverd . Precies recht op een plekje neergezet in een hoek dus dat was zeker vakwerk .

Snel en efficiënt.

De bestelde container werd netjes op tijd geleverd en vakkundig door de chauffeur neergezet.

Vlotte service

Vlotte service en ook telefonisch netjes geholpen. Bestellen via de webshop was makkelijk.

Uiteindelijk goed

Eerst geprobeerd omtelefonisch een bestelling te plaatsen . Maar zoals alles in deze digitale wereld moet het via de site Jammer dat het ook bij jullie niet mogelijk is om “gewoon “via de telefoon iets te regelen Lukte eerst niet met de pc maar na toch weer tel contact met een vriendelijke persoon is het toch gelukt

Alles netjes afgehandeld

Super service en snel! Chauffeurs zeer vriendelijk en meedenkend

Alles uitstekend geregeld en zonder gedoe

Gebracht en gehaald op de afgesproken tijd, zonder extra gedoe. Een puntje van verbetering zou kunnen zijn dat er een bevestiging wordt gestuurd nadat je het ophaalverzoek hebt ingediend. De volgende container bestel ik weer bij Van Dalen.

Makkelijk te regelen en neerzetten op de afgesproken tijd en plaats top .....

Dit is laadbak nr. 9 voor ons en steeds keurig netjes Op tijd geleverd als we er niet waren werd hij mooi op de oprit gezet. Aardige en nette chauffeurs

Eenvoudig bestellen via website

De bouw container via de website besteld. Dit is eenvoudig vanwege de goede beschrijving. Container keurig op de afgesproken tijd en op de juiste plaats afgeleverd

fantastisch

Levering op tijd en na belletje ophalen van de container binnen het uur opgehaald. Zeker een aanrader.

Prima service en snelle aflevering

Prima aflevering van de container Bleef netjes wachten totdat ik terplekke was

Netjes alles op orde een belletje en het is weer geregeld

Meedere containers nodig gehad om huis op te ruimen. 1 vol nieuwe besteld volgende dag voor de deur.

Bestelling plaatsen met mobiel lastig bij eerste keer

Container geplaatst op locatie zonder overleg. Bij aanbevelen ja of nee verder geen nuances

op tijd bezorgd vriendelijke chauffeurs redelijke prijs

Goed geregeld snel gebracht en ook opgehaald

Super volgende keer bestel ik mijn container hier weer.

Over vandalencontainers.nl

Een afval container huur je bij vandalencontainers.nl in Huissen. Snel, makkelijk en goedkoop. Bestel hier online direct je container, of vraag een maatwerk offerte aan op (026) 326 62 66. Zo werkt u mee aan duurzaamheid. Want wij van Van Dalen hechten waarde aan het verantwoord omgaan met het milieu, dus ook met afval en containers, en hoe we materialen kunnen terugbrengen in de keten voor hergebruik of nieuwe toepassingen.