Moet echt zeggen super snelle levering, en komen het ook snel ophalen.

Op tijd afgeleverd

Gemakkelijk via internet te boeken en volgens afspraak geleverd.

Container levering was uitbesteed en mede daardoor niet op de afgesproken tijd geleverd.

Als de levering niet op het afgesproken moment kan worden uitgevoerd, graag even contact opnemen en overleggen over de mogelijkheden met de klant. Liever bv dan iets eerder brengen, ipv later. Leverancier was vriendelijk.

Alles is prima

Goede prijs en uitstekende service. Bedankt

Goede service voor een redelijke prijs!

Top service!

Goedkoop, maar komen tijdstip voorkeur niet na.

Contact is vriendelijk, maar de voorkeur van leverreiniging wordt niet nagekomen. Het bedrijf zit in Arnhem en wij willen in Spijkenisse een container hebben. Dan wordt er een partner bedrijf in geschakeld. En daar gaat het dus mis met betrekking tot de levering. Verder nog geen klachten., container is netjes geplaatst, ben op moment van levering gebeld door de chauffeur en verder moeten we het nog even afwachten.

lazen brief voor plaatsen

toen ik thuiskwam stond de container op de juiste plaats zoals ik op het briefje op de auto had geplakt

Nette en goede service

Goed geregeld

Slechte Service

Op maandagavond een container besteld voor woensdagochtend. Op de website staat groot binnen 24 uur geleverd. Op woensdagochtend een mail dat het niet gaat lukken, na telefonisch contact zou ik terug gebeld worden. Geen reactie. Container geannuleerd en bij iemand anders voor de zelfde dag nog een container kunnen regelen.

prima snelle service

goede ervaring

niet goed

ben al een week aan het wachten tot de container die op mijn oprit staat wordt weggehaald Waarom duurt het zo lang? Waarom wordt er niet gecommuniceerd wat de planning is ?

Gewoon goed, alles goed geregeld

Container op tijd maar beschadigd geleverd

Er moest een balk voor de beschadiging worden gezet om de volledige capaciteit te benutten. Aanbeveling voor de prijs ja, voor de levering ja, voor het product niet echt

Snel, makkelijk en goedkoop

Snel, makkelijk en goedkoop !

Container besteld, stond volgende ochtend voor mijn deur, dag later weer opgehaald. Alles volgens afspraak. Zeer vriendelijke chaiffeurs en medewerkers

N Og geen ervaring container moet nog geplaatst worden

Container moet nog geplaatst worden

Cheapest we could find

Good service, just could have communicated delivery time better

Snel geregeld.

Ik had een puin container nodig. Heel snel telefonisch contact en gemakkelijk reserveren op de site en nog heel betaalbaar.

Snel levering en alles makkelijk online te regelen

Vriendelijk personeel. De container wordt recht en goed bereikbaar neergezet.

Goed geregeld

prima snelle levering

Goede sbelle levering, helaas was de chauffeur eerder dan het aangegeven tijdstip waardoor niemand aanwezig was om aanwijzingen te geven.

Super levering

Ze waren er op tijd en hebben de container juist geplaatst waardoor makkelijk het puin erin kon.

Makkelijk te bestellen en goede service

Heel fijn bedrijf helpt je snel!

Container besteld werd optijd geplaatst wanneer gevraagd, toen de bak vol was gevraagd of deze de volgende ochtend opgehaald kon worden en een lege terugzetten ivm onze werkzaamheden. ‘s morgens kwamen wij aan bij de klant en was de container al gewisseld wat een top service!

Veilingweg 8

6851 EG Huissen

026 3266200

Over vandalencontainers.nl

Een afval container huur je bij vandalencontainers.nl in Huissen. Snel, makkelijk en goedkoop. Bestel hier online direct je container, of vraag een maatwerk offerte aan op (026) 326 62 66. Zo werkt u mee aan duurzaamheid. Want wij van Van Dalen hechten waarde aan het verantwoord omgaan met het milieu, dus ook met afval en containers, en hoe we materialen kunnen terugbrengen in de keten voor hergebruik of nieuwe toepassingen.