Container op tijd maar beschadigd geleverd

Er moest een balk voor de beschadiging worden gezet om de volledige capaciteit te benutten. Aanbeveling voor de prijs ja, voor de levering ja, voor het product niet echt

Snel, makkelijk en goedkoop

Snel, makkelijk en goedkoop !

Container besteld, stond volgende ochtend voor mijn deur, dag later weer opgehaald. Alles volgens afspraak. Zeer vriendelijke chaiffeurs en medewerkers

N Og geen ervaring container moet nog geplaatst worden

Container moet nog geplaatst worden

Cheapest we could find

Good service, just could have communicated delivery time better

Snel geregeld.

Ik had een puin container nodig. Heel snel telefonisch contact en gemakkelijk reserveren op de site en nog heel betaalbaar.

Snel levering en alles makkelijk online te regelen

Vriendelijk personeel. De container wordt recht en goed bereikbaar neergezet.

Goed geregeld

prima snelle levering

Goede sbelle levering, helaas was de chauffeur eerder dan het aangegeven tijdstip waardoor niemand aanwezig was om aanwijzingen te geven.

Super levering

Ze waren er op tijd en hebben de container juist geplaatst waardoor makkelijk het puin erin kon.

Makkelijk te bestellen en goede service

Heel fijn bedrijf helpt je snel!

Container besteld werd optijd geplaatst wanneer gevraagd, toen de bak vol was gevraagd of deze de volgende ochtend opgehaald kon worden en een lege terugzetten ivm onze werkzaamheden. ‘s morgens kwamen wij aan bij de klant en was de container al gewisseld wat een top service!

Behulpzaam

Netjes gebeld dat chauffeur onderweg was en 2 containers op d ejuiste plek neergezet. Top!

Goedkope prijs, super levering

Goedkope prijs voor container, super nette levering en een chauffeur die met je mee denkt. Aanrader

Bestellen van een container eenvoudig via de webshop. Ruime keuze in containers. Snelle levering. Aan het ophaalveroek wordt direct invulling gegeven. En er wordt uitvoering gegeven aan de wensen voor de plaats van de container. Top bedrijf, kwaliteit en goede service en handelen snel! Volgende keer weer Van Dalen!

SNELLE LEVERING

Prima service als altijd!

Van Dalen doet wat ze zegt!

Snel en volgens afspraak

De container kwam op tijd en werd na het ophaalverzoek direct opgehaald.

Perfect geregeld

Snelle service , helemaal top

Container niet bezorgd op afgesproken datum

Container besteld voor op vrijdag zodat ik zaterdag afval kon opruimen. Container is echter niet gekomen. Bij navraag geeft van Dalen aan dat ze deze order hebben doorgeplaatst bij een andere uitvoerder. Als ze dit doen moeten ze dit goed opvolgen zodat de klant geholpen wordt en niet aan het toeval overlaten. Dit doorplaatsen doen ze vaker maar het komt nogal raar over bij de klant als de planner bij van Dalen vervolgens niet weet wat er gebeurt. Vervolgens kwam de container maandag en werd deze niet op de verzochte plek geplaatst. Dit is best vervelend. Van Dalen geeft aan dat ze het hebben doorgegeven maar daar koop ik niks voor. Jammer, eerder had ik betere ervaringen met van Dalen. Vandaar 3 sterren.

Snelle levering!

Snelle levering!

Goede service!

Afspraken prima nagekomen; snelle levering en het ophalen ging ook vlot. Prima prijs!

ik heb de container besteld maar moet nog geleverd worden de afspraak maken ging prima

Snelle goede levering

De aanvraag voor een container vrijdag savonds gedaan en zaterdagochtend werd hij geleverd . Precies recht op een plekje neergezet in een hoek dus dat was zeker vakwerk .

Veilingweg 8 6851 EG Huissen

026 3266200

Over vandalencontainers.nl

Een afval container huur je bij vandalencontainers.nl in Huissen. Snel, makkelijk en goedkoop. Bestel hier online direct je container, of vraag een maatwerk offerte aan op (026) 326 62 66. Zo werkt u mee aan duurzaamheid. Want wij van Van Dalen hechten waarde aan het verantwoord omgaan met het milieu, dus ook met afval en containers, en hoe we materialen kunnen terugbrengen in de keten voor hergebruik of nieuwe toepassingen.