op tijd bezorgd vriendelijke chauffeurs redelijke prijs

Goed geregeld snel gebracht en ook opgehaald

Super volgende keer bestel ik mijn container hier weer.

Top service en snelle levering!

's ochtends gebeld en binnen een uur stond de chauffeur voor de deur! Top jongens!

Prima snelle service

Container besteld via duidelijke site, keurig de dag er na afgeleverd, bevestiging bij ophaal opdracht ontbrak, maar werd keurig op gevraagde datum opgehaald.

Super snel reactie, echt super!

Als particulier dolt het soms van wat je moet regelen als je de tuin gaat aanpakken. Ik kreeg constant super snel reactie op mn mails met vragen en alles is snel geregeld, echt super!

Container geplaatst

N.v.t

Top bedrijf

Altijd tijdige leveringen. Telefonisch uitstekend bereikbaar. Prijskwaliteit verhouding 10 punten.

Snel geleverd op afgesproken moment: beste prijs

Heel kort, zij was de goedkoopste in de omgeving. Levering ging zoals gepland en , zoals afgesproken, belde de chauffeur mij een half uur van te voren, zodat ik niet onnodig lang hoefde te wachten.

Goed en klantvriendelijk behandeld

Goed en klantvriendelijk behandeld

Was op tijd

Blij met de snelle reactie

Ik ben tevreden met de snelle reactie en goede service. Alles werd snel en op tijd gedaan.

Ervaring positief

Meneer heeft keurig op tijd de container geleverd en heeft daarnaast nog uitleg gegeven wanneer het weer opgehaald kan worden. Daarnaast is meneer ook geduldig omdat er even een auto van de buren even verplaatst moest worden en dat duurde even.

Zaterdag besteld, en zoals afgesproken vandaag bezorgd. Aardige chauffeur, en heeft de container netjes geplaats.

Klant vriendelijk en snelle srvice.

Waren reeds eerder bekend met dit bedrijf

Z

Z

Gaat goed ,zou alleen nog bevestigingsmail krijgen,deze nog niet gehad,wel deze beoordeling

komen afspraken na aardige chauffeur

Top, goed en op tijd volgens afspraak geleverd !

Top, goed en op tijd volgens afspraak geleverd !

Snel, vriendelijk.

Makkelijk te bestellen, snel geplaatst, vriendelijke chauffeur

Tot nu toe, de container moet nog gevuld worden :-) goede ervaringen met Van Dalen. De titel zegt het al. Als de afhandeling ook zo vlot verloopt, beveel ik dit bedrijf bij iedereen aan.

Goede en snelle levering/afhalen

Goede en snelle levering/afhalen

Geen probleem

Prima firma

Niets te klagen! Website werkt, klantenservice is prima bereikbaar en levering is vaak zoals aangegeven (uitzondering daargelaten). Chauffeurs denken altijd mee tijdens plaatsen en ophalen en keurig belletje van te voren te controle wanneer dit gevraagd is. Tevens goedkoop!

Veilingweg 8 6851 EG Huissen

026 3266200

Over vandalencontainers.nl

Een afval container huur je bij vandalencontainers.nl in Huissen. Snel, makkelijk en goedkoop. Bestel hier online direct je container, of vraag een maatwerk offerte aan op (026) 326 62 66. Zo werkt u mee aan duurzaamheid. Want wij van Van Dalen hechten waarde aan het verantwoord omgaan met het milieu, dus ook met afval en containers, en hoe we materialen kunnen terugbrengen in de keten voor hergebruik of nieuwe toepassingen.