Heel goede ervaring

Goede telefonische benadering

Voor het eerst bij Peddles besteld, maar de ervaring is uitstekend. In de bestelling was iets niet op voorraad, daar werd ik over gebeld. Het artikel wat niet op voorraad was, werd na overleg met de klant, nagestuurd. Ervaring is dus positief en ik zou er zo weer bestellen.

Perfect in een woord.

Alles was in een woord goed geregeld .wel aantebevelen.

Altijd correct en snel

Succes

Duidelijk en snel

Duidelijke en snelle levering. Mooie pakketten

Als je wat besteld is het er snel Als ze het niet hebben gaan ze er voor zorgen dat ze het kunnen krijgen Altijd vriendelijk en behulpzaam

Geweldig behulpzaam

Ze hebben echt verstand van waar ze mee bezig zijn. Altijd behulpzaam indien vragen.

Altijd prima!

Heel goede winkel met heel aardige medewerkers. Bestellingen kwamen altijd op tijd, heel netjes.

geweldig!!

Ontzettend vriendelijk en fijn geholpen. En heel snel gekregen. TOP!!

Altijd alles op voorraad en vlotte levering. Als het nodig is wordt een goed advies gegeven.

Uitstekend ! Veel voorraad en vlugge en verzorgde levering.

Uitstekend ! Veel voorraad en vlugge en verzorgde levering.

Super service, vlotte verzorgde levering.

Super service, vlotte verzorgde levering, zeer vriendelijke mensen, iets niet op voorraad, je wordt onmiddellijk verwittigd. Peddles een aanrader voor iedereen die van borduren houdt.

Prettige ervaring

Het pakje is bezorgd door een vriendelijke bezorger.

De beste winkel voor een hobby!

Lang tijd ben ik de klant van deze webwinkel en alle mijn bestellingen waren heel snel verzonden en netjes verpakt. Bedankt voor de eigenaar en alle medewerkers. Prima!

Heel veel keuze , altijd correcte afhandeling en uitstekende service

Online alles besteld, maar omdat ik twijfelde toch nog even gebeld. Rustig zitten praten met mevrouw, zij geeft prima advies. Echt service.

Houd zich aan afspraken

Alles op de afgesproken tijd gekregen

Fijn ervaring snel levering. En het contract is zeer fijn verlopen.

Zeer fijne service

Een van mijn bestelde artikelen was niet op voorraad. John belde dat het nog wel even kon duren. Ik mocht het annuleren of wachten. Zo fijn dat ze daar voor bellen . Super vriendelijk en zeer snelle levering

Altijd zeer snel en goed

Snel en goed goed verpakt en goede lkevering

Leuk pakket. Snel bezorgen. Ben zeer tevreden.

niets op aan te merken

Al vaker iets besteld. Netjes verpakt, snel geleverd.

Super fijne service

Super fijne service

snelle en goede service

mooi aanbod van luca-s produkten zoals de agenda en de nieuwe pakketen. zeer tevreden.

Nieuwstraat 6 4264RE Veen