Goede service, kwaliteit en snelle verzending

De bestelling van de borduurpakketten is zeer makkelijk gegaan en snel verzonden, prima kwaliteit, ga zo door.

Vlotte bestelling vlotte levering

Fijn contact, prima service.

Heb altijd een goed contact. Prompt antwoord op vragen en bestellingen worden vlot verzonden.

molto soddisfatta

Sono stata molto contenta dell'acquisto effettuato presso di voi. Gentilezza, cura, qualità sono gli elementi fondamentali che ho riscontrato con voi.

• Ci consiglieresti? Si

Bestelling vlot en goed afgehandeld.

top

erg snel en netjes afgehandeld, ik werd gebeld dat de kartonnen bobbins er niet waren en het is prima opgelost, ik raad Peddles echt aan!

Geweldig leuke borduurpakketten

Ik borduur best veel en ging daarvoor nog al eens naar Brugge naar “ Het Handwerkhuisje” totdat ik van mijn zusje ‘n heel mooi borduurpakket kreeg met kerstafbeelding Van haar hoorde ik van Peddles en sindsdien ga ik altijd naar die site als ik weer iets nodig heb voor geboorte of bruiloft of voor mezelf voor Kerstmis om bij Peddles weer ‘n mooi pakket uit te zoeken en altijd heel snel in huis!! Geweldig want als ik zi’n pakket zie wil ik er gelijk aan kunnen beginnen Dank je wel voor de goede en snelle service!!

Heel vriendelijk en altijd bereid om advies te geven geven

Ben erg blij met peddles en koop er graag

Geweldige mensen, geweldig assortiment en geweldig snel geleverd.

Mijn bestelling is altijd zeer snel geleverd uit een groot assortiment en door geweldig lieve mensen.

Zeer correcte handeling

Pakket besteld, niet te leveren. Binnen de week terug gestort. Fijn!

ALTIJD super service

Niets is teveel, altijd overleg.

Ik bestelde vanuit België om 14u een pakket en de volgende dag om 11u werd het aan mijn deur geleverd.. Uiteraard ben ik zeer tevreden..

Vriendelijk, behulpzaam en snel

De mensen van Peddles zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Als ze door omstandigheden niet direct kunnen leveren, of als ze denken dat je een ander pakket hebt besteld dan je zou willen, bellen ze je hierover. De levertijd is snel en als het anders is, door omstandigheden, dan laten ze het weten. Bovendien hebben ze hele mooie pakketten en een groot assortiment.

Ik werd uitstekend geholpen toen er iets niet helemaal goed ging bij het plaatsen van mijn bestelling. Dank daarvoor.

Super goed

Alles is goed omschreven.snelheid van bezorgen is snel. Zeer te vreden

prima levering

ik werd gelijk gebeld dat het artikel even niet op voorraad was, kon een paar dagen duren en dat was ook zo

weer heel tevreden

Komen afspraken na.

Snelle levering , product voldoet aan verwachting.

Niet alles was op voorraad, zoals ook aangegeven op de website. Ik werd keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling en heb deze in goede orde ontvangen.

Uitstekende klant gerichtheid.

Bestellen bij peddles is fantastisch. Ze hebben heel veel keuze, een goede website en een hele fijne snelle levering. Kunnen ze het niet direct leveren, dan wordt er contact met je opgenomen. De pakketen zien er altijd heel verzorgd uit. Kijk er elke keer naar uit om iets te bestellen.

Een goede service en een vriendelijke mijnheer

Geweldig hele goede service

zijn hele vriendelijke mensen met heel veel kennis van zaken en weten waar ze het over hebben en zijn altijd bereid om jouw advies te geven

Toppers

Goede service en vriendelijk

zeer goede service

Bij mijn vorige bestelling waren niet alle artikelen op voorraad. De nabestelling werd keurig bezorgd, kreeg tevoren een mail hierover. Hele prettige service en zeer veel keus in borduurpakketten.

Wonderful.

Pattern as described, arrived exceptionally well packaged.

Nieuwstraat 6 4264RE Veen