Alles wat je mag verwachten van een winkel/webshop.

Vriendelijk, ervaren, productkennis, altijd tot hulp bereid.

Peddles daar kun je van opaal.

Bestellingen worden snel en correct geleverd.

Geweldige service

Contact gezocht met peddles voor het bestellen van een borduurwerk. De service is buitengewoon goed en vriendelijk.

altijd heel tevreden

al vaker bij deze winkel besteld, en ben zeer tevreden. Goede prijzen, mooie artikelen en snel geleverd. Ook altijd even vriendelijk en goed te bereiken. Mijn favoriete winkel voor borduurartikelen.

Zeer vriendelijk geholpen

Ben heel netjes geholpen toen er bij de eerste bestelling de bestelling niet geleverd was. Laats een tweede bestelling gedaan en de volgende dag al geleverd. Dus super .

heel tevreden

Goede afhandeling en snelle service

Prima service en snelle levering Ook heel netjes tsof geknipt

Goede service en snelle bezorging

De aangekochte spullen zijn netjes verpakt en snel geleverd.

Goede en persoonlijke service. Een item dat niet op voorraad was werd na telefonisch contact nageleverd.

Positief

Ik ben netjes gebeld dat 1 artikel er niet was. het andere product hebben ze vast toegestuurd en zodra het andere artikel binnen is sturen ze dat ook op.

Goed geholpen bij het zoeken van mijn produkt

Had een probleem met zoeken naar de juiste stof, ben goed telefonisch geholpen en een snelle levering

prima service en snelle levering

Altijd een goede service bij Peddles. Snelle levering en goede service voor als je vragen hebt.

Perfecte keuze en snelle levering

Mijn eerste ervaring met Peddels was dat ik eindelijk kon gaan borduren in vakjes van 10x10 steken en ook nog met gaatjes waar de naald in gaat. Hieraan ging pure ellende en frustratie vooraf omdat ik niet vooruit kon werken want ik telde steeds verkeerd omdat mijn ogen niet wilden meewerken. Ik heb inmiddels al meerdere keren besteld en steeds dezelfde goede ervaring

Gewoon uitstekend

Altijd goede service.

Normaal goed, nu (bijna een maand na de bestelling) nog geen pakket ontvangen

In de afgelopen jaren regelmatig besteld bij Peddles en dit ging altijd erg snel en goed. Vriendelijke mensen en altijd bereid mee te denken. Nu 3 pakketten besteld, waarvan 1 voor pakjesavond. Deze zijn helaas niet op voorraad. Dit is een paar dagen na de bestelling aangegeven. Nu nog steeds niets binnen en ook geen updates… Ik hoop dat de pakketten snel komen. Pakjesavond hebben we inmiddels al gevierd.

prima, uitstekend

duidelijke webshop, verzorgde verzending van de pakketten, indien niet voorradig snel telefonische melding voor overleg.

Super sérieuse

Ik kwam tot de ontdekking dat de 's morgens bestelde aidastof te kort was. Hoewel de stof al geknipt en verzendklaar was, werd er in de middag stof die langer was voor me geknipt en toegestuurd. Klasse, ik was er erg blij van. Wat een service!

Heel tevreden

Snelle service ,netjes verpakt

Snelle en correcte levering!

Super snelle service

Zeer vriendelijk en uitstekende service ik zal er zeker nog bestellingen plaatsen in de toekomt

bestelbevestiging kwam laat, maar snelle verzending!

Ik kreeg in eerste instantie maar geen bestelbevestiging. Gelukkig kwam deze later op de dag en is alles netjes en compleet de volgende dag nog afgeleverd!

Pakje heb ik nog niet ontvangen maar klantenservice was top, snel antwoord op mijn vragen en pakje is snel op de post gegaan. In het verleden hier okk diverse malen besteld, niets dan lof!

Míjn bestelling werd na telefonisch overleg naar volle tevredenheid aangepast

Bestelde was niet meer (volledig) op voorraad. Na onderling overleg probleem opgelost

Snel en vriendelijk.

Bestelling geplaatst en correct ontvangen.

Nieuwstraat 6

4264RE Veen