Oplichterspraktijken

Niet kunnen leveren wat ze beloven. Beloven geld terug te storten wat ze na ruim 2 weken nog niet gedaan hebben. Reageren op mails doen ze niet. Ik ga stappen ondernemen.

Prima geregeld, iets minder vlot geleverd dan vermeld.

Een stuntstep die onze dochter graag wilde hebben we op zondag besteld. De vermelding was de volgende dag geleverd. Echter was dit vijf dagen later. Beetje jammer maar het mag de pret niet drukken. De stuntstep netjes en goed verpakt en ziet er gewoon supergoed uit. Onze dochter is die vrijdag niet meer van de stuntstep afgegaan. Als ik een minder puntje zou moeten aangeven is het de communicatie over de voortgang van de bestelling. Besteld en direct betaald maar daarna zou het iets vlotter mogen qua informatie verschaffen. Als het stil blijft na bevestiging en er komt geen track&trace dan zou men zenuwachtig kunnen worden. Deze kwam op woensdag echter wel.

Mijn ervaring met Active style is goed. Een mooie step voor een mooie prijs, en snel ontvangen. We hebben de step woensdagmiddag besteld, en zoals beloofd kwam het pakket vrijdag binnen. Ook op mijn emails kreeg in netjes en snel antwoord

Falsche Ware / keine Reaktion

Für Weihnachten einen Stuntscooter bestellt. Geliefert wurde der falsche! Weihnachten ist für unseren Sohn demnach nicht so schön gewesen. Uns wurde eine Abholung versprochen, aber nichts passiert! Ans Telefon geht auch keiner!!! Fall geht jetzt zum Anwalt und Geld wird über die Bank zurückgefordert. Absolt keine Kaufempfehlung!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Still waiting, since september, no news, no reply

I submitted an order last september 24th, and I still have nothing received. The payment though was debited! I tried to reach someone by phone, I sent emails but have never got any response! Is it fraud?

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle levering en duidelijke site

Door de duidelijke site alle info goed kunnen vinden en de levering was ook zoals verwacht. Mooi bedrijf met mooie producten.

Zeer slechte service

Komen afspraken niet na, reageren alleen als het hen uitkomt, ik wordt genegeerd als ik dit wil bespreken en over een oplossing wil overleggen.

Omdat de fietskar naar een waddeneiland verstuurd moet worden is er contact geweest met de klant en overeengekomen dat er een eilandentoeslag van toepassing is. De klant gaat hier mee akkoord en maakt de toeslag over. De fietskar wordt vervolgens nog dezelfde dag verzonden en met 1 dag vertraging afgeleverd bij de klant. Na ontvangst reclameert de klant dat hij een schadevergoeding wil omdat de kar 1 dag te laat wordt ontvangen en de klant is het niet eens (met de overeengekomen) eilanden toeslag en wil deze ook terug ontvangen. Wij betreuren het dat de klant wil terugkomen op eerder gemaakte afspraken en dat hij een financiële vergoeding middels een "slechte" review wil forceren. We hebben hierover nog contact gezocht met deze klant maar helaas niets meer van hem vernomen.

Niet aan te raden

Na bestelling én betaling hoorde ik niets meer. Spullen worden niet verstuurd, op mails wordt niet gereageerd en telefonisch contact levert niets op. De toezegging om er op terug te komen, wordt niet waargemaakt. Na annulering van de bestelling kreeg ik mijn geld vervolgens ook niet terug. Pas na telefonisch aandringen werd er enkele dagen later alsnog werk van gemaakt, zonder zelfs maar een excuus. Uiteindelijk heb ik wel geld teruggekregen, maar klanten"service" en communicatie is ronduit slecht.

Snelle en goeie service!

Levering precies volgens afspraak!

Prima service; stuurstang verkeerde hoogte super opgelost

2 stepjes na elkaar bestelt. Prima geleverd, binnen een paar dagen. Helaas was de stuurstang van de 2e step ruim 10cm korter dan de eerste. Mijn bericht hierover kwam via de site helaas niet door. Na telefonisch contact heel netjes en vriendelijk geholpen. Juiste hoogte stuurstang kwam de volgende dag binnen! Super service!

Voordelig, zéér snel en behulpzaam

Zeer scherp geprijsd. Werd op de verzenddag gebeld, met de vraag of het niet deze avond al persoonlijk kon worden afgeleverd. Dat was dus een dag eerder. Vriendelijke meneer bood aan om spullen binnen te plaatsen. TOP!

prima service voor goede prijs

goede kwaliteit producten voor de laagste prijs. snelle verzending en goed verpakt. Goede communicatie naar bestellen over de verzending. Dus zeer tevreden.

Zeer goede en correcte service

Wij waren op zoek naar een barbeque van Weber, en die hebben we bij Active Style aan een zeer goede prijs gevonden, maandagavond om 17 30u. besteld en ons volgende dag s'avonds geleverd. In diezelfde week hebben de hoes nog besteld en we konden ook weer rekenen op dezelfde service., alsook een week later een de mini grill (dat is de thermometer van Weber) hier ook de volgende dag ontvangen. Wij zijn een tevreden klant! Active style vinden we top!

Auf meine Mails wurde bis heute nicht geantwortet!!!!!!

Auf meine Mails wurde bis heute nicht geantwortet!!!!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Since there was a problem with our e-mail system you did not receive an invoice and also you did not receive a reply on your email where you requested for the invoice, apologize for that. The ordered Thule EasyFold 933 XT was shipped and delivered as promissed.

Top service!

Thule fietsendrager besteld en volgende dag al in huis. Toezeggingen worden waargemaakt.

Super mooie step volgende dag in huis

Erg goed

Doen wat ze beloven

Besteld en zeer snel geleverd 1voor een super prijs

Scherpe prijs

De stuntstep die ik zocht werd voor een scherpe prijs aangeboden. Bestellen ging prima. Product werd 2 dagen later door DPD geleverd. Helaas was de doos behoorlijk beschadigd. Gelukkig was de stuntstep nog onbeschadigd. Zou beter zijn als de stuntsteps niet alleen in de productverpakking verstuurd zou worden (die gemaakt zijn om ze netjes op een pallet op te stapelen), maar in een steviger verpakking die geschikt is voor pakketvervoer.

Lieferung zuverlässig und schnell

Heute bestellt, morgen geliefert.

Snelle hulp en enorm vlotte levering. Alles perfect naar wens.

Uitstekend! Snelle levering

Gewoon goed!

snel en netjes

Prima levering, goed product, mooie prijs

Bij ActiveStyle.eu voor de tweede keer een step van het merk Maddgear gekocht. Net als de vorige keer prima en snelle levering, service en kwaliteit. En qua prijs goedkoper dan bij concurrenten. Een volgende keer zou ik zeker weer bij ActiveStyle kopen.

Prima, snelle levering!

Prima, snelle levering!