Super goed!!

Wij zijn heel goed geholpen, er is veel zorg weggenomen en dat bracht een stukje rust bij ons. Complimenten voor de Heer L.Dekkers. Wij zijn heel blij met de afwikkeling van de schade. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen!!!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Vakkundig, integer en denkt in oplossingen

Bij mijn waterschade was het lange tijd onduidelijk of het om een grote schade of beperkte schade zou gaan en welk deel de verzekering zou betalen. En daar heb ik zelf helemaal geen kaas van gegeten. Levi heeft alles helder uitgelegd, scenario's geschetst en de zaak netjes afgehandeld na gezamelijk overleg. Als je twijfels hebt over je schade, dan zou ik zeker Levi aanbevelen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Zeer goed geholpen door de schaxeexpert

Levi is een man met verstand van zaken. Erg fijn geholpen en ondersteund in het contact met de schadeverzekeringen. We zijn elke moment vh proces op de hoogte gesteld door Levi. Goed afgehandeld. Ook fijn dat Levi een netwerk heeft met diverse bedrijven voor schade herstel. Helaas heeft een ingeschakelde partij voor dakwerkzaamheden ons niet meer gecontacteerd. Maar dit doet niets af aan de service en hulp van Schadeexperts.

Snelle duidelijke service

Ik had een aanvraag gedaan en ben direct verder geholpen. Via de telefoon informatie gekregen en een snelle afspraak om alles te komen bekijken. Vanuit daar kunnen ze het overnemen. Top geregeld

Goede duidelijk hulp

Fijne en duidelijke gesprekken en hulp Goed gevoel ook degene die langs kwamen voor de onderzoeken waren netjes duidelijk en behulpzaam

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Ben super goed geholpen door Levi

Zonder tussenkomst van Levi als eigen contra expertise was het nooit gelukt om het schadebedrag voor de inboedel vergoed te krijgen van de inboedel verzekering. Het duurde enkele weken voordat de verzekering heeft uitgekeerd echter heeft Levi z'n rol als contra expert meer dan uitstekend vervuld en stond altijd open om waar mogelijk nader advies te geven m.b.t. de opstalschade.

Zeer vakkundig en slagvaardig

Zeer professioneel praat met hun zij maken het verschil.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Eindelijk een schade expert die luistert mee denkt en vanuit de verzekerde mee denkt, een echte aanraadde als u te maken heeft met het stugge fenomeen “verzekeringsmaatschappij”

Toppers!

Zeer sterk bijgestaan tijdens een lekkage!

Zeer slecht en onprofessioneel

Ze hebben veel leuke praatjes en verhalen te vertellen aan de telefoon en beloftes doen zo gaat het gebeuren en we lossen het op en regelen het wel op korte termijn. Maar niks op papier en in werkelijkheid. Ze laten je ook heel snel vallen en komen niks na. En ze trekken zich terug en het ergste is dat ze met tegenpartij damen werken. Ik raad niemand aan. Ze spelen met de gevoelens van mensen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Nee

Snelle contact met klant, uitstekend geholpen en duidelijke afspraken.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

De meest deskundige en betrokken persoon, die ik mij kon wensen.

Levi is tot het uiterste gegaan om een positief resultaat te behalen. Ik ben zeer blij geweest met de ondersteuning die ik in deze ( moeilijke) situatie heb gekregen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Nee

Hr Levi Dekkers handelde direct en daadkrachtig

Nadat wij hem vertelde van de waterschade, ging hr Levi Dekkers gelijk voor ons aan de slag. Hij adviseerde ons over de te volgen stappen. Na een verschil van mening met de schade expert van de verzekeraar trad hij gelijk bemiddelend op en behaalde wij het meest gunstige resultaat

Prettig

Bedankt Levi Dekkers! Op het juiste moment heb jij mij geadviseerd.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Perfecte begeleiding bij bedrijfsschade!

Daar waar ik dacht dat schade-experts alleen gespecialiseerd was in particulieren schades hebben zij een wonder verricht voor ons bedrijf. Van begeleiding vanaf het eerste moment, de gesprekken met onze eigen verzekeraar en het afronden van de schade op een adequate manier. Wij hebben de zorgen vanaf minuut één kunnen afdragen aan deze zorgvuldige partij! Schade- experts; dankzij jullie zullen wij in de toekomst bij een schade zowel particulier als zakelijk, zorgeloos en vertrouwd jullie inschakelen!

Dedicated en swift

Prima geholpen. Direct contact en behulpzaam. Weet wat te doen en kan dat ook duidelijk overbrengen. Keep up da good work

Heel soepel contact

Telefonisch contact gehad. Ging heel soepel, erg meedenkend. Goede adviezen en dat allemaal uit vriendelijkheid.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Van A tot Z super geholpen!

Wij hadden door een wolkbreuk, enorme waterschade opgelopen in ons huis. Levi Dekkers heeft ons vanaf het eerste moment bijgestaan met zijn expertise. Alles is tot in de puntjes geregeld door Schadeexperts.nl. Hij pakt gelijk door, met de inzet van de juiste personen, om de problemen zsm op te lossen. Ze kwamen zelfs op vrijdag avond 21uur ons kantoor leegruimen om daar tijdelijk onze slaapkamer van te maken. Dit omdat onze slaapkamer te veel waterschade had opgelopen om in te slapen. Ook de communicatie met onze verzekering heeft hij volledig op zich genomen. En wordt alles geheel naar tevredenheid afgehandeld. Bedankt voor alles!!

Top service!

Sbel direct en super vriendelijk!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Goeie service, altijd bereikbaar voor vragen. Probeert in elke situatie mee te denken.

Snel en goed geregeld.

Levi heeft ons uitstekend geholpen met waterschade in ons huis. Alles heel snel en goed geregeld. Schakelt de juiste personen in. Heeft kennis van zaken.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Als ik nog meer sterren kon geven had ik het gedaan!

Helaas kwamen wij er na enorme waterschade achter een verschikkelijke inboedelverzekering te hebben. Zij maakte van de afhandeling van de claim één groot en onbegrijpelijk drama. Levi was en is in dit verhaal een ware superheld. Hij reageert snel en is altijd bereikbaar. Hij maakt zich hard voor zijn cliënten en doet alles wat binnen (en misschien zelfs een beetje buiten) zijn macht ligt om te helpen. Ik raad het iedereen aan om Levi in te schakelen bij schade. Echt niets dan lof voor de service van Schade Experts!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Meedenkend, helpend en goed bereikbaar

Levi stond snel voor mij klaar. Dacht goed mee en in oplossingen. Gaf duidelijk advies en schakelde collega bedrijf jn om verder te helpen.

Snelle en adequate reactie

Levi heeft heel snel contact opgenomen en deskundig advies gegeven. Ik zal op een later tijdstip beslist weer een beroep op hem doen

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Snelle reactie, super professioneel, stress vermindering

Heb Schade Experts gebeld na een lekkage bij de bovenburen met vervolg schade aan mijn houtenvloer. Binnen 2 korte (maar behoorlijk effectieve) gesprekken met Levy en Rembrant heb ik veel meer idee gekregen wie moet wat doen (VVE/inboedel etc.) Dit heeft me echt gerusgesteld (wat heel belangerijk hier is). Je hebt te maken met echt ervaren mensen die precies weten wat ze aan het doen zijn. En ik hoefde niets voor te betalen. Alles moet nog geregeld worden met VVE en inboedel, maar dankzij Schadeexperts weet ik hoe ik het moet doen.

Over Schadeexperts.nl

SCHADE AFHANDELEN ZONDER STRESS? U heeft altijd recht op een eigen contra-expert Schade Experts helpt u na schade om de juiste vergoeding te krijgen. Wij staan u bij tijdens de onderhandelingen én de afhandelingen. Of u ons nu als particulier, of als bedrijf inschakelt. Laat je altijd bijstaan!