We zijn super geholpen door Levi van Schade experts. Snelle en vakkundige afhandeling met de verzekeraars. Zeker een aanrader!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Door waterschade bij mijn moeder thuis ben ik online opzoek gegaan naar een expert en kwam terecht bij Waterschade Experts de heer Levy Dekkers. Meneer Dekkers is echt heel vriendelijk en behulpzaam, hij heeft mij heel duidelijk uitgelegd wat ik moest doen nav de waterschade bij mijn moeder thuis en heeft mij erg goed geadviseerd. Voor een eerste indruk geeft ik Waterschade Experts zeker een 9 en zou ze zeker aanbevelen aan andere mensen die in een soortgelijke situatie zitten. De waterschade is nog niet helemaal opgelost maar ik heb de volste vertrouwen in Water Experts (de heer Levy Dekkers) dat mocht ik er niet uitkomen met de inboedel verzekeraar dan zal ik Water Experts zeker benaderen voor hulp. Sharida

• Hoe waardeert u de dienstverlening van Schade Experts
  • Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Na het eerste kontakt met de heer Levi Dekkers heeft hij onmiddellijk actie ondernomen. De juiste personen worden door hem ingeschakeld en houdt je dagelijks op de hoogte via mail/wattsapp. Een bijzonder empatische man, eerlijk en betrouwbaar, komt al z'n afspraken na. Mocht u een contra-expert nodig hebben dan beveel ik u Levi Dekkers van harte aan.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Snelle afwikkeling van de lekkage van mijn badkamer

Vriendelijke mensen die mij goed geholpen hebben en ook de ernst er van inzagen ivm houten vloeren

Professioneel geholpen

Er werd zeer goed en snel gereageerd door Levi nogmaals dank voor jou goede zorg. Mvg Cor en Ger

Geweldig en erg daadkrachtig

Levi staat voor zijn klant en doet er werkelijk alles aan om je op de beste manier bij te staan. Zonder Levi had deze case heel anders afgelopen. Je kan 1000% op hem vertrouwen en weet wat hij doet. Hij verstaat zijn vak meer dan.. Hij is vriendelijk oprecht en erg daadkrachtig. Ik zou Levi bij iedereen aanbevelen. Levi ontzettend bedankt.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Na een water schade stond Levi gelijk op de stoep en heeft mij heel goed geholpen bij de afhandeling van alles met de verzekering

Zeer professioneel en behulpzaam

Bij schadeexperts.nl wordt een duidelijke en transparante werkwijze gehanteerd. Ik werd in elke stap meegenomen in wat er ging gebeuren en daarnaast ook goed geadviseerd. Ik kan schadeexperts.nl absoluut aanraden !!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Professioneel beoordeeld en vertaald naar de expert

Goed alles doorgenomen van de lekkage en voorbereid voor de expert van de verzekering. Helaas is er niks geclaimd door condens.

• Hoe waardeert u de dienstverlening van Schade Experts
  • Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Nee

Heel behulpzaam

Reageert snel en geeft gelijk professioneel advies. Zeker een aanrader

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

In een woord, Geweldig !!!

Mijn ervaring met schade-experts Ik had schade in mijn woning ,Ik las de reviews van schade experts ,en viel me op dat een zekere Levi Dekkers heel vaak genoemd werd met alleen maar hele goede resultaten,Ook ik kreeg te maken met Levi , en inderdaad ongelofelijk hoe hij de dingen aanpakt ,heel gedreven, erg professioneel, heel ervaren,goede service!! En super vriendelijk !! Mijn ervaring : Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk ,Maar met Levi zat dit meteen goed !!! Echt een aanrader voor iedereen !!!

Snel, behulpzaam, vriendelijk

Ze kwamen snel ter plekken, meten alles goed na. Rieel in prijs/schade. En erg vriendelijk.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Schade experts heeft onze zaak top opgevolgd en afgehandeld!!

Wij hadden ons plat dak laten renoveren, onze aannemer had er een soep van gemaakt, via de rechtsbijstandverzekering had ik recht op een schade expert naar keuze, onze keuze viel na aanraden van kennissen op waterschade experts, waterschade experts is toen terplaatsen geweest met 2experts en een herkende dakdekker, hebben alles goed in kaart gebracht waar de fouten zaten en wat de oplossingen zouden zijn, alles mooi opgemaakt in een expertise rapport, en ook de tegenpartij (aannemer) de kans gekregen zijn verhaal te doen terplaatsen, na het expertise rapport op te stellen en dit door te sturen is alles in een versnelling gekomen en heeft de aannemer de geraamde kosten vergoed en kunnen wij eindelijk verder met een andere aannemer te zoeken. Waterschade experts heeft ons dus super geholpen, ze leveren goed werk, namen buiten hun eigen experts, ook een dakdekker mee om de kosten gelijk goed in kaart te brengen!!! Wij zijn zeer tevreden over de behaalde resultaten en professioneel handelen (opstellen expertise rapport voor verzekering) van waterschade experts en kunnen deze zeker aanraden!!!!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Hebben ons erg goed geholpen en altijd bereikbaar.

Zonder enige ervaring met (water)schade en een daaruit volgende claim hebben wij contact gezocht met Schade Experts. Zij hebben voor ons al het werk richting verzekeringsmaatschappij met grote tevredenheid afgehandeld.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Zeer tevreden, alles was snel geregeld en over al heel professioneel. Als je iets hebt met schade raad ik je zeker Levi aan! Bedankt voor de goede service. Groetjes Iris Wijmans

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Neemt pro-actief veel werk uit handen

Na een grote lekkage bij de bovenburen hadden we geen idee wat de waterschade in onze woning was en wat de herstelwerkzaamheden moesten zijn. Dat we drie verschillende verzekeringen moesten aanspreken, maakte het nog ingewikkelder. Daarom hebben we voor hulp contact opgenomen met Schadeexperts. Daar zijn we zo blij mee! Er werd meteen actie ondernomen; wij hoefden niet meer ellenlang met de verzekeringen te bellen, ons zorgen maken over welke onzichtbare schade er was en in welke volgorde stappen genomen moesten worden. Wat we naast de deskundigheid erg waardeerden was dat we nergens achteraan hoefden te zitten. Veel werd uit handen genomen (bijvoorbeeld gesprekken met experts verzekering, regelen drogers, offertes nalopen), actief nagebeld en wij werden op de hoogte gehouden. Dat gaf ons de tijd om een goede aannemer te vinden en heel veel rust. De schade is veel beter afgerond dan wij zelf hadden kunnen doen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Direct betrokken en begrip vanaf het begin

Wanneer je in een calamiteit terecht komt met een flinke lekkage heb ik ontdekt dat het een uitzondering is om een partij te vinden die je ook het gevoel geeft te willen helpen in zo een stressvolle situatie. Door omstandigheden heb ik de zaak (nog) niet af kunnen laten ronden door Schade Experts, maar zodra dat nodig is zal ik hen zeker benaderen.

• Hoe waardeert u de dienstverlening van Schade Experts
  • Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Netjes en snel geholpen heeft echt het maximale eruit gehaald boven onze verwachtingen. Komt afspraken goed en snel na

Perfecte service!

Zeer goed contact met Levi, na bijna zes maanden wachten zonder resultaat is Levi erin geslaagd om onze hopeloze zaak optelossen binnen een maand. We zijn zeer tevreden met de uitkomst. Super service, super snel, super klantencontact. Ga zo door! Veel succes en nogmaals dank voor jouw inzet!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Zeer goede ervaring en dus perfect opgelost!

Als ik het in 1 woorden zou moeten omschrijven, Fantastisch! - Deskundig - Professioneel - Altijd bereikbaar Levi heeft me geholpen met een flinke waterschade vanuit de zolderverdieping naar de keuken (begane grond). Met zijn kennis van zaken heeft hij de schade goed in kaart gebracht en tevens voor een oplossing gezorgd.

Levi heeft ons deskundig ondersteund.

Levi heeft ons goed geholpen als professionele tussenpersoon! Hij was ook altijd vlot bereikbaar en pakte alles direct aan.

Duidelijk, vriendelijk, snel.

Levi heeft zich gelijk goed ingezet voor onze schade met een goed resultaat. Heeft een goede kennis van zaken, en op een prettige duidelijke manier alles besproken. Top.

Prima communicatie over de voortgang

De contacten naar de betreffende instanties verliepen snel achter elkaar door met een duidelijke informatievoorziening naar de opdrachtgever

Aanrader

De schade expert heeft ons heel goed geholpen in het schadeherstelproces. Wij hadden een lekkage op de eerste verdieping van ons huis en wisten niet goed hoe dit verder aan te pakken. Dit bedrijf zorgt ervoor dat alle zorgen uit handen worden genomen in goed overleg met de klant. Altijd bereikbaar en willen net als de klant een goede maar ook snelle oplossing. Uiteindelijk hebben wij een goede vergoeding gekregen van de verzekering om de schade te laten herstellen. Hier komt veel meer bij kijken dan we in eerste instantie dachten. Kortom aanrader.

We hadden waterschade in verband met overloop wasmachine afvoer. Contact opgenomen met Levy en zijn team. Binnen een paar uur waren ze op locatie om de situatie op te nemen en ons te adviseren over te volgen stappen. Ook eerlijk tegen ons gezegd dat ze niet heel veel voor ons konden betekenen, maar voor dit advies op locatie zijn geen kosten berekend. Ik hoop ze niet meer nodig te hebben, echter bij schade weet ik volgende keer wie ik meteen als eerste inschakel.

Over Schadeexperts.nl

SCHADE AFHANDELEN ZONDER STRESS? U heeft altijd recht op een eigen contra-expert Schade Experts helpt u na schade om de juiste vergoeding te krijgen. Wij staan u bij tijdens de onderhandelingen én de afhandelingen. Of u ons nu als particulier, of als bedrijf inschakelt. Laat je altijd bijstaan!