Professioneel beoordeeld en vertaald naar de expert

Goed alles doorgenomen van de lekkage en voorbereid voor de expert van de verzekering. Helaas is er niks geclaimd door condens.

• Hoe waardeert u de dienstverlening van Schade Experts
  • Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Nee

Heel behulpzaam

Reageert snel en geeft gelijk professioneel advies. Zeker een aanrader

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

In een woord, Geweldig !!!

Mijn ervaring met schade-experts Ik had schade in mijn woning ,Ik las de reviews van schade experts ,en viel me op dat een zekere Levi Dekkers heel vaak genoemd werd met alleen maar hele goede resultaten,Ook ik kreeg te maken met Levi , en inderdaad ongelofelijk hoe hij de dingen aanpakt ,heel gedreven, erg professioneel, heel ervaren,goede service!! En super vriendelijk !! Mijn ervaring : Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk ,Maar met Levi zat dit meteen goed !!! Echt een aanrader voor iedereen !!!

Snel, behulpzaam, vriendelijk

Ze kwamen snel ter plekken, meten alles goed na. Rieel in prijs/schade. En erg vriendelijk.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Schade experts heeft onze zaak top opgevolgd en afgehandeld!!

Wij hadden ons plat dak laten renoveren, onze aannemer had er een soep van gemaakt, via de rechtsbijstandverzekering had ik recht op een schade expert naar keuze, onze keuze viel na aanraden van kennissen op waterschade experts, waterschade experts is toen terplaatsen geweest met 2experts en een herkende dakdekker, hebben alles goed in kaart gebracht waar de fouten zaten en wat de oplossingen zouden zijn, alles mooi opgemaakt in een expertise rapport, en ook de tegenpartij (aannemer) de kans gekregen zijn verhaal te doen terplaatsen, na het expertise rapport op te stellen en dit door te sturen is alles in een versnelling gekomen en heeft de aannemer de geraamde kosten vergoed en kunnen wij eindelijk verder met een andere aannemer te zoeken. Waterschade experts heeft ons dus super geholpen, ze leveren goed werk, namen buiten hun eigen experts, ook een dakdekker mee om de kosten gelijk goed in kaart te brengen!!! Wij zijn zeer tevreden over de behaalde resultaten en professioneel handelen (opstellen expertise rapport voor verzekering) van waterschade experts en kunnen deze zeker aanraden!!!!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Hebben ons erg goed geholpen en altijd bereikbaar.

Zonder enige ervaring met (water)schade en een daaruit volgende claim hebben wij contact gezocht met Schade Experts. Zij hebben voor ons al het werk richting verzekeringsmaatschappij met grote tevredenheid afgehandeld.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Zeer tevreden, alles was snel geregeld en over al heel professioneel. Als je iets hebt met schade raad ik je zeker Levi aan! Bedankt voor de goede service. Groetjes Iris Wijmans

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Neemt pro-actief veel werk uit handen

Na een grote lekkage bij de bovenburen hadden we geen idee wat de waterschade in onze woning was en wat de herstelwerkzaamheden moesten zijn. Dat we drie verschillende verzekeringen moesten aanspreken, maakte het nog ingewikkelder. Daarom hebben we voor hulp contact opgenomen met Schadeexperts. Daar zijn we zo blij mee! Er werd meteen actie ondernomen; wij hoefden niet meer ellenlang met de verzekeringen te bellen, ons zorgen maken over welke onzichtbare schade er was en in welke volgorde stappen genomen moesten worden. Wat we naast de deskundigheid erg waardeerden was dat we nergens achteraan hoefden te zitten. Veel werd uit handen genomen (bijvoorbeeld gesprekken met experts verzekering, regelen drogers, offertes nalopen), actief nagebeld en wij werden op de hoogte gehouden. Dat gaf ons de tijd om een goede aannemer te vinden en heel veel rust. De schade is veel beter afgerond dan wij zelf hadden kunnen doen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Direct betrokken en begrip vanaf het begin

Wanneer je in een calamiteit terecht komt met een flinke lekkage heb ik ontdekt dat het een uitzondering is om een partij te vinden die je ook het gevoel geeft te willen helpen in zo een stressvolle situatie. Door omstandigheden heb ik de zaak (nog) niet af kunnen laten ronden door Schade Experts, maar zodra dat nodig is zal ik hen zeker benaderen.

• Hoe waardeert u de dienstverlening van Schade Experts
  • Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Netjes en snel geholpen heeft echt het maximale eruit gehaald boven onze verwachtingen. Komt afspraken goed en snel na

Perfecte service!

Zeer goed contact met Levi, na bijna zes maanden wachten zonder resultaat is Levi erin geslaagd om onze hopeloze zaak optelossen binnen een maand. We zijn zeer tevreden met de uitkomst. Super service, super snel, super klantencontact. Ga zo door! Veel succes en nogmaals dank voor jouw inzet!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Zeer goede ervaring en dus perfect opgelost!

Als ik het in 1 woorden zou moeten omschrijven, Fantastisch! - Deskundig - Professioneel - Altijd bereikbaar Levi heeft me geholpen met een flinke waterschade vanuit de zolderverdieping naar de keuken (begane grond). Met zijn kennis van zaken heeft hij de schade goed in kaart gebracht en tevens voor een oplossing gezorgd.

Levi heeft ons deskundig ondersteund.

Levi heeft ons goed geholpen als professionele tussenpersoon! Hij was ook altijd vlot bereikbaar en pakte alles direct aan.

Duidelijk, vriendelijk, snel.

Levi heeft zich gelijk goed ingezet voor onze schade met een goed resultaat. Heeft een goede kennis van zaken, en op een prettige duidelijke manier alles besproken. Top.

Prima communicatie over de voortgang

De contacten naar de betreffende instanties verliepen snel achter elkaar door met een duidelijke informatievoorziening naar de opdrachtgever

Aanrader

De schade expert heeft ons heel goed geholpen in het schadeherstelproces. Wij hadden een lekkage op de eerste verdieping van ons huis en wisten niet goed hoe dit verder aan te pakken. Dit bedrijf zorgt ervoor dat alle zorgen uit handen worden genomen in goed overleg met de klant. Altijd bereikbaar en willen net als de klant een goede maar ook snelle oplossing. Uiteindelijk hebben wij een goede vergoeding gekregen van de verzekering om de schade te laten herstellen. Hier komt veel meer bij kijken dan we in eerste instantie dachten. Kortom aanrader.

We hadden waterschade in verband met overloop wasmachine afvoer. Contact opgenomen met Levy en zijn team. Binnen een paar uur waren ze op locatie om de situatie op te nemen en ons te adviseren over te volgen stappen. Ook eerlijk tegen ons gezegd dat ze niet heel veel voor ons konden betekenen, maar voor dit advies op locatie zijn geen kosten berekend. Ik hoop ze niet meer nodig te hebben, echter bij schade weet ik volgende keer wie ik meteen als eerste inschakel.

Zeer betrouwbaar en altijd bereikbaar.

Voor een waterlekkage hebben wij de verzekering ingeschakeld. Een expert heeft een offerte opgesteld waar wij het niet mee eens waren. Vervolgens hebben wij dit onafhankelijke bedrijf ingeschakeld voor een nieuwe offerte. Het bedrijf heeft opnieuw contact opgenomen met de verzekering en ervoor gezorgd dat we een reeele vergoeding ontvangen voor het herstellen van de waterlekkage.

Erg snel en goed gehandeld

Meneer nam erg snel contact met ons op. Kwam snel tot een afspraak en oplossing. Wederom erg fijne service zou hier zeker teruggaan

Goede informatie erg behulpzaam.

Gebeld voor hulp bij probleem met door expert van verzekering vastgestelde schade. Werd direct actie ondernomen, binnen een week was dit geregeld.

Betrouwbaar, zeer goed bereikbaar en komt afspraken na!

Zeer goede ervaring met Levi Dekkers als waterschade expert. Heeft verstand van zaken. Verdiept zich in de schade en alles wat dasrbij komt kijken. Komt beslagen ten js door een goede voorbereiding. Goed en snel bereikbaar. Korte lijntjes en doet wat hij zegt!

Super tevreden over dit bedrijf.

Heeft u waterschade, neem zeker contact op met dit bedrijf. Ze weten exact wat je rechten zijn. Bedankt.

Ontzettend professioneel geholpen door Levi die zeer gedreven in zijn werk staat.

In mijn woning is een enorm grote waterschade ontstaan door een lekkend riool. Ik had hier in eerste instantie zelf een onderzoek in laten uitvoeren door een gespecialiseerd rioolbedrijf en ben met het rapport wat er uitkwam naar mijn verzekering gegaan. De uitkomst was dat ik niets vergoed kreeg. Via via ben ik in contact gekomen met Levi Dekkers. Ik ben toen met hem in gesprek gegaan en hij is gelijk overal ingedoken en heeft mij alles uit handen genomen. Dat was echt zo ontzettend fijn! Wat bleek is dat er in het rapport waarmee ik naar de verzekering was gegaan een aantal verkeerde omschrijvingen stonden. Levi heeft dit recht laten zetten en de verzekering heeft excuses gemaakt voor het verkeerd beoordelen van mijn situatie. Ik had wel degelijk recht op een vergoeding vanuit mijn verzekering. Dat was voor mij echt een enorme opluchting, want de kosten voor herstel van alle schade zijn enorm hoog. Nogmaals ik ben echt perfect geholpen door Levi! Hij is echt ontzettend goed in wat hij doet en is erg gedreven om iedereen zo goed mogelijk te helpen waar hij kan. Mocht ik ooit in de toekomst weer waterschade in mijn woning tegenkomen dan schakel ik hem direct in!

Een échte professional.

Onlangs zaken gedaan met waterschadehertel. Snelle service, zeer vriendelijk en top kwaliteit. Denkt mee, hardwerkend, erg professioneel. Heel veel dank Levi. Dus absolute aanrader.

Professioneel en correct volgens de afspraken .

Mijn schade is zo goed opgelost echt een aanrader voor iedereen die een professionele bedrijf wil .

Over Schadeexperts.nl

SCHADE AFHANDELEN ZONDER STRESS? U heeft altijd recht op een eigen contra-expert Schade Experts helpt u na schade om de juiste vergoeding te krijgen. Wij staan u bij tijdens de onderhandelingen én de afhandelingen. Of u ons nu als particulier, of als bedrijf inschakelt. Laat je altijd bijstaan!