Toppers!

Zeer sterk bijgestaan tijdens een lekkage!

Zeer slecht en onprofessioneel

Ze hebben veel leuke praatjes en verhalen te vertellen aan de telefoon en beloftes doen zo gaat het gebeuren en we lossen het op en regelen het wel op korte termijn. Maar niks op papier en in werkelijkheid. Ze laten je ook heel snel vallen en komen niks na. En ze trekken zich terug en het ergste is dat ze met tegenpartij damen werken. Ik raad niemand aan. Ze spelen met de gevoelens van mensen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Nee

Snelle contact met klant, uitstekend geholpen en duidelijke afspraken.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

De meest deskundige en betrokken persoon, die ik mij kon wensen.

Levi is tot het uiterste gegaan om een positief resultaat te behalen. Ik ben zeer blij geweest met de ondersteuning die ik in deze ( moeilijke) situatie heb gekregen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Nee

Hr Levi Dekkers handelde direct en daadkrachtig

Nadat wij hem vertelde van de waterschade, ging hr Levi Dekkers gelijk voor ons aan de slag. Hij adviseerde ons over de te volgen stappen. Na een verschil van mening met de schade expert van de verzekeraar trad hij gelijk bemiddelend op en behaalde wij het meest gunstige resultaat

Prettig

Bedankt Levi Dekkers! Op het juiste moment heb jij mij geadviseerd.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Perfecte begeleiding bij bedrijfsschade!

Daar waar ik dacht dat schade-experts alleen gespecialiseerd was in particulieren schades hebben zij een wonder verricht voor ons bedrijf. Van begeleiding vanaf het eerste moment, de gesprekken met onze eigen verzekeraar en het afronden van de schade op een adequate manier. Wij hebben de zorgen vanaf minuut één kunnen afdragen aan deze zorgvuldige partij! Schade- experts; dankzij jullie zullen wij in de toekomst bij een schade zowel particulier als zakelijk, zorgeloos en vertrouwd jullie inschakelen!

Dedicated en swift

Prima geholpen. Direct contact en behulpzaam. Weet wat te doen en kan dat ook duidelijk overbrengen. Keep up da good work

Heel soepel contact

Telefonisch contact gehad. Ging heel soepel, erg meedenkend. Goede adviezen en dat allemaal uit vriendelijkheid.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Van A tot Z super geholpen!

Wij hadden door een wolkbreuk, enorme waterschade opgelopen in ons huis. Levi Dekkers heeft ons vanaf het eerste moment bijgestaan met zijn expertise. Alles is tot in de puntjes geregeld door Schadeexperts.nl. Hij pakt gelijk door, met de inzet van de juiste personen, om de problemen zsm op te lossen. Ze kwamen zelfs op vrijdag avond 21uur ons kantoor leegruimen om daar tijdelijk onze slaapkamer van te maken. Dit omdat onze slaapkamer te veel waterschade had opgelopen om in te slapen. Ook de communicatie met onze verzekering heeft hij volledig op zich genomen. En wordt alles geheel naar tevredenheid afgehandeld. Bedankt voor alles!!

Top service!

Sbel direct en super vriendelijk!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Goeie service, altijd bereikbaar voor vragen. Probeert in elke situatie mee te denken.

Snel en goed geregeld.

Levi heeft ons uitstekend geholpen met waterschade in ons huis. Alles heel snel en goed geregeld. Schakelt de juiste personen in. Heeft kennis van zaken.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Als ik nog meer sterren kon geven had ik het gedaan!

Helaas kwamen wij er na enorme waterschade achter een verschikkelijke inboedelverzekering te hebben. Zij maakte van de afhandeling van de claim één groot en onbegrijpelijk drama. Levi was en is in dit verhaal een ware superheld. Hij reageert snel en is altijd bereikbaar. Hij maakt zich hard voor zijn cliënten en doet alles wat binnen (en misschien zelfs een beetje buiten) zijn macht ligt om te helpen. Ik raad het iedereen aan om Levi in te schakelen bij schade. Echt niets dan lof voor de service van Schade Experts!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Meedenkend, helpend en goed bereikbaar

Levi stond snel voor mij klaar. Dacht goed mee en in oplossingen. Gaf duidelijk advies en schakelde collega bedrijf jn om verder te helpen.

Snelle en adequate reactie

Levi heeft heel snel contact opgenomen en deskundig advies gegeven. Ik zal op een later tijdstip beslist weer een beroep op hem doen

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Snelle reactie, super professioneel, stress vermindering

Heb Schade Experts gebeld na een lekkage bij de bovenburen met vervolg schade aan mijn houtenvloer. Binnen 2 korte (maar behoorlijk effectieve) gesprekken met Levy en Rembrant heb ik veel meer idee gekregen wie moet wat doen (VVE/inboedel etc.) Dit heeft me echt gerusgesteld (wat heel belangerijk hier is). Je hebt te maken met echt ervaren mensen die precies weten wat ze aan het doen zijn. En ik hoefde niets voor te betalen. Alles moet nog geregeld worden met VVE en inboedel, maar dankzij Schadeexperts weet ik hoe ik het moet doen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

We zijn super geholpen door Levi van Schade experts. Snelle en vakkundige afhandeling met de verzekeraars. Zeker een aanrader!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Door waterschade bij mijn moeder thuis ben ik online opzoek gegaan naar een expert en kwam terecht bij Waterschade Experts de heer Levy Dekkers. Meneer Dekkers is echt heel vriendelijk en behulpzaam, hij heeft mij heel duidelijk uitgelegd wat ik moest doen nav de waterschade bij mijn moeder thuis en heeft mij erg goed geadviseerd. Voor een eerste indruk geeft ik Waterschade Experts zeker een 9 en zou ze zeker aanbevelen aan andere mensen die in een soortgelijke situatie zitten. De waterschade is nog niet helemaal opgelost maar ik heb de volste vertrouwen in Water Experts (de heer Levy Dekkers) dat mocht ik er niet uitkomen met de inboedel verzekeraar dan zal ik Water Experts zeker benaderen voor hulp. Sharida

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Na het eerste kontakt met de heer Levi Dekkers heeft hij onmiddellijk actie ondernomen. De juiste personen worden door hem ingeschakeld en houdt je dagelijks op de hoogte via mail/wattsapp. Een bijzonder empatische man, eerlijk en betrouwbaar, komt al z'n afspraken na. Mocht u een contra-expert nodig hebben dan beveel ik u Levi Dekkers van harte aan.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Snelle afwikkeling van de lekkage van mijn badkamer

Vriendelijke mensen die mij goed geholpen hebben en ook de ernst er van inzagen ivm houten vloeren

Professioneel geholpen

Er werd zeer goed en snel gereageerd door Levi nogmaals dank voor jou goede zorg. Mvg Cor en Ger

Geweldig en erg daadkrachtig

Levi staat voor zijn klant en doet er werkelijk alles aan om je op de beste manier bij te staan. Zonder Levi had deze case heel anders afgelopen. Je kan 1000% op hem vertrouwen en weet wat hij doet. Hij verstaat zijn vak meer dan.. Hij is vriendelijk oprecht en erg daadkrachtig. Ik zou Levi bij iedereen aanbevelen. Levi ontzettend bedankt.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Na een water schade stond Levi gelijk op de stoep en heeft mij heel goed geholpen bij de afhandeling van alles met de verzekering

Zeer professioneel en behulpzaam

Bij schadeexperts.nl wordt een duidelijke en transparante werkwijze gehanteerd. Ik werd in elke stap meegenomen in wat er ging gebeuren en daarnaast ook goed geadviseerd. Ik kan schadeexperts.nl absoluut aanraden !!

Over Schadeexperts.nl

SCHADE AFHANDELEN ZONDER STRESS? U heeft altijd recht op een eigen contra-expert Schade Experts helpt u na schade om de juiste vergoeding te krijgen. Wij staan u bij tijdens de onderhandelingen én de afhandelingen. Of u ons nu als particulier, of als bedrijf inschakelt. Laat je altijd bijstaan!