Betrokken en professioneel

Betrokken, professioneel behulpzaam. Probeer voor de klant te denken.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Profesionele en zeer betrouwbaar!

Na een onverwachte zeer grote lekkage hebben wij de hulp en expertise ingeroepen van deze expert. Zeer vriendelijk...duidelijk en berouwbaar geholpen. Het is heel fijn om een tussenpersoon als deze te hebben om je te helpen bij alles.. We konden op elk moment contact opnemen en nooit t gevoel gehad dat het ongelegen kwam. De schade is keurig afgehandeld...wij zijn zeer tevreden.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Deze expert verdient alle lof!

Zijn geduld met mij verdient een gouden medaille - hijj bleef standvastig, zelfs toen mijn zaak langer voortduurde dan een Netflix-marathon. Hij zet zich in met zijn hart, niet alleen om problemen op te lossen, maar ook om echte connecties te maken. Zijn hartelijkheid en doorzettingsvermogen zijn echt bewonderenswaardig! Fijne feestdagen aan hem en zijn familie, die ongetwijfeld trots zijn op zijn toewijding en warmte.

Beter dan verwacht!

Vriendelijk en behulpzaam. Een expert die kan vertellen waar je recht op hebt, waardoor je sterker staat als verschillende verzekeringsmaatschappijen naar elkaar wijzen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Heel snel, adequaat en professioneel geholpen !

Mijn lekkage schade was in eerste instantie niet juist vastgesteld. Door het inschakelen van schade experts ben ik snel en adequaat geholpen !

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Zeer goed geholpen! Bedankt voor alle hulp.

Ontzettend goed geholpen door Levi. Hij denkt in oplossingen en heeft bij ons veel zorg weggenomen. Zeker een aanrader mocht je ooit schade hebben! Nogmaals bedankt voor alle hulp.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Goed en snel geholpen. Kan iedereen Schade Experts aanraden!

Zeer goede ervaring mee. Heeft mij bijgestaan met een flinke schade. Reageert snel en is altijd bereikbaar. Bedankt voor de service!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Top geregeld en constant goed communicatie. Levi bedankt

Alles was goed verlopen

Super goed!!

Wij zijn heel goed geholpen, er is veel zorg weggenomen en dat bracht een stukje rust bij ons. Complimenten voor de Heer L.Dekkers. Wij zijn heel blij met de afwikkeling van de schade. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen!!!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Vakkundig, integer en denkt in oplossingen

Bij mijn waterschade was het lange tijd onduidelijk of het om een grote schade of beperkte schade zou gaan en welk deel de verzekering zou betalen. En daar heb ik zelf helemaal geen kaas van gegeten. Levi heeft alles helder uitgelegd, scenario's geschetst en de zaak netjes afgehandeld na gezamelijk overleg. Als je twijfels hebt over je schade, dan zou ik zeker Levi aanbevelen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Zeer goed geholpen door de schaxeexpert

Levi is een man met verstand van zaken. Erg fijn geholpen en ondersteund in het contact met de schadeverzekeringen. We zijn elke moment vh proces op de hoogte gesteld door Levi. Goed afgehandeld. Ook fijn dat Levi een netwerk heeft met diverse bedrijven voor schade herstel. Helaas heeft een ingeschakelde partij voor dakwerkzaamheden ons niet meer gecontacteerd. Maar dit doet niets af aan de service en hulp van Schadeexperts.

Snelle duidelijke service

Ik had een aanvraag gedaan en ben direct verder geholpen. Via de telefoon informatie gekregen en een snelle afspraak om alles te komen bekijken. Vanuit daar kunnen ze het overnemen. Top geregeld

Goede duidelijk hulp

Fijne en duidelijke gesprekken en hulp Goed gevoel ook degene die langs kwamen voor de onderzoeken waren netjes duidelijk en behulpzaam

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Ben super goed geholpen door Levi

Zonder tussenkomst van Levi als eigen contra expertise was het nooit gelukt om het schadebedrag voor de inboedel vergoed te krijgen van de inboedel verzekering. Het duurde enkele weken voordat de verzekering heeft uitgekeerd echter heeft Levi z'n rol als contra expert meer dan uitstekend vervuld en stond altijd open om waar mogelijk nader advies te geven m.b.t. de opstalschade.

Zeer vakkundig en slagvaardig

Zeer professioneel praat met hun zij maken het verschil.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Eindelijk een schade expert die luistert mee denkt en vanuit de verzekerde mee denkt, een echte aanraadde als u te maken heeft met het stugge fenomeen “verzekeringsmaatschappij”

Wij zijn zeer goed geholpen door Levi!

Wij liepen vast met de verzekering en kwamen in contact met Levi. Hij heeft ons naar behoren geholpen, alle zorgen uit handen genomen en samen met ons de schade netjes afgehandeld.

Top bedrijf

Wat hadden wij een schade , en dan wil je maar 1 ding en dat is snelle hulp. We zijn Levi Dekkers en zijn bedrijf zo dankbaar . Hij heeft ons bij gestaan in alles. Onze eigen verzekerings expert had enorme schade posten over het hoofd gezien . Gelukkig kwam Levi hier wel mee en heeft het bedrag verdrievoudigd. Echt super dank je wel nogmaals.

Over Schadeexperts.nl

SCHADE AFHANDELEN ZONDER STRESS? U heeft altijd recht op een eigen contra-expert Schade Experts helpt u na schade om de juiste vergoeding te krijgen. Wij staan u bij tijdens de onderhandelingen én de afhandelingen. Of u ons nu als particulier, of als bedrijf inschakelt. Laat je altijd bijstaan!