Erg snel en goed gehandeld

Meneer nam erg snel contact met ons op. Kwam snel tot een afspraak en oplossing. Wederom erg fijne service zou hier zeker teruggaan

Goede informatie erg behulpzaam.

Gebeld voor hulp bij probleem met door expert van verzekering vastgestelde schade. Werd direct actie ondernomen, binnen een week was dit geregeld.

Betrouwbaar, zeer goed bereikbaar en komt afspraken na!

Zeer goede ervaring met Levi Dekkers als waterschade expert. Heeft verstand van zaken. Verdiept zich in de schade en alles wat dasrbij komt kijken. Komt beslagen ten js door een goede voorbereiding. Goed en snel bereikbaar. Korte lijntjes en doet wat hij zegt!

Super tevreden over dit bedrijf.

Heeft u waterschade, neem zeker contact op met dit bedrijf. Ze weten exact wat je rechten zijn. Bedankt.

Ontzettend professioneel geholpen door Levi die zeer gedreven in zijn werk staat.

In mijn woning is een enorm grote waterschade ontstaan door een lekkend riool. Ik had hier in eerste instantie zelf een onderzoek in laten uitvoeren door een gespecialiseerd rioolbedrijf en ben met het rapport wat er uitkwam naar mijn verzekering gegaan. De uitkomst was dat ik niets vergoed kreeg. Via via ben ik in contact gekomen met Levi Dekkers. Ik ben toen met hem in gesprek gegaan en hij is gelijk overal ingedoken en heeft mij alles uit handen genomen. Dat was echt zo ontzettend fijn! Wat bleek is dat er in het rapport waarmee ik naar de verzekering was gegaan een aantal verkeerde omschrijvingen stonden. Levi heeft dit recht laten zetten en de verzekering heeft excuses gemaakt voor het verkeerd beoordelen van mijn situatie. Ik had wel degelijk recht op een vergoeding vanuit mijn verzekering. Dat was voor mij echt een enorme opluchting, want de kosten voor herstel van alle schade zijn enorm hoog. Nogmaals ik ben echt perfect geholpen door Levi! Hij is echt ontzettend goed in wat hij doet en is erg gedreven om iedereen zo goed mogelijk te helpen waar hij kan. Mocht ik ooit in de toekomst weer waterschade in mijn woning tegenkomen dan schakel ik hem direct in!

Een échte professional.

Onlangs zaken gedaan met waterschadehertel. Snelle service, zeer vriendelijk en top kwaliteit. Denkt mee, hardwerkend, erg professioneel. Heel veel dank Levi. Dus absolute aanrader.

Professioneel en correct volgens de afspraken .

Mijn schade is zo goed opgelost echt een aanrader voor iedereen die een professionele bedrijf wil .

zeer goede vakbekwame uitvoering

Op alle gebied zeer goed gehandeld, zowel in de voorbereiding, uitvoering en oplevering. Van harte aanbevolen!!!

Over Schadeexperts.nl

SCHADE AFHANDELEN ZONDER STRESS? U heeft altijd recht op een eigen contra-expert Schade Experts helpt u na schade om de juiste vergoeding te krijgen. Wij staan u bij tijdens de onderhandelingen én de afhandelingen. Of u ons nu als particulier, of als bedrijf inschakelt. Laat je altijd bijstaan!