Top super

Levi de contra expert vanaf begin van de schade gesproken goede communicatie en beleid en gaf me de perfecte richtingen hoe ik alles moest aanpakken om er met de beste manier en de hoogste bedrag eruit te kunnen komen voor mijn waterschade inboedel verzekering. Hij wees me op mijn rechten en wat ik moest doen zoals uren bijhouden elke schade goed voor te bereiden met bewijs en hoe ik moest communiceren met elke betrokken partij echt top , hij legde alles met duidelijke taal uit en verdiende er niet eens iets op deed dit omdat hij zoveel van zijn werk houdt dat het zijn lifestyle is merkte ik. Hij heeft me doorverwezen naar roelof vanwege drukte maar goed opgepakt tot conclusie het beste eruit gehaald na alle waterschade! Dankje Levi zulke mensen moeten we er meer van hebben

Toppers!

Zeer sterk bijgestaan tijdens een lekkage!

Zeer slecht en onprofessioneel

Ze hebben veel leuke praatjes en verhalen te vertellen aan de telefoon en beloftes doen zo gaat het gebeuren en we lossen het op en regelen het wel op korte termijn. Maar niks op papier en in werkelijkheid. Ze laten je ook heel snel vallen en komen niks na. En ze trekken zich terug en het ergste is dat ze met tegenpartij damen werken. Ik raad niemand aan. Ze spelen met de gevoelens van mensen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Nee

Snelle contact met klant, uitstekend geholpen en duidelijke afspraken.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

De meest deskundige en betrokken persoon, die ik mij kon wensen.

Levi is tot het uiterste gegaan om een positief resultaat te behalen. Ik ben zeer blij geweest met de ondersteuning die ik in deze ( moeilijke) situatie heb gekregen.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Nee

Hr Levi Dekkers handelde direct en daadkrachtig

Nadat wij hem vertelde van de waterschade, ging hr Levi Dekkers gelijk voor ons aan de slag. Hij adviseerde ons over de te volgen stappen. Na een verschil van mening met de schade expert van de verzekeraar trad hij gelijk bemiddelend op en behaalde wij het meest gunstige resultaat

Prettig

Bedankt Levi Dekkers! Op het juiste moment heb jij mij geadviseerd.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Perfecte begeleiding bij bedrijfsschade!

Daar waar ik dacht dat schade-experts alleen gespecialiseerd was in particulieren schades hebben zij een wonder verricht voor ons bedrijf. Van begeleiding vanaf het eerste moment, de gesprekken met onze eigen verzekeraar en het afronden van de schade op een adequate manier. Wij hebben de zorgen vanaf minuut één kunnen afdragen aan deze zorgvuldige partij! Schade- experts; dankzij jullie zullen wij in de toekomst bij een schade zowel particulier als zakelijk, zorgeloos en vertrouwd jullie inschakelen!

Dedicated en swift

Prima geholpen. Direct contact en behulpzaam. Weet wat te doen en kan dat ook duidelijk overbrengen. Keep up da good work

Heel soepel contact

Telefonisch contact gehad. Ging heel soepel, erg meedenkend. Goede adviezen en dat allemaal uit vriendelijkheid.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Van A tot Z super geholpen!

Wij hadden door een wolkbreuk, enorme waterschade opgelopen in ons huis. Levi Dekkers heeft ons vanaf het eerste moment bijgestaan met zijn expertise. Alles is tot in de puntjes geregeld door Schadeexperts.nl. Hij pakt gelijk door, met de inzet van de juiste personen, om de problemen zsm op te lossen. Ze kwamen zelfs op vrijdag avond 21uur ons kantoor leegruimen om daar tijdelijk onze slaapkamer van te maken. Dit omdat onze slaapkamer te veel waterschade had opgelopen om in te slapen. Ook de communicatie met onze verzekering heeft hij volledig op zich genomen. En wordt alles geheel naar tevredenheid afgehandeld. Bedankt voor alles!!

Top service!

Sbel direct en super vriendelijk!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Goeie service, altijd bereikbaar voor vragen. Probeert in elke situatie mee te denken.

Snel en goed geregeld.

Levi heeft ons uitstekend geholpen met waterschade in ons huis. Alles heel snel en goed geregeld. Schakelt de juiste personen in. Heeft kennis van zaken.

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? Ja

Als ik nog meer sterren kon geven had ik het gedaan!

Helaas kwamen wij er na enorme waterschade achter een verschikkelijke inboedelverzekering te hebben. Zij maakte van de afhandeling van de claim één groot en onbegrijpelijk drama. Levi was en is in dit verhaal een ware superheld. Hij reageert snel en is altijd bereikbaar. Hij maakt zich hard voor zijn cliënten en doet alles wat binnen (en misschien zelfs een beetje buiten) zijn macht ligt om te helpen. Ik raad het iedereen aan om Levi in te schakelen bij schade. Echt niets dan lof voor de service van Schade Experts!

• Is de schade beter afgerond dan u aanvankelijk had verwacht? N.v.t.

Meedenkend, helpend en goed bereikbaar

Levi stond snel voor mij klaar. Dacht goed mee en in oplossingen. Gaf duidelijk advies en schakelde collega bedrijf jn om verder te helpen.

Over Schadeexperts.nl

SCHADE AFHANDELEN ZONDER STRESS? U heeft altijd recht op een eigen contra-expert Schade Experts helpt u na schade om de juiste vergoeding te krijgen. Wij staan u bij tijdens de onderhandelingen én de afhandelingen. Of u ons nu als particulier, of als bedrijf inschakelt. Laat je altijd bijstaan!