Makkelijk,snel en goed verpakt

zeer goed

zeer goed

Top service, snelle levering en behulpzaam

Fijn zaken doen met deze webshop. Een van de gevraagde artikelen was niet meer leverbaar, toch kwamen ze met een voorstel/aanbod voor levering vanuit een andere leverancier. Fijn meegedacht en oplossingsgericht. Snelle reacties en levering. Top!

Goede klantenservice. Door een betaalfout perongeluk 2x betaald. Contact gehad met de winkel en DIRECT verholpen. Bezorgkosten beetje aan de hoge kant. Maar ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Prima service, snelle levering

Goede communicatie, snelle levering, dus goed geregeld.

snel en correct

De bestelling, levering en communicatie erover zijn zeer goed te noemen.

Goed, maar het kan beter!

Vindt het lastig dat ik na een bestelling geen reactie terug krijg van mijn bestelling bij jullie. Wat ik overigens wel gewend ben bij veel bestellingen die ik online doe. Het geeft een poosje een onzeker gevoel, als of de bestelling bij een fake site is gedaan en ik mijn geld over de balk heb gesmeten. Gelukkig is dit niet het geval, de bestellingen zijn netjes afgeleverd binnen 3 tot 5 dagen zoals omschreven in jullie voorwaardes. Heb de bestelling in goede orde ontvangen.

Beste Anton, Bedankt voor de review en uw aanbeveling. Een klant behoort na iedere bestelling een orderbevestiging te ontvangen en het is erg vervelend dat u deze niet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat als u deze niet ontvangt er onzekerheid ontstaat over een geplaatste bestelling. U heeft om deze reden contact gezocht met onze klantenservice en zij hebben deze onzekerheid kunnen wegnemen. Als wij van meerdere klanten horen dat er geen orderbevestiging wordt ontvangen dan zullen wij dit uiteraard nader onderzoeken. Met vriendelijke groet, Het Hypermark Team!

Veel keuze, goede producten, snelle levering.

vlotte en correcte afhandeling

Vlotte en goede service

Vlotte en goede service .

Een bedrijf waar ik vaker zaken mee wil doen.

Duidelijke website, snelle service met levering

Correct

Er was onduidelijkheid over het juiste bezorgadres (verkeerd postcode opgegeven) waardoor het pakje eerst retour afzender is gegaan. Hypermark heeft snel gereageerd op mijn email en het pakje direct opnieuw verstuurd. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering. Mooie uitleg

Alles was netjes bezorgd

Bestelling goed verlopen en optijd bezorgd

Top levering

Snel geleverd keurig verpakt. Voor een super prijs. Een aanrader

Prima! Snel!

^^^^^^

perfect

niets op aan te merken

Ik ben er blij om

Klantenservice werkt prima. Snelle bezorging.

Snelle levering. Goede producten.

Top! Goedkope producten, maar goede kwaliteit.

Snel geleverd, zelfs in Coronatijd. Ik twijfelde eerst om hier te kopen, omdat mijn A-merk conditioner zo goedkoop aangeboden werd. Maar naar aanleiding van alle goede reviews besloot ik de gok te wagen. Zelfs met de 4 Euro verzendkosten had ik bijna 10 Euro korting op de normale prijs. Top! Een blije nieuwe klant erbij :)

Vlotte bezorging

Deze eau de cologne ruikt lekker

Makkelijk bestellen: snel en goed ontvangen!

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Super tevreden over het bestellen, de levering en betalingsbewijzen!

Super snelle levering

Makkelik te bestellen en heel snel geleverd.

Pakketje was door de bezorgdiensten retour gestuurd, werd persoonlijk gebeld door Hypermark om het te corrigeren. Vriendelijke service, goed prijs, zeer tevreden.

Perfecte levering zoals beloofd

Zeer tevreden met de levering, goede prijs en snelle levering