Er waren fouten in de beschrijving en verzending

De site is uitstekend, de service is snel en de producten zijn van hoge kwaliteit.

Altijd erg tevreden. Nog nooit problemen gehad met mijn bestellingen. Snelle leveringen. Overzichtelijke website.

Heel goede ervaring

Super snel en goed verpakt geleverd.

Super snel en goed verpakt geleverd.

Goede en snel service

Snel geleverd en goede service

S’avonds besteld en de volgende dag al in huis. Netjes verpakt.

Wederom uitstekend!

Super snelle levering. Tot de volgende keer

Leuke aanbieding snelle levering

Prima en snelle levering

Goede ervaringen. Zelfs toen het een keer mis ging door slechte service van de transporteur, kregen we hulp van Angelique van Customer Service, die direct een nieuwe zending regelde. TOP

Doen wat ze beloven

Snelle bezorging

IK BEN BLIJ

Heb 7 pakken van TENA LADY besteld. Is echt een aanrader !!!!!!!!!!!! Zo maar eventjes véél goedkoper dan hier bij ons in BELGIE

Super bedrijf

Normaal geef ik nooit 5 sterren, want laten we eerlijk zijn, geen enkel bedrijf is perfect. Maar Beez heeft het tegendeel bewezen en weet wat klantenservice inhoudt (speciale dank aan Renate). Daar waar DHL een fout maakt door mijn pakketje kwijt te raken (en blijft ontkennen, ondanks de camerabeelden), zorgt Beez er wel voor dat ik mijn bestelling toch binnen krijg. Beez ziet mij zeker nog terug als klant, behalve klantvriendelijk en een top service, zijn ze ook nog voordelig.

heel blij

heel vriendelijke en behulpzaam klantendienst

Helem.aal top

Besteld En netjes en snel geleverd

Snel en niet duur

Snel en niet duur

Snel en goedkoop

Bestelling was snel in huis en de prijs was heel gunstig. Aanbevelenswaardig!

Super snelle levering..

Geen commentaar

très malune foi mais pas deux

je n'ai pas encore reçu mon colis la tente comme vous le dite alors c'est pour quand ??? quand les poules va avoir des dents

Ik vind het winkelen bij BeeZ leuk, vooral Gehwol-producten die gunstig geprijsd zijn.

Ruime keuze

Ruime keuze, en snelle en nette levering.

Prima en snel

Prima afhandeling en communicatie en snelle levering.

Hele goede pleisters ,top.

Prima producten tegen prima prijzen

Het was de eerste keer dat ik bij BEEZ.nl bestelde , dus wist niet goed wat ik kon verwachten, maar ben zeer tevreden. Producten zijn van goede kwaliteit en absoluut goed betaalbaar.

Wiekenweg 41

3815 KL Amersfoort