Met 1 dag was het bezorgd gebeurt weinig dat site's waar maken wat ze zeggen. Maar BeeZ lukte het.

Super snel en netjes geleverd

Nette site , duidelijk Snelle levering een aanrader !!

Snelle bediening,ook het contact met bedrijf was een zeer goede ervaring.

Toppie

Sneller kon niet, goedkoper kon niet, en er zat ook nog een extraatje in de doos, Dus mooier kon het niet. Afterpay ook prima geregeld

Uitmuntend

Helemaal geweldig en betrouwbaar en snelle levering ga zo door zeer ,zeer tevreden

Top bedrijf

Scherpe prijs en snel geleverd

Nog een cadeautje ook bij mijn kleine bestelling

Snel en accuraat

Zeer tevreden!

De bestelling is goed en snel gegaan.

Top!!

Heel fijn

Ll

Product is zoals aangegeven ben tevreden.

Makkelijk te bestellen snelle bezorging en niet duur!. Ben tevreden.

geweldig

Een vriendelijke bezorger en snel na de bestelling bezorgd dank u we;

Super goed

100% tevreden plus de prijs en levering is top is niet de eerst keer en zal ook niet de laatste keer zijn zo door gaan met vriendelijke dank H v schajik

Hi Henk! Dank voor je mooie review! Liefs, Beez.nl

Goed product en snelle levering

Goede service.

Mijn pakket was doorweekt aangekomen, waardoor onder andere de compressen en handschoenen helemaal nat en dus onbruikbaar waren geworden. Ze hebben mij direct een nieuw product opgestuurd. De producten zijn goed qua prijs.

Super te vreden

Besteld 24uur later in huis, super zo hoort het te gaan mits het natuurlijk voorradig is zeer tevreden.

Hi Yvon, Dank voor je mooie review! Liefs, Beez.nl

Gewoon heel goed en super snel

Alles wat ik tot nu hebt besteld is kwalitatief zeer goed , en de bezorgtijden tussen het bestellen en het pakket ontvangen is haast eng zo snel . Kortom een aanrader dus om hier te bestellen .

Goede ervaring, klantvriendelijk en bereid alles op te lossen. Advies niet met DHL te werken de bestelling wordt niet gebracht. Veel klachten over DHL.

Een zeer snelle levering en een goede kwaliteit van de artikelen,goede crème voor de voeten, grote variëteit in artikelen,

Hi Marjolijn! Dank voor je mooie review. Liefs Beez.nl

Geweldig scherp geprijsd!

Heel snelle levering van de bestelde artikelen die een heel mooie prijs hadden!!

Dit bedrijf verdient mijn centen! uitstekend!

28 dec half acht in de avond van alle kerstdrukte en het aankomend Nieuwjaar een product besteld welke bij alle andere bedrijven minstens 4 euro kost en hier 1.50 werd gewoon in de volgende middag bezorgd. Geen vertraging of mailtje vanwege de drukte... enz TOP! ! !.

Hi Rob, Dank voor je mooie review! Liefs, Beez.nl

Netjes volgens afspraak geleverd

Snelle en levering altijd oke!

Voor 20.00 uur besteld is echt de andere dag in huis

Fijne website!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering