Vlotte levering

Artikel vlot gevonden, niet duur en snel geleverd

Dank je wel voor je mooie review I Dronten! Wat fijn dat zowel het bestelproces als de levering goed en snel is gegaan. Liefs, Team Beez

Bestelling geplaatst en de bezorgdienst gaf wisselende berichten over de aflevering hiervan in de app en tracking nummer van verlaat naar vermist. Contact met Beez opgenomen en werd netjes en vlot op de hoogte gehouden.

Hi Rosanne, Wat een mooie positieve review. Dank je wel! Als er iets niet helemaal duidelijk is helpen we graag verder. Het klopt dat DHL al heel snel de melding "vermist" geeft terwijl wij als verzender kunnen zien in de track and trace dat het pakket 1 of 2 dagen vertraging heeft. Wij hebben DHL hier ook op gewezen dus ik hoop dat dat snel aangepast wordt. Liefs, Team Beez

prima bedrijf

het was mijn eerste bestelling deze was discreet verpakt en netjes en snel geleverd

Fantastische service

Altijd op tijd met de levering. Bij een verkeerde levering een correcte afhandeling en een vriendelijke klantenlijn.

Heel goede ervaringen

Altijd netjes en discreet geleverd en ook voor een heel goede prijs

Hi Arie, Bedankt voor je mooie en positieve review! Liefs, Team Beez

Betaalbaar

Redelijk geprijsd en correcte afhandeling en bezorging.

Goed zoals het moet.

Zeer voordelige (merk) producten die super snel en netjes ingepakt worden verzonden.

Ruime sortering, scherpe prijzen.

Duidelijke website, veel artikelen met duidelijke informatie. Scherpe prijsstelling en snelle verzending.

post versus beez

ondanks dat mijn pakket aan het zwerven was heeft BeeZ het binnen 1 dag bij mijn huisadres weten te krijgen bravo

Beste Bert, Bedankt voor je mooie review! We doen graag ons best om goede service te verlenen. Liefs, Team Beez

Snelle en goede levering

Heel wat kosten bespaard door de merk artikelen bij BeeZ te bestellen t.o.v. de lokale drogisterij

Hi Anton, Bedankt voor je mooie review! Liefs, Team Beez

Alles volgens plan

Nieuwe leverancier. Voortreffelijke prijs. Aarzeling. Kan dit wel waar zijn. Positieve ervaring, dus.

Hi Marin, Dank je wel voor je mooie review! Liefs, Team Beez

kopen zonder zorgen

No nonsens, goed product goede prijs en snelle levering

Oké, maar niet volledig tevreden

Twee keer iets besteld, eerste keer een grote fles dadi lotion. De fles kwam kapot aan. De dop en pomp van de fles waren kapot. Gelukkig had ik nog een oude fles waar de de dop en pomp van kon gebruiken. Tweede keer dadi oil besteld die bestelling was gelukkig heel bij aankomst.

Super snelle levering

Al vaker besteld. Levering is altijd erg snel en alles is netjes verpakt. Ook hebben ze eerlijke prijzen.

ruime keus

Snelle levering en gunstig geprijsd.

verbluffend

De modellen van de pants zijn prima en houden hun vorm, zelfs na opname van vocht

Eerste levering DHL was niet oké

Levering DHL werd afgetekend met mijn naam en nooit geleverd. Na contact kreeg ik een correcte levering door B.Post

Super site

Al meermaals besteld bij BeeZ.nl en we zijn er zeer tevreden over!!!!!

Ik weet niet hoe ik moet reageren ....

Al 2 x aan deur geweest . Telkens terug vertrokken toen ik de deur kon openen . Jammer, ik ben 85 en heel content van jullie nachtbanden maar het vervoer is beneden alle peil. Kan toch niet lopen aan mijn leeftijd ...de eerste keer al weg en 2de keer reed hij juist weg. Staat dan ' afhelen in depot ' ik rij niet meer met wagen. Is het teveel gevraagd wat te wachten op onze generatie ? Zo kan het toch niet.

Beste Paulette, Wat vervelend dat de vervoerder steeds weg is tegen de tijd dat u bij de deur kunt zijn. Mocht het pakket op het depot staan dan kunnen wij altijd de opdracht geven om het nogmaals aan te bieden zodat onze klanten het niet hoeven af te halen. Ook is het mogelijk om tijdens het verzendproces te kiezen voor een afleverpunt bij u in de buurt. Wellicht is dat nog een mogelijkheid mocht de vervoerder echt steeds snel weg zijn. Ik ga deze klacht zeker ook doorzetten naar DHL zodat de chauffeur aangesproken kan worden. Volgens de track and trace is uw bestelling alsnog op 25 februari geleverd. Klopt dat? Liefs, Team Beez

erg goed producten en service

goede website en producten en snelle en goede service

Aantrekkelijk prijzen, snelle levering

Ruime collectie, eenvoudig te vinden en te bestellen. Prijzen zijn aantrekkelijk en er wordt snel geleverd.

Hi Puck, Dank je wel voor je mooie review! Liefs, Team Beez

ik had plakband besteld. Die bleek na een bezoek aan een wondspecialist niet meer nodig. Dus in de verpakking teruggestuurd. We wachten nog op de terugbetaling. (1 week geleden) Verzending was correct en snel.

Beste Ton, Wij hebben jouw bestelling retour ontvangen. De restitutie is verwerkt. Ik verwacht dat het geld binnen 3 tot 6 werkdagen weer is terug gestort. Liefs, Team Beez

Vlotte levering.

Ik heb Beez.nl ontdenkt als goedkoop,merk artikelen en een vlotte en goede aflevering.

makkelijk te bestellen, snelle service.

Duidelijke website, waar bestellen makkelijk is. Prima producten tegen een redelijke prijs. Goede en snelle bestelservice.