très malune foi mais pas deux

je n'ai pas encore reçu mon colis la tente comme vous le dite alors c'est pour quand ??? quand les poules va avoir des dents

Goedemiddag Maurice, Op dit email adres kunnen wij geen bestellingen terug vinden. Heb je voor mij een ordernummer zodat ik het voor je na kan kijken? Alvast bedankt. Liefs, Team Beez

Ik vind het winkelen bij BeeZ leuk, vooral Gehwol-producten die gunstig geprijsd zijn.

Ruime keuze

Ruime keuze, en snelle en nette levering.

Prima en snel

Prima afhandeling en communicatie en snelle levering.

Hele goede pleisters ,top.

Prima producten tegen prima prijzen

Het was de eerste keer dat ik bij BEEZ.nl bestelde , dus wist niet goed wat ik kon verwachten, maar ben zeer tevreden. Producten zijn van goede kwaliteit en absoluut goed betaalbaar.

Bedankt voor je mooie review. Goed om te vernemen dat je zeer tevreden bent. Liefs, Team BeeZ

zeer goed

voor de eerste keer besteld en ben zeer tevreden

Dat is altijd leuk om te lezen Freddie. Dank je wel voor je review. We zien je nieuwe bestelling graag tegemoet. Liefs, Team BeeZ

Snelle levering!

Snelle betrouwbare webshop.

Eindelijk vond ik bij Beez de praktijkhandschoenen in mintkleur en met aloe vera die ik al sinds Corona bijna nergens meer kon krijgen. Als ik ze wel kon krijgen dan stukken duurder dan bij Beez. Bij Beez goede betaalbare prijs en snelle levering. Geweldig, ga zo door!

Hi Marjon, Bedankt voor je leuke review! Goed om te lezen dat je zo blij bent met onze artikelen, prijzen en levering. Liefs, Team BeeZ

Superrrr

Goede telefonische hulp, snelle levering en coulante prijzen

Hi Soesoe, Bedankt voor je mooie review. We doen er alles aan om zo behulpzaam mogelijk te zijn. Liefs, Team Beez

geweldig

geweldig

Goedemiddag Jan Bastiaans, Bedankt voor je mooie review! Liefs, Team BeeZ

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Snelle en correcte services

Hi Ingeborg, Bedankt voor je mooie review! Liefs, Team Beez

Goede prijs en snelle levering

Hele goede service

Zonder problemen kreeg ik een nieuw product nadat het toegezonden product niet goed functioneerde. Artikelen hebben een gunstige prijs. Laagdrempelige verzendkosten.

Hoi Mireille, Bedankt voor je mooie en positieve review! Liefs, Team Beez.

Vlotte levering

Artikel vlot gevonden, niet duur en snel geleverd

Dank je wel voor je mooie review I Dronten! Wat fijn dat zowel het bestelproces als de levering goed en snel is gegaan. Liefs, Team Beez

Bestelling geplaatst en de bezorgdienst gaf wisselende berichten over de aflevering hiervan in de app en tracking nummer van verlaat naar vermist. Contact met Beez opgenomen en werd netjes en vlot op de hoogte gehouden.

Hi Rosanne, Wat een mooie positieve review. Dank je wel! Als er iets niet helemaal duidelijk is helpen we graag verder. Het klopt dat DHL al heel snel de melding "vermist" geeft terwijl wij als verzender kunnen zien in de track and trace dat het pakket 1 of 2 dagen vertraging heeft. Wij hebben DHL hier ook op gewezen dus ik hoop dat dat snel aangepast wordt. Liefs, Team Beez

prima bedrijf

het was mijn eerste bestelling deze was discreet verpakt en netjes en snel geleverd

Fantastische service

Altijd op tijd met de levering. Bij een verkeerde levering een correcte afhandeling en een vriendelijke klantenlijn.

Heel goede ervaringen

Altijd netjes en discreet geleverd en ook voor een heel goede prijs

Hi Arie, Bedankt voor je mooie en positieve review! Liefs, Team Beez

Betaalbaar

Redelijk geprijsd en correcte afhandeling en bezorging.

Goed zoals het moet.

Zeer voordelige (merk) producten die super snel en netjes ingepakt worden verzonden.

Ruime sortering, scherpe prijzen.

Duidelijke website, veel artikelen met duidelijke informatie. Scherpe prijsstelling en snelle verzending.

post versus beez

ondanks dat mijn pakket aan het zwerven was heeft BeeZ het binnen 1 dag bij mijn huisadres weten te krijgen bravo

Beste Bert, Bedankt voor je mooie review! We doen graag ons best om goede service te verlenen. Liefs, Team Beez

Wiekenweg 41

3815 KL Amersfoort