Snelle en goede levering

Heel wat kosten bespaard door de merk artikelen bij BeeZ te bestellen t.o.v. de lokale drogisterij

Hi Anton, Bedankt voor je mooie review! Liefs, Team Beez

Alles volgens plan

Nieuwe leverancier. Voortreffelijke prijs. Aarzeling. Kan dit wel waar zijn. Positieve ervaring, dus.

Hi Marin, Dank je wel voor je mooie review! Liefs, Team Beez

kopen zonder zorgen

No nonsens, goed product goede prijs en snelle levering

Oké, maar niet volledig tevreden

Twee keer iets besteld, eerste keer een grote fles dadi lotion. De fles kwam kapot aan. De dop en pomp van de fles waren kapot. Gelukkig had ik nog een oude fles waar de de dop en pomp van kon gebruiken. Tweede keer dadi oil besteld die bestelling was gelukkig heel bij aankomst.

Super snelle levering

Al vaker besteld. Levering is altijd erg snel en alles is netjes verpakt. Ook hebben ze eerlijke prijzen.

ruime keus

Snelle levering en gunstig geprijsd.

verbluffend

De modellen van de pants zijn prima en houden hun vorm, zelfs na opname van vocht

Eerste levering DHL was niet oké

Levering DHL werd afgetekend met mijn naam en nooit geleverd. Na contact kreeg ik een correcte levering door B.Post

Super site

Al meermaals besteld bij BeeZ.nl en we zijn er zeer tevreden over!!!!!

Ik weet niet hoe ik moet reageren ....

Al 2 x aan deur geweest . Telkens terug vertrokken toen ik de deur kon openen . Jammer, ik ben 85 en heel content van jullie nachtbanden maar het vervoer is beneden alle peil. Kan toch niet lopen aan mijn leeftijd ...de eerste keer al weg en 2de keer reed hij juist weg. Staat dan ' afhelen in depot ' ik rij niet meer met wagen. Is het teveel gevraagd wat te wachten op onze generatie ? Zo kan het toch niet.

Beste Paulette, Wat vervelend dat de vervoerder steeds weg is tegen de tijd dat u bij de deur kunt zijn. Mocht het pakket op het depot staan dan kunnen wij altijd de opdracht geven om het nogmaals aan te bieden zodat onze klanten het niet hoeven af te halen. Ook is het mogelijk om tijdens het verzendproces te kiezen voor een afleverpunt bij u in de buurt. Wellicht is dat nog een mogelijkheid mocht de vervoerder echt steeds snel weg zijn. Ik ga deze klacht zeker ook doorzetten naar DHL zodat de chauffeur aangesproken kan worden. Volgens de track and trace is uw bestelling alsnog op 25 februari geleverd. Klopt dat? Liefs, Team Beez

erg goed producten en service

goede website en producten en snelle en goede service

Aantrekkelijk prijzen, snelle levering

Ruime collectie, eenvoudig te vinden en te bestellen. Prijzen zijn aantrekkelijk en er wordt snel geleverd.

Hi Puck, Dank je wel voor je mooie review! Liefs, Team Beez

ik had plakband besteld. Die bleek na een bezoek aan een wondspecialist niet meer nodig. Dus in de verpakking teruggestuurd. We wachten nog op de terugbetaling. (1 week geleden) Verzending was correct en snel.

Beste Ton, Wij hebben jouw bestelling retour ontvangen. De restitutie is verwerkt. Ik verwacht dat het geld binnen 3 tot 6 werkdagen weer is terug gestort. Liefs, Team Beez

Vlotte levering.

Ik heb Beez.nl ontdenkt als goedkoop,merk artikelen en een vlotte en goede aflevering.

makkelijk te bestellen, snelle service.

Duidelijke website, waar bestellen makkelijk is. Prima producten tegen een redelijke prijs. Goede en snelle bestelservice.

Niet goed

Nog altijd geen levering!

Beste Rita, Volgens de gegevens van DHL is op 16 januari eindelijk je bestelling geleverd. Dit heeft echt ontzettend lang geduurd. Heel vervelend. Nogmaals excuses voor het ongemak en de vertraging.

Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen.

Ik heb 31 december een bestelling gedaan en zou deze 2 januari thuis krijgen. Nu op 8 januari heb ik nog steeds niks ontvangen. Mijn bestelling zou overgedragen zijn aan DHL. Ook hier heb ik mijn twijfels over. Dit riekt naar oplichting.

Hi Dave, Wat vervelend dat DHL je bestelling niet heeft geleverd. Ik zie dat DHL dit 2 januari heeft ontvangen. Op 2 januari is er een scan geweest om 18.53 uur dat de bezorging op dit moment is verhinderd en dat het pakket 1 a 2 dagen vertraging heeft. Ik ga hier gelijk een klacht voor indienen bij DHL. Vandaag heeft jouw zending nog een scan gehad, namelijk retour verzonden naar verzender. Normaliter zou ik gelijk een nalevering voor je verwerken maar helaas heb ik niet voldoende voorraad van Tena Proskin wet Wipes. We kunnen 2 dingen doen. We wachten totdat deze zending retour is gekomen en dan versturen wij deze gelijk nogmaals naar je toe of je ontvangt de restitutie zodra deze zending retour is gekomen. Een tip voor de volgende keer: Als je gelijk contact met ons opneemt op [email protected] dan kunnen we veel sneller ingrijpen als er een probleem ontstaat. Alvast bedankt. Liefs, Team Beez

zeer goed

Snelle en goede afhandeling, en een zeer nette prijs voor onze geleverde producten. Zeker aan te raden en volgens mij nergens goedkoper te bestellen.

Snel, makkelijk.

Goede service tegen goede prijs!

Ontgoocheld over de leveringstermijn

Begrijp niet dat desondanks mijn bestelling dd.29/12/2023,en de mededeling van DHL dat de levering zou plaatsvinden op 03/1/2024 ik tot op heden nog niets ontvangen heb.

Beste Charles, Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met de levering van je bestelling. Zou jij ons een berichtje willen sturen? Dit mag naar [email protected]. Ik kan op dit email adres namelijk geen bestelling vinden. Liefs, Team Beez

Slecht

Mijn bestelling zou gisteren worden afgeleverd.Bestelling van 29 december 2023. Ik ben nog steeds wachtende

Beste Hubert, Wat vervelend dat DHL jouw bestelling nog niet heeft geleverd! Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar DHL met de vraag waarom dit niet is geleverd, zij geven aan dat het adres onbekend of onjuist is terwijl jouw bestelling van 5 januari met hetzelfde adres vandaag wel is geleverd. Ik heb DHL verzocht om het morgen alsnog aan te bieden. Excuses voor het ongemak en de vertraging. Liefs, Team Beez

Prima producten groot assortiment en snel geleverd.

Prima producten groot assortiment en snel geleverd.

Helemaal naar wens

Goed bedrijf, mooie kwaliteitsproducten, met een snelle levering en heel goed verpakt

Snelle service, prima kwaliteit zeer tevreden

Wiekenweg 41

3815 KL Amersfoort