Niet goed

Nog altijd geen levering!

Beste Rita, Volgens de gegevens van DHL is op 16 januari eindelijk je bestelling geleverd. Dit heeft echt ontzettend lang geduurd. Heel vervelend. Nogmaals excuses voor het ongemak en de vertraging.

Heb mijn bestelling nog steeds niet binnen.

Ik heb 31 december een bestelling gedaan en zou deze 2 januari thuis krijgen. Nu op 8 januari heb ik nog steeds niks ontvangen. Mijn bestelling zou overgedragen zijn aan DHL. Ook hier heb ik mijn twijfels over. Dit riekt naar oplichting.

Hi Dave, Wat vervelend dat DHL je bestelling niet heeft geleverd. Ik zie dat DHL dit 2 januari heeft ontvangen. Op 2 januari is er een scan geweest om 18.53 uur dat de bezorging op dit moment is verhinderd en dat het pakket 1 a 2 dagen vertraging heeft. Ik ga hier gelijk een klacht voor indienen bij DHL. Vandaag heeft jouw zending nog een scan gehad, namelijk retour verzonden naar verzender. Normaliter zou ik gelijk een nalevering voor je verwerken maar helaas heb ik niet voldoende voorraad van Tena Proskin wet Wipes. We kunnen 2 dingen doen. We wachten totdat deze zending retour is gekomen en dan versturen wij deze gelijk nogmaals naar je toe of je ontvangt de restitutie zodra deze zending retour is gekomen. Een tip voor de volgende keer: Als je gelijk contact met ons opneemt op [email protected] dan kunnen we veel sneller ingrijpen als er een probleem ontstaat. Alvast bedankt. Liefs, Team Beez

zeer goed

Snelle en goede afhandeling, en een zeer nette prijs voor onze geleverde producten. Zeker aan te raden en volgens mij nergens goedkoper te bestellen.

Snel, makkelijk.

Goede service tegen goede prijs!

Ontgoocheld over de leveringstermijn

Begrijp niet dat desondanks mijn bestelling dd.29/12/2023,en de mededeling van DHL dat de levering zou plaatsvinden op 03/1/2024 ik tot op heden nog niets ontvangen heb.

Beste Charles, Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met de levering van je bestelling. Zou jij ons een berichtje willen sturen? Dit mag naar [email protected]. Ik kan op dit email adres namelijk geen bestelling vinden. Liefs, Team Beez

Slecht

Mijn bestelling zou gisteren worden afgeleverd.Bestelling van 29 december 2023. Ik ben nog steeds wachtende

Beste Hubert, Wat vervelend dat DHL jouw bestelling nog niet heeft geleverd! Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar DHL met de vraag waarom dit niet is geleverd, zij geven aan dat het adres onbekend of onjuist is terwijl jouw bestelling van 5 januari met hetzelfde adres vandaag wel is geleverd. Ik heb DHL verzocht om het morgen alsnog aan te bieden. Excuses voor het ongemak en de vertraging. Liefs, Team Beez

Prima producten groot assortiment en snel geleverd.

Prima producten groot assortiment en snel geleverd.

Helemaal naar wens

Goed bedrijf, mooie kwaliteitsproducten, met een snelle levering en heel goed verpakt

Snelle service, prima kwaliteit zeer tevreden

Keurig verzorgd

Ik ben dik te vreden

alles liep zoals het was afgesproken; Zeer correct

Top!!

Tevreden over snelle levering en product

Voordelig en snelle levering

Snel, goedkoop en aangename verrassingen.

Snel, goedkoop en aangename verrassingen.

Alles is prima in orde

vlugge levering

De bestelling heb ik nog niet ontvangen

De bestelling is nog niet aangekomen

Beste Marga, Wat vervelend dat DHL je bestelling niet heeft geleverd. Ik verneem zojuist van mijn collega dat zowel je originele bestelling als de nalevering alsnog zijn geleverd bij het servicepunt. Excuses voor het ongemak. Liefs, Team Beez.

zeer goed

ik ben heel te vrede over het product

Snel effectief en makkelijk

Snel effectief en makkelijk

Vlugge service aan betaalbare prijs!

Prijzen zijn veel goedkoper dan in België

Bijzonder snelle en vlotte service én nog de goedkoopste ook! Warm aanbevolen!

Alles perfect. Niets op aan te merken.

Voldoende.

Helaas niet per mail bereikbaar. Heb dit telefonisch gemeld en ze gingen het bekijken. Op berichten via FB wordt niet gereageerd terwijl deze wel gelezen zijn. Telefonisch wel bereikbaar, hulpvaardig en vriendelijk. Spijtig dat er geen Kiehl producten verkocht worden. Sommige verpakkingen beschadigd, niet door transport, spijtig als je het zo in je salon moet zetten. Snelle levering.

Beste Ellen, Wij hebben in de eerste week van december helaas storingen gehad met de mail waardoor er veel berichten niet zijn binnen gekomen ( deze krijgen wij helaas ook niet meer binnen ) De facebook berichten komen bij ons ook binnen via deze mail en zijn helaas in de eerste week van december gesneuveld. Inmiddels zijn deze problemen weer opgelost en krijgen wij de mails op [email protected] weer binnen. Excuses voor het ongemak. Liefs, Team Beez

Vertraging

Nog steeds niets ontvangen naar meerdere e-mails

Beste Antoinette, Na email contact hebben wij op 7 december een nalevering verstuurd welke met een daglevering aangeboden zou worden omdat DHL momenteel kampt met leveringsproblemen in de avond. Volgens de track and trace is deze op 8 december om 13.42 uur geleverd. Klopt dit? Liefs, Team Beez

Een eiland van rust in een zee van Chaos

Als online winkelen een Koningsdag in Amsterdam is, is beez.nl een zondagochtendwandeling op Schiermonnikoog. Zen in een URL. De kunst van het weglaten. Less is more. Ga zo door, Beez.nl

Snel en correct

Snel en correcte levering bij een zeer acceptabele prijs. Ga zo door.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Hi Sacha, Zoals zojuist telefonisch besproken sturen wij vandaag jouw bestelling nogmaals. Ik hoop/verwacht dat je deze morgen of uiterlijk woensdag ontvangt. Liefs, Team Beez

May be better

I paid an extra 1.95 so that the parcel would arrive immediately on the same day, that is, November 23, I received the parcel only on November 29

Hi Dimitri, Thank you for your message. How incredibly annoying that DHL did not deliver your order on time. I will definitely file a complaint for this with DHL as well. I will refund the extra costs for the evening delivery. Apologies for the inconvenience and the delay. Liefs, Team Beez