Colis non reçu

Le colis devait être livré par DHL, après deux passages chez moi en mon absence, DHL à déposé mon colis dans un centre de retrait à 137km de chez moi…..

• Nous recommanderiez-vous? Non

waardeloos

ik heb kleur donker blauw gevraagd en kreeg het in het wit bezorging duurde heel erg lang

Beste Dean, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Ik zie dat je Tena Proskin Pants night super hebt besteld. Deze zijn ( zoals de afbeelding laat zien ) wit. Tena Men Pants plus - m active fit 12 st ( 772512 ) is wel blauw. Ik zal je klacht over de levering doorzetten naar DHL. Wij hebben jouw bestelling welke jij op 19 oktober hebt geplaatst ook op 19 oktober verzonden. Helaas geeft DHL aan dat de bezorging op 20-10 en 21-10 was verhinderd en hebben zij dit pas 23 oktober geleverd bij jouw buren. Excuses voor de vertraging. Liefs, Team Beez.

Heel snel levering, dankjewel

Dankjewel

Snelle levering voor de beste prijs!!

Dank je wel Rik voor je mooie review. Liefs, Team Beez

goede en snelle levering

De levering was snel en goed. Alleen vond ik het vreemd dat voor drie potjes Thoco Tholin een zeer ruime doos werd gebruikt. Advies om de verpakking aan te passen aan de inhoud.

Hi Michael, Bedankt voor je advies. We zijn inderdaad bezig om kleinere doosjes in te kopen. We hopen deze snel te ontvangen. Liefs, Team Beez

Wel 1 dag later geleverd ondanks bestelling voor 12.00 s middags

Top, snel en goed

Moest snel het product hebben, eigen leverancier kon niet leveren. Op prijs gezocht en verzendkosten . Blijkt een prima prijs en bij voldoende bestellingen ook geen verzendkosten. Verloopdatum product is ook belangrijk, was dik in orde. Ik hou deze leverancier zeker in mijn bestand. Gr. Fred

Betrouwbaar en snel

Snelle levering en goede service! En als verassing heb ik op ook nog een ultrasone gewonnen gewoon omdat ik een nieuwe bestelling deed! Echt geweldig en nogmaals bedankt!

Hi Nadine, Bedankt voor je review en heel veel plezier met de Ultrasone! Het is je van harte gegund! Liefs, Team Beez

Heel tevreden.

Website opvolging en levering perfect.

Top service , echte aanrader, goede spullen

Goede kwaliteit spullen , super service aan de telefoon bij vragen. Goede prijzen, snelle levering ! Een echte aanrader dus .

Bedankt voor je mooie review Alise! Liefs, Team Beez

Goedkoop en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Heel snel geleverd, product klopt naar omschrijving . Zal vaker bestellen

Dank je wel Geena voor de mooie review. Liefs, Team Beez

Commande reçue très rapidement

Très réactif et tarif tout a fait raisonnable ,ainsi que les frais de port ,surtout ne changez pas de politique. Encore un grand merci et le score n'est pas volé

Bonjour Paul, Nous vous remercions pour votre aimable commentaire ! Nous ne changerons rien. Liefs, Team Beez

Goed product tegen prima prijs en snelle levering

Goed product tegen prima prijs en snelle levering.

Prima bedrijf en goede aflevering

De snelheid en service laten niets te wensen over. Zelfs de dispensers (die van mij pasten niet meer, ze waren uit het jaar 0) die ik nabestelde, kwamen binnen 2 dagen, bravo!

Dank je wel A.J. Brouwer. We doen er alles aan om een goede service en snelle levering te bewerkstelligen! Liefs, Team Beez

Alles perfect

Snel. Perfect.

Top bedrijf

Snel geleverd en ook nog goedkoop zo wil ik het zien

Dank je wel Jolanda! We werken er hard aan om het snel te kunnen versturen tegen de beste prijs. Liefs, Team Beez

Heel snel

Ik had al tube besteld maar die is niet aan gekomen alleen de evenellop nu kreeg ik van jullie in een doosje dat is fijner

Gemakkelijk en snel

Eenvoudig zoeken, snel bestellen, gemakkelijk betalen en snelle levering. Jammer van de verzendkosten

Hi Nadia, Bedankt voor je reactie. Bestellingen boven de € 20,- worden gratis verzonden. Je hebt dan ook geen verzendkosten betaald bij je laatste bestelling. Liefs, Team Beez

Product goed en veilig verpakt. Snel geleverd.

Uitstekend!

Mijn eerste ervaring met Beez is Perfect! Snelle verzend service! Geen verzendkosten en nog twee fijne gebruiks monstertjes extra. Zo'n fijne ervaring wordt mijn blijvend Bestel adres!

Hi Kitty, Bedankt voor je mooie review! Super dat we er weer een nieuwe tevreden klant bij hebben. Liefs, Team Beez

Super snel geleverd !

Heel tevreden

Prima winkel

Prima winkel, snelle levering, goed verpakt, goede prijs.

Beste Rob, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Liefs, Team Beez

snelle levering en goed product tegen scherpe prijs

snelle levering en goed product tegen scherpe prijs

Snelle levering. Producten makkelijk te vinden. Ik werd goed op de hoogte gehouden de bezorging.

Beste Aline, Bedankt voor deze mooie review. Liefs, Team Beez