Super snel geleverd !

Heel tevreden

Prima winkel

Prima winkel, snelle levering, goed verpakt, goede prijs.

Beste Rob, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Liefs, Team Beez

snelle levering en goed product tegen scherpe prijs

snelle levering en goed product tegen scherpe prijs

Snelle levering. Producten makkelijk te vinden. Ik werd goed op de hoogte gehouden de bezorging.

Beste Aline, Bedankt voor deze mooie review. Liefs, Team Beez

heel blij met de firma BeeZ.nl

zeer goede producten .

Beste Thea, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten. Liefs, Team Beez

Zeer goed geleverd

Goede levering

Zachte voeten in een handomdraai

Een prima crème voor zwaar belaste voeten; handige pomp dosering en trekt snel in.

Beste Aida, Wat goed om te lezen dat het product aan je wensen voldoet. Liefs, Team Beez

Snelle levering, goed verpakt, product zoals op website. Ik ben heel tevreden. Zal in de toekomst zeker nog bestellen. Mvg

Beste Isabelle, Bedankt voor het mooie compliment. Liefs, Team Beez

Prima webshop communicatie en levering

zoals boven

Ik ben heel tevreden van uw dienst

Ik heb besteld ondat de prijs goed was. De levering is vlug en goed gebeuren. Ik heb dus een tweede keer besteld en ik ben nog altijd tevreden. Ik zal zeker verder gebruik maken van uw firma

Beste Jean, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Liefs, Team Beez

Snelle en correcte bezorging

Product wat ik bestelde werd snel en correct geleverd. De volgende dag had ik het al binnen

Betrouwbare webshop

Duidelijke website en snelle levering

Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo tevreden bent. Liefs, Team Beez

Goede site met snelle levering

Goede prijzen op de site, snelle levering! Prima….!

Bedankt voor de mooie review! Liefs, Team Beez

Nog steeds niet geleverd :(

Nog niet geleverd! Zeer slechte levering met DHL. Tracking nummer JVGL06094122001089210090 Waar is mijn pakket? Ik heb DHL 3 keer gebeld, geen oplossing gevonden... Ik heb 20 euro uitgegeven om hun tolnummer te bellen en de communicatie wordt verbroken. Ik heb een mail gestuurd via het contactformulier, ik heb nog steeds geen oplossing. Kun je iets doen? Dank u Sarah 0032 497 33 16 78

Goedemorgen Sarah, Wat vervelend dat je de zending nog niet hebt ontvangen. Ik kan geen contact vinden met ons over deze order, ik denk dat er alleen contact geweest is met DHL, ik heb DHL nu gesproken en zij geven een aantal dingen aan die ik even per mail gestuurd heb naar je. Zou je hier naar willen kijken en ons een antwoord willen geven? Ik heb geprobeerd te bellen maar kreeg een voicemail. Liefs, Team Beez

Goede prijs Snel geleverd

Hi Wim, Bedankt voor de mooie review. Liefs, Team Beez

Ik vind het prettig om via de site te bestellen. Vaak is het product dat ik gebruik in de supermarkt of Kruidvat niet te koop. Zo bestellen bevalt mij prima.

Hi Toos, Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo toch aan de juiste producten kunt komen. Liefs, Team Beez

Goede communicatie

Er is iets mis gegaan met de levering van pakketje. Het bedrijf heeft contact met mij opgenomen en de situatie uitgelegd. Een vriendelijke medewerker die realistisch keek naar de situatie

Makkelijk besteld, snel geleverd

Hi Rachel Bedankt voor je reactie! Fijn dat je zo tevreden bent. Liefs, Team Beez

Supersnel verzonden

Tevreden, snelle verzending

Zondag besteld maandag geleverd. Echt snel.

Bedankt voor het mooie compliment. Liefs, Team Beez

Snel en netjes verpakt geleverd

Makkelijk en duidelijke site

Bedankt voor deze waardevolle feedback. Liefs, Team Beez

supersnelle zending

Een rol Heka sensitive pleisters besteld en de volgende dag had ik deze al in mijn bezit + een aantal gratis voetzorg samples

Goed om te lezen dat alles zo snel en naar tevredenheid is geleverd. Liefs, Team Beez

Voor het eerst medische producten besteld, waren goedkoper dan elders, alles werd op tijd en naar wens geleverd! Dank!

Fijn dat je zo tevreden bent over onze prijzen en service en bedankt voor de mooie review. Liefs, Team Beez

Top product

Razend snel geleverd en de beste prijs die ik gevonden heb op het internet

Snelle levering en goed product

Van bestelling tot levering ging vlot. En jongens ook nog bdankt voor de korting. Keurig gedaan en ga zo vooral door. Duim omhoog voor jullie BeeZ is OkeeZ!

Bedankt voor het mooie compliment. Fijn om te lezen dat alles goed en snel verlopen is. Liefs Team, Beez

Wiekenweg 41 3815 KL Amersfoort