Een net bedrijf

volgens afspraak en levertijd naar tevredenheid afgehandeld. IK had achteraf een vraag die dezelfde avond naar tevredenheid is beantwoord. Alleen het model van Italeri valt tegen wat kwaliteit betreft. Wel een uitdaging. Het merk Revell is van betere kwaliteit en pasvorm.

Top service!

Groot aanbod. Overzichtelijk. Sneele service.

Bestelling was snel, zelfs voor de datum geleverd.

Denkt mee.

Omdat een deel niet leverbaar is kreeg ik keurig een berichtje of dit in nalevering moest blijven staan. In goed overleg kon dit (deels) aangepast worden.

gewoon perfect!

z

grandioos

Snelle levering, mooi model, zeer goede prijs.

Snelle en juiste levering

Snel en juist

Goede spullen en snel bezorgd!

Snelle levering van de spullen. Sommige doen er alleen wat langer over omdat ze uit Engeland moeten komen.

Prima prijs en snelle levering

De prijs van het model gaf de doorslag, ook zijn de verzendkosten iets lager dus alles bij elkaar een mooi bouwmodel voor een prima prijs. Daarnaast is het bouwmodel snel geleverd en prima verpakt.

Een goede en snelle transactie

Alles op voorraad (Wil som nog wel eens niet zijn na bestelling en betaling) Een goede en snelle transactie en snelle levering. Helemaal niets mis mee. Graag tot een volgende keer.

Goede service en veel keus!

Hbt al meerderemale artikelen bestelt.alles kwam snel en zeer netjes ingepakt in huis.de bestellingen kun je goed volgen in jouw account,zodra het verzonden wordt krijgt je een melding en track & tracing.

ruime sortering en overzichtelijke website

Meer dan voldoende keuze in modellen, verf en gereedschap. Daarenboven snelle levering en ook directe reactie op mails. Prima ervaringen tot nu toe.

erg goede ervaring

al mailwisseling gehad, tevreden.

Beste site die ik tot nu toe gezien heb

De site werkt super fijn. Je kunt snel naar de selectie die voor jou de beste keuzes biedt. De levering is snel en netjes verpakt.

Stipt op tijd

Ik zou mijn bestelling liever op komen halen

Mijn favoriete modelbouw shop

Eerlijke mensen Je word er netjes behandelt en er word meegedacht Had laat op de avond meerdere artikelen besteld waarvan de vijlen niet op voorraad waren Als oplossing hebben ze uit hunzelf een duurdere set meegeleverd En dat is top Dat zie je niet veel meer Ga vooral zo door ! Afz robin

Top, snelle levering

Zeer snel geleverd prijs kwaliteit verhouding prima. Voldoet aan de verwachting!

Alles naar wens.

Overzichtelijke site. Levering zoals van te voren gecommuniceerd. Netjes verpakt.

Prettig

Veel aanbod, snel in huis en keurig verpakt

Uitgebreide keuze in shop en goede en snelle levering

Prettig om zaken mee te doen

Zeer professionele webshop met vriendelijke service, snelle reactie en levering. De prijzen zijn zeer netjes!

Super top en snelle levering

Snelle levering bij vragen altijd antwoord

Ontzettend snel geleverd en keurig verpakt

S middags besteld en de volgende ochtend in huis en keurig verpakt ontvangen

Zeer goede service

Gemakkelijk website en snelle levering

Ik heb een aantal spullen besteld omdat ik mijn hobby weer ging oppakken. Levering was snel en er werd mee gedacht.

Over Most Models

Modelbouw-webshop met een passie voor modelbouw met een uitgebreid assortiment vrachtwagens, boten, treinen, voertuigen, vliegtuigen, militair-materieel, verf en accessoires.