Favoriete modelbouw shop, zeker een aanrader

Inmiddels meerdere bestellingen geplaatst en ben zeer tevreden. Een ruim assortiment met goede prijzen, en ook de verzending is snel geregeld. Eenmalig een foutje gehad bij een bestelling maar dat was dezelfde dag nog opgelost met een extraatje voor het ongemak. Ik zal in de toekomst hier zeker weer bestellen :)

helemaal goed

Groot assortiment, zeer snelle en keurige levering.

zeer snel en goed

alles was zeer goed. zelfs met een klein probleem dat zo opgelost was. goede communicatie.

Goed spul en snelle levering.

Réceptionné mon colis bien emballé en parfait état ,ce site est sérieux.

Première commande sur ce site que je ne connaissais pas . J'ai reçu mon colis au bout de 5 jours conforme a mon attente. E en bon état Je recommande ce site, vous pouvez commander en toute confiance

Compleet en betrouwbaar

Zelfs als een zending mislukt door de bezorger of een product niet goed is, wordt alles in het werk gesteld om dit z.s.m. te herstellen. Verder altijd goed en betrouwbaar als leverancier. Komt gemaakte afspraken na.

heel goed

geweldige service en aanbod

1e bestelling

Bij mijn 1e bestelling had ik wat vergeten in de winkelmand te plaatsen maar met een mailtje kon het er nog voor het versturen bij in. Volgende dag meteen al in huis !! Super service !

Geweldige webshop voor de modelbouw

Ruime sortering, goede en snelle service en soms ook een extraatje.

Heel vlot geleverd

De juiste spullen, vlot geleverd, hele goede winkel!

Topbedrijf op het gebied van modelbouw in al zijn facetten!!

Al circa 10 keer bestellingen geplaats, iedere keer stipt volgens afspraak, op tijd geleverd, kleine misverstanden snel hersteld. Een topbedrijf dat je alles uit handen neemt. succes altijd verzekert!! Waanzinnig goede zoekmachine, zeer ruim aanbod en altijd levering tot in de puntjes verzorgd!! Een absolute aanrader. Most Models.... TOP!!! Groeten, Rob Cools

Gewoon heel erg goed

Een onderdeel van mijn chevy-truck was misvormd, gemeld bij most-models, en binnen een week ontving ik een nieuw onderdeel vanuit Revell. De service van MostModels is gewoon steengoed en razendsnel, een voorbeeld!

Absoluut topklasse service

Antwoord op vraag per mail na 23.00 uur. Dat is service.

Top webshop!

Hele goede webshop met mooie prijzen, zeer klantvriendelijk en supersnelle levering

Geweldige service en snel. Mooi en uitgebreid assortiment

Eerste keer daar besteld. Geweldige service. En snelle levering. 1 dag na bestelling is het al binnen. Ik blijf hier zeker klant.

Na bestellen word je op de hoogte gehouden voor wanneer het word verzonden en later dat het geleverd is. Verzending is supersnel, top.

Perfecte webshop

Super vriendelijk! Ik heb via instagram gevraagd of er specifieke kleur was, die was er niet maar ze hebben die direct besteld voor me en een paar dagen later kreeg ik bericht dat ze er waren! Bovendien is de levering altijd super snel en heel deftig verpakt! Een voorbeeld voor vele webshops!

Prima !

Goed overzicht en mooi assortiment, en bovendien snelle reactie op vragen.

prima,alles zoals belooft,en snel

graag had ik wel gezien zodat het gekozen model in stok is of niet op de site

Geweldige service!! Echt altijd 1 dag later bezorgd.

Beste online-shop in Nederland! Duidelijke communicatie, perfecte service. Ik bestel nergens anders meer!!

Beter wordt het niet.

Super assortiment, de volgende dag al binnen.

een perfecte winkel waar je op kan bouwen!

Altijd heel netjes geholpen zelfs als er iets geks gebeurd, gaan ze voor je aan de slag om het op te lossen. Niets is ze teveel, wordt netjes op de hoogte gehouden op het verloop van de bestellingen en altijd netjes op tijd geleverd. zijn een voorbeeld voor veel van de internet winkels, super team daar in Rotterdam.

Netjes en vlot

Ruime sortering modellen en bijbehorende artikelen

Mooi aanbod, scherpe prijzen, snelle levering

Most-models biedt een mooi assortiment modellen, figuren, verf en andere materialen die ik als model- en diorama bouwer goed kan gebruiken. Prijsstelling is scherp, producten in 9 van de 10 gevallen op voorraad en anders binnen een paar dagen. Een email met een vraag naar een specifiek product wordt snel beantwoord en nog nooit gehad dat het gezochte product niet geleverd kon worden. Zeer snelle leveringstijden. Binnen 1 of 2 werkdagen wordt bestelling keurig verpakt geleverd.

uitstekend

vrijdag besteld en zaterdag de spullen in huis. Elke keer weer snelle levering. En een goede website ,uitgebreid assortiment.

Over Most Models

Modelbouw-webshop met een passie voor modelbouw met een uitgebreid assortiment vrachtwagens, boten, treinen, voertuigen, vliegtuigen, militair-materieel, verf en accessoires.