Gevonden via Marktplaats dan bij de site . Artikelen worden netjes thuisbezorgd en bestellen een dag later al binnen . Altyd keurige antwoorden en betrouwbaar

Helemaal TOP!!!!

Fijn bedrijf om je spullen te kopen, snelle levering, binnen een dag. Ze zijn ook flexibel en zeker niet duur, kortom voor je modellen en accessoires gewoon een fijne club, vertrouwd , ik ga hier zeker terugkomen. Veel hobby groetjes Lex

Snel, betrouwbaar, aantrekkelijke prijzen/verzendkosten, service

Zoals vermeld; Vlotte verzending Uitstekende prijzen Lage verzendkosten Prima Service Betrouwbare verkoper

Snel, goedkoop en ruim assortiment

Eerste ervaring met Most-Models is uitstekend bevallen. Ruime keuze, snelle levering, snel beantwoorden van mail, goedkoper dan concurrenten, relatief lage verzendkosten. Ze hadden een verkeerde kleur verf geleverd. Binnen no-time gecorrigeerd. De website met ruime filtermogelijkheden en goede info. Bestel nu zeker vaker bij Most-Models.

Goede voorraad en daardoor snelle levering

Geweldige webshop

Ik bestel al enige tijd materialen van Most Models. Ze hebben een enorme keuze van de goede merken. Altijd is men even vriendelijk en behulpzaam als je vragen hebt. Men werkt zeer accuraat en snel met verzenden. Alles wordt perfect verpakt zodat er niets mis mee kan gaan en gaat er iets toch mis dan wordt het soepel opgelost. Super webshop.

Snelle levering, prima prijs

Ben erg happy met mijn bestellingen bij Most Models. Elke keer snelle levering en een prijs die goed is. Ook alles elke keer prima verpakt.

Goede service, ruim assortiment en snelle betrouwbare levering

Artikelen op voorraad, goed verpakt en snelle en betrouwbare levering.

Altijd op tijd in huis , en keurig verpakt Top zaak

Geweldige en snelle service

Altijd goede service en snelle verzending Top winkel

Uitstekende service, snelheid van leveren en kwaliteit van verpakken.

Dit is één van de beste bedrijven voor al je benodigdheden op het gebied van modelbouw. Je krijgt als hobbyist geen spijt om hier je bestellingen te doen.

Super snelle levering

Vorige week besteld, de dag erna al binnen. Ook goed verpakt. Vooral opvallend is het hergebruiken van dozen! Mijn complimenten, dit zorgt ervoor dat mijn bestelde producht netjes verpakt en goed opgevuld in een doos aankomt. En wordt er toch ook gelet op onnodig weggooien.

Service….niet aanwezig

Voor de kerst heb ik voor mijn vader 2 hele leuke gondels gehaald voor zijn kerstdorp, dacht ik.. Helaas was dit een ander formaat dan mijn vader had. Helaas had mijn vader door zijn enthousiasme het doosje iets gescheurd. Desalniettemin hebben wij het netjes verpakt en teruggestuurd. Deze was dus afgekeurd en moest retour komen. Na 2 weken niet terug ontvangen te hebben, bleek dus dat het was afgekeurd maar nog niet klaar stond om terug te sturen!! Hoe kan dat dan? Bijzonder dat ik dan na 2 weken moet nabellen en mailen of het al mijn kant nog op komt. Service is een belangrijk aspect voor vele klanten. Hier helaas niets van gezien.

Snelle keurige levering.

De door mij gezochte producten waren eenvoudig via de goede website te vinden. De bestelling werd snel en netjes afgehandeld en de volgende dag al keurig afgeleverd.

Topper

Hele snelle verzending en top geregeld

S'middags besteld,dag nadien s'morgens thuis in België

Erg goed,kan steeds met vragen bij hen terecht,goedkoop en prima kwaliteit

Overzichtelijke website,snelle afhandeling

Ik was op zoek naar een bepaald bouwmodel in de schaal 1/48,snel gevonden besteld en werd ook snel afgehandeld met een track en trace code voorzien.

Goed om daar je spullen te bestellen

Goede service en duidelijkheid van de website

Snelle afhandeling van de bestelling.

Alles toppie geregeld

Super snelle correcte levering.

Heb jongstleden zondag mijn bestelling geplaatst. Kreeg netjes een bevestiging. Maandag een mailtje ontvangen dat de zending verzend klaar was en aan geboden bij DPD. Via track&tracé was alles tot op het uur te volgen, en dinsdagmiddag alles al binnen. Perfect binnen de beloofde tijd, correct verpakt, dus voor mij een dikke tien.

De beste online modebouw winkel waar ik mee te maken heb gehad. Overzichtelijke website Scherp geprijsd Groot assortiment Snelle levering Snel reagerend op mail Service uitstekend. Deze shop moet voor iedere modelbouwer bovenaan zijn/haar lijst staan.

Wat een uitstekende service, snelle levering, topbedrijf

Uitstekende service en een snelle levering, topbedrijf. Als de levering bijv niet compleet is, wordt dit snel opgelost en geleverd. Dit noem ik nog eens service.

Echt een specialist en perfecte service bij een probleempje

Super snelle post

Ongelofelijk snele servies, De merken bv auto's op zoeken(allemaal Revell )zou voor mij iets beter moeten kunnen,ik wil alle autos op 1.24 of 1.25 in 1 keer op de site zien want ik HOU VAN JULLIE SITE Vele groeten van een zeer te vreden klant NICKY

Professionele webshop, toppers!!

Zeer fijne en snelle ervaring met de klantenservice :-)

Over Most Models

Modelbouw-webshop met een passie voor modelbouw met een uitgebreid assortiment vrachtwagens, boten, treinen, voertuigen, vliegtuigen, militair-materieel, verf en accessoires.