Pakket goed verpakt en een snelle levering. En de keuze in de bouwpakketten is groot.

De perfecte onlineshop voor modelbouw

Supersnelle levering, alles correct, en alles mooi ingepakt, en met track & trace.

buitengewoon goed!

snelle levering en bereid te helpen bij problemen.

Snelle reactie, top geleverd.

Top Service

Wel vaker iets besteld bij deze winkel en altijd netjes op tijd en goed verpakt. Nu ging er een keer iets mis, en letterlijk zes minuten later is het opgelost. En dat midden in de nachtelijke uren! Mooi assortiment, goed geprijsd, en regelmatig een couponcode voor een volgende bestelling.

Super correct

Twee weken geleden twee bouwdozen besteld. Netjes op de hoogte gebracht over het verdere verloop. De pakketjes kwamen netjes verpakt een paar dagen later. Een week later verf en een kniptangetje besteld. Ook die werden een paar dagen later (ook weer netjes verpakt) geleverd. Een webshop om te onthouden.

Snel en duidelijk

Ondanks dat een paar van mijn producten nog van een andere leverancier moesten komen (was ik van op de hoogte voordat ik mijn aankoop deed) waren de producten snel binnen. Alles met verzending was duidelijk, ik kreeg netjes de mailtjes over hoever mijn bestelling in het proces was. Helemaal top!

Geweldige service

1 artikel was niet op voorraad, kon ik gewoon afbestellen . Stefan houdt je goed op de hoogte omtrent de levering, in dit geval kreeg hij de spullen niet binnen bij zijn toeleverancier vandaan. Voor het openstaande bedrag andere artikelen gekozen die qua waarde hoger waren dan openstaande bedrag. Stefan van Most-models heeft de spullen verstuurd zonder extra kosten in rekening te brengen. Op alle vlakken gewoon goede service en een aanrader .

Geweldige service

Snelle levering mits op voorraad.

Zijn goed maar om de verzendkosten te ontlopen moet je een hoog bedrag investeren.

Overzichtelijke webshop

Overzichtelijke webshop, die duidelijk beschreven artikelen verkoopt.

Goede afhandeling

De verzending was snel en toen de pakketdienst het af liet weten hebben ze het direct opgepikt. Goed werk

Veel keus

Snelle correcte levering.Precies wat ik verwachte.Alleen jammer geen Ned.handleiding

Mijn ervaring met Most Models is uitstekend, het is altijd goed gegaan en het is ook nog is 9/10 keer de volgende dag in huis. Top winkel!

Snel verstuurd en netjes verpakt.

Snelle levering, veilig verpakt, ruime keuze.

Zoals in de titel vermeld, perfect.

Duidelijke website en snelle levering.

De website is goed overzichtelijk en makkelijk te gebruiken, de producten zijn van goede kwaliteit en worden snel en goed verpakt geleverd.

Prinama ervaring

Altijd netjes verpakt, komt zonder schade aan .. top

Snelle levering,goed verpakt

Goede service, ze komen gemaakte afspraken na.

Goede service, ze komen gemaakte afspraken na.

Erg goed

Erg goed, duidelijke communicatie en snel verstuurd.

Hele goede service!

Steeds goede communicatie. Goede info omtrent leveringstermijn, snelle verzending. Goed ingepakt!

Snelle en complete bezorging

Het duurde maar een dag of twee, drie voor het pakketje om bezorgd te worden en alle onderdelen waren netjes verpakt in een goed formaat doos

gewoon goed

Goed en snel geleverd.

Snelle levering, top

Bouwdoos wel beschadigd

Van Riemsdijkweg 16 3088 HC Rotterdam

Over Most Models

Modelbouw-webshop met een passie voor modelbouw met een uitgebreid assortiment vrachtwagens, boten, treinen, voertuigen, vliegtuigen, militair-materieel, verf en accessoires.