Zeer tevreden in alle opzichten

Na waterschade in de keuken goed advies gekregen om nieuwe PVC vloer op bestaande laminaatvloer te laten aansluiten. Prima advies in de showroom en uitstekende afhandeling van het hele proces van bestellen tot leggen. Erg tevreden met de nieuwe PVC laminaat vloer.

Een pvc vloer gekocht en laten plaatsen door het laminaatpaleis , alles perfect geregeld. Ik kan deze winkel zeer aanbevelen J.c.Frijters Tiel

Bijzonder tevreden

Ik ben zeer tevreden over de gemaakte afspraken en uiteindelijk het leggen van de Laminaat. Alle werkzaamheden werden in volle tevredenheid uitgevoerd.

Fantastisch!

Zeer vriendelijke medewerkers. Ontzettend klantgericht en een enorme service met veel ervaring op hun vakgebied.Niets is ze teveel. Heel blij met dit fijne bedrijf!

Zeer tevreden!

Vriendelijke personeel die goed met je mee denkt naar mogelijkheden zonder opdringerig te zijn!

Goed en deskundig advies gekregen

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Leveren kwalitatieve producten. Goede ervaring. Aanrader.

Uiterst tevreden!

Elke dag merken wij thuis dat wij de beste keuze hebben gemaakt om bij Laminaatpaleis onze vloeren uit te kiezen. De kwaliteit spreekt voor zich.

Heel tevreden!

Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe vloer, tijdig geleverd én strak gelegd! De vloer ligt er vanaf december 2020 en wij zijn nog steeds uitermate tevreden. Aanrader? Absoluut!

Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en ze hebben het mooi voor elkaar gekregen! Tevreden klant! Bedankt

Top bedrijf! Top service!

Top bedrijf! Top service! Echt een aanrader!

Volgens afspraak geleverd en keurig gelegd.

De motivatie om bij laminaat paleis Ede de PVC vloer te kopen en te laten leggen ontstond door de prettige en goede uitleg in de verkoop hal. Via mail werden we goed op de hoogte gehouden en voorzien van de juist vastgelegde afspraken. Levering keurig op tijd en ook de vloerenlegger heeft uitstekend werk verricht. In twee dagen de visgraad vloer netjes gelegd, we zijn heel tevreden.

De ondergrond was niet heel egaal bij het plakken van de pvc vloer. Angelo heeft het zo mooi recht getrokken waarop die de volgende dag de pvc in visgraat op heeft geplakt. Zeer deskundige vakmanschap en vriendelijke personeel waar we keurig door zijn geholpen.

Zeer vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je, uitleg is goed en zijn behulpzaam met in auto laden

mooie matte pvc vloer

Wij hadden voor de gehele bovenverdieping de Quick Step Sneeuw den klik pvc op het oog, omdat deze de oneffenheden op betonvloer het beste zou kunnen opvangen. De vriendelijke, vakkundige medewerker dacht mee en adviseerde PVC stroken die we zelf konden leggen op een plakondervloer (Co pro). Het was een hele klus, maar we hadden alle tijd en het resultaat prachtig, strak gelegd. Onze leg tip 1) is om alleen de beschermfolie van de plakondervloer strook voor strook te verwijderen voor het beste legresultaat. Dat deden we door met een stanleymes de folie voorzichtig door te snijden zodat de plakvoer als geheel intact blijft. Dit zie je niet op voorbeelden in YouTube. Tip 2) Voor het op maat maken van de PVC rond de deurposten hebben we gebruik gemaakt van een ouderwetse figuurzaak met mallen Het was een hele klus, maar het resultaat is erg mooi.

Top aanrader

Ik heb ze zo vaak aan de telefoon gehad en ik ben zelfs ook nog vaak naar de winkel gegaan Geduld hadden ze zeker met mij spontaan - vriendelijk - duidelijk Je wordt daar kortom goed geholpen Goede keuze van mij Uiteindelijk keuze gemaakt voor de tegellaminaat Bedankt Laminaat Paleis Ede En nou jullie mensen

Goede begeleiding en uitstekend resultaat. Zeer tevreden.

Goed geholpen in de showroom. Flexibel en snel reagerend. Afspraak is afspraak en laminaat mooi gelegd en afgewerkt. Zeer tevreden.

Goede service, denken met je mee, veel vloeren op voorraad. Nu voor de 2e keer mijn vloer hier gehaald, raad het iedereen aan!

Prima bedrijf

Zeer goed geadviseerd met betrekking tot de vloer. Prijzen zijn oké. De vloer is gelegd door zeer ervaren en vriendelijke leggers. Ik ben een heel tevreden klant.

Een Paleis voor Koning Klant

Twee keer bestelde ik laminaat op internet. De tweede keer bij een ThuisWinkel Waarborg leverancier. Deze eisten allebei volledige betaling vooraf. Over de levering deden ze super moeilijk of ze waren er niet toe in staat. Tweemaal zat ik zonder geld - en óók zonder laminaat!!! Máár - heel goedkoop waren ze dan weer wel... Het Laminaatpaleis - koop lokaal! - was vervolgens een verademing. Kleine aanbetaling, de rest achteraf. Snelle levering. Vriendelijke verkopers. Goede communicatie. Van harte aanbevolen!

Heel prettig!

Prima ervaring net Laminaatpaleis. Vriendelijke mensen die graag met je mee denken. Toen ik spullen over had kon ik deze terug brengen. Ik zou iedereen adviseren om zijn vloer bij Laminaatpaleis te kopen!

Goede service, duidelijke communicatie

Snel geholpen, zowel in winkel als telefonisch. Duidelijke afspraken. Vloer erg goed gelegd door Adil.

Zeer tevreden.

Afspraken werden nagekomen, vriendelijke behandeling, wijzigingen goed verwerkt, en de vloer is perfect gelegd.

Uitstekende ervaring

Een zeer professioneel en betrokken bedrijf. Denken goed mee en ze zijn zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Goede levering.

Gewoon goed!

Zowel het advies in de winkel, het inplannen en uitvoeren waren erg goed. Onze laminaat vloeren door het hele huis laten leggen met hoge en lage plinten en een droogloopmat met rvs randje. Dit alles ligt er supermooi en strak in! Erg tevreden en zeker een aanrader voor als u een betrouwbare en goede leverancier zoekt!!!