Goede producten een fijne service!

Ik ben erg goed geholpen door Laminaatpaleis. Goed advies en een fijne service!

Top bedrijf

Na lang zoeken zijn wij terecht gekomen bijlaminaat paleis in ede. En hier vonden wij de vloer die we zochten. Na de bestelling werd alles netjes bezorg en binnen afgeleverd. Toen we hoekjes te kort kwamen En bijbesteld hadden waren ze binnen 24 uur geleverd. We kunnen maar één ding zeggen over laminaat paleis. Het is een net bedrijf met vriendelijk personeel en goede service.

Goede service en kwaliteit

Voor onze nieuwe woning hebben we een mooie vloer uitgekozen (Creston Bay Oak). Ziet er strak en mooi uit in onze nieuwe woning waar we samen heel erg blij mee zijn. We hebben ook gekozen voor de legserivce van Laminaatpaleis en de mannen hebben hun werk uitstekend gedaan, heel erg tevreden mee!

Goede service en top kwaliteit

Voor onze nieuwe woningen zochten wij een pvc vloer. Van te voren hadden we al op de website gekeken van Laminaatpaleis te bieden had. Uiteindelijk hebben we visgraat vloer gekocht waar we heel erg blij mee zijn. Goed geholpen en vriendelijke personeel hebben ze daar, dus zeker een aanrader!

Kwaliteit, service en het personeel zijn goudwaard!

Echt een hele fijne zaak! Zeer vriendelijke deskundige personeel. Op basis van hun advies hebben wij een prachtige vloer laminaat gekocht. Ze hebben ook snel, foutloos en GRATIS geleverd! Zeer blij met het resultaat! Nogmaals heel erg bedankt Laminaat Paleis! Zeker een aanrader, hun uitstekende service is echt goud waard!

Geweldig geholpen door de heren van laminaatpaleis

Een vloer is toch iets waar je heel lang mee moet doen, om die reden blijft het altijd een lastige keuze. Vooral omdat er zo ontzettende veel variatie is in prijs en kwaliteit. Ik was al een tijdje toe aan een nieuwe vloer waar mijn kleinkinderen fijn op kunnen spelen en de heren van LaminaatPaleis hebben mij perfect geholpen om de juiste te kiezen. De gratis levering en legservice waren ook enorm fijn!

Heel geduldig en behulpzaam samen op zoek gegaan naar een vloer voor in mijn huis en met succes!

goeie service met de beste kwaliteit!

Ik heb mijn pvc vloer bij de laminaatpaleis gekocht. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, ik werd goed geholpen. De levering was erg snel en ze hebben de beste kwaliteit. Zeer tevreden, top werk!

Super goed geholpen, meedenkend en groot assortiment

Het zijn eerlijke jongens met goed advies. We hebben hiervoor andere laminaatzaken bezocht, maar bij deze mensen was het gelijk al klik. Ze denken goed met je mee!

Beste kwaliteit en super snelle service

Ik was op zocht naar visgraat laminaat door vele bedrijven te zoeken ben ik bij LAMINAATPALEIS terecht gekomen De persoon die ons hielp was zeker meedenkend en vertelde de voordelen en nadelen waardoor wij niet alleen op de kleur gingen maar ook de kwaliteit zodat we er lang mee konden doen Heb al eerder ergens anders gehaald maar moest helaas binnen 1,5 jaar weer vervangen Maar dankzij laminaatpaleis heb ik de perfecte en mooiste visgraat gekozen Top service en top kwaliteit dankjewel jongens en voor het snelle service

Top kwaliteit en service van Laminaatpaleis!

Laatst heb ik een PVC vloer gekocht bij Laminaatpaleis. Van te voren had ik al een keuze gemaakt om een visgraat vloer te kiezen en heb een hele mooie gevonden bij Laminaatpaleis. In de winkel werd ik goed geholpen door het personeel. Ze hebben me de juiste en eerlijke adviezen gegeven over de gekozen vloer, dus PVC visgraat. Daarnaast ook netjes bezorgd bij mij thuis. Van te voren duidelijke afspraken hierover gemaakt. De legger die in dienst is bij Laminaatpaleis heeft ook netjes zijn werk gedaan en ben zeker heel te vreden over alle service die zij aan mij hebben aangeboden! Bedankt voor alles en ik ben heel tevreden. Kreeg ook netjes koffie aangeboden in de winkel, wat ook heel lekker was! Veel succes verder Laminaatpaleis!

Helemaal top!

Enorm veel keuze en super mooi gelegd bij mij thuis.

Beste service, en perfecte prijs/kwaliteit

Het was niet bij mij in de buurt, maar ik ben blij dat ik hier naar toe ben gereden. De medewerkers hebben mij perfect geholpen met een goede keuze te maken. Dank daarvoor!

Goeie kwaliteit en service

Laminaatpaleis levert enorm goeie kwaliteit. Service staat op nummer één, en denken goed mee met de klant. Mijn vrouw en ik zijn er hartstikke blij mee. Bedankt Laminaatpaleis!

Groot assortiment en deskundig advies

Prachtige vloer snel geleverd en gelegd!! Onlangs hebben wij een prachtige vloer gekocht bij Laminaat Paleis. Mooie grote presentatie op stellingen en een reuze assortiment. Het duurde niet lang om een keuze te maken. binnen een week is het keurig geleverd. P.S. De kliksysteem van de Quinbay Oak was zo makkelijk zelf in te klikken dat ik het zeker aanraad.

Ik heb mijn PVC vloer hier kocht. Ik ben in Ede geweest en ben daar prima geholpen door personeel dat heel vriendelijk is en professioneel is.

Super ervaring gehad!

Wat een geweldig bedrijf! erg goede service, alles bespreekbaar en een onwijs snelle levering. je krijgt echt waar voor je geld !

Klantvriendelijk en een zeer goede service

Mensen met ervaring en kennis.Zowel in winkel als op het werkvloer.

Deskundige service en levering

Uitgebreide keuze en zeer goede levering. De vloer ligt er strak in en is keurig afgewerkt. Geen lange levertijden en een ruime keuze. Zeker een aanrader!!!

Top service!

Dankzij de goede service binnen no-time een mooie vloer kunnen uitkiezen. Prijs-kwaliteit is top!

Erg tevreden met mijn vloer

Ik ben uitgebreid geadviseerd en heb uiteindelijk een keuze kunnen naken uit het hele ruime assortiment. Het leggen ging ook heel snel.

Goede service en advies

Ik wist niet precies wat ik wilde maar ben erg goed geholpen met het maken van een keuze. Goede kwaliteit ook voor een scherpe prijs.

Prachtige vloer snel geleverd en gelegd!!

Onlangs heb ik een prachtige vloer gekocht bij Laminaat Paleis. Zij hebben mij volledig ontzorgt betreffende de vloer. Door de hele verbouwing en verhuizing had ik dat wel nodig. Het enige wat ik gedaan heb is een vloer uitgezocht. Vervolgens hebben zij de vloer bezorgd en alle communicatie met de leggers op zich genomen. De leggers waren ontzettend snel klaar met het plaatsen van de vloer en het monteren van de hoge plinten. Nadat zij klaar waren hebben zij alle rotzooi meegenomen en alles netjes achter gelaten. Ik raad Laminaat Paleis zeker aan!

Zeer tevreden met alles

Ik heb hier voor mijn eigen huis visgraat pvc gekocht en laten leggen door laminaatpaleis. Zeer tevreden! Daarna ook bij mijn ouders thuis en ook mijn buurman voorgesteld.. Iedereen super blij. Zelf een maand geleden waren mijn schoonouders ook enthousiast. Ze hebben gekozen voor Quin Bay vloer. Echt een andere gezicht dit! Service en producten zijn goed en ze weten wat ze doen. Ben echt meer dan tevreden.