Uitermate tevreden !!

We zijn uitermate tevreden met onze pvc click vloer. Vanaf aanschaf tot aan het leggen hebben we te maken gehad met vriendelijke, meedenkende , kundige mensen die klantgericht werken. Wat een goede service. Onze complimenten!! Op zoek naar een vloer dan is het is de moeite waard om Laminaat Paleis Ede een bezoek te brengen.

Een uitstekende en service en kwaliteit. Goed geholpen en PVC-vloeren mooi gelegd en afgewerkt. Super tevreden.

prettige en correcte behandeling

goed advies en persoonlijke benadering in het maken van de juiste keuze.

Hele fijne mensen die meedenken!!

Mooie pvc vloer laten leggen er is goed gecommuniceerd ook betrefend de egalisatie.

Toppers

Wat een service en fijne hulp bij uitzoeken en meeting en het leggen. Wat zijn het een harde werkers , netjes en correct.Wij zijn blij met de prachtige vloer en hebben nu al van veel mensen gehoord dat het zo een mooie vloer is. Bedankt voor dit prachtig product. Cor en Ann Abels

Prima ervaring met de verkoper

Prima geholpen door de verkoper in Ede. Echter…op de dag van leggen, donderdag 13 april, bleek er ineens dat er twee verschillende soorten laminaat was gebracht, in die zin dat de kleur wel hetzelfde was, maar het kliksysteem verschillend was. Verkoper heeft het opgelost door meteen maatregelen te nemen, waardoor we vrijdagavond het goede laminaat alsnog kregen en er zaterdag gelegd kon worden. Kostte mij wel een extra vrije dag m. Jammer dat er uiteindelijk op de faktuur niet een compensatie kin worden getroffen bijvoorbeeld om de faktuur af te ronden op € 3000,- Maar goed…

Erg aan te raden!

Vriendelijk personeel en ontzettend veel keuze en goed kwaliteit!

Top bedrijf

Goede ervaring met laminaat paleis keurig geholpen en goed advies betreft het aanschaffen van een click pvc vloer. Netjes afgeleverd volgens afspraak. Vriendelijke medewerkers en zeker ook de behulpzame medewerker betreft aflevering voor ons een goede ervaring.

Professioneel bedrijf

Afspraak = afspraak bij dit bedrijf. Deze 2 broers maken je vloertje zo mooi, dat je je waant in je eigen paleisje. En als je belt voor uitleg, krijg je een keurige duidelijke toelichting. Ik beveel dit bedrijf aan.

Uitstekende service en kwaliteit

Vriendelijke en kundige medewerkers, supersnelle reactie in alle communicatie, flexibel. Vloer ziet er goed uit. Aanrader.

Prachtige vloer gelegd!

Fijne goed meedenkende mensen bij laminaat paleis! Tijdens het kopen, opnemen en leggen van de vloer denken ze goed met je mee. Super aardige mensen. Ik heb beneden en boven de vloer laten leggen en ben er heel tevreden over. Beneden ligt visgraat pvc en die is prachtig, ik krijg er veel complimenten over. Boven ligt er laminaat en die ligt er ook super netjes in. Laminaat paleis is echt een aanrader als je op zoek bent naar een mooie vloer.

Super geweldige vriendelijke goede en nette service

Dit bedrijf luistert naar wat je zegt, hoort het en brengt het tot uitvoering. En wat voor een uitvoering? Geweldig! Ik had een pvc lijm vloer gekocht bij Laminaatpaleis. Zo ontzettend mooi gelegd, en zo vriendelijke medewerkers, zowel in de winkel als de beoordelaar als de vloertegel zelf. Wauw, uitmuntend. Het doet een mens goed dat dit nog bestaat. Dank jullie wel.

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel dat met je meedenkt.

Goede service en prachtig resultaat

Goede, vriendelijke service en meedenkende medewerkers. Het resultaat is prachtig, we zijn heel blij met de nieuwe vloer!

Een uitstekende en service en kwaliteit.

uitstekende service top bedrijf

Erg tevreden klant! We hebben een bezoek in de showroom gedaan en waren wij opzoek naar een visgraat plak PVC vloer. In de winkel zijn we goed begeleid met verschillende en eerlijke adviezen van Ismail! Hij heeft goed tijd voor ons genomen en door zijn goede, eerlijk en duidelijke adviezen zijn we meteen in zee gegaan met Laminaatpaleis. Van tevoren komen ze een inmeting ook hierbij eerlijke advies gehad, egaliseren op vloerverwarming stond op 6mm egaliseren, door een eerlijke advies is dit bedrag stuk in mindering gebracht. Voordat de legservice plaats vond, heeft de bezorger netjes alle materialen bezorgd volgens de afspraken. Later in de week zijn de leggers komen voor het egaliseren en plakken van onze prachtige vloer. Ook mooi en netjes afgewerkt met hoge plinten. Ik ben heel erg tevreden met dit bedrijf. vanaf begin tot eind goed geholpen en hier zijn wij heel erg gelukkig mee uiteraard! 100% een aanrader!

Heel vriendelijk, vakkundig en flexibel. Geen vraag was te veel voor ze en dachten goed met ons mee.

zeer tevreden

PVC is snel en mooi gelegd. Afpraken werden duidelijk gemaakt en nagekomen. Dus zeer tevreden. Bedankt!

Prima bedrijf, deskundig en goede kwaliteit

We hebben een kamervloer van 54 m2 laten leggen met pvc in visgraatmotief. Heel mooi gelegd en prima kwaliteit product.

Vriendelijk en alles netjes optijd geleverd..

Bij laminaatpaleis mijn vloeren gekocht voor onze nieuwe woning ze zijn super vriendelijk en op WhatsApp wordt snel gereageerd ben blij dat ik deze winkel en website gevonden heb en ze zijn niet duur.

Al keurig geregeld en super bezorgd

Net geholpen duidelijk advies. Afspraak net uitgevoerd. Service met afleveren was top . Bedankt en ga zo door.

Veel keuze PVC en netjes geholpen

We hebben hier visgraat klik PVC gekocht. We werden hierbij netjes geholpen. Ook de levering was erg goed.

Geweldig!! Van 1e contact in de showroom tot na de oplevering.

Ze hebben een geweldig mooie laminaat vloer (100 m2) geleverd, afgewerkt met hoge plinten. De vriendelijkheid, vakkundigheid, klantgerichtheid, communicatie, snelheid, service, professionaliteit en zo kan ik nog wel even doorgaan, alles klopte!! Super in één woord.

Top service !

Doen wat ze zeggen en beloven !