Een bedrijf dat kwaliteit levert, heel servicegericht is en uiterst klantvriendelijk is.

Voor de eerste keer hier een vloer gekocht en ik ben heel erg tevreden. Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding, de medewerkers zijn heel klantvriendelijk, sercicegericht en behulpzaam. En het belangrijkste: de vloer ligt er prachtig bij! Ik kan iedereen Laminaatpaleis aanbevelen.

Uitstekend bedrijf

Fijn bedrijf en goed advies. Ik ben voor PVC gegaan, geplakt. Moesten nog terugkomen omdat ik een foutje in de plint zag en kwamen binnen 2 weken op dit probleem netjes op te lossen. Dus goed bedrijf, goede materialen en lossen het snel op als ze moeten terugkomen.

Het resultaat is perfect

Angelo verdient een pluim. Hij heeft perfect een pvc klikvloer met plakplinten gelegd in ons huis uit 1935. Veel creatieve oplossingen voor de vele hoeken, leidingen, een niet helemaal waterpas vloer e.d. Een keiharde werker die de zaakjes voor de klant uitstekend voor elkaar maakt! Dat het dan wat meer tijd kost, maakt niet uit. Het resultaat is er ook naar. Dankzij de drukte bij het laminaatpaleis was er n verschuiving van de datum dat er gelegd werd. Hier werd prima over gecommuniceerd.

Ronduit geweldig en netjes.

Wij zijn super super tevreden en is super netjes gelegd.

Fijne service!

Zelfs voor kleine orders is de service erg fijn. Zeker aan te raden.

Goed geholpen in de winkel met prima uitleg. En de vloer (pvc) is ook top gelegd!

Service en het laminaat zelf zijn perfect

De mensen van Laminaatpaleis blinken uit in communicatie en klantvriendelijkheid. De legservice werkt zeer zorgvuldig en professioneel. ze komen niet "even snel" je laminaat leggen, maar alles wordt tot in het kleintje hoekje netjes afgewerkt. Erg blij met onze nieuwe vloer.

Ik had geen betere partij kunnen kiezen om mijn pvc vloer aan te leggen. Ik kreeg het goede advies om voor plak pvc te gaan in plaats van klik pvc, omdat egalisatie niet te vermijden was. De staat van de bestaande dekvloer bleek nog rampzaliger te zijn dan gedacht, maar dit is meteen goed opgelost met slechts beperkte extra kosten. We hebben samen de juiste beslissingen genomen ten behoeve van de beste kwaliteit en een prachtig resultaat.

Goed geholpen! Aardige mensen! En een hele mooie vloer.

Fantastische!

Mijn keuze viel op PVC visgraat, de kwaliteit is uitstekend. De communicatie is perfect, daarnaast ben ik ook heel tevreden met de leg en bezorg service. Het is zeker een aanrader.

Perfecte services en kwaliteit van Laminaatpaleis

Erg tevreden met dit bedrijf! We hebben een bezoek in de showroom gedaan en waren wij opzoek naar een visgraat plak PVC vloer. In de winkel zijn we hoe goed begeleid met verschillende en eerlijke adviezen van Ismail! Hij heeft goed tijd voor ons genomen en door zijn goede, eerlijk en duidelijke adviezen zijn we meteen in zee gegaan met Laminaatpaleis. Van tevoren komen ze een inmeting doen met een analyse voor in de woning. Voordat de legservice plaats vond, heeft de bezorger netjes alle materialen bezorgd volgens de afspraken. Later in de week zijn de leggers komen voor het egaliseren en plakken van onze prachtige vloer. Ook mooi en netjes afgewerkt met hoge plinten. Ik ben heel erg tevreden met dit bedrijf. Zij hebben ons goed geholpen van A tot Z en hier zijn wij heel erg gelukkig mee uiteraard! 100% een aanrader!

Uitstekende service en groot aanbod

Onlangs is bij ons de bovenverdieping gelegd. We hebben de service als uitstekend ervaren. Goede en vlotte communicatie. De vloer en plinten zijn gelegd door Fondy. Wat een vakman en fijn persoon om in huis te hebben. Hij luistert goed naar je wensen, legt de vloer perfect en werkt heel netjes. Niets dan lof, aanrader!

Goede kwaliteit, aardige mensen en werk volgens afspraak

Laminaatpaleis levert goede kwaliteit voor een goede prijs, heeft goede en aardige leggers en komt keurig de voorgestelde planning na. We zijn heel tevreden met het resultaat.

Uitstekende service!

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf. Ik werd goed professioneel geholpen tijdens het proces. Er werd eerlijk advies gegeven. Het is zeker een aanrader!

Zeer tevreden in alle opzichten

Na waterschade in de keuken goed advies gekregen om nieuwe PVC vloer op bestaande laminaatvloer te laten aansluiten. Prima advies in de showroom en uitstekende afhandeling van het hele proces van bestellen tot leggen. Erg tevreden met de nieuwe PVC laminaat vloer.

Een pvc vloer gekocht en laten plaatsen door het laminaatpaleis , alles perfect geregeld. Ik kan deze winkel zeer aanbevelen J.c.Frijters Tiel

Bijzonder tevreden

Ik ben zeer tevreden over de gemaakte afspraken en uiteindelijk het leggen van de Laminaat. Alle werkzaamheden werden in volle tevredenheid uitgevoerd.

Fantastisch!

Zeer vriendelijke medewerkers. Ontzettend klantgericht en een enorme service met veel ervaring op hun vakgebied.Niets is ze teveel. Heel blij met dit fijne bedrijf!

Zeer tevreden!

Vriendelijke personeel die goed met je mee denkt naar mogelijkheden zonder opdringerig te zijn!

Goed en deskundig advies gekregen

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Leveren kwalitatieve producten. Goede ervaring. Aanrader.

Uiterst tevreden!

Elke dag merken wij thuis dat wij de beste keuze hebben gemaakt om bij Laminaatpaleis onze vloeren uit te kiezen. De kwaliteit spreekt voor zich.

Heel tevreden!

Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe vloer, tijdig geleverd én strak gelegd! De vloer ligt er vanaf december 2020 en wij zijn nog steeds uitermate tevreden. Aanrader? Absoluut!

Alle gemaakte afspraken werden nagekomen en ze hebben het mooi voor elkaar gekregen! Tevreden klant! Bedankt

Top bedrijf! Top service!

Top bedrijf! Top service! Echt een aanrader!

Volgens afspraak geleverd en keurig gelegd.

De motivatie om bij laminaat paleis Ede de PVC vloer te kopen en te laten leggen ontstond door de prettige en goede uitleg in de verkoop hal. Via mail werden we goed op de hoogte gehouden en voorzien van de juist vastgelegde afspraken. Levering keurig op tijd en ook de vloerenlegger heeft uitstekend werk verricht. In twee dagen de visgraad vloer netjes gelegd, we zijn heel tevreden.