De ondergrond was niet heel egaal bij het plakken van de pvc vloer. Angelo heeft het zo mooi recht getrokken waarop die de volgende dag de pvc in visgraat op heeft geplakt. Zeer deskundige vakmanschap en vriendelijke personeel waar we keurig door zijn geholpen.

Zeer vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je, uitleg is goed en zijn behulpzaam met in auto laden

mooie matte pvc vloer

Wij hadden voor de gehele bovenverdieping de Quick Step Sneeuw den klik pvc op het oog, omdat deze de oneffenheden op betonvloer het beste zou kunnen opvangen. De vriendelijke, vakkundige medewerker dacht mee en adviseerde PVC stroken die we zelf konden leggen op een plakondervloer (Co pro). Het was een hele klus, maar we hadden alle tijd en het resultaat prachtig, strak gelegd. Onze leg tip 1) is om alleen de beschermfolie van de plakondervloer strook voor strook te verwijderen voor het beste legresultaat. Dat deden we door met een stanleymes de folie voorzichtig door te snijden zodat de plakvoer als geheel intact blijft. Dit zie je niet op voorbeelden in YouTube. Tip 2) Voor het op maat maken van de PVC rond de deurposten hebben we gebruik gemaakt van een ouderwetse figuurzaak met mallen Het was een hele klus, maar het resultaat is erg mooi.

Top aanrader

Ik heb ze zo vaak aan de telefoon gehad en ik ben zelfs ook nog vaak naar de winkel gegaan Geduld hadden ze zeker met mij spontaan - vriendelijk - duidelijk Je wordt daar kortom goed geholpen Goede keuze van mij Uiteindelijk keuze gemaakt voor de tegellaminaat Bedankt Laminaat Paleis Ede En nou jullie mensen

Goede begeleiding en uitstekend resultaat. Zeer tevreden.

Goed geholpen in de showroom. Flexibel en snel reagerend. Afspraak is afspraak en laminaat mooi gelegd en afgewerkt. Zeer tevreden.

Goede service, denken met je mee, veel vloeren op voorraad. Nu voor de 2e keer mijn vloer hier gehaald, raad het iedereen aan!

Prima bedrijf

Zeer goed geadviseerd met betrekking tot de vloer. Prijzen zijn oké. De vloer is gelegd door zeer ervaren en vriendelijke leggers. Ik ben een heel tevreden klant.

Een Paleis voor Koning Klant

Twee keer bestelde ik laminaat op internet. De tweede keer bij een ThuisWinkel Waarborg leverancier. Deze eisten allebei volledige betaling vooraf. Over de levering deden ze super moeilijk of ze waren er niet toe in staat. Tweemaal zat ik zonder geld - en óók zonder laminaat!!! Máár - heel goedkoop waren ze dan weer wel... Het Laminaatpaleis - koop lokaal! - was vervolgens een verademing. Kleine aanbetaling, de rest achteraf. Snelle levering. Vriendelijke verkopers. Goede communicatie. Van harte aanbevolen!

Heel prettig!

Prima ervaring net Laminaatpaleis. Vriendelijke mensen die graag met je mee denken. Toen ik spullen over had kon ik deze terug brengen. Ik zou iedereen adviseren om zijn vloer bij Laminaatpaleis te kopen!

Goede service, duidelijke communicatie

Snel geholpen, zowel in winkel als telefonisch. Duidelijke afspraken. Vloer erg goed gelegd door Adil.

Zeer tevreden.

Afspraken werden nagekomen, vriendelijke behandeling, wijzigingen goed verwerkt, en de vloer is perfect gelegd.

Uitstekende ervaring

Een zeer professioneel en betrokken bedrijf. Denken goed mee en ze zijn zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Goede levering.

Gewoon goed!

Zowel het advies in de winkel, het inplannen en uitvoeren waren erg goed. Onze laminaat vloeren door het hele huis laten leggen met hoge en lage plinten en een droogloopmat met rvs randje. Dit alles ligt er supermooi en strak in! Erg tevreden en zeker een aanrader voor als u een betrouwbare en goede leverancier zoekt!!!

Aardig personeel. Levering volgens afspraak.

Een prachtige vloer ligt perfect. En ben bijzonder te vreden hoe er met een klant om gegaan word.

Prettige zaak.

Werd hier uitstekend geholpen.

Goed advies, prima service.

In de winkel ruime keus aan vloeren en prima advies. De vloer is vakkundig gelegd.

Betrouwbaar vriendelijk en goed advies

Er is voldoende keus en alle vragen worden beantwoord. We zijn vriendelijk geholpen. Alles is volgens afspraak verlopen. De overige hele pakken konden retour kortom de juiste keus.

Blij met het advies en mijn nieuw vloer!

Ik ben blij met het eerlijke en vakkundige advies, ook mbt lichtinval etc. Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen en het contact verloopt vriendelijk. De vloer is keurig en snel gelegd, ben er blij mee!

Goede service en advies op maat

Kwaliteit en top service van Laminaatpaleis

Na lang zoeken naar een pvc visgraat vloer zijn we terecht komen bij Laminaatpaleis. Door scherpe prijzen die zij aanbieden op visgraatvloeren, heb ik een offerte aanvraag gedaan in de avond en werd er snel gereageerd binnen een uur. Volgende dag gebeld hebben ze mij gebeld en zijn we met hen in zee gegaan. Heel erg tevreden over de communicatie van Laminaatpaleis. Ze denken heel goed mee in situatie en geven daarbij ook duidelijke adviezen wat wel en niet handig is voor in de woning. De legservice was ook goed gegaan. 1 dag geegaliseerd en volgende dag werd de vloer gelegd. Eindresultaat heel erg tevreden en ziet er strak uit in onze nieuw woning! Kort en krachtig: snel en duidelijk in communiceren, geef de juiste adviezen en een topservice van bezorgen tot leggen!

echt geweldig

Alle reviews gelezen en zo een hoge score bijna onwerkelijk maar het heeft ons overgehaald om met deze firma in zee te gaan , gisteren is de vloer gelegd. Wauw van a to z een uitstekende service , vandaag zelfs aftersale telefoontje of alles naar wens is verlopen , zeer betaalbaar en echt een heel betrouwbaar bedrijf , de leggers zijn echt vakmensen , super gelegd . Dus helaas ook ik moet een dikke welverdiende 10 geven , dat is niet overdreven en echt verdient

Perfect pvc vloer en hoge plinten gelegd in het gehele appartement.

Prima advies. Legafspraken nagekomen. Pvc vloer is perfect gelegd door het gehele appartement ondanks de vele scheve muren. Zelfs alle verpakkingen zijn weer meegenomen en alles is schoon achtergelaten. Initieel paar meter vloer te weinig ingeschat, maar de dag erna is da5 prima afgemaakt. Petje af voor de legger en de service in het algemeen.

Zorgvuldig en correct

Van a tot z een aangename, correcte en professionele begeleiding. Verkoper gaf goed advies en alles werd netjes afgehandeld. Ook met het resultaat van de legger zijn wij erg tevreden! Ontzettend aardig personeel, behulpzaam en flexibel. Erg fijn en ontzettend bedankt!! Groetjes S & G

Geweldige service

Ik heb bij Laminaatpaleis een visgraat vloer uitgezocht. Ik was er weg van! Op 1 februari werd de vloer op afgesproken tijdstip gelegd door Fondy Hartman. Fondy was keurig op tijd en ik merkte dat Fondy absoluut ervaren was met een visgraatvloer. Fondy heeft de volgende dag van 08.00 uur tot 20.00 uur keihard gewerkt zat de vloer er super strak in lag! Kortom Laminaatpaleis bedankt voor het advies en het prachtige laminaat. Fondy bedankt voor het strakke resultaat, je bent een topper!