Erg tevreden met mijn vloer

Ik ben uitgebreid geadviseerd en heb uiteindelijk een keuze kunnen naken uit het hele ruime assortiment. Het leggen ging ook heel snel.

Goede service en advies

Ik wist niet precies wat ik wilde maar ben erg goed geholpen met het maken van een keuze. Goede kwaliteit ook voor een scherpe prijs.

Prachtige vloer snel geleverd en gelegd!!

Onlangs heb ik een prachtige vloer gekocht bij Laminaat Paleis. Zij hebben mij volledig ontzorgt betreffende de vloer. Door de hele verbouwing en verhuizing had ik dat wel nodig. Het enige wat ik gedaan heb is een vloer uitgezocht. Vervolgens hebben zij de vloer bezorgd en alle communicatie met de leggers op zich genomen. De leggers waren ontzettend snel klaar met het plaatsen van de vloer en het monteren van de hoge plinten. Nadat zij klaar waren hebben zij alle rotzooi meegenomen en alles netjes achter gelaten. Ik raad Laminaat Paleis zeker aan!

Zeer tevreden met alles

Ik heb hier voor mijn eigen huis visgraat pvc gekocht en laten leggen door laminaatpaleis. Zeer tevreden! Daarna ook bij mijn ouders thuis en ook mijn buurman voorgesteld.. Iedereen super blij. Zelf een maand geleden waren mijn schoonouders ook enthousiast. Ze hebben gekozen voor Quin Bay vloer. Echt een andere gezicht dit! Service en producten zijn goed en ze weten wat ze doen. Ben echt meer dan tevreden.

Lorentzstraat 3 A

6716 AD Ede