Koffie is heerlijk, leuk altijd een kleinigheidje als bedankje. Wordt door mijn gezinsleden erg gewa

Prima, alleen jammer dat het duurder is geworden.

Keurig verzorgd super netjes te gek.

Fantastische koffie!

Super fijn bedrijf en heerlijke koffie!

Koffie is zeer goed

Helaas laatste keer geen koekjes bij mijn bestelling, net dat wat extra's...

gewoon goed

Gemakkelijk en hele fijne bezorging.

Een persoonlijk bericht. Heel mooi verpakt. ♡

Altijd snel gelverd met een kleine atte tie in de doos. Minpuntje is dat de prijs wel hoog is gewor

Top!! Altijd een persoonlijk handgeschreven kaartje en lelkernij in de doos. Superleuk!!!. Minpuntje is dat de prijs wel snel gestegen is. Hoop niet dat dit nog diurder wordt.

Hoi Mirjam, Bedankt voor het schrijven van je review! Helaas ontkomen ook wij er niet aan om de prijzen van de koffie te verhogen, we doen ons best dit voor jou en onze klanten zo beperkt mogelijk te houden! Hopelijk blijf je ondanks de prijsverhoging toch genieten van onze koffie.

Duidelijk en goede indruk

Het bestelde koffiebonen pakket volgens afspraak bezorgd met als verrassing een tablet chocolade in de doos. Ook een handgeschreven kaartje deed het goed

De persoonlijke briefjes zijn geweldig de levering snel, website overzichtelijk

Heerlijke koffie

Ikzelf vind het lekker.en mijn visite ook

Top koffie om mee op te staan!

Goede koffie en snelle plezierige levering. Het bedrijf waardeert blijvende klanten. Het bedrijf zet zich in voor goede doelen en dat vind ik een prettig idee

Levering met een twist

Wederom goede en fijne levering van mijn koffiebonen en net als vorige keer een leuke twist meegeleverd. Nu lekkere kaneelkoekjes

Heerlijke koffie

Gewoon elke keer de lekkerste koffie thuis drinken. Telkens weer een moment voor jezelf

Erg goed!

Snelle reactie en snelle service!

Heerlijke koffie en super geleverd met altijd een leuk presentje erbij.

Heerlijke koffie thuisbezorgd!

De koffie kocht ik altijd in de supermarkt en nu heb ik het thuis laten bezorgen. Wat leuk verpakt!

Lekkere koffie

Het is elke keer een feestje als je het pakket krijgt!

klantenservice heel vriendelijk, website werkt vaak niet goed

De klantvriendelijkheid van de medewerkers is prima. De koffie is van uitstekende kwaliteit. Leuk dat je bij bestelling wat extra's krijgt in de vorm van chocolade bijvoorbeeld. Ik heb nu 3x een bestelling gedaan via de website en dat gaf 3x problemen, dat is echt een aandachtspunt

Hi Cornelis, Wat fijn om te horen dat je onze klantenservice als prettig hebt ervaren. Maar vervelender voor jou dat je tot 3 x toe problemen hebt ervaren met het plaatsen van een bestellingen. We komen graag met je in contact voor je feedback. We zullen je persoonlijk een mail sturen. Team Campenaer Koffie.

Correcte levering volgens bestelling. Smaak komt overeen met de beschrijving!

Goed bedrijf

De koffie is erg lekker. We hebben alle verschillende bonen al geprobeerd en we blijven zeker terugkomen! Als je het komt ophalen dan zit er altijd wel iets lekkers bij en een briefje wat het net iets persoonlijker maakt.

Hi Mario, bedankt voor je leuke review!

lekkere koffie en prima service!

ik bestel regelmatig koffie en dat wordt altijd snel bezorgd.

Super service en heerlijke koffie

Mijn eerste bestelling was na meer dan 6 werkdagen nog steeds niet binnen. Vervolgens nam campenaer zelf contact met mij op en hebben zij een nieuwe pakket gestuurd die wel aankwam.

Hi Xuwei, nogmaals onze excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op je pakket. Gelukkig is het inmiddels goed opgelost. Bedankt voor je feedback!

De koffie is prima

De koffie is prima, alleen de bezorging is niet best. Nu sl twee keer achter elkaar das jammer

Beste Henk, Bedankt dat je de tijd neemt een review achter te laten. Wat vervelend dat de bezorging tot twee keer toe niet goed is verlopen. Wij streven er naar onze producten altijd optijd en naar wens geleverd te krijgen. We hebben inmiddels contact met je opgenomen om het samen goed op te lossen. Vriendelijke groet, Team Campenaer Koffie

Heerlijke koffie

Elke kop koffie is weer genieten van de heerlijke campenaer koffie. Leuk het geschreven kaartje en de verrassing in het pakket. Wij hopen nog lang van jullie koffie te genieten! Groetjes Marjon

Beste Marjon, leuk om te lezen dat je geniet van de Campenaer Koffie! Ook wij hopen dat je nog lang kunt genieten van onze koffie!

Goede website, super snelle levering en heel klantvriendelijk!

Heerlijke koffie!