Perfecte service

Wat is het elke keer weer een cadeautje om uit te pakken! De koffie zit in een stevige door en elke keer als de bezorger is geweest rennen de kinderen naar de doos om open te maken. Want hoe leuk is dat van Campenaer, ze doen er altijd iets lekkers bij. En de kids weten het!

Goede en snelle levering van de koffiebonen met een presentje in de doos.

Goede service en heerlijke koffie

Elke dag weer een heerlijke kop vers gemalen koffie, daar hebben we de bonen van Campenaer voor. Én niet vergeten elke keer weer een persoonlijk kaartje erin én een verrassing.

In principe snel geleverd. Yeb je een vraag , wordt snel beantwoord en naar tevredenheid. Pluspunt, altijd ee persoinlijk gedchreven kaartje en een attentie. Ga daar in ieder geval mee door. Zo leuk.

prima service goed bakkie koffie

Beetje jammer dat ik om precies 00.00 uur jullie verzoek op beoordeling van de web-site krijg en dat herhaald zich ook precies elke 2 uur de hele nacht door. Hoewel dat in mijn ritme van koffie drinken zit vind ik dat midden in de nacht wel iets over de top. Groet Gert Engel

Uitstekende ervaring iedere keer weer

Snelle levering, altijd persoonlijk! Altijd leuke presentjes. Top service

Over heerlijk koffie

Het is een cadeau als het wordt bezorgd wat geweldig hoe het in gepakt is. Zo Leuk om te ontvangen.

Snelle levering, Top!

Bonen besteld en waren na 2 dagen al in huis. Leuk pakket om open te maken, kleinigheidje er bij en een hand geschreven kaart! Dit zijn tot nu toe de beste bonen die wij gevonden hebben, zowel qua smaak als voor de machine. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goede bonen, snelle verzending en attente service

Bestel sinds enige tijd de bonen no. 81 en no. 88 waarmee mijn volautomaat goede koppen koffie weet te zetten. De bestelling wordt snel geleverd (fietskoerier tot aan de deur!) en de verpakking is werkelijk met aandacht verzorgd en voorzien van attentie en persoonlijke noot! Tevreden klant van Campenaer!

Altijd snelle service, persoonlijke kaartjes altijd een klein cadeautje erbij! Top service en super vriendelijk. Altijd weer een feest om de doos uit te pakken

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering. Leuk dat er een geschreven tekst op het begeleidend kaartje staat

Alles klopt: service en kwaliteit!

Wat moet ik schrijven? Heerlijke koffie! Persoonlijke benadering d.m.v. een leuk briefje en iets lekkers. Website en verzending in orde. Goede wijn behoeft geen krans!

Super service dankjewel voor de chocolade

Leuke en informatieve site

Na de ontvangst van een proefpakket koffiebonen van Campenaer koffie weet ik na het 1e pak koffie al dat dit in het vervolg mijn koffie wordt !

Heerlijke koffiebonen

Heerlijke koffiebonen en een fijne service. De persoonlijke boodschap op de kaart en de attenties bij de bestelling worden enorm gewaardeerd. Leuk weetje: bij de bestelling voor de kerst kregen wij de Clipper thee (soort kerstkalender) cadeau. Die vonden woj erg lekker. Sindsdien bestellen we dus ook Clipper thee mee met de koffiebonen. Groetjes, Fam. Heerspink uit IJsselmuiden

Zeer mooi bedrijf

Zeer Mooi bedrijf. Hart voor koffie is te merken. De persoonlijke boodschap is een aanwinst voor klantenbinding. Heerlijke koffie Ga zo door!!!

Geweldige koffie

Heerlijke koffie en een fijne service

Heerlijke koffie

Heerlijk bakje koffie ga vaker bestellen.

Snelle levering en super lekkere koffie!

Voor onze Jura D4 kregen we het advies om niet de gladde, vette bonen te gebruiken maar de slow roasted versie. Die vonden we bij de Campenaer. Erg lekker!!

Prettig bedrijf persoonlijk contact is fantastisch.

De site is prettig en het is gemakkelijk om je bestelling te plaatsen. De persoonlijke touche dmv handgeschreven kaartjes maken het een extra belevenis.

Een extraatje bij de bestelling! Wat super leuk!

Mooie proefdoos geleverd

Netjes verpakt met 2 leuke extraatjes om bij de koffie te consumeren.

Super goede service

Goede service. Koffie mooi op tijd

Goede service. Koffie mooi op tijd en lekkere koffie

Snelle levering, duidelijke website. En altijd blij met het persoonlijk handgeschreven kaartjes. En altijd een extraatje