Zeer tevreden.

Zeer tevreden, maar begrijp de vraag niet helemaal. Waarom een beoordeling vragen aan een particulier als over 1 dag de webshop sluit?

Duidelijk

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering.

Een geweldig product.

Snelle levering en geweldige koffie, perfect.

Service Mooie verpakking Net dat extra meer Overheerlijke koffie

Heerlijke koffie en snelle levering

Zoals altijd: geweldig!

Prima koffie en service.

Duidelijke site, snelle levering en altijd een met de hand geschreven boodschap!

Hele duidelijke en makkelijke site, ook op de telefoon. Levering altijd op tijd. Wat het altijd leuk maakt om de bestelling te openen is te kijken wat erin zit en wat er op het kaartje geschreven staat.

Super georganiseerd

Super leuk om bij de bestelling een persoonlijk kaartje te ontvangen

Prima geregeld!

Wat leuk om een persoonlijk kaartje te ontvangen bij de bestelling.

Prima geregeld!

Wat leuk om een persoonlijk kaartje te ontvangen bij de bestelling.

Op tijd en snel geleverd, perfect verpakt en met extra surprises.

Echt top en geweldige koffie met een persoonlijke geschreven notitie.

Koffie is heerlijk, leuk altijd een kleinigheidje als bedankje. Wordt door mijn gezinsleden erg gewa

Prima, alleen jammer dat het duurder is geworden.

Keurig verzorgd super netjes te gek.

Fantastische koffie!

Super fijn bedrijf en heerlijke koffie!

Koffie is zeer goed

Helaas laatste keer geen koekjes bij mijn bestelling, net dat wat extra's...

gewoon goed

Gemakkelijk en hele fijne bezorging.

Een persoonlijk bericht. Heel mooi verpakt. ♡

Altijd snel gelverd met een kleine atte tie in de doos. Minpuntje is dat de prijs wel hoog is gewor

Top!! Altijd een persoonlijk handgeschreven kaartje en lelkernij in de doos. Superleuk!!!. Minpuntje is dat de prijs wel snel gestegen is. Hoop niet dat dit nog diurder wordt.

Hoi Mirjam, Bedankt voor het schrijven van je review! Helaas ontkomen ook wij er niet aan om de prijzen van de koffie te verhogen, we doen ons best dit voor jou en onze klanten zo beperkt mogelijk te houden! Hopelijk blijf je ondanks de prijsverhoging toch genieten van onze koffie.

Duidelijk en goede indruk

Het bestelde koffiebonen pakket volgens afspraak bezorgd met als verrassing een tablet chocolade in de doos. Ook een handgeschreven kaartje deed het goed

De persoonlijke briefjes zijn geweldig de levering snel, website overzichtelijk

Heerlijke koffie

Ikzelf vind het lekker.en mijn visite ook

Top koffie om mee op te staan!

Goede koffie en snelle plezierige levering. Het bedrijf waardeert blijvende klanten. Het bedrijf zet zich in voor goede doelen en dat vind ik een prettig idee

Levering met een twist

Wederom goede en fijne levering van mijn koffiebonen en net als vorige keer een leuke twist meegeleverd. Nu lekkere kaneelkoekjes

Heerlijke koffie

Gewoon elke keer de lekkerste koffie thuis drinken. Telkens weer een moment voor jezelf

Erg goed!

Snelle reactie en snelle service!