Heerlijke koffie en super geleverd met altijd een leuk presentje erbij.

Heerlijke koffie thuisbezorgd!

De koffie kocht ik altijd in de supermarkt en nu heb ik het thuis laten bezorgen. Wat leuk verpakt!

Lekkere koffie

Het is elke keer een feestje als je het pakket krijgt!

klantenservice heel vriendelijk, website werkt vaak niet goed

De klantvriendelijkheid van de medewerkers is prima. De koffie is van uitstekende kwaliteit. Leuk dat je bij bestelling wat extra's krijgt in de vorm van chocolade bijvoorbeeld. Ik heb nu 3x een bestelling gedaan via de website en dat gaf 3x problemen, dat is echt een aandachtspunt

Hi Cornelis, Wat fijn om te horen dat je onze klantenservice als prettig hebt ervaren. Maar vervelender voor jou dat je tot 3 x toe problemen hebt ervaren met het plaatsen van een bestellingen. We komen graag met je in contact voor je feedback. We zullen je persoonlijk een mail sturen. Team Campenaer Koffie.

Correcte levering volgens bestelling. Smaak komt overeen met de beschrijving!

Goed bedrijf

De koffie is erg lekker. We hebben alle verschillende bonen al geprobeerd en we blijven zeker terugkomen! Als je het komt ophalen dan zit er altijd wel iets lekkers bij en een briefje wat het net iets persoonlijker maakt.

Hi Mario, bedankt voor je leuke review!

lekkere koffie en prima service!

ik bestel regelmatig koffie en dat wordt altijd snel bezorgd.

Super service en heerlijke koffie

Mijn eerste bestelling was na meer dan 6 werkdagen nog steeds niet binnen. Vervolgens nam campenaer zelf contact met mij op en hebben zij een nieuwe pakket gestuurd die wel aankwam.

Hi Xuwei, nogmaals onze excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op je pakket. Gelukkig is het inmiddels goed opgelost. Bedankt voor je feedback!

De koffie is prima

De koffie is prima, alleen de bezorging is niet best. Nu sl twee keer achter elkaar das jammer

Beste Henk, Bedankt dat je de tijd neemt een review achter te laten. Wat vervelend dat de bezorging tot twee keer toe niet goed is verlopen. Wij streven er naar onze producten altijd optijd en naar wens geleverd te krijgen. We hebben inmiddels contact met je opgenomen om het samen goed op te lossen. Vriendelijke groet, Team Campenaer Koffie

Heerlijke koffie

Elke kop koffie is weer genieten van de heerlijke campenaer koffie. Leuk het geschreven kaartje en de verrassing in het pakket. Wij hopen nog lang van jullie koffie te genieten! Groetjes Marjon

Beste Marjon, leuk om te lezen dat je geniet van de Campenaer Koffie! Ook wij hopen dat je nog lang kunt genieten van onze koffie!

Goede website, super snelle levering en heel klantvriendelijk!

Heerlijke koffie!

Persoonlijk briefje is super snelle levering

Lekkere koffie

Vandaag besteld morgen in huis

Perfecte service

Wat is het elke keer weer een cadeautje om uit te pakken! De koffie zit in een stevige door en elke keer als de bezorger is geweest rennen de kinderen naar de doos om open te maken. Want hoe leuk is dat van Campenaer, ze doen er altijd iets lekkers bij. En de kids weten het!

Goede en snelle levering van de koffiebonen met een presentje in de doos.

Goede service en heerlijke koffie

Elke dag weer een heerlijke kop vers gemalen koffie, daar hebben we de bonen van Campenaer voor. Én niet vergeten elke keer weer een persoonlijk kaartje erin én een verrassing.

In principe snel geleverd. Yeb je een vraag , wordt snel beantwoord en naar tevredenheid. Pluspunt, altijd ee persoinlijk gedchreven kaartje en een attentie. Ga daar in ieder geval mee door. Zo leuk.

prima service goed bakkie koffie

Beetje jammer dat ik om precies 00.00 uur jullie verzoek op beoordeling van de web-site krijg en dat herhaald zich ook precies elke 2 uur de hele nacht door. Hoewel dat in mijn ritme van koffie drinken zit vind ik dat midden in de nacht wel iets over de top. Groet Gert Engel

Uitstekende ervaring iedere keer weer

Snelle levering, altijd persoonlijk! Altijd leuke presentjes. Top service

Over heerlijk koffie

Het is een cadeau als het wordt bezorgd wat geweldig hoe het in gepakt is. Zo Leuk om te ontvangen.

Snelle levering, Top!

Bonen besteld en waren na 2 dagen al in huis. Leuk pakket om open te maken, kleinigheidje er bij en een hand geschreven kaart! Dit zijn tot nu toe de beste bonen die wij gevonden hebben, zowel qua smaak als voor de machine. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goede bonen, snelle verzending en attente service

Bestel sinds enige tijd de bonen no. 81 en no. 88 waarmee mijn volautomaat goede koppen koffie weet te zetten. De bestelling wordt snel geleverd (fietskoerier tot aan de deur!) en de verpakking is werkelijk met aandacht verzorgd en voorzien van attentie en persoonlijke noot! Tevreden klant van Campenaer!

Altijd snelle service, persoonlijke kaartjes altijd een klein cadeautje erbij! Top service en super vriendelijk. Altijd weer een feest om de doos uit te pakken

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering. Leuk dat er een geschreven tekst op het begeleidend kaartje staat

Alles klopt: service en kwaliteit!

Wat moet ik schrijven? Heerlijke koffie! Persoonlijke benadering d.m.v. een leuk briefje en iets lekkers. Website en verzending in orde. Goede wijn behoeft geen krans!