Topservice! Snel en altijd met een leuk berichtje :)

Altijd super snel verzonden! Met een persoonlijk berichtje en vaak wat lekkers :) Altijd weer leuk om de bestelling te openen! En niet te vergeten heerlijke koffie !

Goede service en heerlijke koffie

Ik ben onlangs verhuisd en in de keuken zit een volautomatische espressomachine. De Campenaer werd aangeraden voor koffie. Om te proberen heb ik 2 verschillende koffiesoorten besteld. Beide zijn heerlijk en de klussers en visite blijven maar herhalen hoe lekker de koffie is! Kortom, ik blijf mijn koffie bij De Campenaer halen!

Goede levering incl. leuke verrassing

Door een tip van een vriend had ik al ervaring opgedaan met koffie van Campenaer. Nu mijn eerste bestelling rechtstreeks bij Campenaer gedaan en in de verpakking bleken naast een leuk bedankje en een welkomskaartje ook nog leuke verrassingen te zien zoals een heerlijke reep, een pakje thee en een koffie likeurtje. Fijne ervaring dit.

Snelle levering, gezellig handgeschreven kaartje, voelt welkom

Als de snelle levering blijft dan is het in een woord helemaal top

Hele goede service en lekkere koffie

Goed geholpen bij de bestelling en lekkere koffie. Het pakket was erg leuk met een cadeautje om te proberen.

Prima service, snelle levering. Heel leuk een attentie en kaartje erbij. In 1 woord top

Zie bovenstaand

Lekkere koffie met een leuk presentje in de tas

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie, voor echte geniet momenten. Ook leuk het persoonlijke kaartje en een attentie in de verpakking. Zo wist ik niet dat het al de 10e bestelling bij hen was dit jaar! Groetjes Marjon

Heerlijke koffie

Heb er van genoten

Geweldig bedrijf

Goede producten en persoonlijke aandacht.

Elke morgen genieten van de Campenaer Koffie!

Jullie service, bezorging maar vooral de koffie is top! We zullen maar zeggen: Goede waar vindt altijd zijn weg. We hopen nog lang van jullie koffie en service te genieten. Feike en Niesje Verboom-Luiting!

Hartelijke service

Lekkere koffie, aandacht voor de klant.

Vriendelijk antwoord op mijn vraag, zat bij de verkeerde pagina

Hulp gehad bij de bestelling en met geduld uitgelegd

Perfect geregeld en netjes verstuurd

Makkelijk te bestelen, geweldige koffie

Perfecte koffie, anders zou ik ze niet bij jullie bestellen.

Zie hier voor.

Vlotte levering, kleine attentie

Zeer verrast dat er vandaag de dag nog een kleine attentie wordt meegestuurd bij mijn 1e bestelling. Top . Ga zo door. Daar behoud je klanten mee..

Snelle levering, heerlijke koffie

Snel geleverd, mooi en zorgvuldig ingepakt met een extraatje. Dank!

Snelle service en leuk extraatje

Fijne koffie, snelle levering. Het handgeschreven kaartje en de extra chocola waren een leuke verrassing!

Heerlijke koffie met een prima (bezorg)service

Super kwaliteit

Naast dat de koffie van top kwaliteit is, is de service en levering ook nog eens top. Vr gr Gerrit van Olst

Weer een pakket met de lekkerste koffie thuis bezorgd gekregen, altijd de lekkerste koffie thuis en een kleine verrassing in de doos!

Goede koffie en goede service

Om thuiswerken toch de smaak te geven van kantoor ben ik de zelfde koffie thuis gaan drinken. Iedere bestelling is een feestje

Heerlijke koffie, goede service, vriendelijk personeel en super snelle levering!

Heerlijke koffie en bij iedere bestelling een persoonlijke briefje! Het is net of je ze al jaren kent! Mooi bedrijf!

Heerlijke koffie op een makkelijke manier te bestellen

Bestelproces is makkelijk, de koffie is heerlijk en het openmaken van het pakket is altijd een ‘pretmoment’. Leuk dat er altijd iets lekkers in het pakket extra wordt toegevoegd. Een meerwaarde waardoor ik direct bij Campenaer bestel en het niet in de supermarkt koop.