Super service dankjewel voor de chocolade

Leuke en informatieve site

Na de ontvangst van een proefpakket koffiebonen van Campenaer koffie weet ik na het 1e pak koffie al dat dit in het vervolg mijn koffie wordt !

Heerlijke koffiebonen

Heerlijke koffiebonen en een fijne service. De persoonlijke boodschap op de kaart en de attenties bij de bestelling worden enorm gewaardeerd. Leuk weetje: bij de bestelling voor de kerst kregen wij de Clipper thee (soort kerstkalender) cadeau. Die vonden woj erg lekker. Sindsdien bestellen we dus ook Clipper thee mee met de koffiebonen. Groetjes, Fam. Heerspink uit IJsselmuiden

Zeer mooi bedrijf

Zeer Mooi bedrijf. Hart voor koffie is te merken. De persoonlijke boodschap is een aanwinst voor klantenbinding. Heerlijke koffie Ga zo door!!!

Geweldige koffie

Heerlijke koffie en een fijne service

Heerlijke koffie

Heerlijk bakje koffie ga vaker bestellen.

Snelle levering en super lekkere koffie!

Voor onze Jura D4 kregen we het advies om niet de gladde, vette bonen te gebruiken maar de slow roasted versie. Die vonden we bij de Campenaer. Erg lekker!!

Prettig bedrijf persoonlijk contact is fantastisch.

De site is prettig en het is gemakkelijk om je bestelling te plaatsen. De persoonlijke touche dmv handgeschreven kaartjes maken het een extra belevenis.

Een extraatje bij de bestelling! Wat super leuk!

Mooie proefdoos geleverd

Netjes verpakt met 2 leuke extraatjes om bij de koffie te consumeren.

Super goede service

Goede service. Koffie mooi op tijd

Goede service. Koffie mooi op tijd en lekkere koffie

Snelle levering, duidelijke website. En altijd blij met het persoonlijk handgeschreven kaartjes. En altijd een extraatje

Prettig bedrijf met leuk personeel

Iedere bestelling is een verrassing met lekkere koffie en we helpen zo ook mee aan het goede doel .

Topservice! Snel en altijd met een leuk berichtje :)

Altijd super snel verzonden! Met een persoonlijk berichtje en vaak wat lekkers :) Altijd weer leuk om de bestelling te openen! En niet te vergeten heerlijke koffie !

Goede service en heerlijke koffie

Ik ben onlangs verhuisd en in de keuken zit een volautomatische espressomachine. De Campenaer werd aangeraden voor koffie. Om te proberen heb ik 2 verschillende koffiesoorten besteld. Beide zijn heerlijk en de klussers en visite blijven maar herhalen hoe lekker de koffie is! Kortom, ik blijf mijn koffie bij De Campenaer halen!

Goede levering incl. leuke verrassing

Door een tip van een vriend had ik al ervaring opgedaan met koffie van Campenaer. Nu mijn eerste bestelling rechtstreeks bij Campenaer gedaan en in de verpakking bleken naast een leuk bedankje en een welkomskaartje ook nog leuke verrassingen te zien zoals een heerlijke reep, een pakje thee en een koffie likeurtje. Fijne ervaring dit.

Snelle levering, gezellig handgeschreven kaartje, voelt welkom

Als de snelle levering blijft dan is het in een woord helemaal top

Hele goede service en lekkere koffie

Goed geholpen bij de bestelling en lekkere koffie. Het pakket was erg leuk met een cadeautje om te proberen.

Prima service, snelle levering. Heel leuk een attentie en kaartje erbij. In 1 woord top

Zie bovenstaand

Lekkere koffie met een leuk presentje in de tas

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie, voor echte geniet momenten. Ook leuk het persoonlijke kaartje en een attentie in de verpakking. Zo wist ik niet dat het al de 10e bestelling bij hen was dit jaar! Groetjes Marjon

Heb er van genoten

Geweldig bedrijf

Goede producten en persoonlijke aandacht.