Heerlijke koffie op een makkelijke manier te bestellen

Bestelproces is makkelijk, de koffie is heerlijk en het openmaken van het pakket is altijd een ‘pretmoment’. Leuk dat er altijd iets lekkers in het pakket extra wordt toegevoegd. Een meerwaarde waardoor ik direct bij Campenaer bestel en het niet in de supermarkt koop.

Virtueel bestellen en ontvangen met een persoonlijk tintje

Goede service en heerlijke koffie

Heerlijke bonen!

Het koffie proef pakket gekregen en de eerste zak viel al gelijk in de smaak! Heerlijke bonen! Zo lekker dat mijn vriend thuis kwam en de koffie op zijn werk niet meer te drinken is!

Leuk om een persoonlijk bericht en attentie te ontvangen bij een bestelling.

Heerlijke koffie. We hebben inmiddels al heel wat keren besteld. Heel soms zit er een verkeerde boon tussen, wat de smaak van het betreffende kopje beïnvloed. Maar dit gebeurt bij alle merken is onze ervaring.

Super lekkere koffie

Heerlijke koffiebonen te verkrijgen via een duidelijke webshop. Iedere order is prachtig en met veel aandacht verpakt.

Snelle bestelling, mooi verpakt. Altijd weer een verrassing wat er extra bij zit. Met de hand geschreven kaart is een mooie toevoeging aan het geheel.

Prima koffie. Fijne snelle bezorging.

Heerlijke koffie

Koffie van de Campenaer drink je niet, die beleef je, echt genieten van elk kopje koffie!

Snelle verzending, fijne communicatie.

Keurig! Mooi ingepakt, wat lekkers erbij en goede communicatie toen ik geen mail ontving.

Heerlijke koffie.

Heel leuk de 1ste keer een kaartje erbij in met korting + stukjes chocola.. De 2de keer een zakje paaseitjes. Heerlijk

Super snelle service

Echt klantvriendelijk bedrijf. Hele goede service, snelle levering. De extraatjes bij de bestellingen worden zeer gewaardeerd. En bovenal, heerlijke koffie, goede prijs kwaliteit verhouding

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie perfect ingepakt, en er zit een presentje bij.

Goede lekkere (h)eerlijke koffie

Mijn vrouw vind het altijd een cadeautje als we weer koffie bestellen. Zit regelmatig iets leuks bij .

Heerlijke koffie en hele goede service

Heel leuk dat wij paaseitjes bij de bestelling ontvingen! Bedankt daarvoor!

Heerlijk thee, prachtig ingepakt en snel geleverd

Heerlijk mango thee van Clipper, die was heel snel geleverd en prachtig ingepakt. Bedankt

snel en makkelijk.

Voor mij de eerste keer koffiebonen besteld via de webshop van Campenaer. Ging makkelijk en snel bezorgd. Ik blijf klant van Campenaer.

De koffie thuis smaakt nu hetzelfde als op kantoor

Goede koffie met een prettige webshop en een fijne service . de bestelling is altijd netjes verzorgd.

Heerlijke koffie en goede service

Goede service!

Ik ben dik tevreden.

Lekkere koffie en uitstekende service!

Via de website goed je keuze kunnen maken, in een overzichtelijk menu. De homepagina nodigt uit om verder te kijken. Maar geniet vooral van de heerlijke koffie die ze hebben!

Digitaal met een persoonlijke tint

Lekkere koffie verpakt met een glimlach

Alleen al leuk hoe het verpakt is.

Mooi overzichtelijk!

Top service. Tevens ideaal dat de bestelling afgehaald kon worden.

Super lekkere koffie!

Super lekkere koffie en super snelle service. Afgeleverd in een mooi afgewerkte doos inclusief een kleine verrassing.

Een goede service en snelle levering van de overheerlijke koffie! Een aanrader.