Elke morgen genieten van de Campenaer Koffie!

Jullie service, bezorging maar vooral de koffie is top! We zullen maar zeggen: Goede waar vindt altijd zijn weg. We hopen nog lang van jullie koffie en service te genieten. Feike en Niesje Verboom-Luiting!

Hartelijke service

Lekkere koffie, aandacht voor de klant.

Vriendelijk antwoord op mijn vraag, zat bij de verkeerde pagina

Hulp gehad bij de bestelling en met geduld uitgelegd

Perfect geregeld en netjes verstuurd

Makkelijk te bestelen, geweldige koffie

Perfecte koffie, anders zou ik ze niet bij jullie bestellen.

Zie hier voor.

Vlotte levering, kleine attentie

Zeer verrast dat er vandaag de dag nog een kleine attentie wordt meegestuurd bij mijn 1e bestelling. Top . Ga zo door. Daar behoud je klanten mee..

Snelle levering, heerlijke koffie

Snel geleverd, mooi en zorgvuldig ingepakt met een extraatje. Dank!

Snelle service en leuk extraatje

Fijne koffie, snelle levering. Het handgeschreven kaartje en de extra chocola waren een leuke verrassing!

Heerlijke koffie met een prima (bezorg)service

Super kwaliteit

Naast dat de koffie van top kwaliteit is, is de service en levering ook nog eens top. Vr gr Gerrit van Olst

Weer een pakket met de lekkerste koffie thuis bezorgd gekregen, altijd de lekkerste koffie thuis en een kleine verrassing in de doos!

Goede koffie en goede service

Om thuiswerken toch de smaak te geven van kantoor ben ik de zelfde koffie thuis gaan drinken. Iedere bestelling is een feestje

Heerlijke koffie, goede service, vriendelijk personeel en super snelle levering!

Heerlijke koffie en bij iedere bestelling een persoonlijke briefje! Het is net of je ze al jaren kent! Mooi bedrijf!

Heerlijke koffie op een makkelijke manier te bestellen

Bestelproces is makkelijk, de koffie is heerlijk en het openmaken van het pakket is altijd een ‘pretmoment’. Leuk dat er altijd iets lekkers in het pakket extra wordt toegevoegd. Een meerwaarde waardoor ik direct bij Campenaer bestel en het niet in de supermarkt koop.

Virtueel bestellen en ontvangen met een persoonlijk tintje

Goede service en heerlijke koffie

Heerlijke bonen!

Het koffie proef pakket gekregen en de eerste zak viel al gelijk in de smaak! Heerlijke bonen! Zo lekker dat mijn vriend thuis kwam en de koffie op zijn werk niet meer te drinken is!

Leuk om een persoonlijk bericht en attentie te ontvangen bij een bestelling.

Heerlijke koffie. We hebben inmiddels al heel wat keren besteld. Heel soms zit er een verkeerde boon tussen, wat de smaak van het betreffende kopje beïnvloed. Maar dit gebeurt bij alle merken is onze ervaring.

Super lekkere koffie

Heerlijke koffiebonen te verkrijgen via een duidelijke webshop. Iedere order is prachtig en met veel aandacht verpakt.

Snelle bestelling, mooi verpakt. Altijd weer een verrassing wat er extra bij zit. Met de hand geschreven kaart is een mooie toevoeging aan het geheel.

Prima koffie. Fijne snelle bezorging.

Heerlijke koffie

Koffie van de Campenaer drink je niet, die beleef je, echt genieten van elk kopje koffie!

Snelle verzending, fijne communicatie.

Keurig! Mooi ingepakt, wat lekkers erbij en goede communicatie toen ik geen mail ontving.

Heerlijke koffie.

Heel leuk de 1ste keer een kaartje erbij in met korting + stukjes chocola.. De 2de keer een zakje paaseitjes. Heerlijk

Super snelle service

Echt klantvriendelijk bedrijf. Hele goede service, snelle levering. De extraatjes bij de bestellingen worden zeer gewaardeerd. En bovenal, heerlijke koffie, goede prijs kwaliteit verhouding

Heerlijke koffie

Heerlijke koffie perfect ingepakt, en er zit een presentje bij.