Goede lekkere (h)eerlijke koffie

Mijn vrouw vind het altijd een cadeautje als we weer koffie bestellen. Zit regelmatig iets leuks bij .

Heerlijke koffie en hele goede service

Heel leuk dat wij paaseitjes bij de bestelling ontvingen! Bedankt daarvoor!

Heerlijk thee, prachtig ingepakt en snel geleverd

Heerlijk mango thee van Clipper, die was heel snel geleverd en prachtig ingepakt. Bedankt

snel en makkelijk.

Voor mij de eerste keer koffiebonen besteld via de webshop van Campenaer. Ging makkelijk en snel bezorgd. Ik blijf klant van Campenaer.

De koffie thuis smaakt nu hetzelfde als op kantoor

Goede koffie met een prettige webshop en een fijne service . de bestelling is altijd netjes verzorgd.

Heerlijke koffie en goede service

Goede service!

Ik ben dik tevreden.

Lekkere koffie en uitstekende service!

Via de website goed je keuze kunnen maken, in een overzichtelijk menu. De homepagina nodigt uit om verder te kijken. Maar geniet vooral van de heerlijke koffie die ze hebben!

Digitaal met een persoonlijke tint

Lekkere koffie verpakt met een glimlach

Alleen al leuk hoe het verpakt is.

Mooi overzichtelijk!

Top service. Tevens ideaal dat de bestelling afgehaald kon worden.

Super lekkere koffie!

Super lekkere koffie en super snelle service. Afgeleverd in een mooi afgewerkte doos inclusief een kleine verrassing.

Een goede service en snelle levering van de overheerlijke koffie! Een aanrader.

Duidelijk en eerlijk verhaal

Goeie koffie voor een eerlijke prijs

Perfecte service / snelle levering / persoonlijk

Makkelijke website, snelle levering, perfecte service! Levering is met een persoonlijk tintje. Het is echt een cadeautje om thuis te ontvangen. Hoop dat het assortiment snel wordt uitgebreid.

Goed, genieten en voor herhaling vatbaar!!

Makkelijk bestellen! even weten waar je het op kunt halen. Ik stond eerst bij kantoor, werd toen naar het magazijn gestuurd en vervolgens weer naar kantoor. Het is goed gekomen. Heerlijk genoten van de koffie in bijpassende koppen en de heerlijke verrassing die erbij zat. Ook een prachtige verpakking. "Voor nu en nog eens"

Heerlijke koffie gemaakt door een gemotiveerd team!

Goede producten, gemaakt en samengesteld door een team super gemotiveerde mensen die hun vak verstaan.

Goede Service

Zeer goed verpakt, en snelle levering.

Geweldig en verrassend zo mis ik het kantoor niet zo erg

Iedere keer als ik een bestelling ophaal of thuisbezorgd krijg is het een verrassing wat er inzit. Regelmatig een kaartje met leuk berichtje en wat lekkers en een goed advies. Wordt altijd heel aardig ontvangen

superleuke verrassing

De bestelling was erg mooi verpakt, leuke verrassing als hij binnenkomt. Het zou leuk zijn als er naast de koffie/thee een uitgebreider assortiment aan benodigdheden bijzit, zoals de siropen. Verder supermooie site. Vooral het promotiefilmpje met en "echte" barista, maar ja dat is dan ook mijn broer ;-).

Hi Detta, Bedankt voor je positieve review! De siropen staan sinds kort ook in onze shop! Onder het kopje Monin Siropen. En wat betreft die echte barista, daar maken wij ook iedere dag goed gebruik van! ;)

Prima service en snel geleverd

Heerlijke koffie en vlotte afwerking

Vlotte persoonlijke afwerking en ...lekkere koffie en een verrassing: TOP!

Als kerstcadeau koffiebonen besteld, ik kreeg het prachtig verpakt en zelfs met wat extra's. Super!

heerlijke koffie en snel in huis

Leuk dat er een persoonlijk bedankkaartje zat bij de eerste bestelling. Koffie smaakt verrukkelijk. Goed dat er investering is in goede doelen zoals de bouw van woningen in Tanzania. Dubbel genieten.

Uitstekend.

Prima !