Oog voor detail, zeer betrokken en goede kwaliteit

Erg fijne samenwerking, gaan door waar anderen stoppen. Erg tevreden met de hulp voor het design en de kwaliteit van de geleverde producten!

prima service en volgens afspraak

mooie producten en zeer vakkundig en aardig personeel

Vriendelijk en efficiënt

Vriendelijk en efficiënt

Top product. Snelle reactie

Fijn contact en mooie producten

Zeer tevreden over service en advies!

Zeer tevreden over service en advies van Interior Label en team. Onze verwachtingen zijn in meerdere opzichten overtroffen. Ons nieuwe huis voelt helemaal als 'thuis' dankzij de mooie nieuwe tafel en bijpassende eetkamerstoelen en lampen. Interior Label, ontzettend bedankt en graag tot ziens in de toekomst!

Top webshop

Wat een heerlijke webshop. Mooie producten en denken graag met je mee. Hebben niet alle producten van Eichholtz in de shop staan maar kunnen het wel gewoon leveren tegen een zeer scherpe prijs. Levering was iets vertraagd maar buiten hun schuld om. Hebben ze keurig over gebeld.

Mooie overzichtelijke webshop en goede service!

Groot aanbod van super mooie designproducten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De service was perfect en snelle levering van de bestelde producten.

Betaalbaar, overzichtelijk, makkelijk en kwalitatief

Kon de scherpe prijzen eerst niet echt geloven. Overzichtelijk, vaak duidelijke informatie, behulpzame service, levering conform afspraak. Al met al een zeer tevreden klant.

Goed betaalbaar

Contact gehad over mijn bestelling. Vlot en goed afgehandeld! Bestelde items snel in huis.

Levering werd uitgesteld maar verder prima

Goede producten voor een goede prijs helaas werd de levering uitgesteld. Werd hier wel netjes over gebeld dat dan wel

Advies en producten top

Flink diversiteit aan meubels. Decoratie mag wel iets meer zijn. Echter verder prima in orde. Na bestelling werd netjes telefonisch contact bezocht om de bestelling door te nemen. Sommige producten waren direct leverbaar, er werd gevraagd of ik alles in 1x wilde of wanneer beschikbaar. Tuinset voor mijn dakterras top.

Fijne webshop

Voor de tweede keer wat besteld nu, en ben net zo tevreden als de eerste keer. Veel keus en goede producten

Heel klantvriendelijk, zeker een aanrader om hier je interieur te bestellen!

Bestelling duurde helaas iets langer als verwacht, maar is super netjes opgelost en kreeg zelfs een bloemetje! Super!

Advies en producten top

Op naam van mijn bedrijf voor mijn nieuwe huis verschillende meubels besteld en ook verlichting voor de kamers. Alles kwam netjes tegelijk en in overleg van te voren met de klantenservice. Ook had ik wat vragen over verschillende producten en welke beter zouden passen bij mijn situatie. Hier werd ik netjes in geholpen en heeft goed uitgepakt.

Betaalbaar en goed

De ontvangsthal van mijn bedrijf mooi aan kunnen kleden met luxe lounge banken, salontafel en kroonluchter. De bezorger was erg vriendelijk. Ook de eettafel voor bij mij thuis heb ik via Interior Label laten komen.

Leuke producten voor een leuke prijs!

Voor ons terras mooi nieuwe hoge tafels besteld met bijpassende krukken. Zitten heerlijk. Echt een aanrader!

Simpel en Snel

De showroom van mijn audio visuele store kon wel een upgrade gebruiken. De vitrinekasten zijn echt een eyecatcher geworden waardoor mijn producten nog beter naar voren komen. Helaas was de de levertijd wel wat lang maar dat werd netjes van te voren gecommuniceerd dus ik wist waar ik aan toe was.

Prijs / kwaliteit verhouding zeer goed

A merken voor een zeer scherpe prijs. Kon het eigenlijk niet ergens anders voor een betere prijs vinden. Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon met enkele vragen en dezelfde dag kreeg ik een offerte via mijn account bij Interior Label.

Hippe webshop met ruim assortiment en goede service

Ik ben zelf erg druk met werk en met mijn kinderen, maar online shoppen bij Interior Label was gelukkig heel erg simpel. Ondanks dat ik wel een weekje langer moest wachten, werd ik netjes op de hoogte gehouden wat de status van mijn bestelling was, vooral in deze tijd is dat fijn. Daarbij heb ik de producten niet ergens goedkoper kunnen vinden. Aanrader dus!

Mooi aanbod in combinatie met een goede, persoonlijke service. Top dus!

Mooi aanbod in combinatie met een goede, persoonlijke service. Top dus!

Goede, snelle service!

Ben erg blij met mijn krukken voor mijn ontwerp studio, makkelijk besteld en snel bezorgd ook! Ook de directe hulp via WhatsApp tijdens het bestellen was een uitkomst.

Tijdens het verbouwen van mijn eigen kavel kwam ik bij Interior Label uit. Een zee aan producten van mooie merken voor een goede prijs. Na telefonisch contact gehad te hebben met de klantenservice werd de offerte door hun automatisch in mijn winkelwagen geplaatst.

Scherpe prijzen

Hele scherpe prijzen voor producten die niet overal te vinden zijn. Na veel prijzen vergelijken kwam ik toch steeds bij Interior Label uit.

Aanrader!

De wachtruimte van mijn beauty en haarsalon ziet er echt top uit!

professioneel geholpen

Voor mijn restaurant tafels, stoelen en barkrukken besteld. Samen met de klantenservice gekeken naar wat op korte termijn het snelst leverbaar was. Het ging om aardig wat aantallen namelijk. Ik kreeg ook gelijk een op maat gemaakte offerte toe gestuurd en werd een persoonlijk account aangemaakt waar ik makkelijk en snel kon betalen.

Over Interior Label by Rein Rambaldo

Interior Label is een B2B webshop waar je waanzinnig veel leuke, te gekke designproducten kan shoppen die passen bij jouw kantoor, studio, horecabedrijf, salon enz. Of je nu op zoek bent naar unieke designverlichting, de perfecte designstoel of bijzondere tafels, je vindt het in de collectie van Interior Label. Het is onze ambitie om jouw dromen waar te maken. Dit doen we door te informeren, design te laten (be)leven en waar nodig een helpende hand te bieden. Gevoel: Het perfecte interieur is wellicht wat hoog gegrepen. Elke inrichting biedt ruimte voor verbetering. Gelukkig maar, want zo blijven we dromen. Welke interieurdromen je ook hebt, Interior Label helpt ze verwezenlijken met bijzondere interieurproducten, inspiratie voor elke stijl en persoonlijk advies van onze design team Inspireren: Iedere dag werken tientallen stylisten aan een mooie toffe designs. Daarvoor geven we ze alle ruimte. Onze ervaren stylisten, onder de bezielende leiding van designer Rein Rambaldo, hebben een schitterende selectie gemaakt van de mooiste artikelen die we veel gebruiken in onze hospitality designs. Online: Sinds 2020 heeft De Horeca Fabriek een eigen webshop (Interior Label by Rein Rambaldo), hier vind je een selectie uit ons assortiment. Je bestelt er banken, kasten, tafels en woonaccessoires online. Makkelijk, omdat we je aankopen gewoon bij je bedrijf afleveren. Doe inspiratie op op de blog, lees alles over ons online, blijf op de hoogte dankzij de nieuwsbrief en volg ons op social media voor de nieuwste Designs! Team Interior Label by Rein Rambaldo