Een leuke en afwisselende activiteit

Voor ons jaarlijkse vriendenweekend hebben we dit jaar voor de activiteit 'Stop de tijd' gekozen. Doordat de verschillende onderdelen heel afwisselend zijn, blijft iedereen betrokken. Een leuke combinatie van doen en denken, zodat iedereen in de groep wel ergens zijn inbreng had. Een aanrader dus! Zeker in combinatie met het spellenpakket. Alles werd netjes, snel en compleet aangeleverd. Tenslotte nog een pluspunt voor de snelle en persoonlijke service.

Leuke en afwisselende groepaactiviteit!

Voor ons jaarlijkse vriendenweekend hebben we dit jaar voor deze activiteit gekozen. Doordat de verschillende onderdelen heel afwisselend zijn, blijft iedereen betrokken. Een leuke combinatie van doen en denken, zodat iedereen in de groep wel ergens zijn inbreng had. Een aanrader dus! Tenslotte nog een pluspunt voor de snelle en persoonlijke service.

Leuke en originele vragen!

Krijg je spontaan zin om te quizzen? Dan is Over de helft echt een uitkomst. En daarbij kan je ook nog zelf de duur en onderwerpen bepalen. Ideaal! Leuke thema's genoeg dus voor ieder wat wils!

Problemen goed opgelost

Mijn bestelde kaartspel bleek niet compleet. Op mijn mail werd snel en vriendelijk gereageerd. De kaart bleek niet meer voorradig, daarop kwamen ze met een voorstel tot tegemoetkoming. Gelukkig kon ik tekst van de missende kaart op een blanco kaart schrijven. Dus goed opgelost!

Scheelt me een hoop werk!

Leuke spellen tegen acceptabele prijzen. Je hoeft zelf niets meer te doen.

Leuke quizze

Gebruikt voor een teambilding onder het genot van een koud biertje.

Leuke bedrijfs activiteit

Ook voor een activiteit op afstand is dit een aanrader! Afwisselende opdrachten en ieder zijn specialisme komt bovendrijven.

Pivot Park Organisation - Back to School

Dankzij de uitstekende organisatie door Janneke en Olga van "Over de helft" was de teammiddag van de Pivot Park Organisation een groot succes. De Quizzle - Back to School is zeer geschikt voor teambuilding in combinatie met ontspanning. Een aanrader!

Al meerdere keren mee gedaan aan de quizzles van Over de helft! Iedere keer weer origineel en uitdagend! Gegarandeerd een leuke avond!

Super spel met uren speel plezier!

Tot nu toe hebben wij alle edities meegedaan. Super leuk spel wat knap gemaakt is. Het competitie element is er goed ingebouwd en het is spannend tot het laatste moment. Ook de communicatie met de Quizzlemaster verloopt altijd soepel en fijn. Het is ook leuk om te zien dat er terug kerende teams mee doen! Hopelijk snel weer een nieuwe editie! Groetjes, Gamecrew Loretta

De meest uitdagende en veelzijdige quiz van Nederland!

Ik ben al jaren een fanatieke quizzer, maar de unieke ervaring die Quizzle brengt in het combineren van brede algemene kennis en Escape rooms, de krachtige thema's, de variëteit in zowel passief als actief meespelen en de zeer uitdagende puzzels is voor mij ongeëvenaard. Dit is alles wat je in 21ste-eeuws quizzen hoopt te vinden! Jullie zijn in mij een fan van het eerste uur rijker!

Afwisselend, origineel en altijd uitdagend!

Het was echt weer een leuke Quizzle. Afwisselend, soms ook echt wel moeilijk maar een toffe variatie

Een leuke puzzelavond

Wij deden de theorie- en praktijkvragen. Leuke afwisselende vragen. Goede complexiteit en aan het eind een leuke puzzel.

Nog een keer!!

Uitdagend, pittig, voor ieder wat wils, moeilijk, origineel, lachen, doen en denken, dorpsquiz meets pubquiz kortom aanrader!!!

Origineel

Originele quiz, goed te doen in 2,5 uur!

Quizzles van hoge kwaliteit!

Nu al een aantal keer meegedaan met de live quizzle van Over de Helft. Ook deze editie weer volop originele vragen en opdrachten waar we ons de volle tweeënhalf uur mee hebben kunnen vermaken! Meestal doen we met twee personen mee, maar dat is best pittig. Met vier personen meedoen kan dus ook makkelijk!!

Lastige vragen, maar wel weer super leuk en zelfs leerzaam

Zat weer erg leuk in elkaar, met veel originele vragen. Leuke combinatie van praktijk- en theorievragen.

Iedere keer weer verassend en super knap gemaakt

Tot nu toe deelgenomen aan iedere Quizzle en ben ook zeker van plan om deze streak voort te zetten. Iedere keer weer een paar uur puzzelplezier gehad. Erg knap hoe jullie steeds nieuwe, verassende dingen weten te bedenken

Superleuk!

Wij hebben een hele leuke avond gehad dankzij deze quiz! Zeer afwisselende vragen waarbij je echt moet speuren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Avondvullend topvermaak

Met Quizzle ben je een avond onder de pannen. Erg leuke en uitdagende quiz met kennis en doe vragen!

Superleuk!

Wij hebben al meerdere keren een Quizzle van Over de helft gedaan. Zowel de online Quizzle als de quizzen die je op de site los kunt kopen. Ze zitten altijd leuk in elkaar, zijn afwisselend en het ziet er allemaal gelikt uit. Heel professioneel. Ik kijk al weer uit naar de volgende.

Fantastische avond gehad

Nu een aantal keer een quizzle gedaan. Ze zitten erg goed in elkaar en zijn zeer gevarieerd qua thema's. Echt een aanrader.

Superleuk

Hele leuke quizzen!

Heerlijk avond 'uit'

Super goed in elkaar gezet! Uitdagende quizzen voor een heerlijk dag/avondje!

Zeer uitdagende game

Goede voorbereiding, plezierige samenwerking en een perfecte hersenkraker voor teambuilding en / of ontspanning met een competitie element! Succes verzekerd

Over Over de helft

Over de helft is een online spelletjeskast vol met originele en spraakmakende activiteiten en quizzen én met digitale evementen zoals Crazy 45 en Quizzle. Perfect om een dag, avond of weekendje weg met je vrienden, familie, collega’s of sportteam te vullen.