Top geregeld!

Leuke ideeen, snelle communicatie en top geregeld!

Geslaagd!!

-keurig op tijd in huis -ziet er top uit -duidelijke beschrijving -heel veel plezier gehad

Fijn om te horen dat jullie een gezellige avond hebben gehad met de muziekbingo Kitty! Dank voor je berichtje hier!

Super leuke online quiz avond gehad

Alles wees zich vanzelf. Als organisatie kon ik gewoon lekker meedoen. We hebben een super leuke quiz avond op afstand gehad.

leuk en gevarieerd!

De oudejaarsquiz was een succes. De quizvragen waren leuk en gevarieerd maar wat jullie echt uniek maakt, is de doe-opdrachten die jullie er bij bedacht hebben. Die zorgen voor hilarische taferelen. Het zoeken naar objecten bij trefwoorden is echt een grappige uitdaging als je dit moet doen in het huis van iemand anders. We hebben erg gelachen. En het was een leuke afwisseling tussen al het denkwerk door. Onze kinderen (oudere pubers) misten bij de muziekvraag wel jonge-mensen muziek (zij formuleerden het uiteraard anders).

Bedankt voor de fijne review Marloes! En dank voor je feedback: dat nemen we mee bij het uitwerken en bedenken van de volgende (eindejaars)quiz.

Origineel, laagdrempelig en enthousiastme gegarandeerd!

De eindejaarsquiz was een topper! Leuke vragen, originele spellen en makkelijk in te zetten. Compleet met handleiding en scoreformulieren. Bedankt Over de helft; zeker een aanrader!

Gewoon goed & leuk

We hebben de eindejaarsquiz aangeschaft en dat was gewoon goed & leuk. We hebben zonder de spelletjes gedaan omdat we daar niet zo’n zin hadden :). Maar de quiz zit goed in elkaar, moeilijkheid van de vragen is goed en leuk om te doen.

Erg leuke quiz. Het was in deze periode een goede manier om de afdeling weer bij elkaar te hebben!

Het was een mooie en afwisselende quiz. De rol van quizmaster was goed te vervullen, zeker als je de teams elkaars antwoorden laat controleren. Complimenten, ik ga vaker gebruik maken van 'over de helft'.

Leuke quiz samen met de familie online!

We hebben met kerst deze leuke quiz gespeeld online met de familie. Pittig en leuk om te doen!

Hele gezellige avond met de familie gehad!

Het is een leuke quiz en de spelelementen zorgen voor afwisseling en hilariteit! Wij hebben hem op afstand gespeeld, dat wordt netjes uitgelegd en ging heel goed. Erg geschikt voor de kerst of als eindejaarsquiz!

Gegarandeerde kwaliteit

Ik ben altijd erg onder de indruk van Over de helft materialen en activiteiten. Gegarandeerde kwaliteit, niet te makkelijk, maar zeker niet te moeilijk en origineel. Ik adviseer Over de helft áltijd aan anderen!

Leuke gevarieerde Quiz

Wij hebben een hele gezellige avond gehad, mede door deze leuke Quiz. Zeer gevarieerd, waardoor deze Quiz goed te spelen is door jong en oud!

Grappig spel en gezellig om te doen!

Het is een vrij simpel spel waarbij je zelf de regels kunt maken zoals je het wilt. Leuk om op een avondje met vrienden te doen of zoals wij tijdens O&N.

Verrassend

Na vele 'ouderwetse' kadospellen te hebben gespeeld was dit spel nieuw voor ons. We speelden dit met 4 personen en 12 kadoos totaal. Spelregels zijn duidelijk en het was erg leuk om te spelen. Vooral de actiekaarten zijn hilarisch (vooral het verboden woord, zing het liedje af en zap de reclame). Het duurde ook lang genoeg qua tijd tot we alle kadoos verdeeld hadden.

Goede snelle service

Leuk spel, voor alle leeftijden.

Hele goede Quiz voor een mooie prijs :-)

We hebben met ons team veel plezier gehad door de goede vragen voor jong en oud(er) en de geluidsfragmenten. Het was een geslaagd digitaal uitje!

uitdagende challenge

Ons team heeft in 12 duo's meegedaan met de Quizzle. Uitdagend, maar iedereen heeft hem uiteindelijk opgelost. Vragen in allerlei categorieen met goed werkende digitale antwoordbladen. Vriendelijke en persoonlijke ondersteuning tijdens het spel. Aanrader in en na coronatijd!

Geweldig !

Dit was voor mij de eerste quizzle en je vergeet helemaal de tijd! Superleuk om te doen en heel leuk in elkaar gezet ! Een aanrader !

Quizzle bij GS1 Nederland

Hello Olga en Janneke, Hartelijk dank voor de Quizzle bij GS1 Nederland! Een ideale activiteit voor bedrijven tijdens de Coronatijd! Heel veel positieve reacties van mensen binnen ons bedrijf gehad! De Quizzle is een top combinatie tussen samen werken en leuke puzzels maken! De ondersteuning met het bezorgen van het borrelpakket was ook top! Kortom, kan het elk bedrijf aanraden! Gr, Mats GS1 Nederland

Geweldig leuk!

Een super gezellige avond gehad met leuke, afwisselende en uitdagende vragen in de quiz. Voor ons als team zeker niet de laatste keer. Aanrader!

Het was weer een superleuke avond. De quiz is heel afwisselend en origineel.

Super leuk!

Heel goed geregeld, snelle reacties met quizleider de hele tijd en een super leuke avond gehad!

Heerlijk avondje uitdagend quizzen!

We hadden geen idee wat we moesten verwachten, maar het was echt een super leuke avond! Vanaf minuut 1 meteen in de actie met de vragen en opdrachten, en we zijn de volle 2 uur ermee bezig geweest. Aanrader!

Leuke vragen, goede mix van onderwerpen, gewoon fun om te doen!

Voor de tweede keer hebben we meegedaan aan de Quizzle en weer was het een erg leuke ervaring. Het lukte ons om alle bommen te ontmantelen (met behulp van wat hulplijnen ;) en ook de extra opdrachten waren leuk om te doen. We hebben weer een top avond gehad!

Heerlijke gezellige uitdagende avond

Niet de eerste keer dat we meededen en zeker niet de laatste. Van alles wat, spannend of dat je de bommen ontmanteld krijgt. Hapje, drankje en gegarandeerd dat je een heerlijk herfstavondje hebt.

Superleuk!!

Een avondje Quizzle is het geld zeker waard! Het zijn originele puzzels waar je wel wat moeite voor moet doen deze opgelost te krijgen. De strijd tegen de tijd (en de andere teams) maakt dat je bloedfanatiek wordt. Daarnaast zorgen de (extra) opdrachten ook voor de nodige humor. Lachgen, gieren, brullen dus!

Over Over de helft

Over de helft is een online spelletjeskast vol met originele en spraakmakende activiteiten en quizzen én met digitale evementen zoals Crazy 45 en Quizzle. Perfect om een dag, avond of weekendje weg met je vrienden, familie, collega’s of sportteam te vullen.