Een onwijs leuke, uitdagende af en toe beetje ingewikkeld, zeer originele quiz/puzzel/escape spel!

Een goed en strak in elkaar gezet spel. Supertof, je hebt een eigen quizmaster die snel antwoord als je hulp nodig bent. Onwijs leuke spellen en puzzels! In een woord top!

Fantastisch leuk!

Hartstikke prima ervaringen! Beveel zeker aan!

Leuke quizzles

Al de 3e keer meegedaan! Leuke avondvullende quiz

Superleuke uitdagende spellen!

Superleuke uitdagende spellen! Goede, duidelijke, snelle communicatie met de Quizzle master.

Super leuke spelletjesavonden gehad!

Afwisselende puzzelbeleving

Quizzle Duo gespeeld, en ook al eerdere versies. Combinatie van verschillende thema's, met plaatjes, rekenen, jaartallen, etc. Leuk om even op te puzzelen!

Leuk middagje Ranking gespeeld

Communicatie vooraf met de organisatie was erg prettig. Voor een vriendenactiviteit hebben wij Ranking gekozen als spel. Bestellen gaat makkelijk en snel via de webshop. Direct daarna heb je alle documentatie om de voorbereiding voor het spel te starten. Uitleg bij het spel is erg duidelijk en de spelvorm is leuk om met een vriendengroep te doen. wij hebben mede dankzij dit spel een fantastische middag gehad.

Quizzle the best!

Meerdere keren mee gedaan met de Quizzle, en we kijken nu alweer uit naar de volgende! Puzzels zijn heel variërend, voor ieder wat wils qua categorieën. Qua moeilijkheid is het ook wisselend, maar dat maakt het juist goed (anders ben je er zo klaar mee)

Heerlijk avondje quizzen!

Super in elkaar gezet! Heel vet. Nu al zin in de volgende quiz! Echt een aanrader als je van spelletjes houdt zoals escape rooms!

Erg leuke en uitdagende quiz!

De quiz zit goed in elkaar en heeft een goed niveau. Veel variatie en kennis en vaardigheden.

Gevarieerde creatieve opdrachten en oplossingen

Er zat heel veel variatie in de opdrachten. Niet te moeilijk maar ook niet te makkelijk. Het Excelbestand vonden we heel creatief bedacht!

Lekkere puzzelavond

De puzzels van Quizzle zijn leuk en uitdagend. Knap hoe de makers ervoor zorgen dat zelfs met toegang tot het internet je niet zomaar alle antwoorden op kunt zoeken. Het is echt even flink je hersenen laten kraken. Het materiaal zit mooi in elkaar en er is goed over nagedacht. Leuk hoe sommige puzzels meerdere lagen hebben. Voor twee personen met dezelfde interesses kunnen sommige onderdelen wel extra lastig zijn. Dat maakt het wel voor ieder wat wils!

Verrassend, leuk, uitdagend, gevarieerd

Zie boven. We hebben een erg leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!! Dank je wel. Goede opzet!!

Super spannend, en dat kan mijn huwelijk wel kosten.

Leuke spellen, spannend ook omdat je snel wilt zijn. Goede hersenkrakers. Al voor de derde keer een spel van over de helft meegedaan en we blijven graag meedoen!

Uitdagende Quizzle, perfect afgestemd op duo's!

We hebben heerlijk samengewerkt en gepuzzeld om de Quizzle af te ronden. Het waren diverse rondes, erg leuk! Wat wel elke keer in veelvoud terugkomt (ook bij de andere Quizzles) zijn sportvragen en dan vaak ook gericht op voetbal, zoals nu ook een finalewedstrijd, shirtjes, gezichten herkennen van voetballers voor het land. Dit zou wat ons betreft een keer minder mogen en een keer wat meer focussen op zangers/zangeressen/acteurs/actrices.

Hoi Marloes, Heel erg leuk dat jullie weer hebben meegespeeld en dank voor je feedback! Dat nemen we zeker mee naar een eventuele volgende Quizzle! Groetjes, Olga & Janneke

Uitdagend

Knap in elkaar gezet, avondvullend programma.

Leuk dat jullie Quizzle - Let's Play a Game hebben gespeeld Kim! Bedankt voor je berichtje hier.

Leuk, gevarieerd, creatief

We hebben meegedaan aan de quizzle en die zat erg leuk in elkaar. Erg origineel, heel gevarieerd. Het toegestuurde materiaal was van prima kwaliteit en was er ruim op tijd. De extra opdrachten waren erg grappig. De avond vloog voorbij. We kijken al weer uit naar de volgende editie in oktober.

Leuke spellen/quizen voor een klein prijsje

Met vragen reageert de website super snel en vriendelijk!

Dankzij over de helft hebben wij een hele leuke avond gehad. Wij hebben het spel de Battle besteld en het was tot in de puntjes geregeld. Wij hoefde er zelf niks meer aan te doen. Super!!

Een schitterende avond met leuke (mentale) uitdagingen!

De Quizzle is een gezellig avondje om je hersenen een flink te laten kraken. Vaak een beetje 'out of the box' denken en wat creativiteit om zo snel mogelijk de antwoorden te vinden.

Super leuke quizzen!

Al paar keer een live quiz meegedaan en deze zijn super goed in elkaar gezet! Echt een aanrader!

De Quizzle is top!

Al meerdere keren mee gedaan met de Quizzle! Wij vinden het super leuk om mee te doen, echt een aanrader. Leuke puzzels, afwisselend met opdrachten. De Quizzle-masters zijn ook top, ze geven goede begeleiding en zijn altijd erg enthousiast! Vooral de grote Quizzle met meerdere personen vonden wij heel erg leuk. We hopen dan ook dat die snel weer terug komt, maar de Quizzle voor duo's is voor nu ook prima te doen en helemaal Corona proof. Het enige nadeel wat wij vinden is dat we onze vriendengroep moeten opsplitsen, en we met een oneven aantal zijn. (we spelen dus soms een heeeeel klein beetje vals door met een team van 3 te spelen). Maar het gaat om de fun, en dat hebben we! Dat is wat telt! :) Verder zijn we erg benieuwd naar de Crazy 45, waar we ons ook voor wilden inschrijven. Helaas ging dat nog niet door, maar dat komt vast nog wel een keer!

Dank voor je berichtje Iris. Wij hopen ook dat er snel weer een grote Quizzle georganiseerd kan worden!

Goed voorbereid en heel erg leuk!

We hebben al enkele keren gekozen voor Over de helft. Alles is tot in de puntjes voorbereid. Eigen ideeën verwerken zij in de opdrachten. Deze keer hebben we de kamelenrace gedaan. Dit was gevarieerd en leuk om te doen. We hebben een erg leuke middag gehad.

Twee keer meegedaan aan Quizzle. Heel stof spel en goed georganiseerd!

Over Over de helft

Over de helft is een online spelletjeskast vol met originele en spraakmakende activiteiten en quizzen én met digitale evementen zoals Crazy 45 en Quizzle. Perfect om een dag, avond of weekendje weg met je vrienden, familie, collega’s of sportteam te vullen.