Super goed eten.

We hebben vandaag 1ste kerstdag eten besteld bij traiteur Dohmen en het is echt een aanrader. Super heerlijk was het allemaal. Alles was goed geregeld en niets is te veel voor hun. Dankje wel voor alles ook namens pap en mam van mij groetjes Pascal Nicole en Bradley.

Super goed verzorgde High Tea

Vandaag High Tea aan huis gehad via Traiteur Dohmen, de bezorger was netjes op tijd. De geleverde hapjes waren keurig verpakt en ruim voldoende en heel erg lekker. Een echt aanrader !

Super verzorgde BBQ!

We hebben veel complimenten gekregen van de gaten dat het heerlijk smaakte. We waren blij verrast dat er naast de bestelde salade nog 1 extra salade bij zat en dat alles voor de prijs die we aan het begin van het jaar hadden afgesproken. Door Corona hebben we ons feest moeten uitstellen. Ondertussen was de prijs veranderd van het bestelde bbq arrangement, maar we hebben alles voor de oude prijs gekregen.

Hele fijne ervaring gehad met eigenaar Traiteur Dohmen. Zeer professioneel te woord gestaan, snel schakelen en het eten is voortreffelijk!

Voor 15 personen een boerenbuffet besteld, gewoon perfect! Alles netjes verzorgt en smaakte heerlijk!

Een top vegetarisch buffet, warm & koud, en perfecte verzorging!

We hebben alleen maar hele enthousiaste reacties gehad op het buffet, zelfs de niet vegetarische mensen waren aangenaam verrast en vroegen naar de naam van de cateraar. Het zag er mooi uit, er was meer dan voldoende en alles was netjes op tijd en verzorgd zoals afgesproken. Iets wat je tegenwoordig niet vaak meer meemaakt helaas. Wij weten je de volgende keer zeker weer te vinden. Dank.

Lekker eten, goeie levering

Het eten was erg lekker, en de levering was prima zoals afgesproken.

Super !!!

Heerlijk eten

Lekker eten , meer dan voldoende en houdt zich aan afspraken.

Prettige wijze van bestellen. Goede terugkoppeling. Keurig op tijd geleverd. Warme maaltijden waren goed warm. Meer dan voldoende geleverd.

Erg lekker en betaalbaar!!!

Erg lekkere bbq gegeten voor een leuke prijs!!!

In 1 woord Geweldig !

Alles volgens afspraak En van veel bezoekers de vraag gekregen Van wie t buffet is Trateur dohmen T was heerlijk en alles volgens afspraak

Goeie service heerlijk buffet besteld alles tot in de puntjes goed verzorgd

Barbecue besteld heerlijk vlees en lekkere slades meer als voldoende !!!

Geweldig !!!

Heerlijke barbecue van jullie gehad bij gemeente sittard geleen born Super vlees heerlijke salades !!

super geregeld

heerlijk buffet besteld voor onze zoon

Hele fijne cateraar

Traiteur Dohmen is een hele fijne cateraar om mee samen te werken. Ze reageren snel, de kwaliteit is perfect en ze komen hun afspraken na. Ga zo door!

goed verzorgd en lekker eten

Al enige ervaring met traiteur Dohmen en steeds verrassende nieuwe maaltijden die lekker zijn. Ook het bbq pakket is goed verzorgd. Zoals ik vanmorgen al tegen de bezorger zie als je iets goeds gevonden hebt waarom moet je dan verder zoeken. Tot een volgende keer

Goede kwaliteit

Zeer goede service. Netjes aan de deur gebracht. Lekker gekruid en compleet.

Heerlijke malse stukken vlees!

Wij hadden met het voordeel pakket de perfecte keuze gemaakt! Heerlijk mals vlees wat je zeker niet bij de supermarkt krijgt. De spareribs waren ook om je vingers bij af te likken.

Een lekker bbq pakket ontvangen

Een bbq pakket besteld en geleverd gekregen op het gewenste tijdstip. Bbq was compleet met salades, sauzen en brood. Smaakte allemaal goed en we gaan zeker nog eens bestellen!

Een super mooie avond gehad !!

Bij Traiteur Dohmen een buffet besteld voor de communie van onze dochter. Iedereen was er over te spreken heerlijk gegeten het doop feest van de jongste mogen jullie ook verzorgen !!! Bedankt voor de top avond.

Heerlijk

Heerlijke bbq ontvangen , niets op aan te merken !!

Gweldig

Alles correct verzorgd en goed van smaak. Super vers allemaal aangeleverd Plus als men wilt een kok erbij.

Netjes verzorgd en goede kwaliteit

Prima kwaliteit en vriendelijke service. Een aanrader voor veel variabele festiviteiten.

Heel goede ervaring.

Alle producten zijn van heel goeie kwaliteit en de bbq zijn heel goed verzorgd en de bediening is ook goed.