Super georganiseerd en lekker eten

De service is altijd top, geen moeite teveel. Heerlijke maaltijden!

Super lekker

Voor familieweekend de bbq laten verzorgen door Dohmen,het werd keurig op tijd geleverd de communicatie was goed het vlees was super lekker en ook de salades,zeker voor herhaling vatbaar bedankt,top grt fam Senden

Heerlijk Italiaans buffet

Wij hebben genoten van uw heerlijk Italiaans buffet. Zowel de vleeseters als de vegetariërs. Goed verzorgd, ruim voldoende eten en netjes op tijd het eten warm bezorgd! We konden gelijk eten.

Perfect verzorgd en vers buffet

Ons buffet werd keurig op tijd bezorgd. De hoeveelheden waren meer dan voldoende en zeer vers en smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Top!

Netjes en verzorgd

Hadden een familieweekend met Pasen in Limburg. En komen zelf uit Brabant. Vandaar dat we een Paaslunch besteld hadden. Nou geen spijt van hoor! Alles prima verzorgd en voor iedereen genoeg. Mooi op de tijd geleverd die we aangegeven hadden. Prima service. Bedankt hoor!

Onze paasbrunch was geweldig dankzij Traiteur Dohmen!

Ondanks onze late aanmelding heeft Traiteur Dohmen er toch voor gezorgd dat wij op 2e paasdag een heerlijke paasbrunch hadden.

Lekker eten voor een goede prijs.

Hebben bij mij alles tot de puntjes verzorgd en tegen een goede prijs.

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk gegeten van het buffet dohmen exclusief

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk buffet gekregen voor onse familie dag

Heerlijke barbecue besteld bij traiteur dohmen inclusief bediening dranken en verhuur materialen Alles is super naar wens verlopen onze gasten waren zeer tevreden fijn contact met wesley de eigenaar

Wij hadden een uitgebreid koud buffet met warme ham en zalm voor 10 personen. Alles was vers bereid en ruime porties. Meer dan voldoende voor iedereen. Alles volgens afspraak geleverd en weer opgehaald. Echt een aanrader!

Wij hadden het Hollands buffet en het dessertbuffet. Super kwaliteit. Alles vers gemaakt. Dankjewel! Onze Abraham had een geweldige avond.

Lekker eten, goed verzorgd!!

We hadden een uitgebreid buffet, geheel naar onze wensen samengesteld. Het werd op tijd bezorgd, alles zag er mooi verzorgd uit en smaakte heerlijk. We komen een volgende keer hier weer terug!

Diversiteit van heerlijke gerechten

Wat leuk om op de site van Hapjes aan huis te zoeken naar een geschikt buffet voor ons familieweekend. Er was volop keuze en je kon het zo luxe maken als je wilde. Uiteindelijk had ik samen met mijn zus de keuze gemaakt voor een Thais buffet. Het eten werd verzorgd door Traiteur Dohmen en kwam ruim op tijd. Nadat alles was neergezet, werd er uitgelegd wat de bedoeling was. Mijn familie wist niet wat er was besteld, dus dit was een leuke verrassing. De 6 warme gerechten waren zeer divers en zaten in grote bakken die de gehele tijd goed warm bleven. De koude gerechten waren een lekkere aanvulling. Iedereen heeft niet alleen smaakvol gegeten van de zes verschillende gerechten er werd zelfs tweemaal opgeschept! Ondanks dat onze familie over zes grote eters beschikte, was er eten over. Kortom een echte aanrader!

Heerlijk buffet, netjes en “bedrijfsklaar” bezorgd!

Fantastisch eten, heel goed verzorgd en ruim voldoende

Het eten werd keurig netjes verpakt en op tijd geleverd. De op te warme gerechten zaten perfect opgemaakt in stevige magnetron bakken. Het was gewoonweg zeer goed verzorgd met uitstekende opwarminstructies die exact klopten. Alsof je net zelf het eten vers had bereid. De opgemaakte koude schotel was echt een plaatje om te zien. Alles was even lekker. Ook een prima samenstelling van het Kerst dinerbuffet. Alles klopte eraan. Ook onze gasten waren heel enthousiast. We zouden dit zo weer bestellen. We bevelen het graag aan iedereen aan.

Super geregeld

Heerlijk gegeten met de familie met kerst wij zullen volgend jaar weer bij jullie bestellen

goede service en echt heel lekker

Eten is echt van goede kwaliteit en heel erg lekker. Ook nadat het nog even in de warmhoudschalen had gestaan was het echt nog goed. Het werd precies op tijd gebracht en kort toegelicht hoe het warm te houden. Super!!

Super tevreden over alle aspecten

Alles zeer naar wens geweest. Iedereen vond het erg lekker. Gezellig samen creatief alles opwarmen en uitvogelen wat wat is. Men was verbaast dat ondanks het opwarmen, de kwaliteit goed bleef. Thanks.

Heerlijk gegeten!

Kerstmenu besteld bij Traiteur Dohmen. Was uitstekend! Lekkere verse gerechten en eenvoudig en smaakvol in de oven op te warmen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Alles keurig volgens afspraak uitgevoerd. Kwaliteit prima.

Weekendje Zuid Limburg opgeluisterd door Dohmen. Keurig volgens afspraak bezorgd. Goede kwaliteit. Smaakvol opgemaakt. Voor herhaling vatbaar!

top

Lekker en alles goed geregeld!!

Lekker eten en mooi verzorgd

We hebben voor onze trouwdag een Italiaans warm en koud buffel met dessert laten komen. Traiteur Dohmen was ruim op tijd en heeft het buffet keurig verzorgd en sfeervol op de tafel gepresenteerd. Na een uitleg van wat alles was hebben we heerlijk gegeten en gefeest. Er was genoeg variatie en voor ieder wat wils. Ook heerlijk dat alles verzorgd was met servies en bestek, geen zorgen over te kort aan of verschil van borden en bestek. Zeker een aanrader voor iedereen die iets te vieren heeft of gewoon verwend wil worden.

Heerlijk..

Goed verzorgd buffet met heerlijke hapjes, ruime keuze, mooie presentatie en van alles ruim voldoende. Zeer zeker voor herhaling vatbaar..