Een super mooie avond gehad !!

Bij Traiteur Dohmen een buffet besteld voor de communie van onze dochter. Iedereen was er over te spreken heerlijk gegeten het doop feest van de jongste mogen jullie ook verzorgen !!! Bedankt voor de top avond.

Heerlijk

Heerlijke bbq ontvangen , niets op aan te merken !!

Gweldig

Alles correct verzorgd en goed van smaak. Super vers allemaal aangeleverd Plus als men wilt een kok erbij.

Netjes verzorgd en goede kwaliteit

Prima kwaliteit en vriendelijke service. Een aanrader voor veel variabele festiviteiten.

Heel goede ervaring.

Alle producten zijn van heel goeie kwaliteit en de bbq zijn heel goed verzorgd en de bediening is ook goed.

Hele goede kwaliteit eten!

we hebben gesmuld van deze cateraar. Wel bleek het even een uitdaging om het eten daadwerkelijk te krijgen. De eerste keer dat wij bestelden, bleek de zaak dicht wegens verbouwingen. Daar kwam ik net op tijd achter, zodat ik nog elders kon bestellen. De tweede keer werd er per ongeluk een maand te vroeg bezorgd en was de datum niet goed ingepland, maar daar werd verder geen enkel probleem van gemaakt. Het lekkere eten en vriendelijkheid maakten het zeker goed.

Vlees slecht. Niet gaar.

Absoluut zonde vh geld. Vlees was niet gaar. Zowel Souvlaki als hamburger nog rood van binnen. Koude pastasalada te waterig.

Hallo Frank, Wat jammer om te horen dat de barbecue bij vv born u niet is bevallen. Als u op het moment naar de bakker gegaan was hadden wij u graag het stukje vlees laten vervangen helaas worden er ook door ons wel eens fouten gemaakt als u even met ons contact opneemt zullen wij het bedrag wat u betaald heeft retour sturen. Met vriendelijke groet, Traiteur Dohmen We hopen u daar mee tevreden te stellen.

Kwaliteitscatering

Kwaliteitsproducten, en dat proef je !!

Het is was zoals gewend super verzorgd. Ook de service is goed, niets is te lastig!

Lekker, soms rauw vlees

Lekkere salades, lekker vlees als t goed gebakken is

Prima eten, goede service

Goed eten en flexibele, goede service.

Gewoon allemaal erg lekker en goed gepresenteerd

Super!!

Chill

Niet warm eten en niet gaar. Maar is te doen

Prima verzorgd

BBQ VV Born. Lekker vlees; prima salades!

zeer goed

Ik bestel voor 3 inwoners van Urmonderhof. zij vinden prijs kwaliteit zeer goed. Misschien nog wat meer reclame maken in brievenbus. Hub Cosemans

goede service, heel vriendelijk, veel keuze in bbq pakketten! We hadden het Griekse pakket, wat heerlijk was!!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Goede kwaliteit en ruime porties!

Goede ervaring met traiteur Dohmen. Goed verzorgde bbq pakketten en heerlijke maaltijden.

Goeie service, betaalbaar en zeer lekker

Goeie service, netjes op tijd geleverd , lekker eten , ruime keuze en betaalbaar

Zeer te vreden

Super!!

Zeer goede service erg klantvriendelijk en super verzorgd eten!

Heerlijk!!

zeer uitgebreid en smaakvol bbq pakket. Goede kwaliteit en heerlijk qua smaak. Ook de bijgeleverde salades en sausjes zijn heerlijk. Een zeer correcte levering in koelbox. Voor herhaling vatbaar.

Barbecue pakket besteld! Heerlijk Super service!

Toppers!!

BBQ pakket besteld lekker vlees en vis en prima salades. Vriendelijke bezorger en mooi op tijd.

Lekker vlees en goede service!

Lekker vlees en goede service!

Geentstraat 70

6121 ZC Born