Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Het eten werd op de aangegeven tijd netjes aangeleverd. Het was ruim voldoende voor het aangegeven aantal gasten en zonder uitzondering vond iedereen het eten erg lekker. Voldoende variatie en jong en oud hebben ervan gesmuld. Wij hadden gehoopt er de volgende dag nog een maaltijd van te kunnen eten maar alles was op! Ook bij het ophalen wordt even meegedacht wat het makkelijkste tijdstip is. Wij zijn wederom erg tevreden.
Beveelt aan
13 January 2025
Saskia
Ittervoort
Een betrouwbare cateraar met goede communicatie. Ze zijn altijd op tijd en het eten is smakelijk en goed verzorgd.
Beveelt aan
6 January 2025
Suheda
Maastricht
Onlangs hebben we materialen gehuurd voor een feest bij Dohmen, en we zijn zeer tevreden! Het bestellen van de spullen ging ontzettend makkelijk via hun systeem. De levering vond plaats op de afgesproken tijden, en alle materialen – van glazen en statafels tot de koelkast – waren in uitstekende staat, zonder enige beschadiging. Wat Dohmen extra handig maakt, is dat de materialen niet alleen op tijd worden geleverd, maar ook voor een klein bedrag weer netjes worden opgehaald. Dit bespaart een hoop gedoe! Daarnaast willen we het personeel nog extra complimenteren: ze zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Kortom, een geweldige service die we zeker aanraden. Bedankt, Dohmen!
Beveelt aan
26 November 2024
felicia
Kerkrade
Afgelopen weekend Italiaans buffet bezorgd voor 15 personen en dit viel na het lezen van de vele lovende recensies enorm tegen. De vlinder pasta was, ondanks het opgevolgde advies om elke 15min door te roeren, gewoonweg niet gaar. De groente (groene asperges) waren keihard. En eigenlijk nog het ergste… het was veel te weinig. We hebben met 11 volwassenen en 2 kinderen gegeten van een buffet wat genoeg zou moeten zijn voor 15 volwassen personen (=minimale bestel hoeveelheid). Er was maar één bord carpaccio voor 15 personen! En ook de hoeveelheid gehaktballetjes hield niet over. Ik heb me geschaamd voor de gasten en zelf ingehouden met opscheppen. Gelukkig hadden we zelf nog wat in huis. Ik had gehoopt een goede cateraar te vinden in de buurt maar dit was absoluut de laatste keer dat we hier bestellen.
Beveelt niet aan
19 August 2024
A
Susteren
Door een onvoorzien sterfgeval waren we 1 dag te laat met annuleren van een door ons besteld buffet. Na diverse mails geen reactie van Dohmen.. Na 2 telefoontjes van onze kant, kregen we te horen dat het “jammer” was, maar dat we geen geld terug kregen. We hebben er geen woorden voor, misschien 1: schandelijk!!
Beveelt niet aan
28 June 2024
Laura de Jongh
Geleen
De service is altijd top, geen moeite teveel. Heerlijke maaltijden!
Beveelt aan
24 December 2022
Cindy
Nieuwstadt
Voor familieweekend de bbq laten verzorgen door Dohmen,het werd keurig op tijd geleverd de communicatie was goed het vlees was super lekker en ook de salades,zeker voor herhaling vatbaar bedankt,top grt fam Senden
Beveelt aan
11 September 2022
Roy
Landgraaf
Wij hebben genoten van uw heerlijk Italiaans buffet. Zowel de vleeseters als de vegetariërs. Goed verzorgd, ruim voldoende eten en netjes op tijd het eten warm bezorgd! We konden gelijk eten.
Beveelt aan
28 August 2022
Birgit
Amstenrade
Ons buffet werd keurig op tijd bezorgd. De hoeveelheden waren meer dan voldoende en zeer vers en smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Top!
Beveelt aan
1 August 2022
Monika
Beekdaelen
Hadden een familieweekend met Pasen in Limburg. En komen zelf uit Brabant. Vandaar dat we een Paaslunch besteld hadden. Nou geen spijt van hoor! Alles prima verzorgd en voor iedereen genoeg. Mooi op de tijd geleverd die we aangegeven hadden. Prima service. Bedankt hoor!
Beveelt aan
21 April 2022
M Geerts
Terheijden
Ondanks onze late aanmelding heeft Traiteur Dohmen er toch voor gezorgd dat wij op 2e paasdag een heerlijke paasbrunch hadden.
Beveelt aan
19 April 2022
René
Born
Hebben bij mij alles tot de puntjes verzorgd en tegen een goede prijs.
Beveelt aan
5 March 2022
Huub
Pey-Echt
Voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
5 March 2022
Indy
Maastricht
Heerlijk gegeten van het buffet dohmen exclusief
Beveelt aan
5 March 2022
Jan
Richter
Heerlijk buffet gekregen voor onse familie dag
Beveelt aan
5 March 2022
Dennis
MAASTRICHT
Heerlijke barbecue besteld bij traiteur dohmen inclusief bediening dranken en verhuur materialen Alles is super naar wens verlopen onze gasten waren zeer tevreden fijn contact met wesley de eigenaar
Beveelt aan
5 March 2022
Angelo Van der weert
Geleen
Wij hadden een uitgebreid koud buffet met warme ham en zalm voor 10 personen. Alles was vers bereid en ruime porties. Meer dan voldoende voor iedereen. Alles volgens afspraak geleverd en weer opgehaald. Echt een aanrader!
Beveelt aan
4 March 2022
R S
Gronsveld
Wij hadden het Hollands buffet en het dessertbuffet. Super kwaliteit. Alles vers gemaakt. Dankjewel! Onze Abraham had een geweldige avond.
Beveelt aan
2 March 2022
Rieneke van Hees
Uden
We hadden een uitgebreid buffet, geheel naar onze wensen samengesteld. Het werd op tijd bezorgd, alles zag er mooi verzorgd uit en smaakte heerlijk. We komen een volgende keer hier weer terug!
Beveelt aan
28 February 2022
Ingrid
Urmond
Wat leuk om op de site van Hapjes aan huis te zoeken naar een geschikt buffet voor ons familieweekend. Er was volop keuze en je kon het zo luxe maken als je wilde. Uiteindelijk had ik samen met mijn zus de keuze gemaakt voor een Thais buffet. Het eten werd verzorgd door Traiteur Dohmen en kwam ruim op tijd. Nadat alles was neergezet, werd er uitgelegd wat de bedoeling was. Mijn familie wist niet wat er was besteld, dus dit was een leuke verrassing. De 6 warme gerechten waren zeer divers en zaten in grote bakken die de gehele tijd goed warm bleven. De koude gerechten waren een lekkere aanvulling. Iedereen heeft niet alleen smaakvol gegeten van de zes verschillende gerechten er werd zelfs tweemaal opgeschept! Ondanks dat onze familie over zes grote eters beschikte, was er eten over. Kortom een echte aanrader!
Beveelt aan
28 February 2022
Saskia
Enkhuizen
Heerlijk buffet, netjes en “bedrijfsklaar” bezorgd!
Beveelt aan
31 January 2022
Ton
Maasbree
Het eten werd keurig netjes verpakt en op tijd geleverd. De op te warme gerechten zaten perfect opgemaakt in stevige magnetron bakken. Het was gewoonweg zeer goed verzorgd met uitstekende opwarminstructies die exact klopten. Alsof je net zelf het eten vers had bereid. De opgemaakte koude schotel was echt een plaatje om te zien. Alles was even lekker. Ook een prima samenstelling van het Kerst dinerbuffet. Alles klopte eraan. Ook onze gasten waren heel enthousiast. We zouden dit zo weer bestellen. We bevelen het graag aan iedereen aan.
Beveelt aan
27 December 2021
Juanita
Venlo
Heerlijk gegeten met de familie met kerst wij zullen volgend jaar weer bij jullie bestellen
Beveelt aan
27 December 2021
Jan
Buchten
Eten is echt van goede kwaliteit en heel erg lekker. Ook nadat het nog even in de warmhoudschalen had gestaan was het echt nog goed. Het werd precies op tijd gebracht en kort toegelicht hoe het warm te houden. Super!!
Beveelt aan
27 December 2021
Maryse
Grubbenvorst
Alles zeer naar wens geweest. Iedereen vond het erg lekker. Gezellig samen creatief alles opwarmen en uitvogelen wat wat is. Men was verbaast dat ondanks het opwarmen, de kwaliteit goed bleef. Thanks.
Beveelt aan
27 December 2021
Jan
Boxtel
Voltaweg 24c
6101XK Echt
Branch
Horeca, Food
Specializations
Catering, Evenementen
Webshops