Perfecte service

Vriendelijk en kennis van zaken

Prettig in omgang & korte lijnen

Ik heb de aankoop van mijn scooter als heel prettig ervaren! De mensen zijn vriendelijk en met name Bobby heeft mij zeer goed geholpen. Ook tijdens de lockdownsluiting was hij per mail zeer goed bereikbaar om een probleem met de app-koppeling op te lossen. Zelfs na 20:00 uur kreeg ik nog snel antwoord op mails die ik pas een dag later had verwacht. Mooie winkel en goede service tot nu toe!

Top service !

Ik was al langere tijd op zoek een scooter , uit eindelijk gevonden in de Niu Store Amsterdam Oost . Werd super ontvangen en goed geïnformeerd over alle modellen , uit eindelijk mijn keuze gemaakt en kon door de snelle levering de zelfde week nog de weg op.

Klant vriendelijk, service gericht en kennis van zaken

Werd zeer plezierig ontvangen. De vragen werden kundig en zakelijk beantwoord waarbij duidelijk werd meegedacht om aan mijn wensen te kunnen voldoen zodat het beste product binnen dit kader geoffreerd kon worden.

Top super geholpen

Fijne kerel goed advies en super merk

Topervaring! Bobby en zijn team regelen alles soepel en keurig. Aanrader!

...

Goede service en vriendelijke eigenaar

Fantastisch. Geweldige service!

Super goed geholpen.

Goede service en samenwerking tussen NIU stores

zeer prettige ervaring bij de aankoop

Prima ervaring en mooi zaak!

Fijne verkoop

Bij aankoop nieuwe scooter goed advies en blij zijn om elektrisch te rijden

Prima geholpen en met plezier een scooter gekocht

Prettige sfeer en professioneel bedrijf met persoonlijke aandacht. Ik denk vooruitlopend door alleen elektrische scooters aan te bieden. Enkele weken geleden waren we al een keer langs geweest en werden we goed geinformeerd. We hebben heel internet bekeken en kwamen alsnog bij deze dealer terecht. We hebben een NIU voor een eerlijke prijs gekocht met de ondersteuning van een dealer die zijn tijd vooruit is. Kortom, tot op heden (scooter hebben we net een paar dagen) zijn we zeer tevreden.

Heey Arjan, het was leuk jullie in de winkel te mogen ontvangen. Succes met het behalen van je zoon zijn rijbewijs en veel veilige kilometers toegewenst. Groetjes Niu Store Amsterdam Oost

Superblij met service en prijs!

Ik heb een bijna nieuwe NIU GT kunnen kopen met een hoop accessoires voor een hele goede prijs. Daarbij werd ik vriendelijk geholpen, en kreeg daarnaast goede uitleg en advies. NIU Store Amsterdam Oost ligt niet in mijn regio, maar ik kom er absoluut terug.

Vakbekwaam reageert snel en gewoon een leuke winkel

Verkopen een product van hoge kwaliteit, met geniale service!

Mooi showroom met alle NIU modellen met zeer aardige medewerkers, de service was ook na de aanschaf van de scooter super. We waren een accessoire vergeten en dit werd achteraf kosteloos bezorgd en geïnstalleerd. Bedankt!

Excellente service

Ik heb lang zitten twijfelen tussen een Vespa met een benzinemotor of een elektrische scooter. Ik heb diverse scooterwinkels bezocht en het voelde gelijk goed toen ik bij Niu Store Amsterdam Oost binnen kwam. Ik kreeg een lekker bakje koffie en ik kon al mijn vragen stellen en die werden inhoudelijk goed beantwoord. Ik heb de volgende ochtend mijn Niu UQI besteld. Deze was op voorraad en kon ik aan het einde van de dag al ophalen! Jullie hebben er zeker een vaste klant bij. Bedankt team Niu en veel succes met je mooie zaak!