Superleuk

Mijn vriendin was superblij met haar cadeaubox. Leuke spulletjes voor de baby!! Dit is nu mijn 3de box wat ik heb besteld. Zeker een aanrader!!

Hele mooie box voor een hele mooie mama

Snelle super service

Goede communicatie en een mooi cadeau. Netjes ingepakt. Ben er blij mee om cadeau te geven, voor mijn eerste kleinkind.

Mooie spullen

Superleuke mooie producten van goede kwaliteit

Een echte verrassing en wat een mooie spulletjes heel erg blij mee

een fantastische cadeaubox voor een nieuwe papa besteld en zag er geweldig uit.

Kan niet beter, snel geleverd, mooie producten en zag er heel verzorgt uit.

Leuk en hip bedrijf en een feest om uittepakken.

Zelf heb ik een keer een pakket mogen ontvangen en ik heb 2 keer een pakketje zelf samengesteld en opgestuurd. Heel netjes naar een ander adres ik werd op de hoogte gehouden van status. Word snel verzonden. Assortiment is heel leuk en wisselend voor ieder wat wils. Echt een aanrader!

Leuke items, snelle levering

Hele leuke items en heel leuk dat het in een box wordt ingepakt. Echt een feestje om te krijgen en geven. Snelle levering, heel tevreden

Een box besteld voor de genderreveal van een vriendin. De website werkt makkelijk. Ik heb zelf de box samengesteld op "advies" van de website. Leuke doos + kaartje erbij gedaan. Op tijd bezorgd en het zag er super leuk uit! Voor een kraamcadeau zou ik zeker hier even kijken.

Hip

Superleuk ingepakt! Leuk handgeschreven kaartje! Leuke indeling! Leuk om cadeau te geven en te krijgen!

Wij hebben dit cadeau gedaan aan een bevriend stel die hun eerste kindje gekregen hebben. Ze waren zo blij en dankbaar! Wij verwachten nu zelf onze 4e, kan een hip&mama-box iedereen aanraden ;)

Super snelle service

Vanwege een verdrietige gebeurtenis in de familie wilde ik graag met spoed een bestelling plaatsen. Ze hebben ervoor gezorgd dat mijn product binnen een uur klaar was en dezelfde dag verzonden kon worden.

Super mooi en degelijke blokken

Voor 2 nieuwe mannetjes deze blokken besteld en de moeders waren er heel blij mee. Ze zijn groot, degelijk en mooi afgewerkt. Beide kleuren groen zijn erg mooi. Leuk kraamkado wat ik waarschijnlijk vaker ga geven.

De artikelen zijn geweldig en de service is uitmintend

Leuke producten, snelle levering

Leuke producten, snelle levering

Suoer

Een mooie box voor mijn zwangere zusje samengesteld bij jullie en wat is die gaaf geworden! Ruime keus, en fantastisch leuk ingepakt! Erg blij mee!

Kan niet beter!

Overzichtelijke site, gemakkelijk te bestellen, prima hulp / aangenaam contact nadien.

Leuke, gepersonaliseerde producten en snel geleverd.

Alweer een super mooi zelf uitgekozen kraamcadeau box kunnen maken. Heel fijn dat je kant en klare boxen kan uitkiezen, maar ook zelf je box kunt samen stellen!

Superleuke spulletjes van goede kwaliteit. Wanneer iets buiten hun schuld niet goed is, is de service ontzettend goed. Bestel zeker vaker ☺️

Mijn bestelling was snel geleverd. Mooie producten. Ben dus heel tevreden met mijn opa en oma spullen

TOP

Hele leuke producten en verpakking!

Topservice!

Duidelijke site, eerlijke prijzen, en als je vragen hebt krijg je snel antwoord! Zeer tevreden!

Super !

Heel fijne site om te bestellen en het cadeautje was super mooi verpakt!

Super leuke box

Met handige selectie op kleur en/of geslacht. Erg leuk om te geven én krijgen ;)

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?