amazing

I received a customized newborn box, and it’s so beautiful, words can’t do it justice. The craftsmanship is impeccable, and every detail is perfect. It's a true work of art, capturing the essence of love and care. I'm absolutely in awe of its beauty and quality.

Mooiste herinneringsdoos

Mooiste doos om mijn dochter haar eerste dingen in te zetten als herinnering voor later! Alsook het naambordje is prachtig! Zo blij ermee!

Fantastisch product!

Snelle levering van de bestelling en kwaliteit is erg goed! Voor degene die het van ons kreeg was het ook een erg mooi, leuk en origineel geschenk. Aanrader!

Leuke gepersonaliseerde cadeautjes

Lekker dichtbij ons dus zelf opgehaald in het magazijn, fijne optie! Vriendelijk geholpen en snelle levering. Ik heb het uiteindelijke product nog niet gezien want het cadeau moet nog worden gegeven en de verpakking was te leuk om te gluren!

Snelle levering en de box ziet er super uit.

Super scherpe foto kwaliteit op prachtig hout!

Onwijs leuk om als cadeau te geven, echt heel blij mee! Foto was scherp op het hout en het handgeschreven kaartje maakte het helemaal af. Dankjewel voor de snelle en vooral liefdevolle service! Zeker een aanrader.

Super mooie producten! Erg tevreden en goede kwaliteit. Zal het zeker aanbevelen aan anderen.

Helemaal perfect!

Heel mooi geworden we zijn er super blij mee

Goede service en prachtige producten

Ben met een kraammand bezig voor mijn dochter. Heb zulke leuke spulletjes gekocht . Levering ontzettend snel. En prachtige producten

Mijn ervaring bij Hip&Mama box is uitstekend. Snelle en goede service. Het product dat ik gekocht had, was precies omschreven zoals op de website en in het echt zag het er ook goed uit. Precies wat je er van verwacht en een mooie en goede kwaliteit. Ik zou het iedereen aanraden om hier te gaan shoppen. Echt waar voor je geld!

Leuke bestelling, snelle levering

Vader/opa-dag cadeau besteld. Bestelling was snel geleverd en de producten zien er erg leuk. Ga zeker vaker hier kijken als ik nog een keer opzoek ben naar cadeautjes

Hele leuke spullen.

Heb hier al 3 x wat besteld. En elke keer met het gegeven kado en mooie lach op t gezicht van diegene waar voor het bestemd was.

Snelle en goede levering

Erg blij mee! Ziet er mooi uit en de levering was snel.

Mooie producten, snelle levering

Als Kraamcadeautje heb ik nu al een paar keer de XL naamblokken besteld. Het zijn mooie blokken, ze worden snel geleverd en altijd leuk ingepakt. Leuk cadeautje om te geven en te krijgen!

Uitstekend!!

Snel geleverd, en artikel kwaliteitseisen heel goed

Mooi uniek geschenk

De knutselbox is vrij groot dus er passen heel wat spulletjes in. De opdruk is erg mooi, zo creëer je een uniek geschenk. Er waren mooie prints om uit te kiezen.

Snelle levering + mooie body’s

Hele mooie body’s, mijn ouders en schoonouders waren enthousiast dat ze het nieuws van mijn zwangerschap op deze manier te weten zijn gekomen!

Bedankt voor je mooie review, Jana! Wat leuk dat je je ouders en schoonouders zo hebt kunnen verrassen :) Liefs, Suzan Hip&Mama box

Mooie Box

Bedankt voor je mooie review, Francien! Helemaal top :) Liefs, Suzan Hip&Mama box

Echt een te leuke webshop met top service, wil alles wel hebben!

Voor een vaderdagcadeau wilde ik graag een iets andere tekst en had een bericht verstuurd via Instagram met de vraag. Ik kreeg snel antwoord, en direct de uitleg hoe ik kon bestellen met de aangepaste tekst. Daarnaast heb ik nog een gepersonaliseerd babyboek gekocht, twee echo doosjes en een borstel. Daar heb ik het maar even bij gelaten maar ooooh wat een leuke shop! Ik wil eigenlijk alles wel hebben! Mensen in omgeving zou ik jullie shop zeker aanraden! En dit was zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie heb geshopt!

Bedankt voor je mooie review, Shayenne! Wat ontzettend leuk dat je zo enthousiast bent :) Super dat je zo blij bent met de ontvangen producten. En we zien je dan ook graag weer een keer terug! Liefs, Suzan Hip&Mama box

Zeer mooie box en snelle levering

De box is precies zoals de foto's en de naam is erg mooi bewerkt. Fijne kist die goed open en dicht gaat, waar hij hopelijk nog jaren plezier van heeft.

Bedankt voor je mooie review, Siep! Wat fijn dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat. Nog heel veel plezier ervan! Liefs, Suzan Hip&Mama box

Super mooi vaderdagcadeau

Het wordt snel geleverd en heel mooi ingepakt. Ik raad het iedereen aan om hier te bestellen.

Bedankt voor je mooie review, Yvonne! Wat leuk om te horen :) Graag een keer tot ziens op onze website. Liefs, Suzan Hip&Mama box

leuk

Super leuk product en mooi gemaakt Ben r heel blij mee

Bedankt voor je mooie review, Manuela! Helemaal top :) Liefs, Suzan Hip&Mama box

TOP!!

Hip&Mama Box is een absolute aanrader! Ik heb hier nu al enkele keren besteld en ben steeds zeer tevreden. De producten zijn van hoge kwaliteit, de service is uitstekend en de leveringen zijn altijd snel en netjes verzorgd. De zorgvuldig samengestelde boxen maken elke bestelling een feestje. Ik kijk er steeds weer naar uit om hier te shoppen!

Bedankt voor je mooie review, Esra! Wat fijn dat je een terugkerende klant bent en dat je ook elke keer zo tevreden bent :) Graag weer tot de volgende keer ;) Liefs, Suzan Hip&Mama box

Ik vond het heel erg leuk om een papa to be pakketje te bestellen en om het te ontvangen. Alles is helemaal net aangekomen en ik kan niet wachten om mijn vriend samen met de kleine in mijn buik te verrassen!

Goed!

Nu twee keer een geboorte plank met sterrenbeeld gekocht! Erg mooi!

Bedrijfsgegevens

Kruiswijk 14 D

1761 AR Anna Paulowna

[email protected]

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.