Geweldige mooie jungle box

Gepersonaliseerde stoere romper met mutsje, helaas was het mutsje niet passend maar na contact is dat meteen opgelost. Binnen 1 dag geleverd, super service, heel blij mee en ik zal hier vaker bestellen.

Snelle en vriendelijke service!

We hadden op korte termijn een cadeau nodig. We vonden op jullie website een ruime keuze met mooie cadeaus. Het werd snel bezorgd en degene voor wie het cadeau was, was er erg blij mee! Dank daarvoor!

Mooi product!

Ik bestelde een mok om cadeau te geven. Deze was exact zoals afgebeeld op de site én kwam dan nog eens mooi verpakt in een cadeau doosje.

Prachtig!

Snelle levering en precies wat ik wilde.

De inhoud van het opgestuurde boekje bleek onjuist. Dat is heel snel hersteld en binnen twee dagen had ik het nieuwe boekje binnen. Een leuk cadeau van mooie kwaliteit.

Snelle levering.

Het cadeautje kon zo gegeven worden, was mooi ingepakt!

Geweldig heel erg mooi geworden!

Keurige verzending

Het item was goed verpakt en vlot bezorgd. Het product zelf is geheel naar wens gemaakt en ziet er goed uit.

Ik heb de geweldige blokken set gekocht voor mijn beste vriendin en haar pas geboren dochtertje! Ik had jullie een appje gestuurd omdat haar naam met een ï was en jullie hebben mij zo goed daarin geholpen! Heb hem gister aan der gegeven ze vind hem helemaal geweldig en hij staat al mooi in haar kamertje. Deze cadeau’s zijn in 1 woord geweldig om te geven, en krijgen.

Het leukste kado om te geven!

Want wat waren onze vrienden blij :) de doos, waar ik de naam op had laten zetten, gaan ze gebruiken als memorybox, zo mooi vinden z m. Ik vond de website even puzzelen… was zelfs bijna afgehaakt, maar gelukkig doorgezet. Ik heb zelf 2 keer een box mogen ontvangen en vond dat zo leuk dat ik blij was dat ik er nu eens iemand blij mee mocht maken

Leuk cadeau, snel geleverd en erg mooi verpakt.

Ik heb een kraamcadeau besteld en had dit de volgende dag al thuis. Met een mooi gratis kaartje erbij wat ik vooraf kon uitkiezen. Op het kaartje stond heel mooi handgeschreven de tekst voor de ouders die ik vooraf kon opgeven en het was echt heel leuk ingepakt. Ik kon het cadeau dus zo weggeven. Super geregeld.

Wat een ontzettend leuke en mooie box is dit!

"Lieve allemaal, ontzettend bedankt voor het prachtige cadeau!! Wat een ontzettend leuke en mooie box is dit!" Dit was de reactie van onze collega die we een Hip&Mama Box gestuurd hadden, nadat ze bevallen was van een prachtie zoon.

Ik heb al 2 x een cadeaubox bij jullie besteld en heb super enthousiaste reacties ontvangen van de mama’s in spe. Handig dat je zelf je pakket kan samenstellen, heel mooie items van goede kwaliteit en het kan rechtstreeks door jullie geleverd worden. Heel tevreden !

Wat leuk!

Fijne communicatie, snel geleverd en heeeele leuke spulletjes

Echt top

Kraambox de dag erna al geleverd, ontvangers waren ontzettend blij. Heel mooie verpakking. Echt top.

Snel ontvangen, mooi ingepakt

Super service en mooie producten!

Wij zijn echt fan van de houten memorybox! Hebben dit inmiddels al meerdere keren als kraamcadeau gegeven. Per abuis was er bij de laatste bestelling een klein foutje geslopen, maar dit werd keurig met spoed hersteld. De klantenservice nam na afloop nog een keer contact op om te horen of alles nu wel goed was gegaan. Zeker een aanrader!

Super snelle service!

Onwijs snelle service en hele mooie producten! Dikke aanrader dus

Erg goed service. Kon niet helemaal vinden wat ik zocht, dus had een bericht gestuurd. Heel snel reactie en ook hulp bij het uitzoeken van de producten. Daarnaast ook snelle bezorging. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een leuk zwangerschaps-/kraamcadeau.

Bedankt voor je mooie review, Milou! Wat fijn te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij het vinden van een leuk cadeau! Hopelijk is de ontvanger er net zo blij mee :) Liefs | Hip&Mama box

Niet veel belovend

Het kaartje dat ik geschreven had zat er niet bij . De ontvanger had geen idee van wie dit kado kwam .

Bedankt voor je review, Brigit! Wat vervelend dat je een teleurstellende ervaring bij ons hebt gehad. Als je er een gratis kaartje bij besteld hebt en de tekst erbij hebt aangegeven dan hadden we dat uiteraard mee moeten sturen, onze welgemeende excuses hiervoor. De ontvanger had ook altijd even contact met ons op kunnen nemen. Ik hoop wel dat de ontvanger heel blij was met het cadeau! :) Liefs, Suzan | Hip&Mamabox

Super service, prachtige producten en snelle levering.

Ik wilde graag een gepersonaliseerde bewaarbundel met een logo. Dit bleek te kunnen en ze dachten graag mee. Meerdere opties werden direct geboden en de perfecte versie zat erbij! Deze werd de dag erna al geleverd. Het ziet er ontzettend mooi uit. Top service!!!

Bedankt voor je mooie review, Krystle! Het was leuk om je te helpen met het vinden van een gepersonaliseerde bewaarbundel. Wij wensen je heel veel plezier ermee! Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Super! Persoonlijk, snel, doen er alles aan om prachtige producten zo goed mogelijk te leveren!

Super!!

Bedankt voor je mooie review, Lieke! Wij doen ons best :) Graag gedaan ! Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Super babyboek!

Hele mooie babyboeken besteld om de eerste mooie herinneringen van onze kleintjes in vast te leggen. Snelle levering en ingepakt als een kadootje :)

Bedankt voor je mooie review, Hester! Heel erg veel plezier met het invullen ervan :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Prachtig afgewerkt houten naamplaatje!

Bedankt voor je mooie review, Jessica! Wat fijn dat je zo tevreden bent met je product. Wij wensen je er veel plezier van! Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Perfecte afhandeling, precies zoals ik het wenste!!

Bedankt voor je mooie review, Annie! Helemaal top! Graag gedaan :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?