Goed en super snel!

De memorybox die wij besteld hebben voor ons neefje ziet er echt volgens verwachting uit. Makkelijk uit te zoeken en te bewerken op de site. En daarnaast is hij ook nog eens super snel geleverd! Boven verwachting!

Bedankt voor je mooie review, Lisa! Wat fijn om te horen, heel veel plezier ervan :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Superblij met mooie geboorte-cadeaubox met naam

Keurig stevig verpakt ontving ik de geboorte-cadeaubox met naam voor mijn pasgeboren kleinzoon. Gevuld met babykleertjes; dochter was er heel blij mee.

Bedankt voor je mooie review, Els! Jij blij, ontvanger blij, wij blij :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Prijs

Ik heb de spaarpot met naam van 15- besteld. Het product was kleiner naar mijn verwachting. De prijs vond ik daarom te hoog in verhouding met het product.

Bedankt voor je review, Wat ontzettend vervelend dat het eindresultaat niet is wat je ervan gehoopt had. :( Dat is niet onze bedoeling geweest uiteraard. Het is niet een kant-en-klare spaarpot die we leveren maar er zit ook nog productietijd aan vast aangezien we het spaarpotje moeten personaliseren natuurlijk. De afmeting van het spaarpotje staat overigens wel ook vermeld bij het product op de website! Hopelijk heb je er evengoed plezier van! Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Blij

Snelle bestelling en mooie prijs!

Top !

Heel mooi verpakt ontvangen

Super tevreden

Correcte levering, juiste informatie en goed overzicht. Werkelijk top.

Mega leuke webshop

Praterige webshop met leuke cadeautjes. Ik heb een memory box besteld met daarin een kraamboek. Beide waren van goede kwaliteit en zagen er prachtig uit. Het cadeau werd verstuurd met een hand geschreven kaart. Dat maakte het erg persoonlijk. De ontvanger was erbij mee.

Super mooie box

Ik zal zeker anderen eens aansporen om eens een kijkje te nemen bij Hip&Mama .

Super Naambordje

Heel leuk naambordje en kleefde van de eerste keer goed vast.

Beetje weinig, maar ziet er leuk uit

De box ziet er leuk uit, mooie producten. Echter had ik voor 50 euro wel iets meer verwacht dan een hydrofiele doek, een knuffel, pantoffeltjes en een kistje.. inhoud een beetje aan de krappe kant als je het mij vraagt. Is wel erg leuk om te geven!

Mijn keus viel gelijk op jullie mooie producten en geen spijt van gekregen!

Een ruime keus in het assortiment, met prachtige producten waar moeilijk een keuze uit gemaakt kan worden. Alles is mooi! Blij met mijn aankopen en de ontvangers van de cadeaus ook!

Fantastische service!!!

Heel vriendelijk en super correct!!!

Superleuk schoolfotoboek

Mooi boek met houten kaft! Erg leuk dat je de naam van je kind erop kan laten zetten. Genoeg ruimte om foto's te plaatsen en tekst te schrijven. Al met al een top boek!

Origineel cadeau

De babybox zag er precies uit zoals op de foto en ook nog mooi gegraveerd met naam. Vlotte bestelling en snelle levering!

Mooi product en snelle verzending

Product is zoals omschreven. Mooi afgewerkte spaarpot en snel verzonden. Erg blij mee!

Door een foutje van internet de verkeerde opdruk gekregen. Dit snel kunnen communiceren en alles is super snel en netjes opgelost. Helemaal blij met de memoryboxen!

Bedankt voor deze mooie review, Kim! Wat super te horen dat je helemaal blij bent met dit design en fijn dat we dit hebben kunnen oplossen voor je :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Teleurstellende service

Vrienden van mij zijn voor het eerst ouders geworden. Kraamcadeau (box) met een persoonlijke kaart besteld, direct afgeleverd bij de nieuwe ouders. Komt het pakket aan, zonder een persoonlijke kaart. Vrienden wisten niet van wie het cadeautje afkomstig was. Ik belde met de klantenservice. "Ja, jammer, wij kregen niets door" (terwijl ik toch echt een persoonlijke tekst heb getypt tijdens de bestelling en die ook tijdens de bevestiging heb gezien). Foutje kan gebeuren, maar toen ik belde, kreeg ik totaal niet het gevoel dat het ze iets kon schelen of dat ze bereid waren iets te doen om het goed te maken. Het cadeau is wel in de smaak gevallen, maar wel heel erg raar dat ik de ouders moest appen om uit te leggen dat het pakketje van mij afkomstig was. Heel raar dat de dame die ik sprak zo onverschillig was. "Ja, wij kunnen er ook niets aan doen". Hele slechte service.

Hi Boris, Wat jammer te horen dat je niet helemaal tevreden bent nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst. Uiteraard is het nooit onze bedoeling geweest om je als klantenservice zijnde onverschillig te woord te staan. Wij helpen onze klanten doorgaans graag. Erg vervelend te horen dat de tekst voor op het kaartje voor de ontvanger niet goed was doorgekomen in de bestelling anders hadden we dat uiteraard overgenomen. Dát maakt het cadeau juist zo persoonlijk, maar fijn te horen dat de ontvanger blij was met het cadeau :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Echt perfecte service!

Dankzei de geweldige service hebben wij net op tijd door een spoed verzending de bekendmaking kunnen doen van onze toekomstige baby! We zijn Sanne van Hip&Mama echt ontzettend dankbaar hiervoor! En voor het prachtige kistje!

Het was niet teveel om ontwerp eens te hermaken . Snel en correct geleverd ..

Mooie producten voor herinneringen voor nu en later.

De memory box zijn zo mooi afgewerkt en een feest om te geven.

Snelle levering!

Snelle levering voor een gepersonaliseerd kado.

Leuke/mooie site en producten

Leuke shirts variatie en mooi van kwaliteit. Tip die ik al heb door gegeven. Vermeld kleur shirt op foto, ik heb door deze onduidelijkheid niet de kleur die ik had gedacht. Verwarring tussen sand en naturel

Topbediening

Steeds blij met een pakket van Mamabox!

Bedankt voor deze mooie review, Ida! Wat fijn dat we je elke keer weer blij maken :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Weinig waar voor je geld

Ik bestelde voor ons zwangerschapsaankondoging 3 schattige houten kadertjes om een echo in te steken. Ik ging er vanuit dat voor zo’n prijs die echt een foto kadertje was. We kregen enkel een houten plaatje opgestuurd zonder voetje of iets om de echo aan te bevestigen. Met andere woorden moest je dus gewoon maar de echo met plakband aan de achterkant plakken en hopen dat de mensen het houten plaatje gewoon ergens tegen konden zetten.. We sturen alles terug en bestellen ergens anders voor dezelfde prijs een leuke cadeautje, wat een teleurstelling.

Hi Charley, Wat ontzettend vervelend te horen dat je niet tevreden bent met je ontvangen producten. Dat is natuurlijk niet wat wij willen. Je hebt een aantal echofotoframes bij ons besteld en de naam zegt het al wel een beetje, het is een frame en niet een lijstje. Ook communiceren wij het volgende op onze website bij het product: "Exclusief bevestigingsmateriaal voor je echo/foto. We raden fotoplakkertjes of dubbelzijdig plakband aan om in de hoekjes van je echo of foto te plakken." Ondanks je teleurstelling hopen wij je toch nog een keer terug te zien op de website. Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Top ervaring super vlotte bestelling en snelle levering, prachtige box

Prachtige stevige box. Bedrukking van de naam is echt prachtig. Ons eerste idee is om de box uit te stallen op de babyborrel om de enveloppen in te bewaren, nadien zal de box dienen om herinneringen in te bewaren.

Kruiswijk 14 D

1761 AR Anna Paulowna

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.