Snelle levering meer verwacht van het inpakken

Leuke spulletjes, sneller levering en leuk idee van zo’n box. Maar voor 2,- extra zo’n box te krijgen had ik meer verwacht dan een kartonnen doos met wat snipper er in. Dat vond ik jammer.

Goede service, snelle levering

snelle levering!

Top origineel cadeau.

Leuke originele items en super fijn dat je ook een box naar eigen style kan samenstellen. De opties om ook items te kunnen personaliseren met de baby zijn of haar geboortegegevens maken het cadeau nog persoonlijker. Het cadeau werd dan ook heel dankbaar ontvangen.

Bedankt voor je review Vanessa! :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Super snelle goede service.

Heel fijn en makelijk om cadeau te geven nu je niet echt op kraamvisitie kan gaan. Leuk dat je zelf je bpx mag samenstellen zo is er voor elke budget een passend cadeau. Breed assortiment en goede producten.

Hi Hakan, Super leuk om te horen dat je zelf een box heb samengesteld, wij vinden het altijd super leuk om te zien welke spullen onze klanten nou leuk bij elkaar vinden passen. Bedankt voor je review! :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Uniek

De producten die jullie verkopen zijn uniek en een plezier om kado te geven

Hi Corry! Bedankt voor je leuke reactie :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Leuke, originele cadeaus en een snelle service!

Ik was op zoek naar een leuk, origineel cadeau om te geven. Bij Hip&Mama box had ik keuze genoeg aan leuke cadeautjes voor jonge ouders. Ik kon het cadeau ook laten bezorgen bij de nieuwe ouders, zeer handig in deze tijd!

Bedankt voor je leuke review Ilse! :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Super leuke geschenken!

Erg overzichtelijke webshop met originele geschenken. Verzending gebeurde erg snel! Heel tevreden!

Hi Melissa, Wat leuk om te horen dat je onze website zo leuk vind en tevreden bent over onze verzending! Liefs, Kim | Hip&mama box

Goede producten

Goede producten, mooi ingepakt, klaar om als cadeau te geven Enkel dure verzendkosten naar Belgie

Met aandacht samengesteld en ingepakt.

Ik vond de service heel goed, want vriendelijk en snel. De boxen die ze verkopen hebben een leuke samenstelling en er zitten mooie producten in.

Hi Anne, Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en natuurlijk over onze producten! Liefs, Kim | Hip&mama box

Top service en assortiment!

In deze toch wel gekke tijd waarin gezellig op kraambezoek niet vanzelfsprekend is, is het door Hip&Mama Box toch mogelijk om een super leuk kado te laten bezorgen, je kunt de boxen geheel naar eigen smaak en wens vullen en hun zorgen voor een toffe aankleding en snelle bezorging.

Bedankt voor je review Patricia! Ik hoop dat de ontvanger erg blij was met haar cadeau box! Liefs, Kim | Hip&mama box

Super service en hele leuke spullen!

Zelf een box samengesteld als cadeau voor de baby van een collega. Ze hebben echt hele leuke en schattige spullen en het wordt ook nog eens super leuk ingepakt! Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Wat leuk om te horen Laura! Wij doen erg ons best om van elk pakketje een feestje te maken :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Met de corona nog meer een aanrader. Snel, mooi verpakt en kwaliteit.

Hi Wendy, Bedankt voor je leuke review! Liefs, Kim | Hip&mama box

Zeker de moeite voor te bestellen

Veel toffe producten om cadeau tegeven. Leuk ingepakt en rappe service. Zal zeker nog eens bestellen hier

Hi Tanja, Wat goed om te horen dat je zeker nog een keer bij ons wilt gaan bestellen en je blij bent met onze service! Liefs, Kim | Hip&mama box

Weer een geweldige verrassing

De box bij mijn eerste zwangerschap cadeau gehad. Natuurlijk kan dexe zwangerschap een abonnement niet ontbreken! Hele leuke en handige spulletjes voor als straks onze tweede mini er is. Ik beveel jullie bij veel mensen die zwanger zijn aan!

Hi Shana, Wat leuk dat je zo blij bent met het abonnement! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Originele cadeaus van hoogwaardige kwaliteit.

Orginele cadeaus en leuk ingepakt. Ziet er verzorgd uit.

Bedankt voor je review Marit! Liefs, Kim | Hip&mama box

Super leuk pakket

Een ontzettend leuk pakket om cadeau te geven met prachtige merken!

Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met het pakket Marjolein! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Leuk vrolijk servies!

Het servies voor opa en oma was mooi en leuk verpakt! Met een leuk handgeschreven kaartje erbij! Het pakketje was snel geleverd! Fijn.

Bedankt voor je review! :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Prachtige cadeaus en goede service

Er is een uitgebreid assortiment met prachtige cadeaus om te geven. Kwaliteit van de producten is top. Ook bestellen en contact over de bestelling is gemakkelijk. Medewerker was zeer klantvriendelijk en er was een korte responstijd.

Hi Sylvia, Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice, wij doen erg ons best om zo veel mogelijk bereikbaar te zijn! Liefs, Kim | Hip&mama box

Een cadeautje om naar uit te kijken!

Ontzettend leuk om gedurende je zwangerschap telkens een leuke cadeaubox te ontvangen met vele verschillende producten! Ik keek er elke keer naar uit!

Hi Lenie, Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo blij bent met de boxen die je heb gekregen! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Leuke spullen

Leuke en hippe spullen, fijn is dat de kwaliteit goed is.

Wat fijn dat je zo blij bent met de spullen! Liefs, Kim | Hip&mama box

Uitstekend!

Tot nu toe twee keer een pakket besteld. Super snelle verzending en kwalitatief goede producten. Zeker een aanrader;)

Bedankt voor je review! Liefs, Kim | Hip&mama box

Mooie producten en goede service

Het is elke 2 maand weer een aangename verrassing wat mijn vriendin in haar box krijgt. Het zijn stuk voor stuk leuke, unieke en mooie dingen die onwijs bruikbaar en tof zijn. Daarnaast is de service super, vriendelijk en efficiënt. Zeker een aanrader

Wat leuk om te horen dat je onze boxen uniek en mooi vindt! Wij doen erg ons best om er elke keer weer voor te zorgen dat het een verassing is! Bedankt voor je review! Liefs, Kim | Hip&mama box

Ik ben erg blij met de XL naamblokken en de overige bestelde artikelen. Het is een mooie kwaliteit, leuk ingepakt en snel opgestuurd. Ik ben tevreden!

Hi Anita, Super leuk hé zijn de blokken! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Top service en super gave spullen!

Pakket super snel en zorgvuldig ontvangen. Nu al blij mee, op naar de volgende pakket!

Hi Senem, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | Hip&mama box

De attentie werd zeer gewaardeerd

Eenvoudig en verzorgd een cadeau voor een collega laten bezorgen.

Bedankt voor je review Infradata! :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?