Zeer mooi, stijlvol geschenkje.

Zeer mooi verzorgde box met mooie inhoud voor de zwangere mama. Goede service, was op 2-3 dagen in huis. Schoondochter was zeer blij met haar eerste cadeautje!

Klantvriendelijk en goede service

Bedankt voor deze mooie review Ciska! Altijd fijn te horen :) Liefs, Suzan | Hip&Mamabox

Prijs kwaliteit absoluut niet in verhouding

10,95 voor een heel klein boekje waarbij de naam er als een sticker is opgeplakt. Geen probleem als het boekje 5,- kost maar voor deze prijs (15,- met verzendkosten) mag je toch wel iets meer verwachten.

Hi Melanie, Wat jammer te horen dat je zo teleurgesteld bent in het boekje. Dat is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Het gaat om een A6 formaat boekje ( die afmeting geven we ook eerlijk op onze site aan) die wij ook moeten inkopen en dan nog de productiekosten die berekend moeten worden dus wij kunnen daar helaas geen € 5- voor vragen. Hopelijk heb je evengoed veel plezier met het invullen van het uitsprakenboekje! Liefs, Suzan | Hip&Mamabox

Snelle levering, leuk persoonlijk cadeau

Cadeau is snel binnen met leuke verpakking. De grootte van de spaarpot viel mij qua grootte wel tegen voor het geld.

Bedankt voor je review, Nikky! Fijn te horen dat je bestelling snel binnen was :) De afmetingen van de spaarpot staan op de site erbij vermeld en de foto's zijn waarheidsgetrouw maar jammer te horen dat jij er een andere voorstelling bij had. Liefs, Suzan | Hip&Mamabox

Super service!

Snelle reacties op vragen, meedenken met de klanten en super service! Helemaal blij met mijn bestelde product.

Super leuke en mooie items, goede kwaliteit en erg leuk ingepakt. Dankbaar voor deze items die ik cadeau ga geven!

Zeer snelle levering van een mooi artikel

Bestellen ging gemaklijk Snelle levering En mooi artikel

Uitmuntend

Website met mooie artikelen, alles gaat vlotjes van bestellen tot ontvangen. Het pakketje zag er prachtig uit en de ouders in spé waren er supergelukkig mee.

Een hele mooie houten memorybox

Heel blij om deze box cadeau te schenken. De ouders van de kersverse baby waren er heel tevreden mee.mooie afwerking

De XL kist besteld. ( herinnering box ) na het overlijden van mijn fransebulldog van 4 jaar. Kan ik hier al zijn spulletjes in bewaren… Met zijn naam & geboorte datum hier op bedankt voor de mooie herinneringendoos, wij zijn er super blij mee… Gr, Elke & Jack *

Uitstekend!

Hele mooie vlaggetjes met de naam van ons meisje besteld! Snelle service, snelle reactie op mailtjes. Ik wilde graag een extra hartje op een vlaggetje, dat was helemaal geen probleem. Ik ben er heel blij mee!!

super service and quality

super aanbiedingen en kwaliteit

Leuk houten bord voor de klus opa besteld. Was mooi ingepakt en goed verpakt. Verzending ook snel!

Super service!

Na de geboorte van onze kleine hebben we een gepersonaliseerde geboorteposter bij Hip&Mama besteld. Hij is onwijs leuk geworden en was ook snel in huis! Ik kan hem zeker aanraden

Weer eens super tevreden, een echte aanrader!

2de maal dat ik besteld heb en nog steeds super tevreden van en super kwaliteit !

Prachtig notitieboek!

Mooie keus, mooie kwaliteit, zeer leuk om te geven aan onze dochter! Die was er ook erg blij mee. De belevenissen van haar met haar pasgeboren dochter Chloë zien we graag tegemoet!

Super leuk rompertje, snelle levering!

Hele leuke website met veel keuze, schattige producten en snelle levering in cadeauverpakking!

Mooi product en snelle levering

Ik heb de geboortekaart bundel gepersonaliseerd besteld. Het is een mooi product en de levering was snel. Super fijn

Prachtig mooi!

Wow wat een prachtig mooie bewaarbox is dit. Het lettertype en de subtiliteit van kleur gebruik is perfect. De service is uitmuntend. Ik heb via de app contact gehad en ik werdt super snel voorzien van een antwoord. De bewaarbox wordt voor onze dochter gebruikt en hier komen haar felicitatie kaartjes in naar aanleiding van haar geboorte. Ik ga hier zeker meer bestellen!

Perfect!

Ik beveel een ieder die ik ken deze geweldige website die vooral unieke en kwalitatieve producten verkoopt voor baby’s, mama’s, vaders, oma’s/opa’s etc. Het handgeschreven kaartje bij elke bestelling dat ik heb gedaan, maakt het nog persoonlijker. Ik heb vorig jaar toen voor mijn pasgeboren dochter houten stapelblokken met naam besteld. Ik krijg zoveel complimenten hierover. Recentelijk heb ik ook voor mijn zoon die in 2021 twee dagen voor mijn bevalling was overleden, precies hetzelfde besteld met zijn naam. Ooit hopen wij nog een kindje te mogen krijgen, waarbij wij zeker unieke producten voor hem of haar zullen bestellen bij Hip en Mama box. Ik hoop heel erg stiekem op een shoptegoed , zodat ik nog iets voor mijn overleden zoon kan bestellen. In elke geval wil ik dit geweldige bedrijf bedanken voor de altijd perfecte en klantvriendelijke service, hier zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Prachtige producten!

Gek op de producten van Hip&Mama Box! Het wordt altijd snel en netjes ingepakt geleverd!

Laat je wel kisten

De uitspraak laat je niet kisten geldt hier zeker niet. Inmiddels al meerdere varianten bewaarkisten voor ons en onze vrienden besteld. Telkens weer een prachtig resultaat. Laat je dus wel kisten:)

Een persoonlijk rompertje besteld en deze twee dagen later al in huis. Zo blij mee!

Echt hele mooie koffertjes!!

Mooie box!

Ziet er goed uit. Op tijd geleverd en mijn vriendin was er erg blij mee!

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.