Een feestje in een doos om te krijgen en te geven!!

Altijd leuk om te krijgen en te geven! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap mezelf een abonnement cadeau gedaan en omdat het krijgen van de dozen altijd een klein feestje was heb ik ondertussen een vriendin en men zus ook al een abonnement cadeau gedaan! Ook de papa box en de tal van andere leuke hebbedingen zijn zeker een aanrader!! Top top top!!!

Super service en goede kwaliteit

Contact via mail wordt snel beantwoord. Goede service en erg vriendelijk. Kwaliteit en de kleur van de producten ook goed, helemaal naar smaak. Ik ga het iedereen aanraden die een leuk en origineel cadeau-pakket zoekt!

Mooi spullen en optijd geleverd

Mooie spullen en leuk dat het en verassing kan zijn en leuk dat je ook wat voor vaders hebt want die word nog wel is vergeten

Wat een top cadeau om te mogen geven

De box was ondanks de mogelijke vertraagde levertijd ivm corona toch snel binnen. De vele keuze opties maakte het ons wat lastig maar het is goed gekomen en de ontvangers waren onwijs blij met de cadeaus. Mooi verpakt en een lief kaartje er bij. Zeker een aanrader als je het lastig vind om zelf wat leuks samen te stellen

We kijken elke maand met veel plezier uit naar de nieuwe box!

Love it!!

Top top top! Mijn vriendin was superblij met de suprisebox! Ik ga vaker bestellen!

Leuke collectie en snelle levering!

Ruime keus, ontzettend leuk dat er een persoonlijk kaartje toegevoegd kan worden en snelle levering! Super leuk om iemand zo te verrassen!

Top product

Hallo, jullie hebben een fantastische lijst met mooie producten. Mijn cadeau was zeer geslaagd. Oma en opa vinden het top.

Wat een leuk concept!

Zelf een cadeaubox samengesteld voor de geboorte van het kindje van een collega. Hele snelle levering en onze collega was enorm verrast!

Mooie producten

Leuke papa box besteld voor daddy to be. Snelle levering en super leuk ingepakt met mijn persoonlijke tekst op een mooie kaart geschreven. Papa tot be was er heel blij mee! Zeker een aanrader!

Snel en super goed!

Het kiezen is lastig, omdat er zoveel leuke dingen te bestellen zijn. Als je dan gekozen hebt gaat het bestellen heel makkelijk en word je enorm blij als je je bestelling ontvangt. Het item is met zorg verpakt en ingepakt, voorzien van een persoonlijke boodschap. Petje af voor dit bedrijf.

Vlotte levering, mooi ingepakt cadeautje. Echte aanrader

Favoriete online baby winkel

Top kwaliteit, snel bezorgd en vriendelijke customer service

Ik heb een box (jongen) besteld voor een babyshower. Super leuke selectie box hebben jullie gemaakt. Het is goed ontvangen.

Heel verassend maar o zo geweldig!

Toen ik de Mama box ontving, dacht ik, deze is klein.. maar toen ik hem openmaakte was ik enorm verrast! Alles wat je kan geven voor een kraamcadeau zit er in de box! De mama was er enorm blij mee en vond de kleurencombinatie perfect. Dat is het leuke aan de mama box, als besteller kun je zelf de kleurencombinatie samenstellen zodat de box altijd naar je smaak is! Kortom, een top box, een hele grote verassing om te krijgen!

Mooie spullen

Duidelijke goede communicatie en mooie spullen leuk ingepakt!

Mooie producten en snelle levering!

Ik bestelde de naamblokken XL. Deze werden nog dezelfde dag verzonden en de volgende dag geleverd. Erg mooie houten blokken, goede kwaliteit en mooi lettertype!

Leuke hip&papa box besteld voor een daddy to be. Snelle levering en prima afwikkeling toen bleek dat ik zelf de tuit was vergeten te bestellen! Gewoon mogelijk om na te leveren. Leuk product!

Leuke box

Leuke box mogen ontvangen voor aanstaande papa. Hij was er blij mee. Heb wel zelf een aantal keer moeten mailen om alles in orde te krijgen. Gelukkig altijd snel een antwoord gekregen.

Leuke shop, mooie producten

Leuke samenstellingen en opties. Snelle levering. Betalen en afhandeling gaat ook prima. Goed geregeld.

Snelle, nette en goede service

Ik heb tweemaal de opa&oma box besteld. Ik kreeg vrij snel netjes het bericht dat de ledikantlakens helaas niet leverbaar zijn en of ik het oke vond dat ik dan de hoeslakens opgestuurd krijg. Daarna kruisden twee mails elkaar waardoor het voor mij onduidelijk was hoe het met mijn bestelling zat. Ook daar kreeg ik heel snel een nette reactie op terug. En de boxen zijn vervolgens snel geleverd! Ben benieuwd wat de opa’s en oma’s ervan gaan vinden :)

Aanrader!

Hele leuke box om te geven. Alleen jammer dat op de site stond dat de tutjes op voorraad waren en dat ik nadien een mailtje kreeg dat ze uit voorraad waren.

Bij leveringsproblemen wordt heel adequaat een oplossing gezocht.

Helaas was een besteld product niet leverbaar, hierop werd direct gehandeld en een alternatief geboden.

Ik kwam de blokken met letters tegen en was meteen verkocht. Originele manier voor de naam van het kind in zijn kamer te decoreren. Origineler dan de typische letter treintjes. Ik kocht dit voor mijn eigen baby die onderweg is. Maar ga dit in de toekomst zeker nog kopen voor vriendinnen die een baby’tje krijgen ;-)

Nou er was een product niet meer op voorraad ik kreeg gelijk een mail voor een alternatief. Ze dachten goed mee en netjes verzorgd goede service.

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?