Snelle levering en top kwaliteit

Ik bestelde een prachtige herinneringskist en 2 dagen later had ik deze al in huis en dat zelfs gepersonaliseerd! Echt zo snel en een hele mooie kist! Dit is een cadeau wat ik met trots ga geven!

Mooie dingen en goede service

hele schattige kado boxen

Handig samenstellen van een leuke verrassing

Prettige website, snelle verzending

Toppers!

Heb het nu al 4/5 x besteld sinds november. Super tevreden met de service en de mooie producten. De kado's zijn heel goed ontvangen door aanstaande ouders :-). Ga zo door!

Mooi aanbod, goede service!

Er is een mooi aanbod op de site met keuze in verschillende prijsklassen. Het bestellen, afrekenen en de levering gaan ook heel vlot.

Fantastische service en mooie spullen!

De bestellingen worden met oplettendheid nagekeken en ingepakt (ik kon de geboorte-tijden niet achterhalen dus had cm's ingevuld). Ik kreeg een mailtje of dit wel klopte. Super! Ik had 2 paketten samengesteld, een voor een jongen en een voor een meisje. De spullen waren ook zo ingepakt (jongens pakket en meisjes pakket), zonder dat ik dat hoefde te vermelden. De spullen zien er super netjes en mooi uit en is met aandacht en liefde ingepakt, dat zie je direct. De ouders waren mega enthousiast bij het uitpakken van de cadeautjes en wilden zeker meer gaan bestellen. Ik heb ze de kortingsbon, die bij de bestelling zat, ook gegeven!

Mooi item, snelle levering, sneller dan aangegeven op de website, goed ontvangen.

Wij zochten een leuk iets voor de bekendmaking van de zwangerschap en kwamen uiteindelijk terecht op deze website. Daar een mooi bord gevonden en deze gelijk besteld. De levertijd was korter dan aangegeven en had het ook sneller in huis dan verwacht! Goed verpakt en mooi resultaat.

Gemakkelijk kan het niet ;)

Hoe makkelijk, en leuk is het om een 'box' samen te stellen via Hip&Mama box, en vooral in de tijd waar we nu in leven. Je zoekt een box uit, en je kunt hem ook nog naar wens aanvullen Ideaal!

Ziet er goed uit

Wat een leuk boekje. Ik vind het er ook leuk uit zien van de buitenkant. Je kunt mooi gedetailleerd alles bij houden van je kleine. Ik zag geen beschadigingen.

Erg leuk pakket! Leuk om iemand mee te verrassen

Product kwam beschadigd

Ik had het dus besteld voor iemand die een pasgeboren baby heeft. Er zaten helaas deukjes in aan de zijkant. En dan dit terwijl het niet eens goedkoop is.

Bedankt voor je review, Mucahid, Wij vinden het heel vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling bij ons die wij gemaakt hebben voor pasgeboren Dila. Zou je ons een email willen sturen naar klantenservice@hipenmamabox.nl? Dan gaan we het probleem oppakken en het uiteraard voor je oplossen! Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Liefs, Suzan | Hip&Mamabox

Heel goed!

Super snelle levering en zo leuk ingepakt!

Snel verzonden

Ze hebben super leuke spulletjes. En mijn pakketje was snel verzonden. Wordt ook goed met je mee gedacht. Zou zeker nog een keer iets bestellen.

Unieke hippe webshop!

Super leuk en orgineel om hier je cadeau te kopen. Ook het krijgen en geven hiervan is een feestje! Leuk om alles bij elkaar samen te stellen en een mooie box te maken. Dat opzich is al een hobby.

Een uitgebreide keuze in mooie en originele kraamcadeautjes

Heel erg leuk om voor mijn collega een gevulde en gevarieerde kraammand uit te zoeken. Jammer dat ik zelf geen kleine kinderen meer heb.

Precies naar verwachting en snel geleverd

Een onwijs leuk pakket om weg te geven en een dag na het bestellen al binnen! Leuker om te geven dan een standaard pakket die iedereen maar krijgt, dus zeker tevreden!

Leuke en aangename cadeauboxen

Top service Top qualiteit Ideaal om af te geven

Super leuk!

Wat een ontzettend leuke producten op de website. Mijn pakket snel ontvangen en super blij met mijn bestelling! Ga hier zeker vaker bestellen.

Onwijs tof!

Twee super gave kraamcadeau’s besteld. Ook de box waarvan je niet weet wat het is. Echt de moeite waard!

Goed en snel

Goede site, waardoor uitzoeken en bestellen makkelijk is. Heldere prijzen per item en goede weergave van wat je besteld. ook de levering is snel en goed gegaan. Enige minpunt is dat ik geen optie voor bestellen op rekening kon doen (zakelijke bestelling), vandaar de 9 en geen 10. Maar verder niks op aan te merken en bij de volgende bedrijfsbaby bestel ik zeker weer hier!

Hi Rianne, Wat leuk dat je enthousiast bent over de items! Als je de volgende keer iets op rekening wilt bestellen kun je ons altijd mailen :) Liefs, Kim | Hip&mama box

Snelle levering met topproducten!

Ik ben heel blij met de items die ik heb mogen ontvangen, ook de levering was zeer snel. In een woord: top!

Hi Anne, Wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! :) Liefs, Kim | Hip&mamabox

Het product werd meteen verzonden na aankoop. Ik kocht het babyboek van 0 tot 1 jaar en ben er erg blij mee. Hele leuke inhoud en super mooie kaft!

Prachtige memoryboxen

Ik heb twee memoryboxen voor mijn dochters besteld, de grootste. Prachtige boxen, met mooie tekening voorop + naam en geboortedatum. Heel tevreden!

Mooi product en topservice!

Ik had naamblokken besteld. Al gauw kreeg in een email dat ze klaar stonden voor DHL. Echter bij DHL ging er van alles mis. Ik heb ze gebeld en zij hebben dit meteen opgepakt en geregeld met DHL. Zo kreeg ik alsnog vrij snel het product binnen. De blokken zien er heel mooi uit!

Super service!

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?