Leuke taartopper!

Snelle levering! De gepersonaliseerde taarttopper ziet er heel leuk uit! Benieuwd hoe het op mijn zoontje z'n verjaardagstaart zal staan!

Heel erg blij mee!

Ziet er mooi uit en super leuk om familie mee te verassen!

Mooie producten en vlotte levering !

Heel veel keuze

Heel veel keuze en snelle levering. Too

Snel geleverd en mooi product

Mooie vlaggenlijn. Ontvangers waren er heel blij mee. Snel geleverd ook!

Heerlijke website!

Zoveel leuke spulletjes gekocht en allemaal mooi verpakt in een zeer originele box met naam. Ga zo door!

Een blijvende herinnering voor mijn nichtje en neefje van goede kwaliteit

Vorige week ben ik voor de eerste keer tante geworden, een tweeling! Heel speciaal en ik wilde dan ook een blijvend iets aan hen geven. Mijn eigen dochters hebben vaak gelogeerd bij mijn zus (hun tante) en nu ik tante ben hoop ik ook dat mijn neefje en nichtje vaak komen logeren. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een logeerkoffer, een duidelijke hint dacht ik zo! De koffers zijn prachtig, van goede kwaliteit en kunnen ook leuk in de babykamer staan of eventueel gebruikt worden als bewaardoos voor andere (tastbare) herinneringen. Het bestellen ging snel, het proces van levering was duidelijk en ik heb een goede ervaring hierdoor.

Ik heb setjes met blokken bestelt. Wat zijn ze ontzettend leuk. Ze staan nu hier van allebei de kinderen met een foto ernaast. Echt gaaf. De levering was snel. Miste alleen het kaartje erbij. Heb ook een setje blokken als kraam cadeau gegeven en de ontvanger vond ze ook heel leuk

Erg tevreden!

Al een aantal keren producten besteld en elke keer erg tevreden! Goede service! Producten zijn ook snel in huis :)

Snelle en goede service

Leuke kraamcadeau die om maat gemaakt is en op de afgesproken dag bezorgd is!

Helemaal tevreden!

Ik ben echt onwijs tevreden met mijn bestelling. Ik wilde mijn beste vriendin door middel van dit gave doosje laten weten dat ik zwanger ben alleen spande het erom of hij optijd binnen zou zijn. Ik had een berichtje hierover gestuurd en dit werd meteen behandeld waardoor ik het optijd kon geven! Echt mega tevreden met alles. Heel mooi doosje en van goede kwaliteit!

Leuk persoonlijk gevoel met leuk contact en kaartje bij ontvangst bestelling. Voelt heel fijn om daar wat te kopen.

Hele mooie box binnen gehad. Super blij mee.

Mooie producten en goede service

Wat een leuke producten voor een mooi prijsje. Netjes geleverd en cadeau ingepakt. Je krijgt er zelfs een gratis kaart bij om nog te geven. Ga er zeker nog een keer bestellen.

Bedankt voor het maken van de leuke spaarpot met naam. Een leuk cadeautje voor de geboorte van mijn dochtertje. Waar ze haar leven lang plezier van heeft. nu hopen voor haar dat hij goed vol komt!

Geen snelle service

Helaas hadden wij geen snelle service. Product ook anders verwacht. Op afbeelding ziet hij anders uit dan in het echt. Kindje heeft daardoor ook later kado gekregen. Site staat 1 a 2 werkdagen. Wij hebben helaas 1 week moeten wachten.!!!

Hi Kim, Wat vervelend dat je niet een hele goede ervaring hebt gehad bij de bestelling van je houten memorybox. Wij hebben gelukkig onderling al contact gehad en fijn dat we samen tot een mooie oplossing zijn gekomen :) Ik wens je dan ook nog heel veel plezier van de memory box! Liefs, Suzan | Hip&Mamabox

Degelijke, mooie houten blokken en super snelle service!

Vlotte aankoop

Veel keuze en snelle levering mooie afwerking van de producten

Heel fijn!

Ik ben super blij met mijn bestelling, alles ging erg goed!

Super mooie, gepersonaliseerde spulletjes. Mooie afwerking. Een echte aanrader!

Ik bestelde apart gepersonaliseerde spulletjes, dit deden ze al heel mooi samen in een box voor mij. De spulletjes die ik bestelde waren allemaal zo mooi afgewerkt! Echt een aanrader!

Kwaliteit doet erg onder..

Na 1e keer openen om iemand te laten verassen, 1 van de scharnieren meteen kapot.

Hi Cindy, Wat ontzettend vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met je ontvangen memorybox. Ik wil je vragen ons een email te sturen naar klantenservice@hipenmamabox.nl en dan komen wij heel graag samen tot een passende oplossing hoor! Want jij hebt natuurlijk recht op een mooie houten memorybox :) Liefs, Suzan | Hip&Mamabox

Snelle service, binnen 24 uur stond mijn bestelling klaar. Vriendelijk personeel, toen ik de bestelling kwam ophalen werd ik vriendelijk en behulpzaam geholpen. Top product, de bestelde blokken vielen erg goed in de smaak. Ondertussen dit al veel als kraamkado gegeven en het blijft een heel leuk persoonlijk kado.

heel mooi

super mooie spullen binnen grekregen. goede kwaliteit. Naam staat er prachtig op

Super snel en mooie kwaliteit

Erg leuke kraamcadeau's, erg fijn dat gepersonaliseerde cadeau's zo snel thuis gezonden kunnen worden!

Vlotte service en mooi resultaat!

Mooi afgewerkte en grote blokken

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?