Een origineel zwangerschapscadeau! In eigen smaak samen te stellen.

Snelle levering!

Leuke producten, snelle levering en goede communicatie

Ik ben zelf mama van een tweeling en ik wilde een medemama namens de stichting een leuke cadeau geven en niet iets standaards. Ik ben toen deze website tegengekomen. Ik vond de producten erg leuk en de aflevering was ook top Tip: Ik zou alleen op de website iets makkelijker maken dat klanten zelf een box kunnen samenstellen via een keuze menu

Super verzorgd !

Mooie service. Onze zoon en schoondochter waren heel erg verrast!

Prima, mooie kwaliteit

Leuk om te geven en te krijgen

Het samenstellen van een box, wat dan mooi wordt verpakt en geleverd bij mijn zus was al een leuke ervaring, maar dan het wachten tot zij het ontvangt is nog leuker en daarna haar reactie, helemaal top! Echte aanrader voor een verrassingscadeau voor nieuwe mama’s!

De bezorging was erg snel, ondanks de vertraagde levertijden was de box erg snel binnen waardoor ik deze op tijd kon inpakken voor mijn nichtje zou bevallen van haar zoontje! De boekjes zijn waanzinnig leuk en schattig en de cadeaukaart/box maakt het nog even af voor de jonge moeder! Top!

Mooie box en goede service

Door mijn eigen fout was het pakket verkeerd bezorgd en hip&mama heeft ervoor gezorgd dat ik mijn pakket alsnog heb ontvangen! Leuke inhoud en leuk ingepakt

Super leuk pakket en super service!

Voor mijn vriend het papa-pakket cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Echt super leuk verzorgd. Het boek was in eerste instantie niet leverbaar, hierover werd goed gecommuniceerd en een alternatief aangeboden. Uiteindelijk het boekje toch nog ontvangen. In een woord: super!

Top en klantvriendelijk

Hele leuke cadeautjes voor mama's. Origineel en niet al te duur. Klantvriendelijk en bij vragen krijg je snel een duidelijke reactie. Zeker het persoonlijk berichtje dat je zelf kan meesturen aan de ontvanger is ideaal voor een persoonlijk cadeau.

Hi Cheuk, Heel erg bedankt voor je mooie complimenten! :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Verrassend!

Ik kijk altijd erg uit naar mijn Hip&Mama Box. Het is sinds men zwangerschap een cadeautje voor mezelf en men dochter. Iedere keer opnieuw weten jullie mij te verrassen met nieuwe spulletjes in leuke kleurtjes. Ondertussen is ons dochtertje geboren en hebben we al heel wat leuks kunnen gebruiken uit jullie boxen. Bedankt!

Hi Melanie, Wat ontzettend leuk om te horen dat je keer op keer weer verrast bent door alle spulletjes! Bedankt voor je mooie review :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Super leuk verpakt en super leuk om te geven!

Het is zo leuk bedacht! Wist geen kraam kado en dit is top! wil voor mijn eigen kleine meid die op 31-12-20 is geboren ook wel zo’n leuke hippe box! Echt creatief!

Hi Robin, Wat leuk dat je zo enthousiast bent over het concept! Bedankt voor je mooie complimenten :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Een top cadeau!!

Ik heb het zelf niet in gebruik maar laten bezorgen op bestemming vanwege topdrukte in de pakketdienst. Het gezin vond het een heel leuk kado!! Het is als kraamcadeau gegeven dus wanneer het bord, bakje en bestek in gebruik worden genomen zal nog wel eventjes duren. Dank voor de nette levering en bijgevoegde kaart optie!! Groet Dénise

Hi Denise, Wat fijn om te horen dat het gezin het zo'n leuk cadeau vond! Wij zijn erg benieuwd hoe het servies gaat bevallen. Bedankt voor je leuke review :)

Héél blij dat ik jullie ontdekt heb

Leuke, kwalitatief hoogwaardige spullen die nét wat anders zijn dan de doorsnee baby dingetjes. Ook leuk om een keus in de samenstelling te hebben. De website is heel toegankelijk en ik had mijn pakketje de volgende dag al in huis. Supertevreden.

Hi Rina, Wauw! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en de service! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Snelle service en prachtige cadeaus

De box werd sneller verstuurd dan verwacht, dus hadden mijn broer en schoonzus hun kraamcadeau heel vlot binnen. Super! Ik heb via de telefoon mee kunnen kijken met uitpakken, het zag netjes verpakt uit. De producten zien er erg leuk uit en ik hoop ook dat ze bevallen in het gebruik. Over dat laatste kan ik nu natuurlijk nog niks zeggen. Maar hoe dan ook hele fijne service!

Hi Femke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven! Zo leuk om te horen :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Super goed kwaliteit! Bedankt!

Mooie producten en van goed kwaliteit.

Hi Cagla, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten! Bedankt voor je review :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Happy

In deze Corona tijd een perfecte winkel om kraam cadeautjes te kopen. Zelf kom ik zo met n mogelijk in winkels. Het wordt goed verzorgd.

Bedankt voor je leuke review, Ria! :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Super vriendelijk, snel en leuk

Na een zwerftocht van het pakketje door het ziekenhuis op zoek naar de kersverse mama, is er continu contact geweest met hip en mama. Dankzij de snelle verzending en het vriendelijke contact is t pakketje toch goed terecht gekomen en met veel vreugde ontvangen. Hele mooie spullen in een super leuke verpakking! Tip: meer spullen voor de moeder op de website verkopen.

Hi Eva, Wat fijn dat het pakketje goed is aangekomen en met vreugde is ontvangen! Bedankt voor je tip en je mooie review! :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Snelle levering op tijd

Leuke webshop met veel verschillende leuke producten die echt het gevoel geven dat er met aandacht naar het assortiment is gekeken. Snelle levering van de producten en producten hebben goede kwaliteit.

Hi Jutha, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over het assortiment. Hier wordt enorm veel aandacht aan besteed! Bedankt voor je mooie review :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Inhoud is erg mooi en pakket werd super snel geleverd

Mooie producten en veel mogelijkheden!

Voor het uitzoeken van een kraamcadeau heeft Hip&Mama Box veel mogelijkheden. Het is fijn om te kunnen kiezen voor een zelf samengestelde box! Mooie merken, fijne producten en een hele snelle service. Een klein verbeterpunt: iets meer tekens voor een persoonlijke boodschap zou fijn zijn. Nu was het echt passen en meten terwijl het juist zo leuk is om een mooi bericht aan kersverse ouders mee te sturen.

Hi Tessa, Wat een mooie complimenten! Dankjewel. Bedankt voor je tip! We gaan kijken of hierin meer mogelijk is. Een tijdelijke tip voor als je bericht niet past: stuur ons je persoonlijke boodschap en bestelnummer (naar klantenservice@hipenmamabox.nl) en wij zorgen dat het op een handgeschreven kaartje bij je bestelling komt :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Prachtig

Het is zo snel geleverd en je kan je eigen box samenstellen mijn collegas was super verast en enorm blij dankjulliewel !! Xx

Hi Schirley, Wat leuk om te horen dat je collega zo blij en verrast was! Bedankt voor je leuke review :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

leuke spulletjes in verschillende prijzen om uit te kiezen!

Erg leuk pakketje ontvangen, daarom ook twee andere mensen weer blij gemaakt met een pakketje. Top geregeld met een persoonlijk kaartje en tijdig verstuurd. Je krijgt als gever een bericht wanneer het pakketje bij de ontvanger voor de deur staat zodat je ook zeker weet dat het verzonden is. Top!

Hi Gerrike, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Bedankt voor de complimenten :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Super leuk cadeau!

Een box van hip&mama box cadeau gegeven en wat een super leuke box! Vrienden waren er super blij mee. Echt een leuk idee om te geven als iemand zwanger is of bevallen is!

Hi Chantal, Wat leuk om te horen dat je vrienden er zo blij mee waren! Bedankt voor je leuke review! :) Liefs, Kim | Hip&Mamabox

Je krijgt precies wat je zelf niet beter kan uitzoeken.

Zo ontzettend leuk om te zien wat er in de doos zit. Ben ontzettend tevreden of de cadeaus. Toch altijd lastig om iets uit te zoeken & op deze manier heb je er geen omkijken naar het is hoe dan ook leuk.

Bedankt voor je mooie review, Renate! Wat leuk om te horen dat het een leuke verrassing was :) Liefs, Suzan | Hipenmamabox

Super service!

Snelle levering en mooi ingepakt.

Bedankt voor je review, Tamar! Liefs, Suzan | Hipenmamabox

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?