Superleuke cadeaubox om te geven!

Heel leuk dat je er niet bij hoeft na te denken maar dat je in één oogopslag ziet wat het pakket inhoudt. Vriendin ook helemaal blij. Alleen jammer dat je niet op de website nog kunt aangeven dat je een extra boekje apart kunt inpakken (voor de kersverse broer). Verder, alles prima en goede en vriendelijke service, ook per mail!

Het is een vrolijk pakket!

Pakketje ruim op tijd bezorgd,en zag er leuk uit! De ontvangers waren er blij mee!

Echt Super!!

Echt een hele mooie box waar ik mijn lieve buurvrouw heel blij mee heb gemaakt.

Hip&Mama Box is HIP-MET-STIP-OP-NUMMER-1 en niet voor mij alleen...

Fantastische unieke cadeauboxen en losse cadeautjes voor een kleintje! Prachtige kwaliteit, mooie kleuren en met smaak ingepakt. Heel erg leuk om weg te geven! Verhip, ik heb al weer iets besteld bij Hip&Mama Box en dat zal zo blijven!! Dank je wel, Hip&Mama Box! Corinne

Enorm tevreden.

Ik ben zeer tevreden van mijn bestelling. Enorm snelle service & vlot geleverd. De naamblokken zijn stevig & mooi afgewerkt.

Hele mooie goed verzorgde box!

Ik heb een box en een boekje besteld. Box mooi verzorgd en allemaal op tijd geleverd! Toen ik initieel dacht dat er een product niet was geleverd (het boekje) werd meteen via de klantenservice actie genomen, heel netjes! Het boekje zat uiteindelijk in de box verwerkt en daar kwam ik gelukkig op tijd achter. Maar heel fijn dat de service zo goed was om direct te helpen een eventueel probleem op te lossen.

Prachtige, mooi verpakte originele cadeautjes

De Hip&Mama box zag er fantastisch uit. Prachtige originele cadeaus en mooi verpakt.

Het maakt je dag instant goed!

Ik ben altijd zo blij met mijn cadeaubox! Het maakt mijn hele dag goed. Je krijgt een cadeautje dat super van kwaliteit is en je kijkt er al naar uit om je kleine spruit ermee te zien!

Perfect! Leuk ingepakt ook.

Snelle levering, cadeau precies zoals op de site en hee leuk ingepakt.

Uitstekend!

Top service, top aanbod en snelle levering zal zeker vaker hier wat bestellen!

Helemaal top.

Alles op tijd binnen, mooi verpakt en bovenal mooie producten. Helemaal blij.

Leuk om elke periode een box met verrassingen te krijgen

Het leek mij een leuk cadeau om te geven en inmiddels is dit ook bevestigd. M'n vriendin is er helemaal blij mee en kan telkens niet wachten om een nieuwe doos met verrassingen te ontvangen. Ze denken goed met je mee en houden (persoonlijk) contact. Geen moment spijt gehad van het abbonement.

Mooie verpakking en netjes op tijd geleverd ! Ik zou het iedereen aanbevelen om hier te bestellen als er een bezonder aangelegenheid is om iemand blij te maken met een unieke cadeau!

TOP!

Hele snelle levering en mooie producten voor een goede prijs!

Prachtig om cadeau te geven!

Super overzichtelijke website waarbij je zo een leuke cadeaudoos hebt samengesteld. De ruime keuze maakt het niet gemakkelijk bij het vullen van de box ;) Ideaal dat er een kaartje en mooie verpakking bij zit. De ontvanger was erg blij verrast met de cadeaus. Zeker in deze tijd echt een aanrader als je niet of op afstand op kraamvisite kan, maar wel wil laten weten dat je aan de ander denkt. Echt een prachtig cadeau om te geven en ontvangen!

Fantastisch om te krijgen èn te geven!

Tijdens mijn zwangerschap heb ik een Hip & Mama box gekregen van een vriendin, super gaaf om te krijgen! Alles is met zorg ingepakt en samengesteld, echt een mooie box om uit te pakken. Nu hebben wij voor een zwangere vriendin een mooie box zelf samengesteld en er een leuk kaartje bij laten schrijven. Alle producten die je je kunt bedenken, en die je gewoon wilt hebben als aanstaande moeder, zijn beschikbaar in de webshop. Ik ga dit zeker nog een keer doen, want het is gewoon geweldig om te ontvangen en uit te zoeken!

2 #momlife tassen besteld, wat een goede kwaliteit en snelle service... ontzettend mooi ingepakt en een mooi handgeschreven kaartje.. Je voelt je bijzonder

prima shop snele levering

Maandag besteld dinsdag in haus, zeer tevreden.

Super Kado om te geven , meerdere keren al gedaan en steeds een groot succes

Geweldig pakket

Een zeer leuk en mooi verpakt geschenk! Mijn vriendin was er super blij mee!

Super goed verzorgd, mooie artikelen die prachtig verpakt verstuurd worden.

Ik vind dit een heel fijne website, met mooie artikelen voor een goede prijs. Ook de verzending en het leuk verpakken van de artikelen verdient een dikke pluim!

Mooie box

Mooie box, manlief aan het huilen gekregen ;) was ook netjes op tijd aangekomen

Leuke artikelen en mooi ingepakt afgeleverd gekregen.

Overzichtelijke site met leuke spulletjes

Super service!

Het was heel snel aangekomen en super mooi netjes ingepakt en geleverd. Een super mooi cadeau en uniek mijn vriendin was er erg blij mee! Tot slot mijn adres voor de ultieme kraamcadeau

zeer goed

Snelle levering en achteraf nog een wijziging mogelijk ook, ik ga binnenkort weer iets bestellen.

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?