Super top bedrijf

Makkelijke website, producten snel ontvangen, netjes verpakt en leuk verparkt. Een aanrader. !!

Snelle levering, leuk ingepakt

Bestelling werd snel geleverd en zonder dat er om gevraagd was was deze ingepakt in mooie cadeau verpakking. Makkelijker een leuk cadeautje kopen kan bijna niet!

Goede kwaliteit

Werd snel en netjes bezorgd. Een superleuk plankje met de namen van onze dochters erin gegraveerd. Een mooi vaderdag kado we zijn er blij mee!

Snel service

Snel service. Vandaag bestellen en de volgende dag in huis! Super! En de rest tevreden

Proefdrukken erg mooi

Mooie aparte kaarten, zonder logo. Ontzettend veel keuze. Systeem om kaarten te creëren werkt prettig. We hebben verschillende keren proefdrukken besteld. Proefdrukken zijn erg leuk geworden. Keus wordt lastig. Wel vinden we het jammer dat bij het bestellen van de proefdrukken de keus in enveloppen variëren. Helaas kan het dan zijn dat bij de echte bestelling de gewenste kleur envelop niet gekozen kan worden. Verder zat er in 1 proefdruk een klein putje in het kaartje. We gaan wel onze geboortekaartjes bij jullie afnemen en het geboortebord voor aan het raam hebben we gisteren besteld.

Toepasselijke tekst en duidelijk.

Super leuk en mooi zaakje, duidelijke teksten erg leuk om zelf te geven.

Snelle, goede levering

op vrijdag ochtend wat besteld en kon het die zelfde middag halen! Omdat er iets mis was gegaan ( in communicatie binnen het bedrijf denk ik) was mijn bestelling dubbel gemaakt. Dus kreeg ik die extra er zonder kosten gewoon bij. Wordt niet weggegooid. Snelle reactie via de whats app. Top, zou er zo weer bestellen.

Super leuke babycadeaus

De houten naamblokken zijn echt mijn favoriet als kraamcadeau. Goede kwaliteit, snelle levering en altijd leuk ingepakt!

Maken levertijd belofte niet waar

Op homepage staat: voor 13 uur besteld is dag erna geregeld. Dat bleek in de praktijk een week te zijn. Bij navraag werd er gezegd dat dit niet voor alle producten geldt en dat had ik moeten weten omdat er een sterretje achter stond… (Die overigens niet verwijst naar een voetnoot) Met de kraamvisite (bij ook nog eens een ziek kindje) stond ik met lege handen.

Hi B., Wat balen om te horen dat je niet tevreden bent.. Wij hebben inderdaad aangegeven dat op werkdagen voor 13:00 besteld, de volgende dag geleverd is. Hierachter staat een sterretje en hier kun je op klikken. Deze levertijd geldt namelijk niet voor alle producten op onze website. De items die wij zelf nog personaliseren en graveren, nemen iets meer tijd in beslag dan de kant-en-klare knuffeltjes bijvoorbeeld. Bij elk product staat apart aangegeven wat de levertijd is. Ik ben bang dat je dit over het hoofd hebt gezien.. In jouw bestelling zat een gepersonaliseerd product waarvan de levertijd op dat moment 3-6 werkdagen was. Het was midden in de Vaderdag drukte geplaatst. Tijdens Vaderdag hebben we de levertijden van de gepersonaliseerde items moeten verlengen omdat er simpelweg te veel orders binnen kwamen om te verwerken binnen ons levertermijn. Wij hebben dag en nacht gewerkt om alle orders op tijd te kunnen leveren. Daarom balen we er extra van dat je niet helemaal tevreden bent.. In het vervolg kun je altijd contact met ons opnemen als er spoed achter een bestelling zit. Wij willen altijd met je meedenken mocht je een product voor een bepaalde dag nodig hebben. Met vriendelijke groet, Kim | Hip&Mama Box

De bestelling was met één dag geleverd. Dat is natuurlijk geweldig als het om een naamslinger gaat van een pasgeboren baby'tje. De vlaggetjes vond ik wel wat klein.

Hele leuke cadeaubox ontvangen voor vader. Goeie kwaliteit producten, ook nog snelle bezorging! Zeker een aanrader.

Perfect!

Twee maal een Vaderdag cadeau besteld, voor vader en opa. Super eenvoudig te bestellen, een leuk kaartje erbij en het cadeau was super leuk gemaakt! Daarbij ook nog super snel geleverd. Helemaal blij mee, dankjewel!

Prachtige kwaliteit, snelle service

Wauw, voor het eerst hier besteld en dat gaan we zeker vaker doen. Snelle service, een uur later was het al ingepakt en lag het klaar voor verzenden. Volgende dag in huis! Kwaliteit is ook super! Aanrader dus!

Verassend

Had de vaderdag box besteld ivm de eerste vaderdag voor mijn man. Heel fijn is ook dat de box ruim is en je er zelf ook nog cadeautjes in kunt verstoppen. Hij was aangenaam verrast

Leuk kado in een mooi pakket en snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Het pakket werd de volgende dag bezorgd en zat in een mooie doos en ook nog eens mooi ingepakt. Het product zelf, een bewaarmapje voor kaarten ziet er goed uit!

Leuke box

Ik vond de box wel klein voor het bedrag wat je ervoor moet betalen..en helaas was mijn box ook gescheurd aan 1kant.. Mijn schoonzoon was er wel blij mee.

Snelle service, mooi resultaat

Goede kwaliteit, vlotte service

Perfecte service!

Ik kreeg het voor elkaar zelf mijn adres verkeerd door te geven waardoor het eerst leek alsof het pakketje kwijt was. Zonder aarzeling werd er een nieuw (vaderdag cadeau) gemaakt en verzonden. Toen ook deze niet aankwam en we inmiddels ontdekt hadden waarom, kreeg ik nogmaals het cadeau toegestuurd en had ik het nog optijd binnen ook. Dit alles zonder extra kosten, terwijl het dus wel mijn eigen schuld was!

Super mooi en uniek, maar niet zo netjes afgewerkt.

Ontzettend mooie deurhanger besteld met naam, erg tevreden, maar er zaten wat splinters aan die ik zelf heb weggeschuurd. Desondanks heel mooi!

Ik heb de Taart topper gebruikt met naam en ballonnetje. Heb hem bovenop een Dripcake gezet van de Hema en het was een geweldige toevoeging! Heel erg blij mee en zeer aan te raden. Ook een zeer snelle verzending.

Mooie producten super leuk verpakt

Blij met mijn bestelling leuke cadeautjes om te geven en super leuk ingepakt ga zeker meer shoppen hier!

Super leuke box besteld voor opa. Heel netjes verpakt en verzonden de artikelenworden erg mooi gegraveerd. Snelle levering. Opa was heel erg blij met de mooie cadeaus.

Super leuk!

De flessenopener is super leuk en origineel met de naam van mijn dochter erop.

Gewoon weg geweldig en zeer mooi.

Ik had voor Vaderdag 2 plankjes besteld. De bestelling werd heel snel geleverd . Super mooi en leuk ingepakt. Hier is echt aandacht en liefde aan besteed. Ik weet waar ik de volgende keer de cadeautjes ga bestellen

Super mooie producten en snel in huis!

Hiervoor kende ik hip en mama box nog niet. Maar wat ben ik blij dat ik hier cadeautjes Sheen besteld. Mooie producten, snel geleverd dus helemaal top! Ga zeker weten vaker bestellen hier!

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?