Heel goed geregeld en prachtige producten!

Inmiddels voor de 5e keer een bestelling geplaatst en weer naar volle tevredenheid uitgevoerd. Mooie originele producten, vele mogelijkheden en snelle service!

Fantastisch!

Ik heb voor een babyshower een cadeaubox gevuld met eigen uitgekozen items. Zo kun je zelf bepalen wat erin komt. Je kunt zelfs op kleur dingen uitzoeken, heel leuk! Je kunt ook nog een kaartje toevoegen Alles kwam op tijd en mooi bepakt aan. Je vragen worden via de klantenservice ook snel beantwoord. Ik kan het iedereen aanraden!

Mooi ingepakt en zeer professioneel

Erg leuk pakket en kan niet wachten om het cadeau te geven.

Helemaal blij van het winkelen bij hip&mama box

Leuke site met mooie producten wordt blij van het zoeken naar de juiste kadootjes

Super service!

Ik ben zeer tevreden. Bestelling werd snel geleverd en zag er super uit. Was daarnaast ook nog mooi ingepakt!

Unieke pakketten

Ik heb met vader- & opadag twee uniek samengestelde pakketten besteld. Deze kwamen hartstikke snel, mooi versiert en wel aan. Zowel opa als de kersverse papa waren er heel erg blij mee.

Super mooie suprise box

Super leuke box, laten samenstellen door de shop en vol met leuke dingen in de kleur die we hadden aangegeven. Goeie website met duidelijke uitleg en vooral leuke spullen! Een aanrader voor als je een leuk cadeau wilt geven (aan jezelf kan natuurlijk ook).

Prachtig z'n origineel

Prachtige boxen om cadeau te geven!

Een schot in de roos

Ik had de papabox besteld voor vaderdag. Dit was een schot in de roos. De papa to be was er erg blij mee. Zeker een aanrader.

Uitstekend!

Absolute aanrader! Ik heb zelf een box samengesteld voor Papa (Vaderdag), en het was precies zoals ik het wilde hebben. Verzending was ook heel snel. Papa is heel erg blij met de box en kan niet wachten om met haar prinsesje een dinner date te plannen! Ik ga hier zeker nog veel bestellen!

Vaderdag cadeau

Ik had voor de eerste vaderdag een vaderdagsbox besteld samen met een tshirt 'my dad rocks' en sokken met hetzelfde opschrift. Het pakje was super snel geleverd en mooi ingepakt en het viel in de smaak! Alvast een geslaagde eerste vaderdag met ons zoontje van 3 maanden!

Erg klantvriendelijk

Nadat ik had gemaild dat ik de box snel nodig had, ontving ik direct antwoord dat er een urgent verzending van zou worden gemaakt. De volgende dag kwam er al een mail met een track & trace. Een geruststellende gedachte dat de box al onderweg was. Ruim op tijd werd hij afgeleverd. De box ziet er erg verzorgd uit en de inhoud is een mooie selectie van kwaliteitsspulletjes. Een aanrader als je een apart en mooi cadeau wilt geven.

Verrassing!

Mooie producten, mooi verpakt; een echte verrassing!

Perfect!

- Altijd een verrassend aanbod qua producten - Zeer vriendelijke, makkelijk benaderbaar en snelle klantenservice - Mooi verpakt, een cadeautje om uit te pakken, zelfs als het voor jezelf is ;) - Snelle levering met duidelijke communicatie via mail Kortom, perfect! Ik koop hier regelmatig iets <3

Klantvriendelijk, snelle service en alles op en top verpakt

Op vragen volgt snel een antwoord. Leuke producten en het pakket is superleuk verpakt. Een echte verrassing!

Snelle levering van een prachtig product dat overigens erg leuk was ingepakt!

Snelle levering van een prachtig product dat overigens erg leuk was ingepakt!

Ge-wel-dige boxen!

Mijn eerste box mogen ontvangen met moederdag, wat een plezier om uit te pakken! Natuurlijk kreeg papa voor vaderdag ook zo'n mooie box. Met een glimlach van oor tot oor heeft hij het samen uitgepakt met onze dochter. Op naar de volgende box!

Fantastische producten, snelle levering

Enorm tevreden met mijn aankoop. Snelle levering.

Heel leuk.

Een box besteld voor mijn vriend voor vaderdag. Was erg leuk verpakt, leuk kaartje erbij en naar mijn wensen geluisterd. Ik had gevraagd mijn los bestelde artikelen in de doos erbij te doen en deze zaten er ook in. Erg tevreden en leuke producten.

Snel, duidelijk en erg leuk!

Leuke site, duidelijk overzicht wat je besteld. Sneller verzending en mooi product en nog eens mooi ingepakt!

Leuke producten en snelle levering

We hebben de eerste keer voor moederdag een bestelling gedaan. Omdat we het zo leuke producten vonden, hebben we bij vaderdag opnieuw een bestelling geplaatst. Het werd telkens snel geleverd en de (groot)ouders waren heel blij met de cadeautjes. Producten worden ook leuk ingepakt! Wij volgen op of het assortiment nog verder uitbreid. Het enige jammere zijn - zoals overal - de verzendkosten als we maar een paar spulletjes zouden willen bestellen.

Mooie vaderdag box

Ik ben zeer tevreden over de box die ik heb ontvangen. Heel mooi verpakt. Voor ieder wat wils op de website en een boxje is al van 3 items te bestellen. Toppie. Keurig op tijd geleverd.

Super leuke babycadeaus!

Leuke samengestelde pakketten in mooie kleurtjes! Aanrader :)

Top!!

Ik had de ‘Dinnerdate with dad’ serviesset besteld. Het ziet er fantastisch uit! Ik ga deze geven aan mijn man voor zijn eerste Vaderdag, dus ik ben benieuwd naar zijn reactie! Ik zou ‘m nog lange tijd in het assortiment behouden. Overigens werd de set heel snel (thuis)bezorgd wat ook fijn is. Dank jullie wel!

Super snel geleverd

Snel en efficiënt

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?