Prachtige website voor geboorte en meer!

Ik kwam jullie site per toeval tegen en was meteen aangenaam verrast door jullie assortiment, zoveel keuze in kleurtjes, materialen en budget. Ik heb bij jullie een origineel geboortecadeau gevonden, op maat van de kleine spruit met gepersonaliseerde doos en rompertje. Leuk dat er ook een kaartje bij zat dat ik nog zelf kon personaliseren naar wens. Pakje werd ook zeer snel geleverd. Kortom, een fijne ervaring die ik met anderen ga delen en zelf nog ga gebruiken!

Mooi kraamcadeau en snel geleverd

Kwalitietsproducten die in het kraamcadeau zitten en ook echt snel geleverd gezien wij nog de naam van de baby op het mutsje en rompertje hadden laten zetten. Beste kraamboxen vind ik!

Een origineel en persoonlijk cadeau!

Originele producten met liefde verzonden

Wat een verrassing om de originele en leuke bestelde producten ingepakt thuis te krijgen. Je kunt zien dat er echt liefde in deze webshop zit. Blij met het babyboek: overzichtelijk en niet truttig. Heel tevreden!

Kei leuk!

Mooi concept!

Vlotte service met kwaliteitsvolle spulletjes

Ik vond het heel moeilijk om een juiste keuze te maken omdat alles er heel mooi uitziet en mooi gecombineerd is. Besteld en de volgende dag in de ochtend geleverd, we kunnen dus spreken over een heel vlotte service. Het handgeschreven kaartje heeft een meerwaarde.

Super leuk kadootje voor een goede prijs!

Leuk brievenbuskadootje besteld voor mijn nichtje die een baby had gekregen.. De houten letterslinger besteld en werd na 2 dagen netjes thuisbezorgd. Het kadootje werd erg gewaardeerd !! Dus superleuk!!!

Zeer snelle levering. De producten zijn van goede kwaliteit en de verzend box was ingeladen perfect om zo af te geven.

Prachtige kwaltiteit,snelle levering, goed en leuk verpakt ! Ga zo door

Mooie box en snelle levering!!

Zeer tevreden met de leuke box!

Voor herhaling vatbaar

De ontvanger was erg blij met zijn kraamkado. Verzending was snel.

Snelle levering ziet er leuk uit. Ze zullen er heel blij me zijn

Prachtig & origineel

Prachtige geboortebox gekocht met zeer originele geschenken in voor een mooie prijs. Zeker een aanrader.

Super gaaf houten 'mijn eerste jaar' boek

Helemaal zoals ik hoopte, met gekozen lettertype, echt heel mooi geworden. Een super mooie herinnering voor later. Dankjewel!

Mooi gemaakt

Ik wilde het voor een bepaalde dag in huis hebben,en dat hebben ze perfect geregeld

Super origineel cadeau wat je persoonlijk kunt samenstellen

Ik was op zoek naar een leuk kraamcadeau en zag de box voorbijkomen op de site Mooie leuke items die ik zelf kon samenstellen tot een compleet cadeau Veel variatie in de items en kleuren kortom een geslaagde kraambox

Was leuk en goed verpakt

Was leuk eb goed verpakt

Super makkelijk om een box samen te stellen en cadeau te geven. Snelle levering. Veel keuze en mooie stuks.

Super leuk kraamcadeau!

Voor mijn vriendin een verrassingbox samen laten stellen. De wensen qua kleur doorgegeven en de naam van het kindje. Ik was blij verrast toen ik de box binnen kreeg! En mijn vriendin nog meer! Echt een aanrader.

Snelle levering en mooi product

Blij met de aankoop, bedrukking ziet er erg goed uit en de service bij Hip & Mamma Box was top.

Super goed.

Super mooi product, en hele fijn dat je er een gratis kaartje bij kunt doen.

De beste shop voor baby-kado's

Ik heb nu al een aantal keren bij Hip & Mama besteld en ik ben zo blij sinds ik het heb ontdekt. Wat ik zo leuk vind is dat je zelf een box kunt samenstellen met de leukste en mooiste items. Ik ben zelf (nog) geen mama dus ik zou verder niet weten waar ik anders baby-kado's kan shoppen. Maar op deze manier is het vinden van een kado makkelijk en overzichtelijk. En als je een box op kleur samenstelt, kun je al helemaal een mooie box creëren! De klantenservice is ook top — altijd snel en vriendelijk! Complimenten dus!

Leuk kraampakket als cadeau meegegeven.

mijn collega was zeer verrast met zijn cadeau 's

ze hebben hele leuke cadeauboxen, op verschillende items kan de naam van de baby gezet worden. De kleuren waaruit je kan kiezen zijn echt van deze tijd.

netjes ingepakt

Alles was op tijd geleverd en mooi ingepakt

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?