Vindt de producten erg duur.

Het is dat ik het moest bestellen voor iemand. Maar 13,95 voor een flesje douche foam is echt te schandalig. Rituals is al prijzig met zijn 9 euro. Daarom voor mezelf ook niks besteld.

Snelle levering, mooi diner bordje voor opa en oma met een handgeschreven kaartje erbij!

Slecht

Handgeschreven kaartje is scheef en slorig geschreven. Bij doorgeven kreeg ik terug" dat is jammer", maar geen nieuw net geschreven kaartje....weggegooid en dus nooit meer

Hi Ina, Naar aanleiding van je feedback hebben we dit intern besproken. We hebben onze excuses aan je aangeboden. Wat jammer te lezen dat onze excuses niet voldoende voor je was. Hopelijk was het cadeau wel naar wens. Liefs, Sylvana | Hip&Mama box

Snelle levering. Product ziet het goed uit. Zorgvuldig en netjes ingepakt.

Super box

Wat een leuke inhoud heeft deze box. Mama heeft nog niet alles uitgepakt maar wat ze tot nu toe heeft uitgepakt is super leuk.

Snel en mooi

Mooie producten Met zorg ingepakt Snelle levering

Prachtig naambord

We hebben onze kleindochter verwelkomd met een prachtig naambord met jungledieren erop, die ze ook op haar behang heeft. Het is een mooi geheel!

Zeer goede ervaring

Het lettertype op de herinneringsbox viel ons tegen. Dit heb ik aangegeven en er werd goed meegedacht in oplossingen. We zijn dan ook erg tevreden over jullie service. De nieuwe box hebben we ruim op tijd ontvangen en zijn we erg blij mee. Tip: geef op de website aan dat klanten zelf hun lettertype kunnen kiezen.

Ik heb 2 setjes besteld van "eten/drinken bij opa en oma". Zo ontzettend leuk! Het zat in mooie dozen verpakt, dus kon het gelijk geven zonder te hoeven inpakken. Echt ontzettend leuk! De opa's en oma' to be vonden het een heel erg leuk en schattig cadeautje!

Bedankt voor je mooie review, Judith! De opa's en oma's blij, jij blij , dan zij wij dat ook :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Geweldig, mooie standaard maar wel iets kleiner dan verwacht.

Toen ik het pakketje binnenkreeg leek het erg klein, wat tot mijn verwachtingen toch wel mee viel, omdat de kwaliteit en details geweldig waren! Soms maakt het niet uit of het klein of groot is, de standaard zelf was fantastisch!!

Bedankt voor je mooie review, Ada! Wat leuk te horen dat je zo enthousiast bent over ons houten standaard met mini boeketje! Echt een best-seller in deze periode :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

bar slecht en zeer ontevreden

Vind echt balen als jullie er niet in slagen om de bestelling op tijd af te leveren en dit duidelijk kunnen melden. Alle verrassing van het moment is dan al verdwenen en achterhaald? Gemiste kans dit en zeker geen aanrader

Bedankt voor je review, Max! Uiteraard vinden wij het heel spijtig dat je zo teleurgesteld bent. Dat is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Onze excuses voor het ongemak in ieder geval. Wij doen altijd onze uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Bovendien kun je ons altijd nog contacten als je het op een bepaalde datum verzonden wilt hebben. Wij kregen jouw bestelling op vrijdagmiddag laat binnen. In het weekend worden er geen bestellingen verwerkt dus deze hebben we maandag opgepakt. Aangezien het om een gepersonaliaseerd cadeau ging hebben wij de bestelling dinsdag verzonden en deze is die woensdag bij de ontvanger bezorgd. Hopelijk is zij heel blij met de ontvangen cadeaubox :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Ik ben heel tevreden met mijn aankopen

Alles wat ik bij jullie gekocht hebt zag eruit zoals op de website stond. Heel degelijk materiaal en duurzaam.

Hi Ine, Wat fijn te horen dat je zo blij bent met onz producten :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Super mooi

Het nieuwste serviesje besteld voor oma. Kwam leuk opgesteld in een hele mooie doos. Erg tevreden, leuk om te geven!

Bedankt voor je mooie review, Melanie! Goed te horen dat je net zo enthousiast bent over ons nieuwe servies als dat wij dat zijn :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Goede service, mooi product en nog binnen de vernoemde tijd binnen! Heel tevreden!

Mooie box met mooie producten

De houten doos is heel mooi en zeker leuk voor de echo’s. De aanstaande ouders waren er heel blij mee. Ook de andere producten erin waren mooi en het werd zo een leuk pakket. We hadden er ook nog wat dingen bijgekocht want de originele box vonden we wat weinig inhoud hebben voor de prijs. Dus prijs voor wat je krijgt was het enige minpuntje.

Leuke verassing om te sturen

Goede service en prijs kwaliteit!

Prachtig cadeau

Een hele mooie doos ontvangen en wat er in zit nog mooier. Helemaal klaar om zo cadeau te geven. Super!

Goed product, naam er mooi opgedrukt.

De mooiste spaarpotjes!

Ik slaag hier ontzettend leuk voor kraamcadeautjes, zoals een spaarpotje met naam! Het eerste spaarpotje kwam snel binnen en daarna beviel een andere vriendin, dus heb ik meteen weer een bestelling geplaatst. Er staat ook een spaarpot op ons verlanglijstje voor de kleine! :)

Ik heb een positieve ervaring gehad

Ik heb een hip&mama box besteld voor een cadeau. De communicatie was super goed verlopen! Ik vind de kwaliteit van het materiaal ook goed. Alles was orde!

Heel snel geleverd, perfecte staat En mooie kwaliteit

Grandioos jullie cadeautjes!

Ik vind jullie cadeautjes super leuk Geef ze graag weg aan familie en bekenden

Een bundel geluk

De mooiste periode in ons leven staat voor altijd geschreven in een mooi gepersonaliseerd geboorteboek. Al zijn kaartjes zijn bij elkaar gebonden in een bundel wat van top kwaliteit is en luxe oogt door het hout. Al veel complimenten mogen ontvangen. Straks nog een memorybox aanschaffen en dan hebben we alles voor de geboorte van onze zoon compleet.

Fijne duidelijke site en de memorybox is van goede kwaliteit! Snelle verzending dus ALLES helemaal top!

Leuke gepersonaliseerde box en snelle levering

Leuke gepersonaliseerde box en snelle levering

Zandvaart 37 1764 NK Breezand

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.