Meer dan je geld waard

Product is van goede kwaliteit, Snelle levering en ontzettend blij met ons gepersonaliseerde plank! Ik ga hier zeker vaker cadeautjes halen !

Producten waren snel binnen en zoals verwacht! Daarnaast ook nog leuk ingepakt!

Leuk om te krijgen en te geven

Originele en leuke cadeaus om te krijgen en te geven.

Snelle service en ziet er leuk uit!

Mijn schoonmoeder was er weg van, het ziet er leuk uit en zeker mooi om te geven.

Prachtige artikelen

Snelle bezorging, duidelijke uitleg en leuk dat het persoonlijk te maken is

Altijd optijd geleverd, nooit beschadigd, goede kwaliteit. Zeker aan te raden om bij Hip & Mama Box te bestellen.

Mooi product

De opa en oma mokken besteld en super tevreden met hoe ze eruit zien! Opa en oma waren er hartstikke blij mee. Er hadden wel meerdere gepersonaliseerde kaartjes bij gemogen, maar verder was alles prima. Ook de levering super snel!

Bedankt voor je mooie review, Carmen! Superfijn te horen dat jullie allemaal blij waren met de mokken en dat ze zo snel ontvangen zijn. Wij bieden als service bij elke bestelling één gratis kaartje, helaas geen 6 ;) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Super leuk

Het was een super leuke box met leuke accessoires er in. Echt een aanrader.

Bedankt voor je mooie review, Elena! Goed te horen dat je zo enthousiast over één van onze leuke Moederdag cadeauboxen bent. Hopelijk vond oma het net zo leuk :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Prachtig en snel!

Leuke bordjes besteld. Zien er echt mooi uit. Snel binnen ook!

Bedankt voor je mooie review, Valerie! Helemaal super! Wij zijn zelf ook heel blij met het servies :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Nette website, mooie producten

De mama box was met zeer veel enthousiasme ontvangen. Ik vond zelf de inhoud wel wat aan de karige kant, maar de spulletjes die er in zaten waren erg mooi.

Bedankt voor je review, Robbin! Heel fijn te horen dat de ontvanger blij verrast was :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Leuke en kwalitatief mooie producten

Super met aandacht voor de klant! Heel tevreden

Bedankt voor je mooie review, Sanne! Helemaal super, daar doen we het allemaal voor :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Heel leuk moederdag cadeau. Mooi houten plankje met de namen van de kinderen en droogbloemen.

Bedankt voor je mooie review, Chantal! Een origineel cadeau voor oma :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

vlot besteld en geleverd

vlot besteld en geleverd

Bedankt voor je mooie review, Bruno! Super! :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Erg blij mee!

Superleuke borden! Goed materiaal!

Bedankt voor je mooie review, Demi! Wij zijn ook heel blij met ons servies :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Verkeerde rondjes ontvangen, maar gelukkig wel opgelost

Voor de bekendmaking van onze zwangerschap van ons eerste kindje wilde we graag de rondjes in houten kistjes met tekst erop geven aan opa’s, oma’s en tantes. Wij hebben de kistjes besteld en 2 dagen later waren ze al binnen, super snel :)! Ik heb 2 van de 6 kistjes bekeken, deze waren perfect. We wilde de kistjes met moederdag (zondag 12-5) geven. Ik was bezig met het inpakken van de kistjes en zag tot mijn grote verbazing dat er op de rondjes voor de opa’s en oma’s de verkeerde maand stond, ik heb mijn order gecheckt en ik had gelukkig alles goed ingevuld.. Ik heb Hip&Mama gelijk gemaild, maar natuurlijk was het weekend en verwachtte ik geen reactie meer. Met moederdag toch de kistjes maar gegeven, al vond ik het zelf echt niet leuk, de opa’s en oma’s waren natuurlijk hartstikke blij!! Maandag kreeg ik een mail van Hip&Mama met daarin het antwoord dat ze het vervelend vonden en dat ze het op zouden lossen, de volgende dag had ik nieuwe rondjes met de juiste maand in mijn brievenbus liggen en kon ik deze alsnog geven :)

Bedankt voor je review, Rianne! Daar leren we ook weer van en dat is ook goed. Heel fijn te horen dat we het evengoed snel voor je hebben kunnen opgelost :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Snel geleverd en product is precies zoals beschreven

Makkelijk online te bestellen. Snelle levering en het product ziet er precies zo uit als op de afbeelding. Prima kwaliteit!

Bedankt voor je mooie review, Ilse! Wat een mooie opsomming van complimenten :) Liefs, Suzan| Hip&Mama box

Een gelukkige mama is het beste wat er is

Heel snelle en vriendelijke service. Ook heel tevreden over de bestelde artikelen. Echt prachtig en de mama was er siperblij mee.

Bedankt voor je mooie review, Davy! Jij blij,mama blij , wij blij :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Snel verzonden en artikel zoals afgebeeld en van goede kwaliteit

Bedankt voor je mooie review, Naomi! Helemaal top :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

origineel cadeau, snel geleverd en mooi verpakt

Een geboortepooster op hout besteld voor kersverse moeder voor moederdag. Leuk cadeau, ziet er mooi uit en goede service. Ook de inpakservice en het handgeschreven kaartje waren top.

Bedankt voor je mooie review, Joost! Wat een mooie opsomming van complimenten :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Blije oma

Ik vond het een leuk cadeau om te geven en die kaart erbij maakt het af. Na het open maken zag me oma niet dat er nog iets in t zakjes zat, dus als u er bij bent kijk ff in t zakje. Anders zou het cadeautje niet compleet geweest zijn. Voor de rest top cadeau.

Bedankt voor je mooie review, Anouk! Jij blij, oma blij, wij blij :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Schitterend.

Mijn mama vond het geweldig!

Bedankt voor de mooie review, Stijn! Daar doen we het allemaal voor :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Ge-wel-dig!

Fijne website, snelle en duidelijke service, mooie producten & prachtig verpakt. Een heel tevreden klantje ☺️ Ook het Instagram account is fijn en gezellig om te volgen.

Bedankt voor de mooie review, Justine! Wat ontzettend leuk dat je zo enthousiast bent en een volger bent van ons account :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Leuke cadeautjes, snelle verzending en goede klantenservice.

Bedankt voor je mooie review! Helemaal top, graag gedaan :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Top service en geweldige kwaliteit!

Ik had een net iets andere wens dan beschikbaar was in de opties op de site, contact opgenomen en werd direct super geholpen! De wensen besproken en al snel werd de box precies naar wens geleverd, met geweldige kwaliteit!

Bedankt voor je mooie review, Emma! Wat goed te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen :) En superfijn ook een klant vanuit het dorp. Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Een hele leuke winkel met veel aparte en persoonlijke kadootjes

Hele snelle levering en mooie kwaliteit van de producten

Bedankt voor je mooie review, Corry! Super om te horen :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Bedrijfsgegevens

Kruiswijk 14 D

1761 AR Anna Paulowna

[email protected]

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.