Een bundel geluk

De mooiste periode in ons leven staat voor altijd geschreven in een mooi gepersonaliseerd geboorteboek. Al zijn kaartjes zijn bij elkaar gebonden in een bundel wat van top kwaliteit is en luxe oogt door het hout. Al veel complimenten mogen ontvangen. Straks nog een memorybox aanschaffen en dan hebben we alles voor de geboorte van onze zoon compleet.

Fijne duidelijke site en de memorybox is van goede kwaliteit! Snelle verzending dus ALLES helemaal top!

Leuke gepersonaliseerde box en snelle levering

Leuke gepersonaliseerde box en snelle levering

Leuke items met een vlotte levering

Hip & mama box heeft vele leuke originele items, voor zowel moeder als kind. De bestelling werd vlot geleverd.

vlotte service

alles in perfekte staat ontvangen

Een vriendelijke snelle service.

Mijn ervaring bij Hip&mama heb ik zeker als positief ervaren. Op het laatste moment wilde ik nog snel het adres veranderen en dat was geen probleem. Op de Whatsapp werd snel gereageerd en ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker hier nog wat bestellen!

Super mooie box!

Hele mooie box om alle eerste spulletjes in te verzamelen.

Bedankt voor je mooie review, Imme! Heel fijn te horen dat je zo blij bent met één van onze memoryboxen :) Liefs, Suzan Hip&Mama box

Cadeauverpakking de euro niet waard

Ik kocht een kraamcadeau en liet dit inpakken door de webshop. Ik betaalde daar een euro voor. Niet veel geld natuurlijk, maar zelfs dat was het niet waard. Er was niet genoeg papier gebruikt om het volledige cadeau te verpakken. Je zag door de plakband het cadeau dus. Daarnaast had men een te kleine doos gekozen om te verzenden, waardoor het cadeau niet paste en schuin erin was geschoven. Hierdoor is de verpakking nog eens stil gegaan aan de hoeken. Dus echt zelfs geen euro waard. Jammer.

Bedankt voor je review, Lize! Wij vinden het natuurlijk heel erg vervelend te horen dat je niet tevreden bent en zoals ik het lees is dat terecht. Zou je anders een mail naar [email protected] willen sturen met een foto van hoe het verzonden is? Dan kan ik dat ook intern oppakken hier en eventueel nog voor je oplossen :) Onze welgemeende excuses hiervoor in ieder geval. Het is inderdaad de bedoeling dat je het ontvangt als een kant-en-klaar cadeautje, klaar om weg te geven! Liefs, Suzan Hip&Mamabox

besteld en de volgende dag in huis. Dikke prima

Bedankt voor je mooie review, Mieke! Helemaal top :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Ziet er mooi uit. Goede service en goed mail contact.

Prachtig en kwalitatief

Zoals altijd heel mooi ingepakt en snel geleverd. Het koppel was heel blij met het cadeau!

Hele mooie taarttopper

Voor onze dochter een houten taarttopper besteld. Hij is erg mooi, groot, en meteen verzonden. Heel erg blij mee.

Heel leuk cadeau

Leuke spaarpot, niet ontzettend stevig. Gleuf om geld in te doen is heeel dun

Leuke producten, zeer tevreden

Ik bestelde de letterblokken lila. Ik twijfelde of het contrast van de letters wel genoeg was met het hout, maar het resultaat is prachtig! Zeer blij met het resultaat en de snelle levering!

Mooi product

Snelle verzending en mooi product!

Super klantvriendelijk en denken met je mee. Toen ik contact opnam werd ik goed geholpen en gingen ze meteen zorgen dat de memorybox zsm geleverd werd. Nou de volgende dag had ik hem al in huis!! Echt top service! Ook met een tandendoosje had ik geluk en hielpen ze mij super goed!

Wat een origineel product, sterk, mooi afgewerkt en keurig verpakt.

Na de bestelling, werden de gepersonaliseerde fotoboeken snel bezorgd. Ze waren keurig verpakt in dun foam, die weer in een doos

Snelle levering en een prachtig product!

Dit mooie haarborstel met naam erop, ziet er prachtig uit!

Zeer fijn bedrijf, makkelijke website, prachtige kado’s en snel bezorgd! De ontvanger was zeer enthousiast over het unieke kadopakket. Superbedankt en tot snel!

Mooi spul en snel bezorgd bij familie van mijn vriendin

Spaarpot zijn naam afdrukken is mooi en goed pakket versturen

zeer goed

Leuke site, goede communicatie en hele leuke artikelen.

Mooie cadeaus, goede service en snelle verzending

Super mooie geboorte borden besteld. Werden heel snel geleverd en de communicatie was top!!

Ontroerend

Ik heb een geboorte poster op hout cadeau gekregen, ik kreeg er direct tranen van zo mooi is het! Nu heb ik er zelf een cadeau gegeven met het zelfde resultaat.

Super snel bezorgd en wat zijn beide boxen mooi geworden

Heel erg tevreden

Een bestelling gedaan en 2 dagen later al binnen, Heel snel dus! Netjes ingepakt en het ziet er ook erg mooi uit! Mijn complimenten!

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.