Een mooi product!

Voldoet zeker aan de verwachtingen en een snelle levering van het product.

Bedankt voor je mooie review, Lore! Heel fijn om te horen en veel plezier ervan :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Goed, snel verzonden

Kraamcadeau snel in huis. Het geprinte deel op het hout onder wel wat een vage lijn in, mogelijk door printen hoort dat zo. Ook niet echt een verwachting waardoor ik het zo heb gelaten

Hi Mirjam, Bedankt voor je mooie review! Hopelijk ben je evengoed blij met het einddproduct en anders horen het graag nog van je :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Prachtige producten

Al meerdere keren persoonlijke items bij jullie mogen bestellen. Iedere keer weer tevreden. Met liefde gemaakt, ingepakt en snelle levering. Helemaal top!

Heel blij mee

Snelle service, mooie producten

Het was zo schattig ingepakt! Helemaal TOP!

Best laat besteld en toch nog op tijd binnen voor mijn vader’s verjaardag

Heel tevreden

Zeer tevreden van zowel klantendienst als product en levering.

Mooie persoonlijke producten

Producten zijn zoals gepresenteerd op de website. Hele mooie, persoonlijke producten. Heel erg blij mee! Daarnaast een snelle levering.

We zijn super tevreden !

We hebben een baby box besteld voor onze kleinzoon zijn souvenirs, zijn eerste "alles" en onze verhaaltjes erin voor hem te bewaren. Mijn dochter, zijn mama, en haar man vonden het super ! Nogmaal bedankt voor de snelle bezorging van "Lio" zijn schatkist .

TOP SERVICE

Ik heb al 3x hier besteld voor een gepersonaliseerd kraamcadeau en ben meer dan tevreden van de kwaliteit en service. Via Whatsapp kan je heel makkelijk nog iets wijzigen of vragen en je wordt ook heel vriendelijk geantwoord. Een plezier om hier te bestellen!

Mooi cadeau en leuk verpakt

Op de site vond ik het niet geheel overzichtelijk Want wanneer ik ‘spaarpot’ aanklikt kreeg ik maar 2 exemplaren te zien. Door te scrollen kreeg ik verschillende thema’s ten ontdekte ik dat er veel meer spaarpotten mogelijk waren Verder erg leuk verpakt en netjes aangekomen, zeer tevreden!

Super leuk spul

Heel tevreden over mijn aankopen, was een leuk cadeau voor beide opa's en oma's die er ook heel blij mee zijn

Zeer tevreden:))

Snelle en duidelijke communicatie, Artikel zoals beschreven en heel netjes ingepakt, Zeer tevreden klant hier:)))

Leuke bewaardoos door de jaren heen.

Deze bewaardoos hebben wij aan ons kleinkind gegeven om mooie herinneringen in te bewaren voor later en staat ook leuk in de inrichting.

Perfect!

Ik had den invulboekje van ‘Oma en ik’ besteld voor mijn schoonmoeders verjaardag. Zij was er zo ontzettend blij mee! Ideaal om zoiets te geven!

Super leuke bewaarkoffer

Het koffertje is nu leuk in gebruik op de babykamer maar straks om alle bijzondere kleine bewaardingetjes in op te bergen. Een mooie herinnering aan de babytijd.

Heel mooi materiaal!

Heel mooi materiaal! Helemaal wat ik wou. Je moet ook niet lang wachten op 2-3 dagen is het geleverd. Super bediening! Zeker een aanrader om aan andere mensen aan te bevelen voor een mooi geschenk te geven aan iemand!

Mooie producten en snelle levering

De memorybox is heel mooi en stevig. Enorm snel geleverd (dezelfde week had ik hem in huis). Zeker een aanrader

Hele mooi houten letterblokken besteld als cadeautje. Waren snel geleverd. Zelf zo onhandig geweest dat ik een spelfout had gemaakt, dus 1 letter moest alsnog geruild worden. En daarbij bleek dat het cadeautje niet was ingepakt (wat een optie bij de bestelling is). Ik heb daarom contact opgenomen met Hip&Mama met het voorstel dat ik de verkeerde letterblok terug stuur (op eigen kosten) en dat zij mij de nieuw letter zouden sturen (op eigen kosten). Ik kreeg direct een super aardige reactie dat dat akkoord was en meteen een bevestiging dat de nieuwe blokletter al onderweg was! Nog zonder dat ik iets had terug gestuurd. Kortom, een klein foutje van beide kanten maar echt super snel en fijn opgelost! Een heel persoonlijk en professioneel bedrijf. Super bedankt en de blokken zijn trouwens ook heel erg mooi! Dus zeker een aanrader.

Super mooie gepersonaliseerde koffertje gekregen

top service en goede kwaliteit van het drukwerk

Bedankt voor je mooie review, Wilma! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over onze gepersonaliseerde koffertje. Heel veel plezier ervan :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Het leuke assortiment wat op een leuke manier gepersonaliseerd kan worden. Op de site krijg je een duidelijk beeld van het eindproduct. Als je eenmaal begint met in de winkelmandje plaatsen blijf je bezig.

Bedankt voor je mooie review, Gert! Dat is leuk om te horen dat je alles wel in je winkelmandje zou willen plaatsen :) Graag tot een volgende keer! Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Uitstekende service en snel bezorgd.

Via Whatsapp info aangevraagd en goede uitleg gehad. Kraambezoekboek besteld en deze was op tijd geleverd. Erg leuk boek om weg te geven. Bedankt.

Hi Nancy, Bedankt voor je mooie review. Fijn te horen dat je een fijn contact hebt gehad met de klantenservice , daarna het gewilde product hebt besteld en dat het snel geleverd is en je blij was met het eindresultaat. Daar doen we het allemaal voor :) Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Zeer positief

Mooie kwaliteit en unieke cadeaus!

Hi Irene, Bedankt voor je mooie review. Daar worden we heel blij van en waarderen wij enorm! Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Super mooie artikelen en goede klantenservice !

Heel mooie artikelen met zeer goede kwaliteit. Ook de bedrukking en afwerking op de kleertjes is heel mooi gedaan. Ons naamdoos was bij transport lichtjes beschadigd geraakt. Bij het melden hiervan hebben ze onmiddellijk een nieuwe opgestuurd. Supervriendelijke en goede klantenservice dus. Ik kom zeker terug.

Hi Chantal, Bedankt voor je mooie review! Fijn te horen dat je graag weer eens bij ons terugkomt. Helaas blijven we afhankelijk van de bezorgdiensten en af en toe komt het voor dat er iets beschadigd aankomt maar we lossen dat uiteraard graag voor je op :) Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Het is spannend wachten op de verrassingsbox

Ik had voor een vriendin een zwangerschapsbox besteld. Deze is bij haar thuis toegekomen. Zelf wist ik niet wat er in de box precies zou zitten. Maar hip en mama box had een uitstekende keuze gemaakt! Een mooie verpakking en een leuke gevulde box! De mama in spe was super blij en enthousiast! Heel leuk om als cadeau te doen!

Hi Shanna, Bedankt voor je mooie review. Wij doen ons best om altijd een mooie toepasselijke cadeaubox samen te stellen :) Heel fijn te horen dat zowel jij als de ontvanger blij was met het eindresultaat! Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.