Erg tevreden

Ik had een houten plaatje met de naam van ons kindje besteld. Het was wat fragiel, maar geweldig mooi en perfect wat ik zocht. Ook de houten blokken met zijn naam waren mooi afgewerkt. Ik vond het jammer dat ik niet 2 keer hetzelfde figuurtje kon kiezen. Ik had graag 2 sterretjes gekozen, maar dit lukte niet. Verder heb ik een body en mutsje met zijn naam besteld. Deze waren van uitstekende kwaliteit en de naam is er niet af gegaan na de eerste wasbeurt. Er mocht wel wat meer keuze zijn in de kleuren. De service was vlot. Ik vond het wat vervelend dat de verzendkosten pas gratis waren vanaf 50 euro gezien ik in eerste instantie net een euro ofzo te kort kwam. Over het algemeen ben ik erg tevreden en ik ga zeker in de toekomst nog spulletjes bestellen via hier.

Erg mooi product, snelle service en een hele blije mama!

Het product is super snel geleverd en zag er erg mooi en strak uit (naambord). Erg leuk om te geven werd blij en verrast ontvangen. Daarnaast is de klantenservice via whatsapp ook erg snel met antwoorden. Top ervaring dus, ik ga hier vaker bestellen!

Besteld voor collega die binnenkort met verlof gaat. Even gespiekt in de chique verpakking ziet er heel mooi uit ook boekje die we extra besteld hebben zat ik de doos. Was de eerste keer dat we bij jullie hebben besteld maar zeker niet de laatste keer. Bedankt!

Uitstekende service!

Helaas tot 2 maal toe pakket beschadigd door leverancier. Snel en vriendenlijk contact via de whatsapp met de dames van hip&zwangerbox. Hebben een fijne oplossing aangeboden. Al met al zeer tevreden met de service.

Super mooie cadeaubox met zorg in elkaar gezet

Ik heb deze box in alle enthousiasme besteld omdat wij zelf helaas niet direct in de mogelijkheid waren zelf een cadeautje langs te brengen, via de mobile telefoon besteld waardoor we wat type foutjes door geslopen waren. Gelukkig was dat geen uitdaging voor het team van hip&mama en werd dit meteen gecheckt en gecontroleerd, super!!

Helemaal verliefd op de cadeautjes en top service!!!

Wat een leuke site en wat een te gekke cadeautjes. Een hele leuke box met naam en cadeautjes besteld. Te leuk om te geven. De bewaarheid mooi met naam bedrukt en er wordt meegedacht! Daarnaast nog eens heel leuk ingepakt! Aanrader!!

Uitstekend!

Hele mooie producten en snel bezorgd!

Leuke kados voor een mooie bedrag

Het is een kado voor een collega die kreeg te horen dat ie vader zou worden. Maar helaas Misschien voor de volgende keer Het kado blijft in huis Hele leuke dingen te koop

Fijn bedrijf met goede klantenservice

Prachtige cadeauboxen en leuke losse items om zelf een box samen te stellen. Snel en vriendelijk contact gehad met de klantenservice en heel klantvriendelijk geholpen.

Fantastisch leuke box

Leuke box, snelle en makkelijk verzenden

Mooi product en snelle bezorging

Blokken zijn van goede kwaliteit en de print is mooi. Daarnaast was de bestelling, leuk ingepakt, snel in huis! Dus een perfect kraamcadeau!

Super mooie box, snel geleverd

Ideale cadeau’s om papa’s en mama’s mee blij te maken. Zelfs voor opa’s en oma’s. Erg tevreden en zal hier vaker bestellen in de toekomst.

Helemaal top!!

Super leuk handgemaakt naambordje & ook nog eens super service!! Echt een aanrader!!

De kadobox met naam en inhoud was een zeer verrassend kado!

Prachtige kadobox is een aanrader!

Snel geleverd en ziet er mooi uit!

Probleem prima opgelost

In mijn bestelling ontbrak een product. Na dit te hebben aangegeven is dit artikel nagestuurd. Goed en snel opgelost!

Top ervaring!

Mooie kwaliteit, snelle levering!

Ik ben zeer tevreden Het pakketje was snel binnen goed en netjes verpakt

Leuke pakketen, snel bezorgd en goede communicatie

Tweetal pakketten besteld voor vrienden en zij vonden het heel erg leuk. Per abuis was ik vergeten een kaartje bij te doen bij het bestellingsproces maar deze konden ze nog toevoegen. Top service!

Goed! Snelle afhandeling en bezorging

Mooie spullen! Duidelijke website

Super mooie memorybox!

Prima service. De ouders vonden het een super gave box! En deze box krijgt een speciaal plekje bij mijn neefje. Echt een mooi kado om te geven.

Het pakket wordt snel en zeer goed ingepakt geleverd, ook alles wat er in de doos zit is top! Zeker een aanrader!

Een prachtige box!

Helaas kon in niet aanwezig zijn op een baby shower. Door de Hip&Mama Box was ik er toch een beetje bij. Mijn vriendinnen op de baby shower zeiden zelfs je kunt haar er beter niet bij hebben want dan krijg je zo’n leuke cadeautjes! Bedankt voor de prachtige box!

Super gaaf

Ik heb een naamslinger met geboortegegevens kado gedaan aan mijn nichtje. Ze werd er emotioneel door. Heel mooi persoonlijk kado! Ook heb ik niet lang hoeven te wachten. Ze hadden het zelf nog in de kraamweek!

Snelle service, leuk verpakt

Bestelling werd snel geleverd en was leuk verpakt. Kado (oma boekje met naam) viel zeer in de smaak! Contact via Whatsapp verliep ook goed.

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Onze unieke cadeaus zijn altijd een feestje om te geven en om te krijgen! Wie verras jij?