Mooi product

Mooie fotoboek, met naam er in gegraveerd. Snel geleverd!

Prachtig

Het zijn leuke cadeaus om te geven en om te krijgen. Prima service en snelle levering!

Op zoek naar een origineel cadeautje, 1 adres: Hip&Mama Box.

Pluspunten: - Gepersonaliseerd - Snelle levertijd - Oplossingsgericht - Behulpzaam - Makkelijk te bereiken - Prijs-kwaliteit = top - Mooi design (Geen minpunten)

Superleuk kraamcadeau

We hebben een sterrenbeeld kraamcadeau besteld en zijn er superblij mee. Erg mooi materiaal en ziet er echt prachtig uit!

Allereerst had ik een geboortekaartjes bundel besteld, ziet er super leuk uit! Daarna ook een aantal bewaarzakjes, ze zijn van goede kwaliteit en ook deze zien er top uit! Heel blij mee, mijn kleintje heeft een mooie bewaarbox met allerlei leuke spulletjes!

Ik heb 3 prachtige boeken besteld om school foto’s in te bewaren! Echt heel blij mee! Mooie afwerking

Goede kwaliteit

Echt ontzettend blij met de box hij is goed stevig en groot genoeg. Mooi ontwerp en tevens goed geleverd en fijn contact. Nu in verwachting van de tweede en ook hij of zij krijgt meteen een box.

Super service!

Ik vroeg om een speciale gravering en dit kon zonder moeite gedaan worden! Snelle reactie via de mail en een ontzettend mooi product ontvangen! Heel blij mee!

Ziet er uit zoals op de site

Goed verpakt en op tijd geleverd. Ontvanger is er blij mee

Leuke gepersonaliseerde cadeautjes!

Ruim en leuk assortiment. Na een paar werkdagen werden de cadeaus bezorgd en keurig ingepakt (niet eens de inpakservice gebruikt :)) dus dat was top!

Lage kwaliteit product

De afbeelding op het spaarpotje was mooi gedrukt. De afwerking niet. Het was een simpel houten doosje, niet geschuurd of gelakt. De prijs is te hoog voor wat je krijgt. Snelle service, mooi verpakt en vriendelijk contact.

Mooi product, snel geleverd

Voor de geboortekaartjes van mijn tweede zoontje ook de houten geboortekaartjes bundel besteld met zijn naam erop. Ziet er weer super strak en mooi uit! Daarnaast is het een leuke manier om de kaartjes te bewaren.

Leuk artikel

Snelle verzending. Door de verpakking gelijk klaar om cadeau te doen

Voor ieder wat wils

Mooie spulletjes in verschillende smaken

Mooi product, snel geleverd en vriendelijk contact via what’s app

Mooi geschenk snel geregeld

Opdruk makkelijk geregeld en snel binnen. Plank ziet er mooi uit!

Super snelle levering

Mooie rompers besteld en echt super snel gekregen

Super goede service en leuke producten!

Snelle levering, leuk ingepakt en mooi cadeau om te geven

De vlaggenlijn met naam is erg leuk om te geven als kraamcadeau. Het past bijna in elke kinderkamer en is ook persoonlijk! Het is mooi ingepakt en de levering is ook snel.

Prachtig product!

Wij hebben een stoffen slinger besteld voor de geboorte van onze dochter en hebben deze laten personaliseren. De slinger is van prachtige kwaliteit en haar naam staat er ontzettend mooi op. De slinger was binnen 2 werkdagen bij ons thuis, wat heel snel is. Op deze manier heeft onze dochter een herinnering aan de kraamtijd want deze slinger gaat zeker nog jaren mee. Verder zijn er hele mooie producten te vinden op de website. Mooi hoe alles gepersonaliseerd kan worden en de kwaliteit ziet er goed uit. Ik blijf jullie volgen voor in de toekomst.

Super fijn en een snelle levering!

Een leuke t-shirt besteld voor mijn dochter;’ ik word grote zus’ Snel geleverd en goed kwaliteit. Ik ben tevreden! :)

Heel erg mooi!

Super mooi cadeau om zwangerschap bekend te maken!

Ontzettend blij met de snelle levering.

Kwaliteit staat volledig in verhouding met de prijs. Ik ben erg blij met m’n aankoop’

Super leuk cadeautje

De spaarpot is voor m’n kleindochter. Leuk om zo’n gepersonaliseerde spaarpot voor haar te hebben.

Goed overzichtelijk ,Snel geleverd ,veel keus.

Kruiswijk 14 D

1761 AR Anna Paulowna

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.