goede service

bestelling is goed verzorgd en ziet er mooi uit

Hi Martha, Bedankt voor je mooie review! Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Mooie producten

Mooie producten en snel verzonden!! Heel leuk om cadeau te doen aan iemand! :) Zeker voor herhaling vatbaar!!

Hi Fallon, Bedankt voor je mooie review. Wij doen altijd onze uiterste best om de cadeaus altijd zo snel mogelijk te verzenden :) Graag tot een volgende keer! Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Heel blij met de mooie kist!

Heel tevreden

Bedankt voor je mooie review, Ellen! Super, mooie herinneringen in bewaren :) Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Service perfect

De service en ervaringen bij Hip&Mama Box waren perfect. Gevraagd voor een handgeschreven kaart en ingepakt cadeau, dat was geen probleem en was super netjes gedaan. Op de website leek het spaarpotje iets groter dan het in werkelijkheid was. Ligt ook aan mijzelf, had beter naar de afmetingen moeten kijken. Verder zéér tevreden.

Hi Maud, Bedankt voor je mooie review :) Wij proberen de foto's altijd waarheidsgetrouw op de website te plaatsen. Soms verkijk je je daar inderdaad wel eens wat op maar de afmetingen staan op de website vermeld. Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Communicatie heel goed en netjes

Wij hebben 3 mooie memory boxen besteld voor onze kinderen. Nu kwamen de boxen helaas aan de onderkant beschadigd aan. Na snel contact hebben we 3 nieuwe boxen binnengekregen in goede staat. Heel blij met de nette afhandeling!

Hi Janine, Heel erg vervelend dat jouw drie boxen beschadigd aangekomen waren. In dit geval heeft het pakket tijdens het transport echt een flinke klap gehad, dat kan niet anders. Maar goed, jij als klant heeft recht op mooie producten dus wij hebben dit graag voor jou opgelost. Fijn hoor dat je dat zo waardeert :) Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Ik heb hier al meerdere keren producten besteld. Ben super tevreden over de producten ze zijn van uitstekende kwaliteit en snel geleverd. Ik zou het zeker aanraden bij anderen.

Hi Anne, Bedankt voor je mooie review. Fijn hoor die waardering. Heel graag tot een volgende keer! Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Goede kwaliteit box!

Recent twee knutselboxen met naam besteld en wij zijn super tevreden over de kwaliteit van de producten!

Bedankt voor je mooie review, Bianca! Wat fijn te horen dat je heel blij bent met de knutselboxen. Hopelijk hebben de kinderen er superveel plezier van :) Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Super tevreden.

Heel mooi product en snel geleverd.

Bedankt voor je mooie review, Martine! Helemaal top :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Zeker een aanrader!

Erg blij met onze bewaarkisten! Snelle levering, mooi product en goede kwaliteit! Tevens was de klachtenafhandeling snel en zeer vriendelijk.

Hi Bjorn, Bedankt voor je mooie review, een mooie opsomming van complimenten :) Daar zijn we superblij mee. Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Ideaal voor de Kraamcadeaus!

Wij komen ze hier regelmatig op het moment leuke kraamcadeaus voor onze collega's worden direct opgestuurd naar de collega, met een persoonlijk berichtje. tot nu toe alleen maar leuke berichten terug gehad :)

Hi Catharina, Bedankt voor je mooie review. Fijn te horen dat jullie collega's verrassen met een mooi cadeau van ons zodra er een kindje geboren is. Met een kaartje erbij maakt het nét even wat persoonlijker hè? Graag weer tot een volgende keer! Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Een met tekst rompertje besteld! Zo blij met het resultaat en het was snel binnen! Super service zou het zeker aanbevelen

Bedankt voor je mooie review, Nikki! Blijft een leuk item hè een rompertje met een naam erop :) Graag tot een volgende keer. Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Mooi geboorte kado

Ik ben ontzettend bij met het product wat ik besteld heb. Ik heb de decoratie plaat met het sterrenbeeld en naam besteld en mijn vriendin was er ontzettend blij mee! Ik heb deze zelf namelijk ook gekregen in mijn kraamweek en het is echt een go to kraam kado 10/10

Hi Malona, Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om je zo enthousiast te horen :) Ik vind het persoonlijk ook echt een superleuk product! Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Top kwaliteit en snel

Mooie producten en snel geleverd!

Bedankt voor je mooie review! Helemaal top om te horen:) Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Mooie en overzichtelijke site

De producten zijn heel duidelijk en je kan snel invullen wat je nodig hebt. Ook ziet alles er heel mooi uit en snel bezorgd :) Erg blij mee!

Bedankt voor je mooie review, Patty! Bedankt hoor voor deze mooie opsomming van complimenten :) Liefs, Suzan | Hip& Mama Box

Wat een geweldige manier om iets kado te geven via de post!

Een van mijn goede vriendinnen is pas bevallen van een tweeling. Omdat ik helaas niet in de mogelijkheid ben om zelf langs te gaan, wat ik natuurlijk heel erg jammer vind ben ik opzoek gegaan naar een leuk kado die via de post geleverd kan worden. Via google kwam ik op deze hele leuke site! Alles is en kan helemaal gepersonaliseerd en de keuze is reuze! Zelfs de doos was gepersonaliseerd! Het hele pakket heb ik zelf na smaak kunnen samenstellen en zij hebben het leuk verpakt en verstuurd. Toen het geleverd was kreeg ik van mijn vriendin een fantastisch berichtje met foto’s. Ze was er super blij mee! Papa en mama hadden lekkere chocolade en de jongens hadden allebei een spaarpotje met eigen naam! Ik zeg doen!! Want ik ben heel tevreden!

Super goede service!!

Het bestelde voldeed volledig aan mijn verwachting. Had het per abuis op verkeerd adres laten bezorgen, maar alles werd per mail efficiënt en correct hersteld en geregeld. Kortom, een aanrader!!

Een vlekkeloze ervaring met hoogwaardige producten!

Ontving mijn bestelling vandaag en ben echt onder de indruk van de producten - geweldige kwaliteit! Er was een klein foutje in mijn bestelling, maar de klantenservice was super snel en vriendelijk in het oplossen ervan. Top service, bedankt!

Mooie box!

Mijn baas kreeg een kindje. Het leek mij leuk om een cadeau te kopen voor hem. Ik zag deze box (Kraamcadeau jongen | Urban Green) online en ik vond hem eigenlijk meteen mooi. Gepersonaliseerde items voor een goede prijs, binnen een paar dagen in huis. Mijn baas was er uiteindelijk erg blij mee. Ik raad deze box aan. Dit zal niet de laatste keer zijn dat ik de box koop bij Hip & Mama box.

Leuke webshop

Snelle levering en schattige en leuke spullen in de webshop

We hadden een rompertje besteld om het dan zo bekend te maken. We kregen hem super snel binnen en zag er heel mooi uit. Nu hebben we hem ingelijst en komt hij straks op de babykamer

Nu tweemaal een bestelling geplaatst. Fijne website, met vele mogelijkheden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en over de levering. Cafeaus zijn ook beide keren naar verwachting geweest!

Bedankt voor je mooie review, Hinke! Super om te horen dat je zo tevreden bent over alles. Daar doen we het voor! :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Mooie site, snelle levering en echt mooi afgewerkte producten, goed verpakt!

Bedankt voor de mooie review, Ingrid! Wat een mooie opsomming van complimenten, erg fijn te horen :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Prachtige boxen!

Heel mooie boxen! Ik bestelde de knutseldoos. De naam is heel mooi geprint en staat er goed op. De doos zelf is van kwalitatief hout en zeer stevig. Het werd tevens heel snel en correct geleverd.

Snelle en goede service, product viel wat tegen

Ik had verwacht dat de naamblokken beschilderd/bedrukt zouden zijn. In plaats daarvan zijn het stickers. Dit kon ik niet terugvinden in de beschrijving. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding hierdoor niet oké. Het oogde nu goedkoop naar mijn mening. De blokken zijn wel mooi qua hout en kwaliteit. De service en snelheid van maken en verzenden was prima.

Hi, Onze naamblokken worden inderdaad gestickerd, daarom zijn ze ook echt alleen geschikt als decoratie. Bedankt voor de feedback in ieder geval. Wel fijn te horen dat je evengoed blij bent met de naamblokken, de service en de snelheid van verzenden :) Liefs, Suzan | Hip&Mamabox

Zeer mooi, stijlvol geschenkje.

Zeer mooi verzorgde box met mooie inhoud voor de zwangere mama. Goede service, was op 2-3 dagen in huis. Schoondochter was zeer blij met haar eerste cadeautje!

Bedankt voor je mooie review, Hilde! Wat fijn te horen dat zowel de ontvanger als jij helemaal blij zijn! Dan zijn wij het ook :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.