Snelle levering en een prachtig product!

Dit mooie haarborstel met naam erop, ziet er prachtig uit!

Zeer fijn bedrijf, makkelijke website, prachtige kado’s en snel bezorgd! De ontvanger was zeer enthousiast over het unieke kadopakket. Superbedankt en tot snel!

Mooi spul en snel bezorgd bij familie van mijn vriendin

Spaarpot zijn naam afdrukken is mooi en goed pakket versturen

zeer goed

Leuke site, goede communicatie en hele leuke artikelen.

Mooie cadeaus, goede service en snelle verzending

Super mooie geboorte borden besteld. Werden heel snel geleverd en de communicatie was top!!

Ontroerend

Ik heb een geboorte poster op hout cadeau gekregen, ik kreeg er direct tranen van zo mooi is het! Nu heb ik er zelf een cadeau gegeven met het zelfde resultaat.

Super snel bezorgd en wat zijn beide boxen mooi geworden

Heel erg tevreden

Een bestelling gedaan en 2 dagen later al binnen, Heel snel dus! Netjes ingepakt en het ziet er ook erg mooi uit! Mijn complimenten!

Erg leuke producten!

Ik heb een drietal cadeau's aangeschaft met een persoonlijk tintje. De communicatie en de levering zijn echt top ook de ontvangen producten zijn heel mooi en leuk geworden!

Bedankt voor je mooie review, Kirsten! Heel fijn te horen dat je zo blij bent met je ontvangen gepersonaliseerde producten. Graag tot een volgende keer :) Liefs, Suzan | Hip&Mama Box

Precies zoals verwacht

Precies zoals verwacht en waar ik naar opzoek was en toen ik een bericht stuurde dat ik het graag snel binnen wilde krijgen is daar hun best voor gedaan Heel fijn de kwaliteit en hoe lief dat er rekening gehouden word met het feit dat ik het snel wilde kunnen geven!

Hi Celeste, Bedankt voor je mooie review :) Uiteraard doen wij altijd ons uiterste best om het zo snel mogelijk bij de klant te krijgen! Liefs, Suzan | Hip& Mama Box

Prächtige artikelen

Hi Annie, Heel fijn te horen dat je zo blij bent met je bestelde producten. Veel plezier ervan :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Er was een snelle bezorging en het product was van goede kwaliteit. Ik zou de site zeker aanraden.

Bedankt voor je mooie review, Anne-Joëlle! Helemaal top :) Graag tot een volgende keer! Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Alles ging goed en zoals verwacht

Bedankt voor je mooie review, Ellen! Top! Daar doen we het voor :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Een mooi product!

Voldoet zeker aan de verwachtingen en een snelle levering van het product.

Bedankt voor je mooie review, Lore! Heel fijn om te horen en veel plezier ervan :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Goed, snel verzonden

Kraamcadeau snel in huis. Het geprinte deel op het hout onder wel wat een vage lijn in, mogelijk door printen hoort dat zo. Ook niet echt een verwachting waardoor ik het zo heb gelaten

Hi Mirjam, Bedankt voor je mooie review! Hopelijk ben je evengoed blij met het einddproduct en anders horen het graag nog van je :) Liefs, Suzan | Hip&Mama box

Prachtige producten

Al meerdere keren persoonlijke items bij jullie mogen bestellen. Iedere keer weer tevreden. Met liefde gemaakt, ingepakt en snelle levering. Helemaal top!

Heel blij mee

Snelle service, mooie producten

Het was zo schattig ingepakt! Helemaal TOP!

Best laat besteld en toch nog op tijd binnen voor mijn vader’s verjaardag

Heel tevreden

Zeer tevreden van zowel klantendienst als product en levering.

Mooie persoonlijke producten

Producten zijn zoals gepresenteerd op de website. Hele mooie, persoonlijke producten. Heel erg blij mee! Daarnaast een snelle levering.

We zijn super tevreden !

We hebben een baby box besteld voor onze kleinzoon zijn souvenirs, zijn eerste "alles" en onze verhaaltjes erin voor hem te bewaren. Mijn dochter, zijn mama, en haar man vonden het super ! Nogmaal bedankt voor de snelle bezorging van "Lio" zijn schatkist .

TOP SERVICE

Ik heb al 3x hier besteld voor een gepersonaliseerd kraamcadeau en ben meer dan tevreden van de kwaliteit en service. Via Whatsapp kan je heel makkelijk nog iets wijzigen of vragen en je wordt ook heel vriendelijk geantwoord. Een plezier om hier te bestellen!

Mooi cadeau en leuk verpakt

Op de site vond ik het niet geheel overzichtelijk Want wanneer ik ‘spaarpot’ aanklikt kreeg ik maar 2 exemplaren te zien. Door te scrollen kreeg ik verschillende thema’s ten ontdekte ik dat er veel meer spaarpotten mogelijk waren Verder erg leuk verpakt en netjes aangekomen, zeer tevreden!

Super leuk spul

Heel tevreden over mijn aankopen, was een leuk cadeau voor beide opa's en oma's die er ook heel blij mee zijn

Zandvaart 37 a

1764 NK Breezand

Over Hip&Mama Box

Hip&Mama Box is dé plek voor cadeauboxen en losse cadeautjes voor een (toekomstige) mama, papa, opa & oma! Klein Groot Geluk maakt producten die passen bij alle momenten die je wilt koesteren, de momenten van geluk maar ook van verdriet & troost. Hip&Mama Box & Klein Groot Geluk zijn zusjes van elkaar. De productie, verzending en service worden door hetzelfde team verzorgd.