Zoals het hoort

Snel geleverd, goed ingepakt, juiste voorraad op website.

Snel en goed.

Geen idee. besteld en snel geleverd. gewoon zoals het moet.

Snelle levering mooi assortiment

Wat een mooi assortiment whisky's. Ook heel veel bijzondere flessen. De levering was echt snel. Komen graag nog een keer terug.

Vriendelijke. Reageert snel Top product

Bestelling is snel en goed geleverd

Een bestelling die elders opeens niet meer geleverd kon worden had Lets toost wel, en ruim voldoende. Nog voor een lagere prijs ook. Ik blij dus meteen 2 gekocht, de volgende dag werd het bezorgd. Prima.

Had dringend wat nodig en werd een dag later geleverd Fantastisch!

Prima service!

Besteld en vrij vlug geleverd. Netjes en vooral goed, veilig, verpakt met persoonlijke boodschap.

Snelle levering en prima contact!

Snelle levering en prima contact. Heel mooi ingepakt op aanvraag! Aanrader!!

Perfect!

We zijn lang op zoek geweest voor Van Dyck rode vodka als kerstkado. Jullie verkopen deze! Dat was al bijzonder. Besteld en volgens afspraak thuis afgeleverd! Ging heel soepel. Thxx!

Alles dik in orde.

Vlot geleverd en goede communicatie ivm de levering. Allemaal dik in orde

Beleefd en snel

Klantservice werkt perfect, bedankt voor alles.

Zeer goed!

Omdat de website niet helemaal werkte heb ik telefonisch contact gehad en ben heel netjes te woord gestaan en geholpen. Daarna was er nog een klein iets onduidelijk en werd ik hierover keurig gebeld. De cadeau pakketten werden netjes verpakt geleverd.

geweldig en snel

Heb ik 20 dagen voor jullie ergens anders bestelling gedaan en was ramp. Gene bestelling en geld terug gestort . Maar bij jullie was spek en spam dankjewel!!!

Eerste mail bij Let's Toost besteld: zeer tevreden!

Eerst maal besteld en de service was dik ok, snel en verzorgde bestelling.

Goeie communicatie en service.

Goed prijzen en al enige mijn favoriete Wiskey in het assortiment. Klasse. Mooi ingepakt en zo net opgehaald bij de post. blij service punt

Zeer snelle levering en gemakkelijk om te bestellen. Dankjulliewel.

De persoonlijke noot fijn ik ook fijn.

top

snelle afhandeling . perfecte zorgzame levering door post nl vd fles

Livraison rapide et service apres vente parfait

Acheté 3 bouteilles recu le lendemain. Une petite erreur dans la livraison et apres un échange via whatsapp recu la bonne bouteille avec l'etiquette de retour le lendemain. Bref pour une premiere commande je valide à 100%

Top service!

Goede service en leuk contact.

Groot aanbod, vlotte levering

Snelle correcte levering!

Fijne website, voorraad als altijd in orde, netjes verpakt en razendsnel bezorgd.

Mooie en snelle levering

Goede verpakking Snelle levering Top service

Flessen zeer mooi ingepakt! Volgende dag al geleverd!

Over Let's Toost

Let's tell a story. Het leven gaat steeds sneller en sneller. We gaan maar door en door. De wereld blijft groeien. Continu in beweging. Het is dan heerlijk om even stil te staan. Even te realiseren wat je hebt. Herinneren waar het nou echt omgaat. Met familie of vrienden. Op die momenten geniet je echt. Wij zijn er voor dat soort momenten. Voor de levensgenieter die graag iets bijzonders wilt. De fijnproever met smaak. De connaisseur die precies weet wat hij wilt. Hij die geniet van het moment, maar ook van kwaliteit en exclusiviteit. Of zij die weet hoe belangrijk het is af en toe even stil te staan. Samen proosten op het bijzondere moment wat je samen deelt. Let's Toost. Together.