Super goede service - snel geleverd!

Ik verstuurde een pakket als cadeau naar een ander adres. Keurig geleverd, heel leuk ingepakt en zelfs een handgeschreven felicitatiekaartje toegevoegd! Super fijn!

Mijn eerste ervaringven meteen een hele goede....

Bestelling gelijk dezelfde dag verzonden. Volgende dag al binnen. Ongelofelijk toch! Ik hikte eerst een beetje tegen de verzendkosten aan maar heel begrijpelijk: heel deugdelijke verpakking en snelle levering. De goedkope prijzen hebben alles goed gemaakt. Kortom. Als ik online mijn drank koop, is Let's Toost mijn eerste keus! En wat ik echt super vond, was het handgeschreven kaartje! Dat geeft het allemaal net iets extra's. Let's Toost is een absolute aanrader!

Als altijd, top!

Regelmatig bestel ik bij Let’s Toost, en als altijd is de ervaring TOP! Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt. Aanrader!!

In 1 woord, TOP!

Duidelijke website, ruim assortiment, snel verzonden, goed verpakt!

doen wat ze beloven

Heb champagne besteld welke netjes verpakt via postnl is geleverd. Helaas dienste verlening van Postnl niet goed waardoor ik langer heb moeten wachten en ook nog moest ophalen bij afhaalpunt helaas.

Vlotte service

Heel vlotte service. Snel geleverd, mooie prijs.

Wat gaat er boven TOP!

Nou, ik weet niet zo snel wat de overtreffende trap voor TOP is. TOPTOP Wellicht? Feit: gistermiddag besteld, vanochtend al door PostNL afgeleverd. En hoe! Een doos met zalige Frapin VSOP's met glazen, op een wijze verpakt die je niet gelooft! Zó zorgvuldig, zo goed. Méér dan professioneel. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Het kaartje met 'Cheers' maakt het geheel dan helemaal af. Hierachter werken mensen met passie, da's duidelijk. De prijs is in verhouding tot andere webshops méér dan uitstekend. Kortom: ik ben een nieuwe klant van 'Let's Toost'. Cheers!

Ik vind het een erg mooi pakket

Hallo Monique Ik laat je na het weekend van 24 febr weten wat de smaakbeleving is van de drankjes Ben heel benieuwd Groetjes Hanny

De handgeschreven bedankje voor de bestelling was echt een leuke verassing. Dat verwacht je tegenwoordig niet zo snel meer. Product was er snel en erg goed verpakt!

top

top

Top van begin tot eind.

Helemaal goed!

Snelle service en prima prijs

Super snel geleverd

Bestelling geplaatst en binnen een dag was hij verstuurd. In eerste instantie een geschat bezorg moment 2 dagen later, maar dit werd bijgesteld naar bezorgen volgende dag. Ik zou graag een iets uitgebreider assortiment zien, maar wellicht had dit met de laatste week van het haar te maken.

Mooi drank keuze

Ik was op zoek naar een bepaalde gin en vond die op de site.Mooie collectie van de wat exclusievere dranken.

Snelle, keurige levering en deskundigen advies

Echt een aanrader om hier te bestellen!

Top, kan niet beter

Besteld in Nederland, onliddelijk mail gehad dat bestelling werd verwerkt. Dag erna reeds thuis geleverd in Belgie. Heel heel goed verpakt. Correcte prijs. Een aanrader

Altijd originele cadeaus

Let’s toost heeft altijd originele dranken en flessen. Super leuk om te geven of om zelf te houden :-) De service is ook heel fijn, er wordt met je meegedacht om je bestelling nog beter te maken! Ik ben elke keer weer erg blij met mijn bestellingen!

Levering zeer vlug en vooral goed ingepakt

Top bedrijf

Op het laatste moment besteld, volgende dag geleverd.

Snelle levering, goed ingepakt.

Snelle levering, goed ingepakt.

Snel geleverd, netjes verpakt.

Moois assortiment met ook exclusieve dingen. Verder snel geleverd en netjes verpakt. Al met al een prima presentatie en voor herhaling vatbaar.

Supersnel en handig

Nog geen 12u na de bestelling had ik mijn fles al in handen!

Enorm vriendelijk & behulpzaam bedrijf!

Erg blij met mijn bestelling en de extra moeite die gedaan is. Dankjewel voor waanzinnige service en kom hier zeker terug!

Top geregeld, leuk kado en goed verpakt!

Voor een verjaardag had ik nog snel een kado nodig, dezelfde dag nog werd het in een mooie kadoverpakking aan huis bezorgd. Aanrader!!

Superservice

Zeer vriendelijk en snel geholpen.

Amperestraat 8 4622 RE Bergen op Zoom

06 30582844

Over Let's Toost

Let's tell a story. Het leven gaat steeds sneller en sneller. We gaan maar door en door. De wereld blijft groeien. Continu in beweging. Het is dan heerlijk om even stil te staan. Even te realiseren wat je hebt. Herinneren waar het nou echt omgaat. Met familie of vrienden. Op die momenten geniet je echt. Wij zijn er voor dat soort momenten. Voor de levensgenieter die graag iets bijzonders wilt. De fijnproever met smaak. De connaisseur die precies weet wat hij wilt. Hij die geniet van het moment, maar ook van kwaliteit en exclusiviteit. Of zij die weet hoe belangrijk het is af en toe even stil te staan. Samen proosten op het bijzondere moment wat je samen deelt. Let's Toost. Together.